Trouwens, ga je een account voor Guusje aanmaken als 'ie er is? Met fotoboek en al?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat wil je. Jonge meid plaatst foto's op Fok!. Succes verzekerd![]()
Zo Fokverslaafd ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Trouwens, ga je een account voor Guusje aanmaken als 'ie er is? Met fotoboek en al?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zo Fokverslaafd ben ik ook weer niet![]()
Zit je nou te hitten op iemand die nét 17 is?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Plaats nog een grote foto van jezelf in bikini en nog een teaser ergens in de userpics-sectie, en je views verdubbelen in no-time. Wedden?
Pedobear approves of this movequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nou te hitten op iemand die nét 17 is?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pedobear approves of this move![]()
Dan werkt ut nog niequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:56 schreef iamredleader het volgende:
Ow sheez, het plaatje zit achter dat stomme imageshack. FF copy-past de link in je browser, dan zie je het wel.
Tinypic werkt altijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan werkt ut nog nie
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
wauw, ik heb zelden zo gelachen om een gouden kikker
Beetjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is de stilte voor de storm
Zenuwachtig?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is de stilte voor de storm
Zenuwachtig?
leuk met wie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb straks een date, ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ziekenhuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje?
Hoe zit het trouwens. Thuis bevallen? Of ziekenhuis?
Met die ene waar je het laatst ook al over had?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb straks een date, ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Haha nee, kwam een leuke parttime postbodemevrouw/studente tegen op de kermisquote:
Ja, die ene ook waar ik de auto van foutgeparkeerd had en vet in de stress om zat....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met die ene waar je het laatst ook al over had?
Postbode:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef Supersheep het volgende:
Ik zal alle mogelijke grappen voor me houden
Gewoon zeggen wat je denktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die ene ook waar ik de auto van foutgeparkeerd had en vet in de stress om zat....
Brrrrrr opzich is de date niet spannend, maar gisteravond aan de telefoon is het allemaal al een beetje uitgesproken, dus bizar om hem dan straks weer te zien
Succesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die ene ook waar ik de auto van foutgeparkeerd had en vet in de stress om zat....
Brrrrrr opzich is de date niet spannend, maar gisteravond aan de telefoon is het allemaal al een beetje uitgesproken, dus bizar om hem dan straks weer te zien
That's the onequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:42 schreef Supersheep het volgende:
Maar LB, is dit nou die koorgast die jou niet echt zag staan maar waarmee je wel een forum volspamt of is het iemand anders?
mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
That's the one![]()
Kleine correctie: ik had eerst het idee dat hij mij wel zag zitten, dacht vervolgens dat ik me vergist had (maar toen vond ik hem inmiddels ook al leuk) en nu blijkt dat ie dus wel geïnteresseerd is/was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |