Trusten Luckyquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gaar wijf dan
hee ik heb morgen weer school dus ik ga pitten
Daag!
Het was inderdaad wel gezellig jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedacht het ook toen je een tijdje weg wasIk heb er niet zo´n last van maar ik hoor af en toe wel eens huisgenootjes klagen
Hoe laat waren jullie thuis trouwens? Ik vond het erg gezellig
Hmm, ik dacht dat jullie om een uur of 3 weggingen maar ik weet het ook niet meer precies. Oh ja maandag quiz, eens kijken of ik iedereen zover kan krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel gezellig ja
Ik denk rond een uur of 4. Maar ik weet niet zeker hoe laat we weg zijn gegaan
Als het goed is, is het maandag weer quizzen toch? Dan kan ik 'm deze keer écht meenemen
Ik heb er zelf nog één dus missen doe ik 'm niet. Maar als 'ie in de weg staat dan wordt het een ander verhaal.
The Simpsons was leuk
quote:
ik denk: leuk nieuw leesvoer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:47 schreef MaJo het volgende:
Om maar even weer een gesprek op gang te brengen, heeft iemand hier de boekenreeks His Dark Materials gelezen? Ben nu bijna aan het einde van boek 1 en het is echt heel tofVoor de mensen die van Harry Potter en Lord of the Rings houden zeker een aanrader
ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit ook nauwelijks in het OV, maar op straat heb je er af en toe ook last van.
ff iets anders, deze leeft ook nog![]()
Stel hier je vragen aan een echt meisje
die pan is legendarisch gewordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel gezellig ja
Ik denk rond een uur of 4. Maar ik weet niet zeker hoe laat we weg zijn gegaan
Als het goed is, is het maandag weer quizzen toch? Dan kan ik 'm deze keer écht meenemen
Ik heb er zelf nog één dus missen doe ik 'm niet. Maar als 'ie in de weg staat dan wordt het een ander verhaal.
The Simpsons was leuk
Ik kreeg dan ook nooit een eenduidig antwoordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:35 schreef Etcetera het volgende:
die pan is legendarisch gewordenik heb nu al minimaal 4x gelezen dat je er zelf nog 1 hebt en dat je 'm dus niet mist en je vraagt ook steeds of dat ding in de weg staat
was dat serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Voor mij is het echt nog mogguh
Vandaag laatste dag van de intro....mentorverwendagBen benieuwd of onze kiddo's nog wat leuks georganiseerd hebben
.
Is je introductie helemaal voorbij nu? En heb je al zin in je studie?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben niet echt slaapmoe, maar het slaaptekort dreunt en boinkt in mijn arme hoofdje
Ja. Er zijn nog na-intro's van de studentenverenigingen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is je introductie helemaal voorbij nu? En heb je al zin in je studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |