Je broer is wel wat consistenter met z'n nick-gebruik dan jijquote:
We hebben elkaar voornamelijk gesproken op Wezkaz, ik kwam daar via het Kicken-forum (weet niet of PS daar ook postte of niet) en daarna nog heel even tegelijk op een ander forum gezeten, en nu komen we elkaar hier weer tegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welk forum
Op werchter waren ze wel goed, vandaar dat ik nu ook wel heen wildequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze het beter dan op LowlandsVorig jaar in de Melkweg waren ze wel tof
het immer gezellige wezkazquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welk forum
Lucky was hier al bezetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je broer is wel wat consistenter met z'n nick-gebruik dan jij
Jawel! Met jou?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:16 schreef Supersheep het volgende:
De meeste mensen zullen dat Stone Island filmpje wel kennen.
Zie net wat parodieën:
1, 2, 3 en 4
![]()
![]()
![]()
Ehm... beterschap uiteraard... maareeh het zou niet misstaan in het AKQ topic om te vragen WAT dat precies is. Ik heb geen idee namelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik was vandaag met mijn dochter in het ziekenhuis voor een gastroscopie.![]()
wat was er dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik was vandaag met mijn dochter in het ziekenhuis voor een gastroscopie.![]()
hier mag je wel googlenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... beterschap uiteraard... maareeh het zou niet misstaan in het AKQ topic om te vragen WAT dat precies is. Ik heb geen idee namelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |