quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ff deadliest catch kijken
Dan kun je des te langer genieten van je eigen topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb ik al die moeite gedaan, is er niemand
Dan kan ik hem volspammen met mezelf...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kun je des te langer genieten van je eigen topic
Kan best leuk zijn tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeej gesprekken met mezelf
Er zijn veel leukere dingen die je met jezelf kunt doenquote:
truequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere dingen die je met jezelf kunt doen
is idd wel grappigquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Homdeck het volgende:
Oud maar ik blijf het grappig vinden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xdrQS6bpfjE
Wat houdt dat precies inquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn circusdansvoorstellingsgroepje is zojuist plotseling opgeheven. Nu ben ik verdrietig.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zouden optreden met een voorstelling van circus, gecombineerd met dans, we hadden alleen onze try-out nog gehad, maar door de slechte organisatie zijn de optredens erna niet doorgegaan en vandaag is er één mee gekapt en kunnen we niet meer verder... We waren amper begonnen
Ja dat was mij ook opgevallen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is wel jammer dan
en fok is echt vervelend traag nu![]()
Vaak zijn dat maandagenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat was mij ook opgevallen!
je hebt van die dagen....
...dan zit alles tegen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga er maar vandoor. Tot morgen
Inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Zwaar irritant als ze zo maar wijzigingen doorvoeren.
Maar dat heb je toch wel gekeken? FC Den Bosch weer gewonnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:43 schreef erkel het volgende:
Wil ik 'The Mothman Prophecies' gaan kijken, is er ipv van dat gare Jupiler League voetbal op RTL7![]()
Als het niet Circus Elleboog was dan zou je daar nog kunnen kijken. Ik kan je waarschijnlijk wel in contact brengen met iemand die daar meer vanaf weet. Als je interesse hebt kan je me een PM sturenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn circusdansvoorstellingsgroepje is zojuist plotseling opgeheven. Nu ben ik verdrietig.
Op welke zender is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij maar live MLB.
Die kan ik niet ontvangenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
NASN, Amerikaans sportkanaal. Veel live honkbal, basketbal, NasCar etc.
quote:
Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar bed, moet morgen om 9:15 ergens zijn
Ja 2 nachten maar dit keer. En dan lekker 3 dagen vrij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
nu weer nachtsdiens cobra?
Niet vervelend iederekeer van nacht naar dag naar avond diesnt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja 2 nachten maar dit keer. En dan lekker 3 dagen vrij.
Raak je wel aan gewent. Als de wisseling maar niet te kort op elkaar komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet vervelend iederekeer van nacht naar dag naar avond diesnt?
quote:
Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:20 schreef Mikkie het volgende:
En nu ga ik plat, dan ben ik morgen tenminste nog wat waard...
Voor mij is het ook echt nog morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Voor mij is het echt nog mogguh
Vandaag laatste dag van de intro....mentorverwendagBen benieuwd of onze kiddo's nog wat leuks georganiseerd hebben
.
Het niveau is om te huilen, dus dan kijk ik liever iets andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch wel gekeken? FC Den Bosch weer gewonnen.![]()
Ze hebben van RBC gewonnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Het niveau is om te huilen, dus dan kijk ik liever iets andersMaar gefeliciteerd
![]()
De bieb dicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
28 augustus.... het is weer Bommen Berend, dwz dat half Groningen weer plat ligt door allerlei festiviteiten.....D De bieb is dicht, veel winkels zijn dicht, er is kermis op de markt, en er zijn allemaal kinder-vermaak-dingen. Stervensdruk dus
Maar vanavond wel een mooi concert van het NNO en daarna vuurwerk in het Stadspark!!![]()
Zo, blijken wij elkaar even al een paar jaar te kennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben eerder thuis dan gepland. Vanmiddag stond er sporten op het programma, maar bij een van de onderdelen (limbo) heeft iemand z'n knieschijf nogal vernaggeld. Het zat allemaal niet meer goed en volgens mij was het slachtoffer bewusteloos, dus er moest een ambulance komen. Daardoor zijn uiteindelijk een hoop groepen weggegaan, en wij dus ook. Ik had wel willen blijven als we gewoon weer verder konden met het programma
Ja joh, verrassend he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo, blijken wij elkaar even al een paar jaar te kennen.
nouja, kènnen, maar toch![]()
Ik dacht het al door dat Hawaii in je naam, ik ben nog weze kijken of je uit Zeist kwam![]()
Geen geroddel in de SCquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:Lang niet geweest hier
What´s the goss?
Niet?quote:
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet?We roddelen ook altijd over jou als je er niet bent
Pigeon Detectivesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Supersheep het volgende:
The Pigeon Detectives - Take Her Back
We waren zelfs bijna familiequote:
Jee roddelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh
Dan mag het
Nem is verliefd op een heet gepeperd ding
Ik zal al een nieuwe naam voorbij komen inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
hey MaJowe hebben nieuw bloed in de vorm van Puntenslijpsel
(ook wel Sluntenpijpsel
)
verder moet je vaker langskomen hier
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal al een nieuwe naam voorbij komen inderdaadHehe sluntenpijpsel, dat had ik bedacht kunnen hebben
Ik gooi ook altijd woorden door elkaar (mijn meest beruchte is 'ik heb neuk aan mijn jeus'
) Ik zal mijn best doen om vaker langs te komen, hoewel het de komende tijd echt hextisch druk gaat worden
Ik zal je gewoon PS noemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohnee geen Sluntenpijpsel...ik dacht dat we die gehad hadden
Zó erg was het ook weer niet dacht ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We waren zelfs bijna familieOfzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |