Mooi, ik ben vanochtend nog even 'bevallen' van een flinke jongen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Stel ik nog een paar jaar uit, oké?
Wat wil je. Jonge meid plaatst foto's op Fok!. Succes verzekerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weetje, mn FoBo is best n succes
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat wil je. Jonge meid plaatst foto's op Fok!. Succes verzekerd![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef RoofingBurner het volgende:
De laatsten zullen de eersten zijn.
nouja, ergens snap ik dat wel... alleen hebben paaseieren en kerstbomen weinig van doen met het christendom. Als ze nou een verbod op kruisjes (aan de muur, aan de nek) had geëist..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Antwerpse moslima wil verbod paaseieren
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Antwerpse moslima wil verbod paaseieren
grapjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze
. Moeten ze ook maar niet zo zeiken over hoofddoekjes.
dat geloof ik zo, maar dat is niet helemaal wat mijn bedoeling isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plaats nog een grote foto van jezelf in bikini en nog een teaser ergens in de userpics-sectie, en je views verdubbelen in no-time. Wedden?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat zure gedoe over die hoofddoekjes, in de jaren 50/60 liepen de vrouwen in Nederland er ook mee. En de mannen met een hoed of een pet. Kijk die burka shit da's andere poep, maar een hoofddoekie. Ook deze doekkies verdwijnen uiteindelijk, net als bij de Nederlandse vrouwen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even een decoupeerzaag halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |