quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:50 schreef wyccie het volgende:
Yuri, wiggelhoerdes?
Goed voor slapeloosheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
Neerhameren? Dan word ik helemaal niet meer wakker.
Mogguh en weltrusten danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, weer thuis na een avondje stappen.
Prima feestje gehad en alweer Bertha gezien, zelfs nog ff een kort babbeltje gemaakt
Aangezien ze nu zelf niet post: ze heeft het prima naar d'r zin, en de uitdaging voor mij is om haar in de aankomende dagen een biertje te laten drinken als ik 'r nog eens zie
Ik ga nu maar eens naar bed, over een paar uur weer de wekker (goh).
Hmmm, bij mij wel, maar had hem rechtstreeks vanaf de betreffende website gedeeplinkt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Vind je het gek, die link werkt heel niet.![]()
Ja, en nu dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij wel, maar had hem rechtstreeks vanaf de betreffende website gedeeplinkt...
Zal wel in mijn cache staan dan.
maar we zijn wel nieuwsgierig naar het plaatje hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, de wereld vergaat er niet door dus ik laat het wel zo...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Conekiller het volgende:
wat is dat eisbär een kutnummer zeg
Heb je al goede deurstoppers gevonden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef iamredleader het volgende:
Na werk vandaag de Praxis in Utrecht plunderen - misschien dat ze nog 2 plintjes voor me hebben
Nee, en daar ga ik vandaag ook naar kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je al goede deurstoppers gevonden?
Tsja, de megastore in Amsterdam had er wel 10, die in Amstelveen nog eens 15. Dus dat was niet genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
2 plintjes = plunderen
da's best een armzalige praxis dan
nou het komt lekker jullie kant opquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hier zon
Utrecht, Herculesplein
![]()
Dat mag. Wel even schoonmaken want daar willen meer mensen nog gebruik van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
hier is het weer droog gelukkig
mag ik evenOffice 2007 bekwijlen? het is zo gaaf
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
hier is het weer droog gelukkig
mag ik evenOffice 2007 bekwijlen? het is zo gaaf
![]()
ik hoop voor je dat het droog blijftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha, drule away
Droog daar? Da's mooi! Dan kan ik vanavond misschien toch nog naar Noorderzon
ja baasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag. Wel even schoonmaken want daar willen meer mensen nog gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |