Veel plezier!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Itt tot Nems verbeelding heb ik nog wel 1 quesadilla naar binnen weten te werken, dus het flauwvallen zal niet aan de honger liggen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
En een beetje bijtijds naar bed Physics, stel voor dat het vannacht aanvangt. Dan heb je iig wat slaap gehad. De laatste keer lag ik naast mijn vrouw in het ziekenhuis bed te snurken terwijl zij steeds weeen kreeg.Ik kan je vertellen, dat wordt niet in dank afgenomen.
![]()
Is dit een oplossing?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ik kijk Criminal Minds en kijk op Fok en Hyves en mijn wederhelft is naar boven naar een huilend kind. Die 'kan niet slapen' en heeft hoofdpijn.
wantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Auw.
dat is op zich ook een puik plan. Je moet er alleen vroeg in de avond mee beginnen, anders wordt het nog laat voor ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dit een oplossing?![]()
[afbeelding]
Nee, gewoon lompquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
best wel lomp...
of had ze het verdiend?
Nee, met nog een paar andere intro'ers op de kamer van een intromentor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
Hee Sheep, slaapt B.ertha bij jou tijdens haar intro?
Echt waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Stelletje ruige gasten, dames moet je met zorg en respect behandelen heur.
Had je haar niet eens een slaapplekje aangeboden of wilde ze niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:17 schreef Supersheep het volgende:
Nee, met nog een paar andere intro'ers op de kamer van een intromentor.
Iig te weinig plek voor meerdere dagen en minder dicht bij het centrumquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je haar niet eens een slaapplekje aangeboden of wilde ze niet?
Is dat not done of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tijdens de intro bij je vriend slapen?
Dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tijdens de intro bij je vriend slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |