Soms doe ik het ook wat rustiger aan hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Een sheep ja. Supersheep is juist het eerste over de dam![]()
vertelquote:
Zou ik ook doen dan, scheelt je weer een aantal potentieel ongemakkelijke situatiesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik vrees alleen dat ik vanavond iets teveel mensen ga tegenkomen, dus misschien ook wel uitwijken naar een café in de stad...
Schaapje hoorde de wekkerquote:
We kwamen gisteren al een aantal exleden van het koor tegen, maar ik weet niet hoe goed die nog op de hoogte / überhaupt geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou ik ook doen dan, scheelt je weer een aantal potentieel ongemakkelijke situaties
Dat had ik maandag t/m woensdag dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Schaapje hoorde de wekker
Schaapje had geen zin om op te staan
Schaapje dacht: "Ik ben brak"
Schaapje stond toch op
Schaapje bleef denken "Ik ben brak"
Nee nog niet..... godzijdankquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
was deze al langsgekomen LB?
http://frontpage.fok.nl/column/6069/1
![]()
Bij deze danquote:
Zo'n studie wilde ik er niet van maken eigenlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
interessant artikel
-en nog bloedserieus ook
Jezus wat een lang verhaal. Ik hou het voorlopig nog maar even bij mn natuurlijke mojoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
interessant artikel
-en nog bloedserieus ook
Natuurlijk niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:01 schreef Etcetera het volgende:
mag ik dit zwaar intelligente gesprek onderbreken?
Ja, alleen ik mag dat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Nee, alleen wyccie mag dat.
Ja, zo jammer dit, ik was wel even toe aan een gesprek op nivoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het niveau van net is er nu wel uit hè.
*snurkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:09 schreef Supersheep het volgende:
Edje, welke dierengeluiden kan jij produceren?
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, kun jij het geluid van een schijtende olifant nadoen?
en Puntenslijpsels?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij snurken honden ook
Hoi!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij snurken honden ook
Hoi!
Die snurken niet. Ze praten wel in hun slaapquote:
Stukken minder irritant dan snurken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die snurken niet. Ze praten wel in hun slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |