quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Voorland Physics:
[afbeelding]
Veel te rustigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:56 schreef RoofingBurner het volgende:
He Physics, goede, rustige nacht gehad?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die stond vorige week toch in de NRC? Idd ernstig grappig
Goedemorgen
Wel in je eigen bed?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik wist dat gisteravond daten een slecht plan was...... moet zometeen werken en natúúrlijk lag ik niet netjes op tijd in bed
Was de date wel een succes?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik wist dat gisteravond daten een slecht plan was...... moet zometeen werken en natúúrlijk lag ik niet netjes op tijd in bed
wil ik ook wel eens wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem wat heb je trouwens met soempie gedaan?
is dat verplicht danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef LadyBlack het volgende:Ja wel in mn eigen bed, alleen helemaal verkleumd want veel te lang bij de fiets blijven praten....
En of het een succes was..... het was wel heel erg leuk, vanavond weer een date, maar volgens mij zijn we allebei echt hopeloze kneuzen op dit gebied; niet eens een afscheidszoen!![]()
Huh wat?quote:
doe dan ff óf zorgen dat er een pc met inet komt in dat doosje óf dat ze er weer uit klimtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh wat?
Oh, die heb ik in een doosje gestopt
Behoorlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat je nog gaat werken... Ben je niet heel zenuwachtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |