Zó erg was het ook weer niet dacht ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We waren zelfs bijna familieOfzo
Weet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je zegt altijd dat je vaker langs probeert te komen![]()
Jah ik quiz ook mee, maar de laatste tijd slaag ik niet echt... Ik ben óf te laat of ik weet het nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je gewoon PS noemenMaar welkom in de AKQ!
Quiz je ook mee of kom je alleen gezellig kletsen?
is goed hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ikMaar dan is het altijd weer druk
En het is natuurlijk hectisch en niet hextisch
maar echt ik zal af en toe komen buurten
![]()
Dan schiet het niet opquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah ik quiz ook mee, maar de laatste tijd slaag ik niet echt... Ik ben óf te laat of ik weet het niet
Nee hequote:
Hopelijk doen ze het beter dan op Lowlandsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartjes voor de kaiser chiefs zijn binnen![]()
Daar wilde ik ook heen! Mijn ouders zijn zonder mij gegaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaartjes voor de kaiser chiefs zijn binnen![]()
Ze geven een extra concert in de hmh, hoorde ik net op de radioquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook heen! Mijn ouders zijn zonder mij gegaan
Ja maar nu kan ik t niet meer betalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze geven een extra concert in de hmh, hoorde ik net op de radio
Kan geen kwaad toch ^^quote:
Ik klaag ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan geen kwaad toch ^^
Zeg hoe gaat t met je harem?
Waar is geenaam trouwens? ik geloof dat onze date niet meer doorgaat
De robot op mijn plaatjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is een HK-47?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het beter dan op LowlandsVorig jaar in de Melkweg waren ze wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |