Veel plezier!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Itt tot Nems verbeelding heb ik nog wel 1 quesadilla naar binnen weten te werken, dus het flauwvallen zal niet aan de honger liggen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
En een beetje bijtijds naar bed Physics, stel voor dat het vannacht aanvangt. Dan heb je iig wat slaap gehad. De laatste keer lag ik naast mijn vrouw in het ziekenhuis bed te snurken terwijl zij steeds weeen kreeg.Ik kan je vertellen, dat wordt niet in dank afgenomen.
![]()
Is dit een oplossing?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ik kijk Criminal Minds en kijk op Fok en Hyves en mijn wederhelft is naar boven naar een huilend kind. Die 'kan niet slapen' en heeft hoofdpijn.
wantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Auw.
dat is op zich ook een puik plan. Je moet er alleen vroeg in de avond mee beginnen, anders wordt het nog laat voor ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dit een oplossing?![]()
[afbeelding]
Nee, gewoon lompquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
best wel lomp...
of had ze het verdiend?
Nee, met nog een paar andere intro'ers op de kamer van een intromentor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
Hee Sheep, slaapt B.ertha bij jou tijdens haar intro?
Echt waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Stelletje ruige gasten, dames moet je met zorg en respect behandelen heur.
Had je haar niet eens een slaapplekje aangeboden of wilde ze niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:17 schreef Supersheep het volgende:
Nee, met nog een paar andere intro'ers op de kamer van een intromentor.
Iig te weinig plek voor meerdere dagen en minder dicht bij het centrumquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je haar niet eens een slaapplekje aangeboden of wilde ze niet?
Is dat not done of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tijdens de intro bij je vriend slapen?
Dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tijdens de intro bij je vriend slapen?
nu welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat not done of zo?
Ik ken de intro-etiquette niet.
bedoel je daar een op de dekens en de ander eronder?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel veilig uiteraard.
Met een brandmelder in het huisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je daar een op de dekens en de ander eronder?
Is Sheep je broer?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou mijn broer doet het rustig aan kennelijk
Er is sprake van kamerruil. Daar heeft het mee te maken volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn broertje en ik hebben van kamer gewisseld en nu ben ik de zooi hier op orde aan het stellen. Verder alles goed. En jij?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou mijn broer doet het rustig aan kennelijk
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hè, kan ik dat ookal niet verborgen houden![]()
altijd een goed excuusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef Etcetera het volgende:
of ik loop weer eens ergens in natuurlijkblond enzo, dan heb je dat snel
weet je het zeker......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sheep is niet mn broer. EN ik heb ook niet met hem van kamer geruild (de grote, IDEEweek broer) ik heb r namelijk twee, en voorzover ik weet is Sheep geen van beide
Ja, maar jij weet minder dan ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sheep is niet mn broer. EN ik heb ook niet met hem van kamer geruild (de grote, IDEEweek broer) ik heb r namelijk twee, en voorzover ik weet is Sheep geen van beide
Klim er maar weer op dan, dan lijk je wat groterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef wyccie het volgende:
Jeetje. Raar. Ben helemaal van mijn apropos.
nou, talk 2u l8erquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Na deze desillusie ga ik even de binnenkant van mijn ogen bekijken voor de duur van 7,5 uur. Wish me luck en cu 2morrow.![]()
![]()
![]()
nou dat scheelt dan weer een schokquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sheep is niet mn broer. En ik heb ook niet met hem van kamer geruild (de grote, IDEEweek broer) ik heb r namelijk twee, en voorzover ik weet is Sheep geen van beide
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou dat scheelt dan weer een schok
Sheep![]()
![]()
![]()
ja lach maarquote:
Ik denk dat de buren het toch zeker goed nieuws vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
trusten Roof
"Sharapova kreunt niet in bed"
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
t00t t00t
maar voor hen is het geen nieuwsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat de buren het toch zeker goed nieuws vinden![]()
tja.. misschien was het een goed excuus om weer eens een foto van haar op de frontpage te kunnen plempen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar voor hen is het geen nieuws
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
trusten Roof
'Sharapova kreunt niet in bed'
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
t00t t00t
Daar gaat m'n wereldbeeld trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
trusten Roof
'Sharapova kreunt niet in bed'
Nieuwelingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat de buren het toch zeker goed nieuws vinden![]()
Trustenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:Ik ga ook eens richting bed... Hard gewerkt vandaag^^
Dag iedereen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Voorland Physics:
[afbeelding]
Veel te rustigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:56 schreef RoofingBurner het volgende:
He Physics, goede, rustige nacht gehad?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die stond vorige week toch in de NRC? Idd ernstig grappig
Goedemorgen
Wel in je eigen bed?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik wist dat gisteravond daten een slecht plan was...... moet zometeen werken en natúúrlijk lag ik niet netjes op tijd in bed
Was de date wel een succes?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik wist dat gisteravond daten een slecht plan was...... moet zometeen werken en natúúrlijk lag ik niet netjes op tijd in bed
wil ik ook wel eens wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem wat heb je trouwens met soempie gedaan?
is dat verplicht danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef LadyBlack het volgende:Ja wel in mn eigen bed, alleen helemaal verkleumd want veel te lang bij de fiets blijven praten....
En of het een succes was..... het was wel heel erg leuk, vanavond weer een date, maar volgens mij zijn we allebei echt hopeloze kneuzen op dit gebied; niet eens een afscheidszoen!![]()
Huh wat?quote:
doe dan ff óf zorgen dat er een pc met inet komt in dat doosje óf dat ze er weer uit klimtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh wat?
Oh, die heb ik in een doosje gestopt
Behoorlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat je nog gaat werken... Ben je niet heel zenuwachtig?
Ja dat klopt natuurlijk. Weet je al of het een hij of een zij wordt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
BehoorlijkMaar ik heb mijn vrije dagen straks nodig als Guusje (zo noemen we hem voorlopig) geboren is. Om nu twee weken thuis te gaan zitten wachten is ook niks.
Het is een hij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat klopt natuurlijk. Weet je al of het een hij of een zij wordt?
Betekent dat dat er gebak is bij de eerstevolgende quiz?quote:
Ohja..en een sigaar he?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee Nem, beschuit met muisjes natuurlijk.
Ik weet niet of ik voorlopig ga quizen, dat moet nog even blijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Betekent dat dat er gebak is bij de eerstevolgende quiz?![]()
Heb je je cursus luierverwisselen al gehad?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voorlopig ga quizen, dat moet nog even blijken.
Het lijkt me dat je de eerste weken doodmoe bent omdat je de halve nacht op zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voorlopig ga quizen, dat moet nog even blijken.
Dat zijn er maar heel weinigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hoop het niet voor hem. maar sommige baby's slapen al gelijk door![]()
Daar kijk ik ook naar uit, het klinkt geweldig. Alhoewel ik me er nu nog zo weinig bij voor kan stellen. Hebben we straks (morgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch benijd ik je wel een beetje PR ik heb de kraamtijd, zeker bij de eerste als een héle gezellige tijd ervaren. Lekker samen met je vrouw en zo'n klein wondertje. Echt genieten vond ik dat. Ik had in de week dat de kraamhulp er was doorgewerkt zodat ik daarna 3 weken vrij kon zijn. Heerlijk, heeriljk, heerlijk en als het een beetje meezit kunnen jullie nog lekker in het zonnetje met de kinderwagen naar buiten.
Je mag kiezen: morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee hoor! We komen wel melden als het mooiste kind ooit geproduceerd geboren is.
Al vrees ik wel dat we ook 23 aug geen verjaardag zullen hebben in de fam. voorlopig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef DaviniaHR het volgende:
Als hij tot maandag blijft plakken, is hij op dezelfde dag jarig als zijn papa
Heeft ook wel wat, misschien...
Papa vindt het leuk, maar voor een kleintje lijkt het me niks. Die wil zijn eigen feestje. Later zal ie het ook wel kunnen waarderen, lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat leuk voor het kindje, op dezelfde dag voor papa? Voor de papa iig wel, mooi cadeautje
Nee lieverdje, dat zie je verkeerd. Guusje krijgt een verjaardagsfeestje, papa mag dan aanschuivenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Papa vindt het leuk, maar voor een kleintje lijkt het me niks. Die wil zijn eigen feestje. Later zal ie het ook wel kunnen waarderen, lijkt me.
Geen verjaardagsfeest dus dit jaar. dan maar pokeren bij jullie thuis? Kan Davinia luiers gaan verschonenquote:
Straks, he, in die nieuwe flat, gaan we een waanzinnig gave pokeravond organiseren. En Guusje mag meedoenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Geen verjaardagsfeest dus dit jaar. dan maar pokeren bij jullie thuis? Kan Davinia luiers gaan verschonen![]()
![]()
andere websites doen het wel? (anders dan Fok dat al de hele dag open staat?)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef SaskiaR het volgende:
kan je een linkje plaatsen naar hotmail.com? Ik krijg steeds rare dingen, wordt doorgelinkd naar www.www.hotmail.com.com enzo
Je solliciteert naar de rol van babysitter?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Luiers verwisselen is peanuts![]()
Nouja, je woont vast niet in A'dam, maar andersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je solliciteert naar de rol van babysitter?![]()
Amstelveenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nouja, je woont vast niet in A'dam, maar anders
en als jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
dns request timed out
Ha dat kan nog bestquote:
dan is er iets mis met je DNS server, dat ie hotmail niet kan vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
non-authoritative answer blabla
preciesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
provider probleempjes...
Waar zit je eigenlijk op school, als ik vragen mag? M'n broertje is ongeveer jouw leeftijd, en was ook dit jaar in Berlijn voor z'n schoolreis...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat kan nog best
Nou je roept maar
Nou, eerst mag ie eens geboren wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat kan nog best
Nou je roept maar
Barlaeusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk op school, als ik vragen mag? M'n broertje is ongeveer jouw leeftijd, en was ook dit jaar in Berlijn voor z'n schoolreis...![]()
Je moet natuurlijk nog wel eerst je CV opsturen en door de achtergrond check komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat kan nog best
Nou je roept maar
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nou, eerst mag ie eens geboren worden![]()
Ik heb uitstekende referenties en al meer dan negen jaar ervaring. Dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk nog wel eerst je CV opsturen en door de achtergrond check komen![]()
Dat sowieso. Daarna een intake en een gesprek met vader, moeder, de grootouders en Yuri.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk nog wel eerst je CV opsturen en door de achtergrond check komen![]()
Klinkt alsof je een klein broertje/zusje hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb uitstekende referenties en al meer dan negen jaar ervaring. Dus![]()
Ik zit op FOK! is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarna een intake en een gesprek met vader, moeder, de grootouders en Yuri.
Kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een klein broertje/zusje hebt.
Hm.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zit op FOK! is dat niet genoeg?![]()
Dat hadden al die mensen in het tv programma ook maar die sloegen de kinderen en sloten ze ook op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb uitstekende referenties en al meer dan negen jaar ervaring. Dus![]()
Ja en ik heb al wel 5 puntenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hm.....
Nee.![]()
Alhoewel je wel de weg naar de AKQ hebt gevonden, dus dat is een verzachtende omstandigheid,![]()
De vader met ervaring spreektquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Altijd een knuffel met webcam erin installeren natuurlijk.
Zoals het tegenwoordig hoortquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Altijd een knuffel met webcam erin installeren natuurlijk.
Jij straks ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De vader met ervaring spreekt
Das in A'veen toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ownee, m'n broertje zit op het KKC.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:54 schreef iamredleader het volgende:ik ga afsluiten en naar huis!
En ik was weer geconcentreerd aan het werk. Moet ook soms gebeurenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en zonder redleader viel het egsprek stil
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En ik was weer geconcentreerd aan het werk. Moet ook soms gebeuren![]()
nou ik ben blij als ik weer richting de uni mag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Schoolvakanties! Het voornaamste voordeel aan school
Hoezo dat dan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ik zie nu op tegen mn klasgenoten..
Het klinkt voor jullie vast belachelijk, maar ze zijn zo arrogant/oppervlakkig. Kijk ik kan op zich normaal wel met ze opschieten, ben met sommigen ook wel bevriend, maar ik ben ooit blijven zitten en sowieso ouder dan de meesten. En ik heb het idee dat ik deze zomer weer volwassener geworden ben en onze werelden liggen gewoon ver van elkaar... ofzo...quote:
Als in... jij zoekt liever het cafe op terwijl je klasgenootjes gaan stoepkrijten ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het klinkt voor jullie vast belachelijk, maar ze zijn zo arrogant/oppervlakkig. Kijk ik kan op zich normaal wel met ze opschieten, ben met sommigen ook wel bevriend, maar ik ben ooit blijven zitten en sowieso ouder dan de meesten. En ik heb het idee dat ik deze zomer weer volwassener geworden ben en onze werelden liggen gewoon ver van elkaar... ofzo...
Heb ik soms ook wel eens hoor dat ik me 'slimmer' voel dan mn klasgenotenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het klinkt voor jullie vast belachelijk, maar ze zijn zo arrogant/oppervlakkig. Kijk ik kan op zich normaal wel met ze opschieten, ben met sommigen ook wel bevriend, maar ik ben ooit blijven zitten en sowieso ouder dan de meesten. En ik heb het idee dat ik deze zomer weer volwassener geworden ben en onze werelden liggen gewoon ver van elkaar... ofzo...
Jah precies!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb ik soms ook wel eens hoor dat ik me 'slimmer' voel dan mn klasgenoten
Je bent echt niet de enigequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze dat dan toen ze in groep 5 zatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als in... jij zoekt liever het cafe op terwijl je klasgenootjes gaan stoepkrijten ?
Zo ongeveerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze dat dan toen ze in groep 5 zat
sheep voelde zich altijd beter dan de rest van de kuddequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Jij ervaring dan ook?
Qua 'volwassenheid' t.o.v. leeftijdsgenoten heb ik dat wel gehad ja. En niet dat ik daardoor echt buiten de groep viel of juist heel serieus was ofzo maar meer dat ik gewoon sneller op eigen benen stond denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Jij ervaring dan ook?
En toch hoor ik me als een kuddedier te gedragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sheep voelde zich altijd beter dan de rest van de kudde
Ga je jezelf nog een brak gevoel bezorgen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n eerste dag werken zonder brak gevoel deze week zit er weer op
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en koken
Tot later![]()
Daar heb je toch ouders voor?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en koken
Tot later![]()
Zaterdag pas weer denk ik, jij dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga je jezelf nog een brak gevoel bezorgen?
Een sheep ja. Supersheep is juist het eerste over de damquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En toch hoor ik me als een kuddedier te gedragen
Ik hoop niet al te veel, dan heb ik de ruimtequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wie wil er nu een dagje boarden als het zulk mooi weer is??
Ik ben gewoon heel lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb je toch ouders voor?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier ook heerlijk nu, misschien maar ff een rondje skeeleren zo.
Maar jij hebt nog een reden om naar het park te gaan he
Ik ben al brakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zaterdag pas weer denk ik, jij dan?
Soms doe ik het ook wat rustiger aan hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Een sheep ja. Supersheep is juist het eerste over de dam![]()
vertelquote:
Zou ik ook doen dan, scheelt je weer een aantal potentieel ongemakkelijke situatiesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik vrees alleen dat ik vanavond iets teveel mensen ga tegenkomen, dus misschien ook wel uitwijken naar een café in de stad...
Schaapje hoorde de wekkerquote:
We kwamen gisteren al een aantal exleden van het koor tegen, maar ik weet niet hoe goed die nog op de hoogte / überhaupt geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou ik ook doen dan, scheelt je weer een aantal potentieel ongemakkelijke situaties
Dat had ik maandag t/m woensdag dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schaapje hoorde de wekker
Schaapje had geen zin om op te staan
Schaapje dacht: "Ik ben brak"
Schaapje stond toch op
Schaapje bleef denken "Ik ben brak"
Nee nog niet..... godzijdankquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
was deze al langsgekomen LB?
http://frontpage.fok.nl/column/6069/1
![]()
Bij deze danquote:
Zo'n studie wilde ik er niet van maken eigenlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
interessant artikel
-en nog bloedserieus ook
Jezus wat een lang verhaal. Ik hou het voorlopig nog maar even bij mn natuurlijke mojoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
interessant artikel
-en nog bloedserieus ook
Natuurlijk niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
mag ik dit zwaar intelligente gesprek onderbreken?
Ja, alleen ik mag dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Nee, alleen wyccie mag dat.
Ja, zo jammer dit, ik was wel even toe aan een gesprek op nivoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het niveau van net is er nu wel uit hè.
*snurkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Supersheep het volgende:
Edje, welke dierengeluiden kan jij produceren?
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, kun jij het geluid van een schijtende olifant nadoen?
en Puntenslijpsels?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij snurken honden ook
Hoi!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij snurken honden ook
Hoi!
Die snurken niet. Ze praten wel in hun slaapquote:
Stukken minder irritant dan snurken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die snurken niet. Ze praten wel in hun slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |