Ha dat kan nog bestquote:
dan is er iets mis met je DNS server, dat ie hotmail niet kan vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
non-authoritative answer blabla
preciesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
provider probleempjes...
Waar zit je eigenlijk op school, als ik vragen mag? M'n broertje is ongeveer jouw leeftijd, en was ook dit jaar in Berlijn voor z'n schoolreis...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat kan nog best
Nou je roept maar
Nou, eerst mag ie eens geboren wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat kan nog best
Nou je roept maar
Barlaeusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar zit je eigenlijk op school, als ik vragen mag? M'n broertje is ongeveer jouw leeftijd, en was ook dit jaar in Berlijn voor z'n schoolreis...![]()
Je moet natuurlijk nog wel eerst je CV opsturen en door de achtergrond check komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat kan nog best
Nou je roept maar
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nou, eerst mag ie eens geboren worden![]()
Ik heb uitstekende referenties en al meer dan negen jaar ervaring. Dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk nog wel eerst je CV opsturen en door de achtergrond check komen![]()
Dat sowieso. Daarna een intake en een gesprek met vader, moeder, de grootouders en Yuri.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk nog wel eerst je CV opsturen en door de achtergrond check komen![]()
Klinkt alsof je een klein broertje/zusje hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb uitstekende referenties en al meer dan negen jaar ervaring. Dus![]()
Ik zit op FOK! is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarna een intake en een gesprek met vader, moeder, de grootouders en Yuri.
Kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een klein broertje/zusje hebt.
Hm.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zit op FOK! is dat niet genoeg?![]()
Dat hadden al die mensen in het tv programma ook maar die sloegen de kinderen en sloten ze ook op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb uitstekende referenties en al meer dan negen jaar ervaring. Dus![]()
Ja en ik heb al wel 5 puntenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hm.....
Nee.![]()
Alhoewel je wel de weg naar de AKQ hebt gevonden, dus dat is een verzachtende omstandigheid,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |