wc, ja ik ben vanacht weer wcquote:
Kan beide wel kloppen denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef wyccie het volgende:
Oh wachtcommandant?
Of moest Sheep naar de wc toen hij je zag?
Je hebt nog lang niet mijn niveau bereiktquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was het derde waar ik aan dacht.
Ik ben terugquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt nog lang niet mijn niveau bereikt
wees blij
Hoi YuYu
of was je er al?
Waarop?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je me voortaan niet meer zo lang laten wachten?
Ik heb nog niets aan jou gevraagdquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik doe ook niet ana harems hoor
![]()
Ik zeg het maar evenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb nog niets aan jou gevraagd
geeft niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
Sorry Cobra, ben echt suf vandaag. Gelukkig heeft ER je al een extra punt gegeven.
En dan voel je je de rest van de dag niet helemaal bagger na slechts 2,5 uur slaap? Ik kan dan echt vrijwel niks hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Minder, Sheep. Ik sliep uiteindelijk pas om 5 uur.
Doeiquote:
Als je morgen opnieuw op 7:30 op moet duik je gewoon over een half uur plat en desnoods laat je je neerhameren zodat je genoeg slaap paktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef wyccie het volgende:
Heb net twee uur geslapen, werd nog brakker wakker.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
Neerhameren? Dan word ik helemaal niet meer wakker.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:50 schreef wyccie het volgende:
Yuri, wiggelhoerdes?
Goed voor slapeloosheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
Neerhameren? Dan word ik helemaal niet meer wakker.
Mogguh en weltrusten danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, weer thuis na een avondje stappen.
Prima feestje gehad en alweer Bertha gezien, zelfs nog ff een kort babbeltje gemaakt
Aangezien ze nu zelf niet post: ze heeft het prima naar d'r zin, en de uitdaging voor mij is om haar in de aankomende dagen een biertje te laten drinken als ik 'r nog eens zie
Ik ga nu maar eens naar bed, over een paar uur weer de wekker (goh).
Hmmm, bij mij wel, maar had hem rechtstreeks vanaf de betreffende website gedeeplinkt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Vind je het gek, die link werkt heel niet.![]()
Ja, en nu dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij wel, maar had hem rechtstreeks vanaf de betreffende website gedeeplinkt...
Zal wel in mijn cache staan dan.
maar we zijn wel nieuwsgierig naar het plaatje hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, de wereld vergaat er niet door dus ik laat het wel zo...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Conekiller het volgende:
wat is dat eisbär een kutnummer zeg
Heb je al goede deurstoppers gevonden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef iamredleader het volgende:
Na werk vandaag de Praxis in Utrecht plunderen - misschien dat ze nog 2 plintjes voor me hebben
Nee, en daar ga ik vandaag ook naar kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al goede deurstoppers gevonden?
Tsja, de megastore in Amsterdam had er wel 10, die in Amstelveen nog eens 15. Dus dat was niet genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
2 plintjes = plunderen
da's best een armzalige praxis dan
nou het komt lekker jullie kant opquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hier zon
Utrecht, Herculesplein
![]()
Dat mag. Wel even schoonmaken want daar willen meer mensen nog gebruik van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
hier is het weer droog gelukkig
mag ik evenOffice 2007 bekwijlen? het is zo gaaf
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
hier is het weer droog gelukkig
mag ik evenOffice 2007 bekwijlen? het is zo gaaf
![]()
ik hoop voor je dat het droog blijftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, drule away
Droog daar? Da's mooi! Dan kan ik vanavond misschien toch nog naar Noorderzon
ja baasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag. Wel even schoonmaken want daar willen meer mensen nog gebruik van maken
Soempie is gesignaleerd. Maar gisteren moest ze werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg, is Soempie alweer gesignaleerd? Of is die nog helemaal naar de vernieling gegaan na de Pigeon Detectives?
jazekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Is ze weer helemaal hersteld na haar crash? Ik heb daar in het voorbijgaan iets over gelezen.
kun je niet beter zeggen 'voor zover mogelijk'quote:
ja iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik had wel erg met haar te doen hoor.
told youquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en het slechte weer komt inderdaad deze kant op
![]()
Doe eens heel snel papa wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hier op Papendorp is het nog droog![]()
Zeg dat maar tegen Daviniaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens heel snel papa worden![]()
Verhuizing is a.s. zondag, en Asmo heeft de DVD meegenomen weer uitgeleend aan iemand andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de verhuizing?
En heet Asmo de DVD nog meegenomen?
Heel de Alpha-tent ging juichen toen Mario Bowser een rotschop gaf tijdens Games in Concertquote:
duhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel de Alpha-tent ging juichen toen Mario Bowser een rotschop gaf tijdens Games in Concert
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef RoofingBurner het volgende:
BTW wie is Mario, en waarom zit je op dit forum te verkondigen dat je vreemd gaat?
niet echt een natuurtalent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn gitaar weer eens tevoorschijn gehaald, maar ik kan echt niks meer
Morgen wordt al net zo leuk, 's ochtends ben ik zelf ook niet op kantoor, dus mag ik dan 's middags alle bestellingen e.d. nog doorworstelenquote:
Als dat zou kunnen... Morgen klaar zijn met die buik, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Ongeduldige figuren, ze is morgen pas uitgerekend. Die eerste kindertjes komen zelden te vroeg hoor. Die houden zich keurig aan de tijd (is mijn ervaring)
Hoogzwanger... Kan mn kont niet keren door die buik, dus ik denk dat ik morgen of vanavond Harry Potter er bij ga pakken en alle boeken achter elkaar ga lezen. (Al hoop ik wel dat ik daar voldoende zitvlees voor heb...)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
tekenen kun je bijna overal wel
maarre, hoe gaat het verder![]()
Ja, maar dat was gisterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iedereen zich weer in coma gezopen?
liever nietquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Was je naar de kermis in Wervershoof?
Had bij mij ook wel een goed idee geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn baas was er ook maar die had vandaag een vrije dag om uit te rusten en bij te komen.
Life sucks anywayquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
In September misschien naar New York en Boston
Ik ken het, behalve de gitaar die te groot isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Een gitaar die eigenlijk te groot is voor me, en te lang geleden les gehad
Ook geen doorzettingsvermogen om goed te oefenen....
Je verdedigt onsch Land tegen indringend gespuis. Wakker moet je zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit even te twijfelen of ik nu wakker moet worden of daar mee wacht tot ik klaar ben met werken.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je verdedigt onsch Land tegen indringend gespuis. Wakker moet je zijn
Ik geloof het ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
Gij kunt gerust zijn, de lands grenzen zijn veilig.
Je weet toch dat onze regering liever een bakje thee drinktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
Die kunnen we wel aan!![]()
Tenminste............als het kabinet op voorhand toestemming geeft om de antillen wat te gaan versterken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben bang dat het kabinet het "probleem Chavez" zo lang blijft onderschatten tot het (weer) te laat is.
En dan kunnen we aan de bak.![]()
Alhoewel, de luchtmacht van Chavez schijnt nogal zwak te zijn.
[afbeelding]
Doet ie toch nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ja, mocht Chavez zijn plannetje uitvoeren dan zal het wel flink knokken worden.
Je hebt zo juist in vier woorden het kabinets standpunt samengevat!quote:
Als hij het doet dan krijgt ie de vs er bij want die kunnen het toch al niet zo vinden met hem. maar hoewel hij het toch niet gaat doen vind ik wel dat we onze machtsbasis op de antillen moeten versterken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt zo juist in vier woorden het kabinets standpunt samengevat!![]()
![]()
Tuurlijk alleen maar bezuinigen op defensiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Kost weer te veel natuurlijk.![]()
Nu moeten de antillen het doen met 1 schip en 300 mariniers.
De ouderwetse gang van zaken. Leren van het verleden doen ze niet, want dat kost zetels.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tuurlijk alleen maar bezuinigen op defensie![]()
Want er komt toch nooit meer oorlog![]()
Daar had Van Middelkoop het idd over. NL zit nu bv vet onder het gemiddelde uitgave patroon van EU en Navo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hopen dat we wel de JSF krijgen. maar wat ik laats hoorde ben ik het wel mee eens, dat we een vast persentage van de begroting aan defensie geven.
Gewoon de helft verkopen dan kunnen we de andere helft weer opknappenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
http://static.telegraaf.nl/mediaobjects/01969/190407_1969361a.pdf
![]()
![]()
Op wiki las ik dat het buget wel omhoog gaat naar het EU en navo standaard maar dat gebeurd ook pas in 2012quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
Het is gewoon te belachelijk dat er zulke tekorten zijn.
al zouden we willen straks kunnen we de missie in afganistan niet eens voortzetten, laat staan een andere missie beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
Veels te laat dus. Met dit tempo kunnen we er op wachten dat er mensen gaan sneuvelen omdat er niet voldoende (beschermend) materiaal is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:21 schreef Mikkie het volgende:
Daar neig ik ook naar ja. Ik zet m'n wekker wel en kijk wel hoe ik me morgenochtend voel.
goed nieuws?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
zei je gisteren ook al niet zoietsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je mal, wat zegt zo'n datum nou. Toen wij de tweede kregen had de drukkerij een actie. Als het kind op de uitgerekende datum geboren werd kreeg je de kaartjes gratis. Dat doen ze heus niet als dat vaak voorkomt. Bij ons scheelde het trouwens maar een paar uur, maar dat kwam door een moeilijke bevalling.
Ik bedoel ook niet dat het slecht nieuws is, maar er is gewoon niets te melden. En Davinia is het behoorlijk zat, dus ik hoop graag dat het nu snel gebeurd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je mal, wat zegt zo'n datum nou. Toen wij de tweede kregen had de drukkerij een actie. Als het kind op de uitgerekende datum geboren werd kreeg je de kaartjes gratis. Dat doen ze heus niet als dat vaak voorkomt. Bij ons scheelde het trouwens maar een paar uur, maar dat kwam door een moeilijke bevalling.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zwangerschap![]()
Stel ik nog een paar jaar uit, oké?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zwangerschap![]()
Mooi, ik ben vanochtend nog even 'bevallen' van een flinke jongen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Stel ik nog een paar jaar uit, oké?
Wat wil je. Jonge meid plaatst foto's op Fok!. Succes verzekerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weetje, mn FoBo is best n succes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat wil je. Jonge meid plaatst foto's op Fok!. Succes verzekerd![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef RoofingBurner het volgende:
De laatsten zullen de eersten zijn.
nouja, ergens snap ik dat wel... alleen hebben paaseieren en kerstbomen weinig van doen met het christendom. Als ze nou een verbod op kruisjes (aan de muur, aan de nek) had geëist..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Antwerpse moslima wil verbod paaseieren
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Antwerpse moslima wil verbod paaseieren
grapjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze
. Moeten ze ook maar niet zo zeiken over hoofddoekjes.
dat geloof ik zo, maar dat is niet helemaal wat mijn bedoeling isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plaats nog een grote foto van jezelf in bikini en nog een teaser ergens in de userpics-sectie, en je views verdubbelen in no-time. Wedden?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat zure gedoe over die hoofddoekjes, in de jaren 50/60 liepen de vrouwen in Nederland er ook mee. En de mannen met een hoed of een pet. Kijk die burka shit da's andere poep, maar een hoofddoekie. Ook deze doekkies verdwijnen uiteindelijk, net als bij de Nederlandse vrouwen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even een decoupeerzaag halen![]()
Trouwens, ga je een account voor Guusje aanmaken als 'ie er is? Met fotoboek en al?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat wil je. Jonge meid plaatst foto's op Fok!. Succes verzekerd![]()
Zo Fokverslaafd ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Trouwens, ga je een account voor Guusje aanmaken als 'ie er is? Met fotoboek en al?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zo Fokverslaafd ben ik ook weer niet![]()
Zit je nou te hitten op iemand die nét 17 is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plaats nog een grote foto van jezelf in bikini en nog een teaser ergens in de userpics-sectie, en je views verdubbelen in no-time. Wedden?
Pedobear approves of this movequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nou te hitten op iemand die nét 17 is?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pedobear approves of this move![]()
Dan werkt ut nog niequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:56 schreef iamredleader het volgende:
Ow sheez, het plaatje zit achter dat stomme imageshack. FF copy-past de link in je browser, dan zie je het wel.
Tinypic werkt altijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan werkt ut nog nie
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
wauw, ik heb zelden zo gelachen om een gouden kikker
Beetjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is de stilte voor de storm
Zenuwachtig?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is de stilte voor de storm
Zenuwachtig?
leuk met wie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb straks een date, ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ziekenhuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje?
Hoe zit het trouwens. Thuis bevallen? Of ziekenhuis?
Met die ene waar je het laatst ook al over had?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb straks een date, ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Haha nee, kwam een leuke parttime postbodemevrouw/studente tegen op de kermisquote:
Ja, die ene ook waar ik de auto van foutgeparkeerd had en vet in de stress om zat....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met die ene waar je het laatst ook al over had?
Postbode:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef Supersheep het volgende:
Ik zal alle mogelijke grappen voor me houden
Gewoon zeggen wat je denktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die ene ook waar ik de auto van foutgeparkeerd had en vet in de stress om zat....
Brrrrrr opzich is de date niet spannend, maar gisteravond aan de telefoon is het allemaal al een beetje uitgesproken, dus bizar om hem dan straks weer te zien
Succesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die ene ook waar ik de auto van foutgeparkeerd had en vet in de stress om zat....
Brrrrrr opzich is de date niet spannend, maar gisteravond aan de telefoon is het allemaal al een beetje uitgesproken, dus bizar om hem dan straks weer te zien
That's the onequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef Supersheep het volgende:
Maar LB, is dit nou die koorgast die jou niet echt zag staan maar waarmee je wel een forum volspamt of is het iemand anders?
mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
That's the one![]()
Kleine correctie: ik had eerst het idee dat hij mij wel zag zitten, dacht vervolgens dat ik me vergist had (maar toen vond ik hem inmiddels ook al leuk) en nu blijkt dat ie dus wel geïnteresseerd is/was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |