nu welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat not done of zo?
Ik ken de intro-etiquette niet.
bedoel je daar een op de dekens en de ander eronder?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel veilig uiteraard.
Met een brandmelder in het huisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je daar een op de dekens en de ander eronder?
Is Sheep je broer?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou mijn broer doet het rustig aan kennelijk
Er is sprake van kamerruil. Daar heeft het mee te maken volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn broertje en ik hebben van kamer gewisseld en nu ben ik de zooi hier op orde aan het stellen. Verder alles goed. En jij?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou mijn broer doet het rustig aan kennelijk
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hè, kan ik dat ookal niet verborgen houden![]()
altijd een goed excuusquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef Etcetera het volgende:
of ik loop weer eens ergens in natuurlijkblond enzo, dan heb je dat snel
weet je het zeker......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sheep is niet mn broer. EN ik heb ook niet met hem van kamer geruild (de grote, IDEEweek broer) ik heb r namelijk twee, en voorzover ik weet is Sheep geen van beide
Ja, maar jij weet minder dan ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sheep is niet mn broer. EN ik heb ook niet met hem van kamer geruild (de grote, IDEEweek broer) ik heb r namelijk twee, en voorzover ik weet is Sheep geen van beide
Klim er maar weer op dan, dan lijk je wat groterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef wyccie het volgende:
Jeetje. Raar. Ben helemaal van mijn apropos.
nou, talk 2u l8erquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Na deze desillusie ga ik even de binnenkant van mijn ogen bekijken voor de duur van 7,5 uur. Wish me luck en cu 2morrow.![]()
![]()
![]()
nou dat scheelt dan weer een schokquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sheep is niet mn broer. En ik heb ook niet met hem van kamer geruild (de grote, IDEEweek broer) ik heb r namelijk twee, en voorzover ik weet is Sheep geen van beide
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou dat scheelt dan weer een schok
Sheep![]()
![]()
![]()
ja lach maarquote:
Ik denk dat de buren het toch zeker goed nieuws vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
trusten Roof
"Sharapova kreunt niet in bed"
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
t00t t00t
maar voor hen is het geen nieuwsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat de buren het toch zeker goed nieuws vinden![]()
tja.. misschien was het een goed excuus om weer eens een foto van haar op de frontpage te kunnen plempen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar voor hen is het geen nieuws
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
trusten Roof
'Sharapova kreunt niet in bed'
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
t00t t00t
Daar gaat m'n wereldbeeld trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Etcetera het volgende:
trusten Roof
'Sharapova kreunt niet in bed'
Nieuwelingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat de buren het toch zeker goed nieuws vinden![]()
Trustenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:Ik ga ook eens richting bed... Hard gewerkt vandaag^^
Dag iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |