Heeft mona aar ook maar ene flikker mee te maken? Ze flikkeren de yoghurt in een emmertje in plaats van een pak, noemen het hangop, maken het een euro duurder en je moet godverdomme nog zelf roeren ook.quote:
Precies, moet je weer een extra roerlepel zoeken. Want met die jus lepel door de yoghurt roeren is helemaal niet te vreten.quote:
Niks lekkerder dan vroeger volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:56 schreef Dementor het volgende:
Maar Swets is het wel lekker?
Gebruik de lepel waarmee je roert als eetlepel na het roeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, moet je weer een extra roerlepel zoeken. Want met die jus lepel door de yoghurt roeren is helemaal niet te vreten.
Ja, maar je moet best een flinke lepel hebben, dus dan moet m'n bek zo ver openquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gebruik de lepel waarmee je roert als eetlepel na het roeren.
Dan haal je toch 2 pottenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar je moet best een flinke lepel hebben, dus dan moet m'n bek zo ver open
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef S1nn3rz het volgende:
zeik niet, dan neem je het eigen merk wat wel in een pak zit.
ja maar dan duurt het langer voordat het op isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... dan moet ik toch nog steeds met die grote lepel roeren?
Wat van die Oost Duitse uitgemergelde koeien komtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]een beetje van die inferieure aldi zuivel vreten....
Het gaat erom dat de lepel te groot is om lekker van te eten....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
ja maar dan duurt het langer voordat het op is
Precies, die van dat tsjernobyl gras etenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat van die Oost Duitse uitgemergelde koeien komt
DAT heb ik me ook altijd al afgevraagd. Het is een complot zeg ik je!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook zoiets. Je moest ALTIJD schudden met zuivel... ALTIJD... toen propte mona 2 kleuren vla in 1 pak en ja als je dan schud heb je nog maar 1 onbestemde kleur over in plaats van 2.
En wat denk je? Schudden was opeens niet meer nodig!
Van de een op de andere dag is "schudden voor gebruik" opeens afgeschaft!
Koop je toch een andere verpakking. Tegenwoordig doen fabrikanten zoveel voor de consumenten dat je zelfs kan KIEZEN tussen gemengd en nog niet gemengd. Zeur niet zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Vroeger, kocht je een pak aardbeien yoghurt en dan zaten die aardbeien al standaard dóór de yoghurt geroerd! Ja dat is schrikken he... Want tegenwoordig vind je in het zuivelschap alleen nog emmers in een oncourante maat (teveel voor 2 , te weinig voor 3 man) met zo een kwak fruit smeurie onderin en dan een berg plakkerige dikke yoghurt er boven op. Je wordt dan geacht zelf de teringzooi door te roeren.
Zijn de roerapparaten stuk meneer mona? Is een roer Oostblokker te duur meneer zuivelhoeve? Waarom moet ik godsnaam tegenwoordig ZELF de aardbeien prut door de yoghurt roeren??
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik snap eigenlijk ook nooit zo goed waarom ze dat gedeelte met smaak er niet meteen doorheen roeren. Zodat je het zelf kan doseren of zo?
Dat zou nog kunnen ALS de fruitsmurrie bovenop lag! Maar het zit onder de yoghurt. Hoe moet je doseren / goed bekijken dan???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat is omdat je vroegâh van die zeikerds had die besloten Mona/Zuivelhoeve/whatever een klaagbrief te sturen omtrent te volgens hun slechte kwaliteit van de aardbeien/framboze/whatever. Nu kun je je aardbeien/frambozen/whatever mooi bekijken alvorens je ze in de grote smurrie roert.
Precies, we zitten gewoon ongeschudde zuivel te vretenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT heb ik me ook altijd al afgevraagd. Het is een complot zeg ik je!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Koop je toch een andere verpakking. Tegenwoordig doen fabrikanten zoveel voor de consumenten dat je zelfs kan KIEZEN tussen gemengd en nog niet gemengd. Zeur niet zo![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]een beetje van die inferieure aldi zuivel vreten....
En dan? Dan ligt alles op je bord! En dan moet je een nieuwe kopen. Kutcommercie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Het kwa(r)kbakkie in kwestie op z'n kop houden?
Dan zit je door dat troebele glas te kijken. Zou die mona designer, ALS hij het bedoelde om de waar te keuren / doseren, dan geen moment bedacht hebben dat de zooi bovenop beter zichtbaar zou zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Het kwa(r)kbakkie in kwestie op z'n kop houden?
Was het maar glas, dan zou het nog enige kwaliteit uitstralenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zit je door dat troebele glas te kijken. Zou die mona designer, ALS hij het bedoelde om de waar te keuren / doseren, dan geen moment bedacht hebben dat de zooi bovenop beter zichtbaar zou zijn?
En probeer het op je bord nog maar eens goed door elkaar te roeren, zonder dat je van die slierten ongemengde yoghurt tussen je aardbeien yoghurt houdtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Dan ligt alles op je bord! En dan moet je een nieuwe kopen. Kutcommercie!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Vroeger, kocht je een pak aardbeien yoghurt en dan zaten die aardbeien al standaard dóór de yoghurt geroerd! Ja dat is schrikken he... Want tegenwoordig vind je in het zuivelschap alleen nog emmers in een oncourante maat (teveel voor 2 , te weinig voor 3 man) met zo een kwak fruit smeurie onderin en dan een berg plakkerige dikke yoghurt er boven op. Je wordt dan geacht zelf de teringzooi door te roeren.
Zijn de roerapparaten stuk meneer mona? Is een roer Oostblokker te duur meneer zuivelhoeve? Waarom moet ik godsnaam tegenwoordig ZELF de aardbeien prut door de yoghurt roeren??
You just made my dayquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, we zitten gewoon ongeschudde zuivel te vretengeen wonder dat ik zo vaak aan de schijt ben tegenwoordig
Het is een complot van de illuminati. Nadat het mislukt is om de wereldbevolking geruisloos uit te moorden met chemtrails doen ze het nu met dubbelvla.
Inderdaad, en niet alleen met yoghurt of zo, maar met alles. Alles moet ineens plantaardig, vetvrij, zo min mogelijk koolhydraten bevattend en suikervrij. Het liefst nog met iets van 'Light' (of nog erger: 'Lite') in de naam om het af te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef ThaSandman het volgende:
Waar ik me dan aan erger bij die yoghurt is dat je vroeger lekker volle yoghurt had met grote stukken aardbei erin. Tegenwoordig is alles dieet met zo min mogelijk vet. Ik wil wel vet in mijn yoghurt en het liefst zo vet mogelijk. Waarom moet ik boeten voor al die mensen met overgewicht......
Die vinden die yoghurt ook niets, dus ze lijden liever honger dan dat ze die troep eten. Wat is je punt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 05:33 schreef Grijp het volgende:
Je moet zelf drie hele omwentelingen met je lepel maken. Schande!
[afbeelding]
wat voelt het toch heerlijk om af en toe de moralist uit te hangen.![]()
Ja, met die goedkope melkpoeder yoghurt die we in hongerend Afrika dumpen is het inderdaad 3 keer roeren. Die dikke mona hangop red je niet zonder flink wat roerende inspanningquote:Op woensdag 28 maart 2007 05:33 schreef Grijp het volgende:
[afbeelding]
Sow, die zitten er gezellig bij. Lekker in het zonnetje en de hele dag geen flikker uitvoeren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 05:33 schreef Grijp het volgende:
[afbeelding]
De saus zit ONDERIN... wat nou 'als eerste opscheppen' dan heb je een bak zure yoghurt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zelf roeren roeleerd.
Gewoon zorgen dat je als eerst opschept uit dat emmertje en dan extra veel saus nemen.
gewoon even je lepel tot onderin erin duwen, en dan opscheppen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De saus zit ONDERIN... wat nou 'als eerste opscheppen' dan heb je een bak zure yoghurt.
Heldere lichten hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De saus zit ONDERIN... wat nou 'als eerste opscheppen' dan heb je een bak zure yoghurt.
en men nog bier moest drinken om het vuur aan te houden met houten krattenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Qunak het volgende:
Vroeger, toen seks nog vies was.
En Sanibroyeur helpt u graag!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, we zitten gewoon ongeschudde zuivel te vretengeen wonder dat ik zo vaak aan de schijt ben tegenwoordig
Men kope volle yoghurt en een bakje aardbeien......snij de aardbeien in grote stukken en roer ze door de yoghurt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef ThaSandman het volgende:
Waar ik me dan aan erger bij die yoghurt is dat je vroeger lekker volle yoghurt had met grote stukken aardbei erin. Tegenwoordig is alles dieet met zo min mogelijk vet. Ik wil wel vet in mijn yoghurt en het liefst zo vet mogelijk. Waarom moet ik boeten voor al die mensen met overgewicht......
... de prut zit ONDERIN...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:50 schreef PretKroket het volgende:
ten eerste kan je zo zelf je dosis vieze kwak bepalen
Hoe ik het geroerd moet krijgen snap ik zelf ook, nageboorte.quote:ten tweede moet je gewoon roeren als je het geroerd wilt hebben, kutmongool
Oeh, dat is wel een eigen KLB topic waard idd. Smakeloze, smerige light meuk overal en altijd....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Inderdaad, en niet alleen met yoghurt of zo, maar met alles. Alles moet ineens plantaardig, vetvrij, zo min mogelijk koolhydraten bevattend en suikervrij. Het liefst nog met iets van 'Light' (of nog erger: 'Lite') in de naam om het af te maken.
So? Je moet wel een kutmongool zijn heb jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
... de prut zit ONDERIN...
[..]
Hoe ik het geroerd moet krijgen snap ik zelf ook, nageboorte.
Tja, jij bent alleen nog een tikkie dommer, want je hebt de vraag niet begrepenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:11 schreef PretKroket het volgende:
[..]
So? Je moet wel een kutmongool zijn heb je
-Moeite met het doseren van de saus
-Moeite met het roeren van de substantie, lastig he, down syndroom, al dat kwark dat over je broek heenvliegt
Handig dat je nu luiers in huis hebt, anders zou je je broek nog vol schijten ook![]()
Jij bent nog een stukje dommer want je hebt geen vraag aan mij gesteldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, jij bent alleen nog een tikkie dommer, want je hebt de vraag niet begrepen
En TOCH reageer je. Als je ergens water hoort lopen pis je ook spontaan in je broek?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:18 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Jij bent nog een stukje dommer want je hebt geen vraag aan mij gesteld
En weer een tikkie dommer, een conversatie bestaat niet alleen uit vragenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En TOCH reageer je. Als je ergens water hoort lopen pis je ook spontaan in je broek?
Zoveel pretentie, en dan tóch die punt aan het eind van je zin vergeten. Jammer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
En weer een tikkie dommer, een conversatie bestaat niet alleen uit vragen
Een reactie komt daarentegen niet uit de lucht vallen he, helderste sterretje aan het firmament.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
En weer een tikkie dommer, een conversatie bestaat niet alleen uit vragen
Nondeju. Je hebt dom en stom, maar jij maakt de winnende combo:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef PretKroket het volgende:
Swetsenegger, Jarno, dan koop je toch niet van die bakken? Als het te ingewikkeld voor jullie is, dan koop je maar fijn drakenvla of iets in die richting![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ik eet die meuk trouwens niet,
Ow nee meneer pretkroketquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef PretKroket het volgende:
paupermongolen, zijn mijn tijd niet waard
Zoals je een wortelkanaalbehandeling mist, that is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
We zullen hem missen.
Wat is dat toch. Is mijn vraagstelling werkelijk te moeilijk te begrijpen voor het huidige niveau van VMBO?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef Noorseviking het volgende:
Te lui om met een lepel te roeren.
Veel succes met je leven![]()
Misschien is dát de truuk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ligt jouw koelkast op z'n zij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |