Heeft mona aar ook maar ene flikker mee te maken? Ze flikkeren de yoghurt in een emmertje in plaats van een pak, noemen het hangop, maken het een euro duurder en je moet godverdomme nog zelf roeren ook.quote:
Precies, moet je weer een extra roerlepel zoeken. Want met die jus lepel door de yoghurt roeren is helemaal niet te vreten.quote:
Niks lekkerder dan vroeger volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:56 schreef Dementor het volgende:
Maar Swets is het wel lekker?
Gebruik de lepel waarmee je roert als eetlepel na het roeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, moet je weer een extra roerlepel zoeken. Want met die jus lepel door de yoghurt roeren is helemaal niet te vreten.
Ja, maar je moet best een flinke lepel hebben, dus dan moet m'n bek zo ver openquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gebruik de lepel waarmee je roert als eetlepel na het roeren.
Dan haal je toch 2 pottenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar je moet best een flinke lepel hebben, dus dan moet m'n bek zo ver open
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef S1nn3rz het volgende:
zeik niet, dan neem je het eigen merk wat wel in een pak zit.
ja maar dan duurt het langer voordat het op isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... dan moet ik toch nog steeds met die grote lepel roeren?
Wat van die Oost Duitse uitgemergelde koeien komtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]een beetje van die inferieure aldi zuivel vreten....
Het gaat erom dat de lepel te groot is om lekker van te eten....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
ja maar dan duurt het langer voordat het op is
Precies, die van dat tsjernobyl gras etenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat van die Oost Duitse uitgemergelde koeien komt
DAT heb ik me ook altijd al afgevraagd. Het is een complot zeg ik je!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook zoiets. Je moest ALTIJD schudden met zuivel... ALTIJD... toen propte mona 2 kleuren vla in 1 pak en ja als je dan schud heb je nog maar 1 onbestemde kleur over in plaats van 2.
En wat denk je? Schudden was opeens niet meer nodig!
Van de een op de andere dag is "schudden voor gebruik" opeens afgeschaft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |