quote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:21 schreef Mikkie het volgende:
Daar neig ik ook naar ja. Ik zet m'n wekker wel en kijk wel hoe ik me morgenochtend voel.
goed nieuws?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
zei je gisteren ook al niet zoietsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je mal, wat zegt zo'n datum nou. Toen wij de tweede kregen had de drukkerij een actie. Als het kind op de uitgerekende datum geboren werd kreeg je de kaartjes gratis. Dat doen ze heus niet als dat vaak voorkomt. Bij ons scheelde het trouwens maar een paar uur, maar dat kwam door een moeilijke bevalling.
Ik bedoel ook niet dat het slecht nieuws is, maar er is gewoon niets te melden. En Davinia is het behoorlijk zat, dus ik hoop graag dat het nu snel gebeurd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je mal, wat zegt zo'n datum nou. Toen wij de tweede kregen had de drukkerij een actie. Als het kind op de uitgerekende datum geboren werd kreeg je de kaartjes gratis. Dat doen ze heus niet als dat vaak voorkomt. Bij ons scheelde het trouwens maar een paar uur, maar dat kwam door een moeilijke bevalling.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zwangerschap![]()
Stel ik nog een paar jaar uit, oké?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zwangerschap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |