De vader met ervaring spreektquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Altijd een knuffel met webcam erin installeren natuurlijk.
Zoals het tegenwoordig hoortquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Altijd een knuffel met webcam erin installeren natuurlijk.
Jij straks ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De vader met ervaring spreekt
Das in A'veen toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ownee, m'n broertje zit op het KKC.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:54 schreef iamredleader het volgende:ik ga afsluiten en naar huis!
En ik was weer geconcentreerd aan het werk. Moet ook soms gebeurenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en zonder redleader viel het egsprek stil
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En ik was weer geconcentreerd aan het werk. Moet ook soms gebeuren![]()
nou ik ben blij als ik weer richting de uni mag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Schoolvakanties! Het voornaamste voordeel aan school
Hoezo dat dan ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar ik zie nu op tegen mn klasgenoten..
Het klinkt voor jullie vast belachelijk, maar ze zijn zo arrogant/oppervlakkig. Kijk ik kan op zich normaal wel met ze opschieten, ben met sommigen ook wel bevriend, maar ik ben ooit blijven zitten en sowieso ouder dan de meesten. En ik heb het idee dat ik deze zomer weer volwassener geworden ben en onze werelden liggen gewoon ver van elkaar... ofzo...quote:
Als in... jij zoekt liever het cafe op terwijl je klasgenootjes gaan stoepkrijten ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het klinkt voor jullie vast belachelijk, maar ze zijn zo arrogant/oppervlakkig. Kijk ik kan op zich normaal wel met ze opschieten, ben met sommigen ook wel bevriend, maar ik ben ooit blijven zitten en sowieso ouder dan de meesten. En ik heb het idee dat ik deze zomer weer volwassener geworden ben en onze werelden liggen gewoon ver van elkaar... ofzo...
Heb ik soms ook wel eens hoor dat ik me 'slimmer' voel dan mn klasgenotenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het klinkt voor jullie vast belachelijk, maar ze zijn zo arrogant/oppervlakkig. Kijk ik kan op zich normaal wel met ze opschieten, ben met sommigen ook wel bevriend, maar ik ben ooit blijven zitten en sowieso ouder dan de meesten. En ik heb het idee dat ik deze zomer weer volwassener geworden ben en onze werelden liggen gewoon ver van elkaar... ofzo...
Jah precies!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb ik soms ook wel eens hoor dat ik me 'slimmer' voel dan mn klasgenoten
Je bent echt niet de enigequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze dat dan toen ze in groep 5 zatquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als in... jij zoekt liever het cafe op terwijl je klasgenootjes gaan stoepkrijten ?
Zo ongeveerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze dat dan toen ze in groep 5 zat
sheep voelde zich altijd beter dan de rest van de kuddequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Jij ervaring dan ook?
Qua 'volwassenheid' t.o.v. leeftijdsgenoten heb ik dat wel gehad ja. En niet dat ik daardoor echt buiten de groep viel of juist heel serieus was ofzo maar meer dat ik gewoon sneller op eigen benen stond denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Jij ervaring dan ook?
En toch hoor ik me als een kuddedier te gedragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sheep voelde zich altijd beter dan de rest van de kudde
Ga je jezelf nog een brak gevoel bezorgen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:56 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n eerste dag werken zonder brak gevoel deze week zit er weer op
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en koken
Tot later![]()
Daar heb je toch ouders voor?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en koken
Tot later![]()
Zaterdag pas weer denk ik, jij dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga je jezelf nog een brak gevoel bezorgen?
Een sheep ja. Supersheep is juist het eerste over de damquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En toch hoor ik me als een kuddedier te gedragen
Ik hoop niet al te veel, dan heb ik de ruimtequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wie wil er nu een dagje boarden als het zulk mooi weer is??
Ik ben gewoon heel lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb je toch ouders voor?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier ook heerlijk nu, misschien maar ff een rondje skeeleren zo.
Maar jij hebt nog een reden om naar het park te gaan he
Ik ben al brakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zaterdag pas weer denk ik, jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |