quote:
Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:20 schreef Mikkie het volgende:
En nu ga ik plat, dan ben ik morgen tenminste nog wat waard...
Voor mij is het ook echt nog morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Voor mij is het echt nog mogguh
Vandaag laatste dag van de intro....mentorverwendagBen benieuwd of onze kiddo's nog wat leuks georganiseerd hebben
.
Het niveau is om te huilen, dus dan kijk ik liever iets andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch wel gekeken? FC Den Bosch weer gewonnen.![]()
Ze hebben van RBC gewonnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Het niveau is om te huilen, dus dan kijk ik liever iets andersMaar gefeliciteerd
![]()
De bieb dicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
28 augustus.... het is weer Bommen Berend, dwz dat half Groningen weer plat ligt door allerlei festiviteiten.....D De bieb is dicht, veel winkels zijn dicht, er is kermis op de markt, en er zijn allemaal kinder-vermaak-dingen. Stervensdruk dus
Maar vanavond wel een mooi concert van het NNO en daarna vuurwerk in het Stadspark!!![]()
Zo, blijken wij elkaar even al een paar jaar te kennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben eerder thuis dan gepland. Vanmiddag stond er sporten op het programma, maar bij een van de onderdelen (limbo) heeft iemand z'n knieschijf nogal vernaggeld. Het zat allemaal niet meer goed en volgens mij was het slachtoffer bewusteloos, dus er moest een ambulance komen. Daardoor zijn uiteindelijk een hoop groepen weggegaan, en wij dus ook. Ik had wel willen blijven als we gewoon weer verder konden met het programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |