Soempie is gesignaleerd. Maar gisteren moest ze werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg, is Soempie alweer gesignaleerd? Of is die nog helemaal naar de vernieling gegaan na de Pigeon Detectives?
jazekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Is ze weer helemaal hersteld na haar crash? Ik heb daar in het voorbijgaan iets over gelezen.
kun je niet beter zeggen 'voor zover mogelijk'quote:
ja iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik had wel erg met haar te doen hoor.
told youquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en het slechte weer komt inderdaad deze kant op
![]()
Doe eens heel snel papa wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hier op Papendorp is het nog droog![]()
Zeg dat maar tegen Daviniaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens heel snel papa worden![]()
Verhuizing is a.s. zondag, en Asmo heeft de DVD meegenomen weer uitgeleend aan iemand andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de verhuizing?
En heet Asmo de DVD nog meegenomen?
Heel de Alpha-tent ging juichen toen Mario Bowser een rotschop gaf tijdens Games in Concertquote:
duhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel de Alpha-tent ging juichen toen Mario Bowser een rotschop gaf tijdens Games in Concert
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef RoofingBurner het volgende:
BTW wie is Mario, en waarom zit je op dit forum te verkondigen dat je vreemd gaat?
niet echt een natuurtalent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn gitaar weer eens tevoorschijn gehaald, maar ik kan echt niks meer
Morgen wordt al net zo leuk, 's ochtends ben ik zelf ook niet op kantoor, dus mag ik dan 's middags alle bestellingen e.d. nog doorworstelenquote:
Als dat zou kunnen... Morgen klaar zijn met die buik, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Ongeduldige figuren, ze is morgen pas uitgerekend. Die eerste kindertjes komen zelden te vroeg hoor. Die houden zich keurig aan de tijd (is mijn ervaring)
Hoogzwanger... Kan mn kont niet keren door die buik, dus ik denk dat ik morgen of vanavond Harry Potter er bij ga pakken en alle boeken achter elkaar ga lezen. (Al hoop ik wel dat ik daar voldoende zitvlees voor heb...)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
tekenen kun je bijna overal wel
maarre, hoe gaat het verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |