Ja joh, dat ging snel hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je reputatie is je vooruit gesneld?
quote:
In het café waar ik door een van de leden werd aangesproken gold ik als "alternatief"quote:
Welke? Hawaii_Tim?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik al een bijnaam heb bij een studentenvereniging waar ik geen lid van ben en tot gisteren het bestaan niet van af wist
Ja, het lijkt me ook wel lekker dat je na zo'n intro het gevoel krijgt dat ze het tof vonden, daar doe je het toch voor uiteindelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar het is toch maar afwachten of er iets van de grond komt, het blijft een groep waarin iemand het initiatief moet nemen, anders gebeurt er niets. Da's altijd...
Wel supervet, want het heeft ze best veel geld gekost. Uiteindelijk zullen ze allemaal zo'n 15-20 euro per persoon kwijt zijn voor de mentoren vandaag, bovenop wat ze zelf al moeten betalen. Da's op zich best veel geld, en daar spreekt ook wel enige waardering uit vind ik. Als je het kut gedaan hebt de hele week, dan zijn ze daar niet zo happig op.
En daarnaast heeft iedereen de intentie uitgesproken om mee te gaan op after-intro-weekend, dus daar kunnen we het nog eens twee dagen dunnetjes overdoen
Ik las het in de telegraaf die hebben ze op m'n werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens dit initiatief al gezien?
http://fuckingirritant.nl/
Nee, iemand vond me op Einstein lijken. Ik weet ook niet waaromquote:
Ik zit ook nauwelijks in het OV, maar op straat heb je er af en toe ook last van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Gelukkig zit ik tegenwoordig amper meer in het OV (bijna alles op fietsafstand en met de auto naar m'n werk), maar heb het vaak zat meegemaakt. En als je er iets van zegt heb je meteen een doodsbedreiging te pakken.
Dat volk moet gewoon uit de bus/trein whatever gegooid worden. Uiteraard tijdens het rijden. Ik stoor me er ook mateloos aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Gelukkig zit ik tegenwoordig amper meer in het OV (bijna alles op fietsafstand en met de auto naar m'n werk), maar heb het vaak zat meegemaakt. En als je er iets van zegt heb je meteen een doodsbedreiging te pakken.
meent ze dat nou serieus??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit ook nauwelijks in het OV, maar op straat heb je er af en toe ook last van.
ff iets anders, deze leeft ook nog![]()
Stel hier je vragen aan een echt meisje
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meent ze dat nou serieus??
zal vast een kloon zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meent ze dat nou serieus??
Door al dit soort topicsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waardoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |