quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Voorland Physics:
[afbeelding]
Veel te rustigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:56 schreef RoofingBurner het volgende:
He Physics, goede, rustige nacht gehad?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die stond vorige week toch in de NRC? Idd ernstig grappig
Goedemorgen
Wel in je eigen bed?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik wist dat gisteravond daten een slecht plan was...... moet zometeen werken en natúúrlijk lag ik niet netjes op tijd in bed
Was de date wel een succes?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik wist dat gisteravond daten een slecht plan was...... moet zometeen werken en natúúrlijk lag ik niet netjes op tijd in bed
wil ik ook wel eens wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem wat heb je trouwens met soempie gedaan?
is dat verplicht danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef LadyBlack het volgende:Ja wel in mn eigen bed, alleen helemaal verkleumd want veel te lang bij de fiets blijven praten....
En of het een succes was..... het was wel heel erg leuk, vanavond weer een date, maar volgens mij zijn we allebei echt hopeloze kneuzen op dit gebied; niet eens een afscheidszoen!![]()
Huh wat?quote:
doe dan ff óf zorgen dat er een pc met inet komt in dat doosje óf dat ze er weer uit klimtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh wat?
Oh, die heb ik in een doosje gestopt
Behoorlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat je nog gaat werken... Ben je niet heel zenuwachtig?
Ja dat klopt natuurlijk. Weet je al of het een hij of een zij wordt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
BehoorlijkMaar ik heb mijn vrije dagen straks nodig als Guusje (zo noemen we hem voorlopig) geboren is. Om nu twee weken thuis te gaan zitten wachten is ook niks.
Het is een hij.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat klopt natuurlijk. Weet je al of het een hij of een zij wordt?
Betekent dat dat er gebak is bij de eerstevolgende quiz?quote:
Ohja..en een sigaar he?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee Nem, beschuit met muisjes natuurlijk.
Ik weet niet of ik voorlopig ga quizen, dat moet nog even blijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Betekent dat dat er gebak is bij de eerstevolgende quiz?![]()
Heb je je cursus luierverwisselen al gehad?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voorlopig ga quizen, dat moet nog even blijken.
Het lijkt me dat je de eerste weken doodmoe bent omdat je de halve nacht op zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik voorlopig ga quizen, dat moet nog even blijken.
Dat zijn er maar heel weinigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hoop het niet voor hem. maar sommige baby's slapen al gelijk door![]()
Daar kijk ik ook naar uit, het klinkt geweldig. Alhoewel ik me er nu nog zo weinig bij voor kan stellen. Hebben we straks (morgenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch benijd ik je wel een beetje PR ik heb de kraamtijd, zeker bij de eerste als een héle gezellige tijd ervaren. Lekker samen met je vrouw en zo'n klein wondertje. Echt genieten vond ik dat. Ik had in de week dat de kraamhulp er was doorgewerkt zodat ik daarna 3 weken vrij kon zijn. Heerlijk, heeriljk, heerlijk en als het een beetje meezit kunnen jullie nog lekker in het zonnetje met de kinderwagen naar buiten.
Je mag kiezen: morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee hoor! We komen wel melden als het mooiste kind ooit geproduceerd geboren is.
Al vrees ik wel dat we ook 23 aug geen verjaardag zullen hebben in de fam. voorlopig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:41 schreef DaviniaHR het volgende:
Als hij tot maandag blijft plakken, is hij op dezelfde dag jarig als zijn papa
Heeft ook wel wat, misschien...
Papa vindt het leuk, maar voor een kleintje lijkt het me niks. Die wil zijn eigen feestje. Later zal ie het ook wel kunnen waarderen, lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is dat leuk voor het kindje, op dezelfde dag voor papa? Voor de papa iig wel, mooi cadeautje
Nee lieverdje, dat zie je verkeerd. Guusje krijgt een verjaardagsfeestje, papa mag dan aanschuivenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Papa vindt het leuk, maar voor een kleintje lijkt het me niks. Die wil zijn eigen feestje. Later zal ie het ook wel kunnen waarderen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |