abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52524520
Eerdere dieetclubmeetings

Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 Beestachtig gezellige meeting
Fok! Dieetclub meeting 20 maart '04 Een gezonde zwemmeeting
Fok! Dieetclubmeeting III op zaterdag 10 juli Gezellige smulmeeting met politiek tintje
Fokdieetclub meeting III deel 2 (deel 2)
Fokdieetclub "Efteling" Meeting deel IV Gezellige meeting met een ganzenmars
Fokdieetclub "Efteling" meeting deel IV [2] (deel 2)
Dieetclubmeeting V - Sinterkerst of gelukkig nieuwjaar? Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Veel leuke dingen
Dieetclubmeeting deel VIII De zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting deel IX: beestjes kijken en strandwandeling Diertjes kijken
Dieetclubmeeting deel X: beestjes kijken in Emmen Diertjes kijken en flink zweten
Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmen (deel 2)
Dieetclubmeeting deel XII: beestjes kijken in Emmen (deel 3)
Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade! Zwetende Chocolade
(di)Eetclubmeeting deel XIV: wandelen en chocolade! Wandelende Chocolade Pyramides
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs! Chocolade met Spareribs
(di)Eetclubmeeting deel XVI Chocolade met Spareribs deel 2
(di)Eetclub meeting topic Spareribs en Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XVIII Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XIX Surprises en weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XX Weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XXI Weekendje weg / Sauna
Dieetclubmeeting XXII Sauna/Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XXIII Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XIX Diverse meetings
Di-eetclubmeeting XX Museummeet Leiden
Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet Vol plannen en ideeën voor meets

Meetings die in de maak zijn:

• Marche de l\'Armee: wandelen in Diekirch, Luxemburg (weekend van 2-3 juni)
  • Een strandwandeling, wii-meeting bij Liejannuh. (zondag 10 juni)
  • Museummeeting te Leiden, uiteraard over eten: http://www.etententoonstelling.nl/ (zondag 22 juli)
  • Een barbecue, latenwehopendatereenzwembadkomt kampeerweekend bij Rewimo. (lente/zomer 2008)
  • Een GPS wandeltocht bij het Kootwijkerzand en uit eten in Otterlo(andere suggesties welkom) (15 of 16 september)
  • Een Eftelingmeeting met eten bij De Eterij (6 oktober)
  • Een buikdansmeeting in Weert met appeltaart bij Levitation (nog nader te bepalen datum, min. deelname 10 personen)
  • Een Saunameeting in Peize (september)
  • Sinterkerstsurprisemeeting op kerstchic surprises maken en opeten! gedichtjes schrijven (eind novermber/december)
  • Een Spareribsmeeting! in nabije of iets minder naije toekomst
  • Jubileummeeting!! voor het 5-jarig bestaan van de dieetclub! Kookworkshop? (2008)
  • Creatief met Zeep-meeting zelf zeepjes maken, meegebrachte appeltaart eten en foto's van Troel's bruiloft kijken bij haar thuis. (nog nader te bepalen datum, liefst 2007)
  • Theatermeeting naar Ad Visser in januari (Leiden 7 jan of Amsterdam 21 jan). Doe eens cultureel en ga mee!

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 20-08-2007 12:14:54 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_52524556
    wat een plannen ook weer allemaal zeg...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_52524607
    Voor de GPS-wandeltocht moet nog een keuze worden gemaakt uit 2 dagen:

GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan

Jojogirl wil graag weten of we incl. of excl. cache willen GPS'en. Het zal sowieso geen stevigdoorloop wandeltocht worden en ik denk ook niet dat het héél erg lang zal zijn. Jojogirl, wanneer kan jij eigenlijk het beste?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_52524627
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
    wat een plannen ook weer allemaal zeg...
    Sommige dingen moet je ook ruim van te voren plannen, zoals zo'n kookworkshop. En andere dingen zijn gewoon leuk om in het vooruitzicht te hebben (zoals de bbq bij rewimo!)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_52524756
    Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
    pi_52524843
    Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_52524924
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Levitation het volgende:
    Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
    Prima En de lerares moet natuurlijk ook kunnen
    pi_52524959
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
    Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
    Ja, leuk! Wie gingen er eigenlijk nog meer mee? En belangrijkste: wie eten er mee bij De Eeterij (ivm reservering) (zie )

Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Fannetje (ik ben zo vrij je mee te slepen )
    Yppy
    Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
    Omearos
    Pandorah (ook brak van Pete Murray en gaat vermoedelijk alleen mee eten bij de Eeterij)
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52525087
    ik wil wel mee, maar ik weet niet hoe ik qua geld zit... (ws. lukt het wel hoor..)

Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_52525134
    Wat is dat cache dan? Als dat een soort 'schat' is, dan lijkt mij dat wel leuk.

Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52525209
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    teigan (ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52525306
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
    Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
    Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
    pi_52525388
    Da's een goeie! Komt er nog iemand langs Den Haag?
    pi_52525420
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    Octo (ligt er aan hoe ik me voel)

Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet
    pi_52525466
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    Riann
    misschien mee
    ColdFeet

Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet
    ik heb mezelf er ook eventjes bijgezet
    pi_52525888
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
    dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 13:38:23 #17
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_52526718
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_52526825
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
    dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
    Dan moeten we vroeg weg, maar ik vraag me af of dat zoveel eerder is dan met de auto.
    pi_52526990
    Ik heb even gekeken, met de auto ben je ongeveer 2,5 uur onderweg..
    pi_52527503
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie

misschien mee
    ColdFeet

en wie er langs rotterdam komt, roep maar, is altijd gezellig om met meerdere mensen te reizen (trouwens, kan ook zijn dat ik vanaf deventer de trein in spring, ligt eraan welke dichterbij en makkelijker is)

[ Bericht 13% gewijzigd door gothic-blackie op 20-08-2007 14:36:46 ]
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_52527843
    als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar
    pi_52528049
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
    als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar
    Als we met de trein besluiten te gaan dan willen we denk ik dolgraag worden opgehaald van het station (teigan en ik dus)
    pi_52528158
    Gaan jullie naar station Tilburg dan? Zoals gewoon zal ik wel weer taxi voor Fannetje zijn vanaf Den Bosch
    Ga trouwens ook mee eten, maar kan je niet quoten g-b, wil je dat aanpassen?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_52528177
    Ja, of Den Bosch, ik weet eigenlijk niet eens uit mijn hoofd wat handiger is
    Volgens mij gingen we normaal naar Den Bosch, maar dat was ook omdat jullie daarlangs gingen
      maandag 20 augustus 2007 @ 14:35:34 #25
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_52528194
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik vermoed dat zo'n cache een soort schat is en dat lijkt me dus wel super als extraatje!
    Ja, klopt. Een cache is een kistje met logboek, ruildingetjes en travelbugs/geocoins (rondreisdingetjes die van cache naar cache gaan) erin.

GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    pi_52528208
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
    als het mag zou ik ook graag mee willen rijden.
    pi_52528225
    GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    Yppy

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    Yppy

Schatzoeken is leuk.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_52528289
    ik kom niet langs den bosch station tilburg is maar een klein stukje om moet dan nog wel even bekijken hoe we vanuit het station naar de efteling kunnen rijden. Het is voor mij 2 afslagen verder het station tilburg. Ik kan er 4 meenemen meot je wel met zun 3tjes op de achterbank maar dat gaat wel lukken dus dan tot nu toe is het

isabeau teigan en gothic blackie dus er dan dan nog 1 iemand meer bij...
    pi_52528360
    Vanaf Tilburg CS naar de Efteling is heel makkelijk. Je rijdt weg bij het station (kunt maar 1 kant op) en volgt die weg (Spoorlaan). Na een tijdje kom je bij de Ringbaan West, daar ga je rechtsaf, staat aangegeven dat je naar de Efteling kunt. Dan rechtdoor en bij de Europalaan links. Staat ook aangegeven. Bij de 2e stoplichten linksaf en je staat op de parkeerplaats.
    *OUD heilige*
    pi_52528422
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef YPPY het volgende:
    Vanaf Tilburg CS naar de Efteling is heel makkelijk. Je rijdt weg bij het station (kunt maar 1 kant op) en volgt die weg (Spoorlaan). Na een tijdje kom je bij de Ringbaan West, daar ga je rechtsaf, staat aangegeven dat je naar de Efteling kunt. Dan rechtdoor en bij de Europalaan links. Staat ook aangegeven. Bij de 2e stoplichten linksaf en je staat op de parkeerplaats.
    okay dit kopieer ik even op mijn computer in word ik ben niet goed op de weg ik weet alleen vanuit ons de eerste afslag in tilburg dat je er dan automatisch komt. voor naar mijn vriend te rijden moet ik altijd de 3e afslag en dat is 1 rechte weg en dan kom je bij de westpoint waar mijn vriend dus woont en weet dus vanuit daar ook hoe naar het station te komen.
    pi_52528469
    Vanaf het station kom je met 1 weg bij de westpoint, daar ga je dus rechts.
    *OUD heilige*
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:30:05 #32
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52529741
    Als we moeten wachten totdat ik fit genoeg ben voor een buikdansmeeting kunnen we hem wel meteen afgelasten. Gewoon plannen als octo kan en ik kijk wel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52530001
    Haha ik heb straks geen buik meer over om mee te buikdansen, alleen nog maar hangvellen (lekker zwiepen).

Maar eerlijk gezegd lijkt het me beter om de buikdansmeeting in het nieuwe jaar te doen. Gewoon omdat we nu al zo veel gepland hebben tot eindejaar.

Het meeting-idee blijft heus wel hangen

[ Bericht 6% gewijzigd door octopussy op 20-08-2007 15:46:17 ]
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:41:30 #34
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52530090
    Ahum octo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52530211
    Edit: nevermind, ik hou m'n mond wel
    pi_52530227
    Ja wat? als we moeten wachten tot we allemaal strakke buiken hebben dan wordt het echt een sint-juttemis meeting

Troel, sorry was niet expres.
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:47:15 #37
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52530288
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
    Waaat, wat leuk! Of lees ik nu wat al teveel tussen de regels door
    Op het Dieet-web forum staat wel meer informatie daarover, daar kan je het wel lezen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:48:04 #38
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52530324
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef octopussy het volgende:
    Ja wat? als we moeten wachten tot we allemaal strakke buiken hebben dan wordt het echt een sint-juttemis meeting

Troel, sorry was niet expres.
    Weet ik Wij hebben straks gewoon het voordeel dat onze buik altijd danst
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52530988
    ik had het ook al gelezen leuk troel
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:08:58 #40
    13151 crew  Rewimo
    pi_52531076
    Waar gaat dat wandelen ergens plaatsvinden
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 20 augustus 2007 @ 16:36:23 #41
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52532058
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Rewimo het volgende:
    Waar gaat dat wandelen ergens plaatsvinden
    Otterlo toch? Op de Veluwe Vergeten jullie niet je hoedje op te zetten en je lange rok aan te doen

Uit de OP:
    quote:
    Een GPS wandeltocht bij het Kootwijkerzand en uit eten in Otterlo(andere suggesties welkom) (15 of 16 september)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52534546
    Denkt iedereen er wel aan dat de Eeterij in Den Bosch ligt? Als je dus mee eet, moet je op de terugweg sowieso langs Den Bosch

En lief YPPY, dat je me wil ophalen, maar evt. kunnen we vanuit hier ook met de bus. Is ook niet zo moeilijk.

Bij de Eeterij moeten we dan wel een beetje op tijd zijn, want ze werken met twee rondes en uit ervaring weet ik dat de trein halen bij de tweede ronde niet echt handig is
    pi_52534646
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Fannetje het volgende:
    Denkt iedereen er wel aan dat de Eeterij in Den Bosch ligt? Als je dus mee eet, moet je op de terugweg sowieso langs Den Bosch

En lief YPPY, dat je me wil ophalen, maar evt. kunnen we vanuit hier ook met de bus. Is ook niet zo moeilijk.

Bij de Eeterij moeten we dan wel een beetje op tijd zijn, want ze werken met twee rondes en uit ervaring weet ik dat de trein halen bij de tweede ronde niet echt handig is
    o ja klopt

maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg eten is toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
    pi_52535090
    We gaan juist bij de Eeterij eten omdat het daar zo lekker is .
    Bovendien komen er mensen van ver, dus die ronde was wel zo fijn dat het op tijd (volgens mij rond 8 uur) klaar was .
    pi_52535865
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Pandorah het volgende:
    We gaan juist bij de Eeterij eten omdat het daar zo lekker is .
    Bovendien komen er mensen van ver, dus die ronde was wel zo fijn dat het op tijd (volgens mij rond 8 uur) klaar was .
    okay als ik maar achter iemand aan kan rijden of iemand langs me zit die de weg naar de eeterij weet. hehehe en om 8 uur is dat de eerste ronde?
    pi_52535954
    Eerste ronde was daar vorige keer iets van 5 - 8
    en de tweede ronde was van 8 - sluitingstijd.
    pi_52536107
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:

[..]

o ja klopt

maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg eten is toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
    Zie uitleg Pandorah
    En daarbij is een restaurant in Tilburg ook onhandig voor alle mensen die niet uit die streek komen.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 19:16:41 #48
    13151 crew  Rewimo
    pi_52536434
    Ik denk niet dat ik mee ga wandelen, maar dat zie ik tegen die tijd nog wel even. Is toch een meet waarbij je altijd nog aan kunt schuiven
    pi_52538951
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
    Haha ik heb straks geen buik meer over om mee te buikdansen, alleen nog maar hangvellen (lekker zwiepen).

Maar eerlijk gezegd lijkt het me beter om de buikdansmeeting in het nieuwe jaar te doen. Gewoon omdat we nu al zo veel gepland hebben tot eindejaar.

Het meeting-idee blijft heus wel hangen
    *Voor stemt!*
    We moeten wel met een vrouw of 10 zijn... anders wordt het wat prijzig. Winter of voorjaar is wat mij betreft prima.
    ***Levi was here***
    pi_52541356
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:

o ja klopt

nee!! Mijn Eeterij, wat doe je!
    pi_52541710
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nee!! Mijn Eeterij, wat doe je!
    Ehm, Onze Eeterij dan wel he? Ik heb je er nog wel kennis mee laten maken!
    pi_52550511
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Fannetje het volgende:
    Ehm, Onze Eeterij dan wel he? Ik heb je er nog wel kennis mee laten maken!
    * Isabeau twijfelt, sputtert dan een klein beetje en zucht dan
    Nou vooruit, onze Eeterij, wat doe je!!
    pi_52552266
    vorige efteling meeting zijn wij daar toch ook wezen eten ik weet dat het toen erg lekker was
    maar doen we dan aan de eerste ronde mee???? Want volgens mij zijn er anders mensen die met de trein misschien in de knoei komen.
    pi_52552986
    Ik geloof dat we altijd de eerste ronde deden Om 20:00 aan tafel gaan heeft ook niet zoveel nut als de Efteling om 17:00 dichtgaat. (alhoewel je dan nog even op een terras kan gaan zitten natuurlijk)
    pi_52555358
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Isabeau het volgende:
    Ik geloof dat we altijd de eerste ronde deden Om 20:00 aan tafel gaan heeft ook niet zoveel nut als de Efteling om 17:00 dichtgaat. (alhoewel je dan nog even op een terras kan gaan zitten natuurlijk)
    okiedokie anders word het meteen ook weer erg laat he zeker voor de treinreizigers
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:15:26 #57
    13151 crew  Rewimo
    pi_52555741
    Voor sommige autorijders ook
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:44:03 #58
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52556599
    Moet je maar niet zo ver weg gaan wonen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52556791
    gelukkig is er eens een meet in brabant
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:56:19 #60
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52556999
    Mwah, dat is wel vaker hoor. De verjaardag van Levi in januari was in Brabant, zij en SQ gaan elke week zwemmen, dat is ook in Brabant, de Efteling is in Brabant en de buikdansmeet zal ook in Brabant zijn
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52559381
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef Troel het volgende:
    Mwah, dat is wel vaker hoor. De verjaardag van Levi in januari was in Brabant, zij en SQ gaan elke week zwemmen, dat is ook in Brabant, de Efteling is in Brabant en de buikdansmeet zal ook in Brabant zijn
    Ahum... Weert ligt in Limburg
    ***Levi was here***
    pi_52560342
    terugvindpost
    Ik zal binnenkort wel ff tijd maken om het topic door te spitten naar data die ik in moet vullen voor alle wilde plannen de komende tijd.
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:28:21 #63
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52565307
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 14:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ahum... Weert ligt in Limburg
    Ow, is het in Weert? Ik dacht dat het bij jou in de buurt in Eindhoven zou zijn ofzo

Maarja, Limburg is bijna Brabant toch
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52565501
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 17:28 schreef Troel het volgende:
    Maarja, Limburg is bijna Brabant toch
    Oei! Dat zei ik ook laatst tegen mijn vriendje en die keek toen een 'beetje' boos terug. Limburgers waren echt geen Brabanders volgens hem
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:41:00 #65
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52565633
    Ik zei dan ook BIJNA

Maar dat is hetzelfde als die ellendelingen die zeggen dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn enzo. Afschieten die lui.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52565961
    Efteling gaat overigens pas om 18.00 dicht Isa, maar dan moeten we gewoon wat eerder gaan.
    pi_52567567
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
    Ik zei dan ook BIJNA

Maar dat is hetzelfde als die ellendelingen die zeggen dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn enzo. Afschieten die lui.
    Is dat dan niet het zelfde?

***Levi was here***
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:31:25 #68
    4177 Jojogirl
    pi_52568621
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
    Ik zei dan ook BIJNA

Eensch!
    pi_52568784
    lekker belangrijk allemaal.

Voor mij is al het volk buiten de randstad 1 pot nat
      woensdag 22 augustus 2007 @ 13:32:06 #70
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52588438
    Ach, maar van de randstad hebben we geen last meer als het water gaat stijgen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 augustus 2007 @ 13:55:10 #71
    13151 crew  Rewimo
    pi_52589124
    Dan zit ik goed hier, op 35 meter hoogte
    pi_52590180
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
    Dan zit ik goed hier, op 35 meter hoogte
    Ik op 22 meter ... groot deel van mijn familie woont onder de zeespiegel. Denk dus dat het wel eens gezellig druk zou kunnen worden bij mij thuis als de aarde teveel opwarmt.
    ***Levi was here***
    pi_52713225
    GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    Yppy
    omearos (tenzij mijn moeder dan haar verjaardag wil vieren, nog niks over gehoord)

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    Yppy

Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52716971
    Ik kan niet meer op 15/16 september en 6 oktober heb ik 's avonds ook iets waar ik per se bij wil zijn (eeuwfeest van het ziekenhuis waar ik werk...laatste keer dat ik al mijn collega's kan zien)
    pi_52718951
    Ik kan 15/16 ook niet meer vrees ik..

Er komt een feestje tussendoor van iemand die ik al eeuwen nietmeer heb gezien, en daar wil ik graag naartoe..
    pi_52719041
    Ben ik dan heel vervelend als ik voorstel 15/16 september naar 16 september te zetten en ergens in de regio Den Haag/Rotterdam/Utrecht?
    De 15e kan ik echt niet, want dan ben ik niet in het land.

Efteling laat ik nog weten.
      maandag 27 augustus 2007 @ 09:26:58 #77
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52719601
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 02:05 schreef Isabeau het volgende:
    Ik kan niet meer op 15/16 september en 6 oktober heb ik 's avonds ook iets waar ik per se bij wil zijn (eeuwfeest van het ziekenhuis waar ik werk...laatste keer dat ik al mijn collega's kan zien)
    de week daarna kan nog
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52720124
    GPS wandelen

15 september
    Pandorah
    Jojogirl
    Yppy
    omearos (tenzij mijn moeder dan haar verjaardag wil vieren, nog niks over gehoord)

16 september
    Liejannuh
    Pandorah
    Jojogirl
    Yppy

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie

misschien mee
    ColdFeet
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 09:55:59 #79
    13151 crew  Rewimo
    pi_52720160
    Zeg wie heeft mijn "ik ga mee eten"-smiley nou weer weggetoverd?
      maandag 27 augustus 2007 @ 09:59:40 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52720232
    Jamaar, jamaar, misschien kunnen er nu op de 13 wel meer mensen mee
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52720376
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
    Zeg wie heeft mijn "ik ga mee eten"-smiley nou weer weggetoverd?
    Ik ben helemaal uit het lijstje gehaald door een enthousiasteling... bij jou is het alleen een smiley...
    ***Levi was here***
    pi_52720732
    GPS wandelen

15 september
    Pandorah
    Jojogirl
    Yppy

16 september
    Liejannuh
    Pandorah
    Jojogirl
    Yppy

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Levitation
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Ik had het laatste lijstje uit dit topic gepakt, geen zin om alles door te lezen. Riann bleek ook verdwenen uit het lijstje.
    Eet jij ook mee, Levi?
    pi_52720782
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 10:28 schreef omearos het volgende:

Ik had het laatste lijstje uit dit topic gepakt, geen zin om alles door te lezen. Riann bleek ook verdwenen uit het lijstje.
    Eet jij ook mee, Levi?
    Thanks!
    Tuurlijk eet ik mee, geen dieetclubmeeting zonder goed eten!
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 11:53:23 #84
    13151 crew  Rewimo
    pi_52722555
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Troel het volgende:
    Jamaar, jamaar, misschien kunnen er nu op de 13 wel meer mensen mee
    Dan zetten we de 13e er toch nog een keer bij? Kunnen we altijd zien of dat alsnog een optie is. Ik vind het leuk als jij ook mee kunt

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Levitation
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    pi_52722749
    Dan zetten we de 13e er toch nog een keer bij? Kunnen we altijd zien of dat alsnog een optie is. Ik vind het leuk als jij ook mee kunt

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Levitation
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    teigan (weer dat financieënverhaal natuurlijk.. )
      maandag 27 augustus 2007 @ 12:04:10 #86
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52722829
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Levitation
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Troel (met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52722944
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Levitation ('s middags, zie net dat ik van 10-12u moet buikdansen )
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Troel (met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
    Levitation
    ***Levi was here***
    pi_52722966
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Levitation
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Levitation
    omearos
    pi_52722979
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Levitation
    gothic-blackie
    pi_52723279
    Met betrekking tot GPS wandelen ben ik inderdaad voor 16 september. Ik dacht namelijk dat we de 16e al hadden afgesproken, dus ik heb de 15e al wat staan opeens . Misschien dan GPS wandelen in de buurt van Leiden? Dan kunnen we een volgende keer gaan wandelen in de Veluwe.

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann
    Pandorah (onder voorbehoud alleen mee

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Levitation
    gothic-blackie
    Pandorah
    pi_52724021
    nu verdwijn ik ineens uit het lijstje. Wraak?

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Levitation
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    pi_52724148
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef omearos het volgende:
    nu verdwijn ik ineens uit het lijstje. Wraak?
    It wasn't me!
    ***Levi was here***
      maandag 27 augustus 2007 @ 13:05:17 #93
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52724220
    Twee mensen die vrijwel tegelijkertijd posten was denk ik het probleem
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52724455
    Efteling op 13 oktober doe ik niet want ik heb de week erna mijn examenzitting.

Bij het wandelen kan ik de 15e niet. De 16e heb ik nog niets gepland, maar dan moet ik ook kijken hoe ik me voel (ook ivm drukke zaterdag).
    pi_52724579
    Zullen we anders de 16e gaan trampolinespringen in Scheveningen? En een stuk wandelen in de duinen?

De Efteling doe ik nu nog even geen uitspraak over. Voor beide data.
      maandag 27 augustus 2007 @ 13:21:56 #96
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52724644
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet
    Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Levitation
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)

Zo dus als ik het goed begrijp?

[ Bericht 3% gewijzigd door Troel op 27-08-2007 13:27:05 ]
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52724696
    Juistem! 13 oktober ben ik trouwens ook nog brak van voetballen.
      maandag 27 augustus 2007 @ 13:27:26 #98
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52724778
    Ik wist wel dat je brak zou zijn, maar niet meer waarvan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52726299
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef octopussy het volgende:
    Efteling op 13 oktober doe ik niet want ik heb de week erna mijn examenzitting.
    Oei, daar zeg je wat! Heb maandag de 15de een tentamen!
    Zit nog helemaal niet in mijn systeem!
    Dus... 13de onder voorbehoud... als ik goed genoeg geleerd heb, mag ik van mezelf wel komen, ontspanning is belangrijk.
    ***Levi was here***
    pi_52727310
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 13:19 schreef Liejannuh het volgende:
    Zullen we anders de 16e gaan trampolinespringen in Scheveningen? En een stuk wandelen in de duinen?
    Dat vind ik ook wel een leuk idee om te gaan trampolinespringen en in de duinen te gaan wandelen . Maar ik wil zeker nog wel een keer gaan GPS wandelen .

En even het lijstje duidelijker bijwerken:
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet
    Liejannuh (brak)
    Pandorah (brak en vermoedelijk alleen mee )

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    Levitation (onder voorbehoud)
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)
    pi_52729685
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet
    Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)

[/quote]
    pi_52730089
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een leuk idee om te gaan trampolinespringen en in de duinen te gaan wandelen . Maar ik wil zeker nog wel een keer gaan GPS wandelen .
    Een Cache in de duinen?
    pi_52732054
    Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet
    Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)

Maar een Efteling meet zonder YPPY kan echt niet hoor, dus als die niet kan zou ik de 13e wel een veel mindere optie vinden
      maandag 27 augustus 2007 @ 18:11:24 #104
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52732458
    In het vorige topic kon YPPY ook op de 13e.

En ondanks dat ik YPPY heel lief vind, vind ik dat niet echt een reden om het daardoor niet door te laten gaan, aangezien er vast ook wel mensen zijn die vinden dat een meet niet door kan gaan als een ander niet kan. Ik denk dat je moet kijken naar hoeveel mensen wel kunnen en niet naar de persoon die niet kan (hey, maar wie ben ik)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52732476
    en als iemand zin heeft in een verjaardag 14 september vier ik savonds mijn verjaardag
    pi_52732553
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:12 schreef Riann het volgende:
    en als iemand zin heeft in een verjaardag 14 september vier ik savonds mijn verjaardag
    ik ook..
    pi_52732609
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef teigan het volgende:

[..]

ik ook..
    Wat toevallig

ik ben de 13e jarig en jij?

oeps... de 14e zie ik nu in je profiel
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 18:30:26 #108
    13151 crew  Rewimo
    pi_52732907
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
    In het vorige topic kon YPPY ook op de 13e.

En ondanks dat ik YPPY heel lief vind, vind ik dat niet echt een reden om het daardoor niet door te laten gaan, aangezien er vast ook wel mensen zijn die vinden dat een meet niet door kan gaan als een ander niet kan. Ik denk dat je moet kijken naar hoeveel mensen wel kunnen en niet naar de persoon die niet kan (hey, maar wie ben ik)
    Yppy is gewoon nog niet langsgeweest hier, dus wie weet kan ze wel gewoon. We hebben nu 8 mensen voor de 6e en 9 voor de 13e als ik goed tel. Objectief gezien zouden we dan voor de 13e kiezen lijkt me. Ik ben het wel met Troel eens dat we beter niet naar namen maar puur naar aantallen kunnen kijken. Er is altijd wel iemand die niet kan - helaas.
    pi_52733010
    Dat is wel zo, maar het lijstje is toch eigenlijk ook opnieuw opgestart omdat één persoon niet kon? De datum was eigenlijk al rond. Niets persoonlijks natuurlijk, maar dat is dan wel hetzelfde.
    Toen we eerder inventariseerden, waren er gewoon meer die de 6e konden.

Maar goed, laten we maar even afwachten.
      maandag 27 augustus 2007 @ 18:35:58 #110
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52733057
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
    Dat is wel zo, maar het lijstje is toch eigenlijk ook opnieuw opgestart omdat één persoon niet kon? De datum was eigenlijk al rond. Niets persoonlijks natuurlijk, maar dat is dan wel hetzelfde.
    Toen we eerder inventariseerden, waren er gewoon meer die de 6e konden.

Maar goed, laten we maar even afwachten.
    Er was een persoon verschil tussen de 6e en de 13e. Toen er nog meer voor de 6e afvielen, was dat voordeel er niet meer. Waarom dan niet kijken alsof er alsnog meer op de 13e kunnen. Me dunkt dat je dan namelijk ook kan zeggen dat de Eeterij niet zonder Isabeau kan.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52733203
    Ah, ik had de post van Isabeau even gemist. Oké, dan heb ik niets gezegd. Mijn excuses.
      maandag 27 augustus 2007 @ 18:42:51 #112
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52733249
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
    Ah, ik had de post van Isabeau even gemist. Oké, dan heb ik niets gezegd. Mijn excuses.
    Maakt niet uit, maar omdat Isabeau wegvalt (die een van de gillers van deze meeting was) en er daarom geen verschillen meer zijn tussen de 6e en de 13e, lijkt het me reeel om dus opnieuw de datum te gaan bekijken. Overigens zou ik dat ook voorgesteld hebben als iedere ander weggevallen zou zijn, zelfs als ik enkel de 6e zou kunnen de de 13e niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij namelijk.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52735142
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Maakt niet uit, maar omdat Isabeau wegvalt (die een van de gillers van deze meeting was) en er daarom geen verschillen meer zijn tussen de 6e en de 13e, lijkt het me reeel om dus opnieuw de datum te gaan bekijken. Overigens zou ik dat ook voorgesteld hebben als iedere ander weggevallen zou zijn, zelfs als ik enkel de 6e zou kunnen de de 13e niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij namelijk.
    mee eens mee eens
    pi_52736298
    Eigenijk vind ik wel dat een Efteling meeting zonder Fannetje of mij geen echte Efteling meet is. Het keigave is er dan wel vanaf.
    *OUD heilige*
    pi_52736309
    Maar goed dan dat ik de 13e ook kan.
    *OUD heilige*
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 20:34:10 #116
    13151 crew  Rewimo
    pi_52736439
    Joepie

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet
    Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 27-08-2007 21:39:02 ]
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 20:34:43 #117
    13151 crew  Rewimo
    pi_52736460
    Sjips, alle eetsmileys weg En weer terug
      † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 21:25:46 #118
    43556 miss_dynastie
    pi_52738225
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef teigan het volgende:

[..]

ik ook..
    Ik ook
    Ik voel een meetidee voor volgend jaar opborrelen
    pi_52738358
    Wil je bij mij ook een zetten Rewimo? De Eeterij wil ik niet missen.
    *OUD heilige*
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 21:39:19 #120
    13151 crew  Rewimo
    pi_52738572
    *check*
    pi_52740870
    Ik kan de 13e sowieso niet
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:49:16 #122
    4177 Jojogirl
    pi_52745394
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Een Cache in de duinen?
    In Meyendel (tussen Wassenaar en Scheveningen) ligt er eentje van 20 km.

Of ik mee kan naar de Efteling weet ik trouwens pas last-minute (ivm softbal/honkbaldingen), dus dat meld ik wel als de datum nadert.
    pi_52746202
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef Rewimo het volgende:
    Joepie

Efteling op 6 oktober:

Yppy
    Omearos
    Rewimo
    gothic-blackie
    Riann

misschien mee
    ColdFeet
    Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY
    Isabeau (ik moet de nacht ervoor wel werken, maar dat valt nog wel te ruilen)

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)
    pi_52746241
    -never mind-
    pi_52757004
    de 13e dan maar? haha
    pi_52757067
    Zo te zien kan iedereen uit het 'mee' lijstje, alleen kunnen er 2 mensen uit het 'misschien mee' lijstje dan neit meer (octo en coldfeet)
    pi_52757296
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Isabeau het volgende:
    Zo te zien kan iedereen uit het 'mee' lijstje, alleen kunnen er 2 mensen uit het 'misschien mee' lijstje dan neit meer (octo en coldfeet)
    Ja dat is dan jammer die gingen anders toch ook maar misschien mee en op de 13e die zeker mee gaan zijn er gewoon meer.
    pi_52758104
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat is dan jammer die gingen anders toch ook maar misschien mee en op de 13e die zeker mee gaan zijn er gewoon meer.
    ach zolang jij maar mee kan he Riann?
    pi_52759131
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

ach zolang jij maar mee kan he Riann?
    is niet lullig bedoeld maar zoals het er nu uitziet gaan er op de 13e meer mee mij maakt de datum verder niet uit ik kan allebei de datums
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:24:28 #130
    13151 crew  Rewimo
    pi_52760506
    Het is altijd lastig met zo'n dag, want welke datum je ook kiest, er is altijd wel iemand teleurgesteld omdat hij/zij niet meekan En de 13e kunnen er meer mensen dan de 6e uiteindelijk. En dat is het enige objectieve criterium...
    pi_52760604
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 08:49 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

In Meyendel (tussen Wassenaar en Scheveningen) ligt er eentje van 20 km.

Of ik mee kan naar de Efteling weet ik trouwens pas last-minute (ivm softbal/honkbaldingen), dus dat meld ik wel als de datum nadert.
    20 km is wat mij betreft geen probleem. Maar hoe denken de andere wandelaars daar over?
    pi_52762208
    sorry dames, ik heb een beetje een kutreactie gegeven. Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag.
    Ik was wel een beetje teleurgesteld, want ik ben tot nu toe wel elke meeting meegeweest en dan nu zo'n grote meeting die ik zou missen. En dat terwijl ik de 13e wel kan, maar dat het examentechnisch beter is om niet te gaan. De 6e was meer onder voorbehoud

En voor het wandelen wil ik graag mee maar 20 km red ik niet.
    pi_52762330
    Dan gaan we dus minder dan 20 km wandelen.
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:35:00 #134
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52762338
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
    sorry dames, ik heb een beetje een kutreactie gegeven. Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag.
    Ik was wel een beetje teleurgesteld, want ik ben tot nu toe wel elke meeting meegeweest en dan nu zo'n grote meeting die ik zou missen. En dat terwijl ik de 13e wel kan, maar dat het examentechnisch beter is om niet te gaan. De 6e was meer onder voorbehoud

En voor het wandelen wil ik graag mee maar 20 km red ik niet.
    Ja, maar dat heeft iedereen wel eens joh, kan gebeuren. Ik voelde me de vorige keer ook kut dat ik niet meekon, dat is logisch. Volgende keer ben je er gewoon weer bij joh!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52762777
    En als je een gedeelte van de 13e mee zou gaan octo? Alleen overdag of 's avonds? Ik weet niet of dat kan met je examen, maar dan mis je niet alles.
    *OUD heilige*
    pi_52763311
    octo het is je vergeven hoor
    pi_52765230
    Die 20 km moet ik ook wel redden, alleen we moeten ook aan octo denken. Dus iets minder ver dan .

Zo te zien aan het personen dat kan, zal het voor de Eftelingmeet toch de 13e worden. Ik snap Octo wel want als je (bijna) altijd komt, is het gewoon balen als je niet kan. Dus een dikke knuf voor je ! Je kan toch ook wat later komen hoor of alleen met het eten komen, dat is toch ook heel gezellig?
    pi_52771788
    Octo. Ik delete zoveel posts, wil je niet weten.
    Ik snap het ook wel, ik vind het ook zo jammer als ik niet kan, zoals toen met het wandelen toen ik zwanger was of de saunameets toen. Kunnen we een videoverslag voor je maken?
    *OUD heilige*
    pi_52772704
    of gewoon de dagen ervoor héééél hard studeren en jezelf de zaterdag even vrij gunnen? of zeg ik nu iets studieondermijnends
    pi_52772965
    Misschien doe ik dat wel Isa. Op zich vermoed ik dat op die zaterdag toch al niets terecht zou komen van studeren. Lukt me op de een of andere manier nooit op zaterdagen.

Het is ook niet echt studeren, maar ik moet een presentatie van 20 minuten in elkaar zetten voor mijn examenzitting.
    pi_52773091
    Maar die zou je dan al klaar kunnen hebben en zondag hard kunnen oefenen!
    pi_52773158
    Je kan je presentatie ook in de efteling alvast oefenen. Misschien hebben we dan wel wat tips voor je . Gewoon gezellig meegaan dus
    pi_52773689
    Ik vind het wel jammer Ik geloof dat ik de andere meets een beetje eng vind, Efteling vond ik wel veilig
    pi_52774052
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik vind het wel jammer Ik geloof dat ik de andere meets een beetje eng vind, Efteling vond ik wel veilig
    Dan ga je mee wandelen de 16e? Is voor jou in de buurt en als je ons zat bent, dan ben je zo weer thuis.
    pi_52774122
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dan ga je mee wandelen de 16e? Is voor jou in de buurt en als je ons zat bent, dan ben je zo weer thuis.
    Ik kan wrs niet de 16e, maar dat zou ik ook niet zo snel doen, gewoon weggaan. Zo beleefd ben ik dan ook nog wel

Efteling is in die zin veilig, dat je een beetje 'together alone' bent... Nou ja, never mind
    pi_52774655
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
    Volgens mij heb je straks zoveel dieetclubsters individueel gezien dat ze ook als groepje niet meer eng zijn En we kunnen altijd nog een ander pretpark voor je uitzoeken
    pi_52774702
    * Isabeau durft het bijna niet te zeggen

weet je wat gaaf is? sixflags/walibiachtbaandingworld/of hoe ze nu ook maar heten met Halloweeen Dat heb ik 2 jaar geleden met mijn neefje gedaan en dat was zoooo gaaf! tot 's avonds laat open en 's avonds met mooie lasershows in het park en allerlei 'live' opgezette enge dingen waar je dan doorheen moet lopen en verklede mensen je bang proberen te maken en zo het was ècht heel erg leuk!
    pi_52774798
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Isabeau het volgende:
    * Isabeau durft het bijna niet te zeggen

weet je wat gaaf is? sixflags/walibiachtbaandingworld/of hoe ze nu ook maar heten met Halloweeen Dat heb ik 2 jaar geleden met mijn neefje gedaan en dat was zoooo gaaf! tot 's avonds laat open en 's avonds met mooie lasershows in het park en allerlei 'live' opgezette enge dingen waar je dan doorheen moet lopen en verklede mensen je bang proberen te maken en zo het was ècht heel erg leuk!
    *Fluistert: Wanneer is dat?
    ***Levi was here***
    pi_52775240
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

*Fluistert: Wanneer is dat?
    Waarschijnlijk met Halloween

31 oktober volgens wiki
    pi_52775354
    in walibiworld is het 13,14, 19,20,21,26,27,28 oktober halloween...
    pi_52775470
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heb je straks zoveel dieetclubsters individueel gezien dat ze ook als groepje niet meer eng zijn En we kunnen altijd nog een ander pretpark voor je uitzoeken
    Twee in getal, lekker bezig. Maar stiekum wil ik Lianne ook nog wel eens ontmoeten, want die woont ook in de buurt Wat denk je ervan?

Ik ben wel een beetje een rare; ik ben toch niet zo geschikt voor online contacten, wil mensen dan ook graag live ontmoeten.
    En dat vind ik dus hartstikke leuk: ik aquarobic zo nu en dan met Octo en ik heb vorige week ook een supergezellige 1op1 CUL-met gehad
    pi_52777198
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
    Twee in getal, lekker bezig. Maar stiekum wil ik Lianne ook nog wel eens ontmoeten, want die woont ook in de buurt Wat denk je ervan?
    Oh, Lianne had ik als eerste proberen te meeten! Echt, supertof mens, heel lief, lekker realistisch en nuchter, spontaan en vrolijk. En ze danst heerlijk gek in foute disco's en gaat tevens kijken naar bejaardenbloemencorso's. Maar moet je haar maar niet zeggen
    pi_52778710
    Isa! Doe eens niet zo eng, ik word er helemaal verlegen van!

Maar afijn, ColdFeet, wij gaan binnenkort een keertje meeten! Lijkt me ontzettend leuk!
    pi_52780334
    Maar Isa heeft wel gelijk
    pi_52780422
    Dan kunnen we zeker die BH meet houden dan

Ik kwam nog wat grappigs tegen. Op jacht naar informatie over stadsgolf kwam ik een tour per skippybal tegen. Ook grappig om een keer ooit te gaan doen: http://www.zomersenzomers.nl/overig/index.html
    pi_52781444
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 14:19 schreef Pandorah het volgende:
    Dan kunnen we zeker die BH meet houden dan

Ik kwam nog wat grappigs tegen. Op jacht naar informatie over stadsgolf kwam ik een tour per skippybal tegen. Ook grappig om een keer ooit te gaan doen: http://www.zomersenzomers.nl/overig/index.html
    Dat lijkt me ook wel wat ja staan leuke dingen tussen
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:18:46 #157
    13151 crew  Rewimo
    pi_52787931
    Sixflags is niets voor mij, ik ben niet zo van op-zijn-kop-ondersteboven-heen-en-weer

Wij zijn vorig jaar naar Hellendoorn Heksendoorn geweest met Halloween, dat was ook erg gaaf!

pi_52788172
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 19:18 schreef Rewimo het volgende:
    Sixflags is niets voor mij, ik ben niet zo van op-zijn-kop-ondersteboven-heen-en-weer

Wij zijn vorig jaar naar Hellendoorn Heksendoorn geweest met Halloween, dat was ook erg gaaf!
    daar ben ik ook helemaal niet van, daarom vind ik de efteling ook super. met het sprookjesbos en zo
    pi_52788237
    Hehe, ik kom net tot de conclusie dat ik in drie dagen tijd twee keer bij de Eeterij ga eten Op 11 oktober gaan we namelijk in ondertrouw en dan gaan we uiteraard een hapje eten om dat te vieren. Waar beter dan bij ons favoriete restaurant? Maar ja, twee dagen later zit ik daar dan weer

Geen ramp hoor, maar gewoon grappig, aangezien ik er ook wel eens een half jaar achter elkaar helemaal niet kom.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:47:31 #160
    13151 crew  Rewimo
    pi_52788603
    Lekker toch, Fannetje

Ik heb net even op de kaart gekeken, daar staan genoeg lekkere dingen op voor meerdere etentjes
    pi_52790661
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
    Maar Isa heeft wel gelijk
    ***Levi was here***
    pi_52870469
    Okee, even over de Efteling meet. Als ik het goed begrijp gaan we nu op 13 oktober en gaan de volgende mensen mee:

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)

Ik tel acht mensen die zeker meegaan en drie onder voorbehoud (Levi. teigan, Liejannuh). Weten die drie al iets meer? De eeterij is namelijk (en vooral op zaterdag!) een heel populair restaurant waar je wel ruim van tevoren moet reserveren.
    pi_52871057
    Ik denk dat ik wel meega, de financiën komen we vast wel uit..
    pi_52871170
    En nu heb je mij er uit gegooid
    pi_52871202
    Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY
    Isabeau

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)
    pi_52871630
    Oeps, hoe kan ik dat nu doen

Oké, iig 10 mensen dus. Levi en Liejannuh hoor ik graag nog iets van
    pi_52871698
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:19 schreef Fannetje het volgende:
    Oeps, hoe kan ik dat nu doen

Oké, iig 10 mensen dus. Levi en Liejannuh hoor ik graag nog iets van
    Dat tijdig reserveren moeten we zeker doen als we met een groep gaan komen.
    Verder zou ik gewoon voor 12 personen reserveren alvast. Mochten er minder mensen meegaan, dan kan je dat van te voren toch doorgeven? Zo zou ik dat doen .
    Ga jij dan reserveren? Ik wil het ook best doen
    pi_52871871
    Jij mag het doen, Pandorah. Ik ben niet zo'n beller

Hierbij mijn hulp, het telefoonnummer. En reserveren voor 12 is inderdaad wel een goed idee, als het er 2 minder zijn zal dat niet zo'n ramp zijn.

073 - 614 58 84
    pi_52872355
    Is goed, dan bel ik wel een week van te voren. Nummer heb ik opgeschreven .
    pi_52872453
    Een week van tevoren is écht te kort Pandorah... ik heb meegemaakt dat ik een maand van tevoren belde en al niet meer terecht kon. Ze kunnen eigenlijk maar één groep tegelijk kwijt.
    Ik zou eigenlijk willen aanraden om nu al te bellen.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 19:15:38 #171
    13151 crew  Rewimo
    pi_52872842
    *agenda trekt en noteert*
    pi_52872950
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
    Een week van tevoren is écht te kort Pandorah... ik heb meegemaakt dat ik een maand van tevoren belde en al niet meer terecht kon. Ze kunnen eigenlijk maar één groep tegelijk kwijt.
    Ik zou eigenlijk willen aanraden om nu al te bellen.
    Goed dat je het zegt. Ik heb gelijk maar gebeld.
    We worden tussen 1700 / 1730 verwacht
    pi_52873449
    Mooi Pandorah, dan weten we in ieder geval dat we nog terecht kunnen. En 17.30 is op zich een heel mooie tijd, dan hoeven we ook niet te rennen door de Efteling
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 20:03:36 #174
    13151 crew  Rewimo
    pi_52873936
    We beginnen toch zeker al vroeg in de Efteling?
      zondag 2 september 2007 @ 11:03:29 #175
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52886157
    Jij mag er om 7 uur 's ochtends al zijn hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52887434
    Voor mij is het niet zo'n probleem om er vroeg te zijn, maar voor mensen die wat meer noordelijk wonen waarschijnlijk wel
    pi_52887469
    Efteling gaat toch pas om 10 uur open. Meestal spraken we om half 10 op het station af toch?
    *OUD heilige*
    pi_52887878
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef YPPY het volgende:
    Efteling gaat toch pas om 10 uur open. Meestal spraken we om half 10 op het station af toch?
    volgens mij wel

en wie gaat er nou vanuit het station bij mij in de auto 4 plaatsen
    pi_52889959
    Ik wil wel bij jou in de auto Riann, ik kom met de trein
    pi_52890163
    Isa en ik reserveren ook een plekje Riann
    pi_52890274
    ik zie dat er al gereserveerd is bij de eeterij. Nouja, er valt vast wel een mouw aan te passen als ik meega..
    pi_52890349
    Het is vast nog wel te wijzigen naar 1 of 2 man meer octopussy.. We komen nu toch al met veel
    pi_52891876
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef teigan het volgende:
    Het is vast nog wel te wijzigen naar 1 of 2 man meer octopussy.. We komen nu toch al met veel
    Octo: wat teigan zegt dus . En als het meer wordt, dan kunnen we dat altijd van te voren doorbellen lijkt mij .

YPPY: ga jij ook met de auto? Dan ga ik met jou mee en neem de tomtom mee . Zo niet, dan ga ik zelf wel met de auto .
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 17:11:56 #184
    13151 crew  Rewimo
    pi_52894595
    Ik kan eventueel ook mensen oppikken die uit mijn richting komen
    pi_52895652
    YPPY, kom jij nou naar station Den Bosch?

Volgens mij gaat Riann via Tilburg NS, toch? Den Bosch is handiger voor de meesten denk ik, bovendien moeten we ook vanuit Den Bosch weer terug.
    pi_52898251
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef Fannetje het volgende:
    YPPY, kom jij nou naar station Den Bosch?

Volgens mij gaat Riann via Tilburg NS, toch? Den Bosch is handiger voor de meesten denk ik, bovendien moeten we ook vanuit Den Bosch weer terug.
    yup tilburg ns ik weet niet met hoeveel auto's we gaan???? in totaal en wie er via den bosch gaat en hoe en wat moeten we even zorgen dat we dat even duidelijkheid in krijgen.
    pi_52898280
    o ja ik kan eventueel ook weer afzetten op tilburg station als het voor sommige handiger is ik weet niet want ik ga dan toch weer naar mijn vriend.
    pi_52898386
    Ik ga idd met de auto Pandorah. Kom je dan bij mij langs? Ik ga je echt niet ophalen als we naar de Efteling gaan. Die tomtom hoeft niet, ik rijd minimaal drie keer per week langs de Efteling, dat moet lukken.

Dat weet ik niet Fannetje. Als daar iemand staat om mee te rijden wel, anders niet. Dat vind ik ook onzinnig, om daar in m'n eentje te staan.

heb een melige bui geloof ik
    *OUD heilige*
    pi_52898606
    Nou, ik sta er in ieder geval. Maar als het moeilijk is, kan ik ook wel met de bus hoor. Dat is niet zo'n probleem Terug naar Den Bosch wil ik dan wel graag meerijden
    pi_52901708
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 12:52 schreef Riann het volgende:

[..]

volgens mij wel

en wie gaat er nou vanuit het station bij mij in de auto 4 plaatsen
    dan reserveer ik snel de laatste plaats in je autow
    pi_52901969
    Ik zit trouwens wel te kijken, wij zijn korter onderweg naar Den Bosch dan naar Tilburg als ik het zo zie..

Dus als iemand langs Den Bosch komt kan die ons misschien beter oppikken?
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 22:06:32 #192
    13151 crew  Rewimo
    pi_52902475
    Ik zie dat ik langs Den Bosch rijd, aldus Routenet
    pi_52904357
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef YPPY het volgende:
    Ik ga idd met de auto Pandorah. Kom je dan bij mij langs? Ik ga je echt niet ophalen als we naar de Efteling gaan. Die tomtom hoeft niet, ik rijd minimaal drie keer per week langs de Efteling, dat moet lukken.
    Dat is inderdaad handiger als ik naar jou toe kom en de auto bij jou neerzet. Doen we! Dan mailen we er nog over . Naja, die tomtom gaat wel mee anders kom ik dan niet bij jou .

Ik weet niet hoeveel mensen over Utrecht komen maar er kunnen 2 dan mee vanaf Utrecht CS en dan drop ik ze daar weer. Dan moet YPPY het uiteraard niet erg vinden als die 2 met haar ook gelijk meerijden .
    pi_52904723
    geweldig hoe hier allemaal afspraken gemaakt worden voor een meeting die pas over meer dan een maand plaatsvind

Wat doen we met het wandelen?
    pi_52904930
    Ja! Wandelen!
    Zondag de 16e. Zullen we rond een uur of 12 verzamelen in Scheveningen en dan eerst lunchen ofzo? En dan wandelen en dan trampolinespringen? Of is een andere indeling beter?
    pi_52905060
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
    Ja! Wandelen!
    Zondag de 16e. Zullen we rond een uur of 12 verzamelen in Scheveningen en dan eerst lunchen ofzo? En dan wandelen en dan trampolinespringen? Of is een andere indeling beter?
    Ben jij nog wel 's in Delft, Lianne? En zo ja, keertje ergens koffie drinken in de stad ofzo?
    pi_52905129
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben jij nog wel 's in Delft, Lianne? En zo ja, keertje ergens koffie drinken in de stad ofzo?
    Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie, dus zit in principe niet meer in Delft.
    Ter compensatie werk ik in Voorburg en ben ik niet de rotste als het gaat om een stukje omfietsen.
    Samengevat: ja, leuk! Koffie drinken is altijd goed! Wanneer komt jou goed uit?
    pi_52905183
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 23:31 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie, dus zit in principe niet meer in Delft.
    Ter compensatie werk ik in Voorburg en ben ik niet de rotste als het gaat om een stukje omfietsen.
    Samengevat: ja, leuk! Koffie drinken is altijd goed! Wanneer komt jou goed uit?
    Deze week heb ik wel een beetje tijd, daarna vre-se-lijk druk. Maarre, je mag ook bij mij op de koffie komen hoor! Of we gaan in Den Haag een tentje opzoeken...
    pi_52905314
    Volgende week heb ik ook geen tijd, dagje Utrecht en een paar dagen Helsinki.
    Ik stuur je een PM!
    pi_52905612
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
    Ja! Wandelen!
    Lijkt mij prima indeling hoor. Ik denk dat we niet moeten gaan trampolinespringen zo net na de lunch .

O, en je bent in Utrecht een keer! Ik werk bij het station dus we kunnen altijd even lunchen, koffiedrinken oid.
    pi_52905666
    Oew! Ja! Leuk!
    Volgende week maandag heb ik van 9.30 tot 13.00 uur overleg (inclusief lunch geloof ik) en daarna gaan mijn collega's maar fijn terug naar kantoor en ga ik fijn thuis werken.
    Daar hebben we nog contact over!
    pi_52905793
    Laat maandag nou net mijn vrije dag zijn, komt dat handig uit .
    Maar ik overleg even met P. wat handig is. Hij is namelijk die dag toevallig jarig en wil misschien wat gaan doen . Maar we hebben nog wel contact daarover .
    pi_52905928
    Shit, heb ik een hoop sensatie gemist ik zie op district8 dat ze aan het einde van mijn straat de boel afgesloten hebben vanwege een man met een vermeend vuurwapen.
      maandag 3 september 2007 @ 09:25:18 #205
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52910378
    Ja, en ik ben ook nog steeds gewoon thuis, ook al moet ik 's ochtends ergens zijn
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52910714
    Ik ga eens kijken wat ik allemaal kan doen volgende week.
    pi_52921345
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Rewimo het volgende:
    Ik zie dat ik langs Den Bosch rijd, aldus Routenet
    Dat is mooi, dan kun je een aantal mensen oppikken op het station
    Maar we hebben nog wel een auto nodig, denk ik.
    pi_52923945
    Als de auto van Rewimo vol zit, kan ik ook langs het station van Den Bosch. Het scheelt me/ons wel 45 minuten, dus het zou makkelijk zijn als iedereen daar in past. Terugrijden kan sowieso Fannetje. Zou er slordig zijn als we juist jou achterlaten.
    *OUD heilige*
    pi_52924003
    Hehe, ik zie me daar al moederziel alleen staan terwijl iedereen lekker zit te eten in mijn favoriete restaurant
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 september 2007 @ 20:24:59 #210
    13151 crew  Rewimo
    pi_52924364
    Ik heb 4 plaatsen
    pi_52924384
    Ik reserveer er vast één dan
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 september 2007 @ 20:26:25 #212
    13151 crew  Rewimo
    pi_52924424
    Staat genoteerd
    pi_53048006
    Ik ga de volgende mensen een PM sturen voor de wandel/trampolinespring meeting van volgende week zondag:
    Octopussy
    pandorah
    yppy
    jojogirl
    ColdFeet

Ben ik nu nog mensen schandelijk vergeten?
    pi_53147854
    quote:
    KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander in de Efteling gaat dit seizoen niet meer open. De directie van het sprookjespark heeft dat donderdag besloten na de laatste storing in de peperdure, nieuwe attractie.

Woensdag viel de ketting stil die de negen sloepen van de Vliegende Hollander door het water trekt, legde directeur Olaf Vugts donderdag uit. Enkele tientallen inzittenden moesten worden geëvacueerd.

Herstellen

De ketting is met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Al het water moet uit de attractie worden gelaten om de oorzaak te ontdekken en het probleem te herstellen.

Het gaat om een helemaal nieuw probleem, anders dan de talloze kinderziekten die de Vliegende Hollander sinds de opening dit jaar teisterden.

Winterseizoen

Vugts weet nu al dat de reparatie veel tijd vergt. Ook in het winterseizoen blijft de attractie daarom dicht, kondigde hij aan. ,,Het is een moeilijke, maar duidelijke beslissing.''

De Vliegende Hollander is een unieke mix van achtbaan, waterbaan en een donkere, mistige tocht langs fraai opgetuigde schepen uit het verleden. De nieuwe attractie zou eigenlijk al juni 2006 worden opengesteld, maar door technische problemen werd die datum niet gehaald.

Het bouwwerk kostte 20 miljoen euro en het is daarmee de duurste attractie in het park.

Imagoschade

De Efteling spreekt van een financiële tegenvaller en imagoschade. Maar over de aansprakelijkheid wil de directie het nog niet hebben. Verschillende aannemers hebben de attractie gebouwd.

Vugts benadrukt dat de veiligheid van het publiek nooit in het geding is geweest.
    pi_53148535
    geen vliegende hollander dus.
      donderdag 13 september 2007 @ 16:49:33 #216
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53149658
    Even iets heel anders. Als we nog iets met sinterklaas willen gaan doen, lijkt het me handig om een datum te gaan prikken of nu de knoop door te hakken of we het willen combineren met kerst. Ik zie mezelf in ieder geval niet in gala, maar het lijkt mij dat we moeten kijken wat de meeste mensen willen.

Ik weet wel dat ik straks voor meerdere families sinterklaas af moet spreken en dat ik werk volgens "wie het eerst komt wie het eerst maalt". Sinterklaas met jullie is over het algemeen leuker, dus dat spreek ik liever als eerste af
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53149699
    Jaa! Ik wil ook Sinterklaas met jullie vieren
    Ik zal thuis eens het lijstje opzoeken want ik kan alle weekenden in december. Wij gaan pas in februari op vakantie.
      donderdag 13 september 2007 @ 17:06:59 #218
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53150034
    Volgens mij waren we al inderdaad ergens een lijstje begonnen. 15/16 kan ik in ieder geval niet, want dan moet ik naar mijn moeders verjaardag en het lijkt mij niet wenselijk om het weekend voor kerst te pakken, want dan ga je dus inderdaad op 24 december nog de winkels plunderen omdat je de zaterdag de hort op bent geweest Die zondag zou welicht nog kunnen, maar ik kan me voorstellen dat de familiebezoeken dan ook alweer begonnen zijn.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53154297
    Lijstje gevonden

Sinterkerst meeting:

24/25 november
    Troel
    Pandorah
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo
    teigan
    Fannetje

1/2 december
    Troel
    Pandorah (1 dec verjaardag)
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo (niet 1 december)
    teigan
    Fannetje

8/9 december
    Troel
    Pandorah
    Rewimo
    Gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
    motorbloempje
    Octo
    teigan (9 december liever niet, want dan heb ik 's avonds al wat.)
    Fannetje

15/16 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
    Fannetje (alleen 16 december)

22/23 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah (ovb)
    Fannetje
      donderdag 13 september 2007 @ 21:18:34 #220
    4177 Jojogirl
    pi_53156032
    Ik wil wel, maar manlief gaat nog ergens in die periode een week naar Amerika dus ik moet even wachten tot ik weet wanneer dat precies is. 16 december kan ik sowieso niet omdat diezelfde manlief dan jarig is.
    pi_53339600
    Flinke schop met wat meetvoorstellen van een newbie:

Rugby kijken
    De kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e.
    Zullen we maar gewoon terplekke bedenken wie er zin & tijd heeft?

Sushimeet
    Een keertje zelf sushi maken. Kan bij mij (dan beperkte inschrijfmogelijkheden ) of bij wie nog meer keuken en/of eettafel beschikbaar heeft.
    Ergens eind oktober/begin november?
    pi_53340030
    Eind oktober/begin november ben ik bezig met een curry-cursus.
    In India.
    Maar laat je daar vooral niet door weerhouden.

En Rugby is tof!
    pi_53340322
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
    Eind oktober/begin november ben ik bezig met een curry-cursus.
    In India.
    Maar laat je daar vooral niet door weerhouden.

En Rugby is tof!
    Je gaat me toch niet vertellen dat je de 20e al wegbent he Met wie moet ik dan de rugbyfinale kijken? (logisch antwoord op deze vraag is: met meneer ColdFeet, want die vindt het ook wel leuk. Maar ik bedoel maar).

Ik ben overigens altijd in voor authentieke curryrecepten
    pi_53342511
    Mbt rugby: ik kan alleen de 14e. De 20e kan ik niet want dan geef ik een feestje

Mbt etentje: altijd gezellig . Kunnen we ook in december doen want dan kunnen we gelijk shoppen voor BH's . Anyway: eind oktober / begin november is bij mij nog vrij leeg .
      donderdag 20 september 2007 @ 23:00:16 #225
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53342755
    Vullen jullie ook even het sinterklaasgebeuren aan?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53342767
    Ik vertrek waarschijnlijk de 25e, maar de 20e heb ik een feestje in Utrecht!
    Hoe laat is die finale? 8 uur? Ik ga eens kijken wat ik kan regelen qua feestje.
    pi_53342867
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Troel het volgende:
    Vullen jullie ook even het sinterklaasgebeuren aan?
    Daar ben ik nog niet over uit Ik ben bang dat dat echt zo'n insiderfeestje is en dat ik dat nog niet durf....
      donderdag 20 september 2007 @ 23:05:34 #228
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53342947
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet over uit Ik ben bang dat dat echt zo'n insiderfeestje is en dat ik dat nog niet durf....
    Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53343419
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.
    Ik denk er nog over na, goed?
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 september 2007 @ 09:31:14 #230
    13151 crew  Rewimo
    pi_53348948
    CF, je hoort gewoon bij het meubilair hoor, inmiddels
    pi_53349656
    Sinterkerst meeting:

24/25 november
    Troel
    Pandorah
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo
    teigan
    Fannetje
    Omearos

1/2 december
    Troel
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo (niet 1 december)
    teigan
    Fannetje
    Omearos

8/9 december
    Troel
    Pandorah
    Rewimo
    Gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
    motorbloempje
    Octo
    Fannetje
    Omearos

15/16 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
    Omearos

22/23 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah (ovb)
    Fannetje
    Omearos
    pi_53349743
    Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.
    Ik kom liever naar een andere meet.
    ***Levi was here***
    pi_53349830
    Het was toch ook niet verplicht?

ColdFeet: ik denk dat de Sinterklaas meet wel heel makkelijk is om te 'beginnen'.
    *OUD heilige*
    pi_53350256
    Als gedichtjes bij iemand een probleem zijn, vind ik het ook niet erg er wat extra te maken. Mooi klusje voor als ik me weer niet dan concentreren op mijn werk.
    *OUD heilige*
      † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 13:05:11 #235
    43556 miss_dynastie
    pi_53354199
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
    Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.
    Levi

Mijn katten zijn nog altijd blij met mijn surprise van vorig jaar Helaas ben ik niet zo goed met dat soort dingen als octo

Enne, qua datum schik ik me wel, heb nog niks gepland na oktober...
    pi_53354403
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Levi

Mijn katten zijn nog altijd blij met mijn surprise van vorig jaar Helaas ben ik niet zo goed met dat soort dingen als octo

Enne, qua datum schik ik me wel, heb nog niks gepland na oktober...
    Ik heb de surprise die jij gemaakt had ook nog staan. Wel op zolder...
    ***Levi was here***
      vrijdag 21 september 2007 @ 13:42:01 #237
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53355333
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
    Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.

Ik heb overigens nog gezwaaid naar je
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53356438
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.

Ik heb overigens nog gezwaaid naar je
    Jammer dat ik moest werken... Volgende week rij ik weer langs je huis over de A2, dan zwaai ik wel terug.
    ***Levi was here***
      vrijdag 21 september 2007 @ 14:25:44 #239
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53356538
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jammer dat ik moest werken... Volgende week rij ik weer langs je huis over de A2, dan zwaai ik wel terug.
    Je mag ook gewoon binnenwippen hoor, dat weet je
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53403929
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
    CF, je hoort gewoon bij het meubilair hoor, inmiddels
    Roerend...

Ik zie mezelf al... Het is met iets van lootjes trekken toch?

Gedichten schrijven... Euh.... Rewimo... Wat weet ik van haar, ze woont in Duitsland, houdt van vis en appeltaart, eet walnoten en weegt 95 kilo.... Wat rijmt er op walnoot? Maat te groot?

Zie je mijn dilemma?

pi_53404077
    Ach joh, dan schrijf je toch zo'n standaard gedichtje?

Ik had vorig jaar mazzel dat ik YPPY trok, die ken ik van alle dieetclubbers 't langst en weet ik waarschijnlijk ook 't meest van!
      † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:45:32 #242
    43556 miss_dynastie
    pi_53404163
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
    Gedichten schrijven... Euh.... Rewimo... Wat weet ik van haar, ze woont in Duitsland, houdt van vis en appeltaart, eet walnoten en weegt 95 kilo.... Wat rijmt er op walnoot? Maat te groot?

Zie je mijn dilemma?

Nope, ik vind hem best lollig
      zondag 23 september 2007 @ 14:29:16 #243
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53405399
    Walnoot, je maat WAS te groot

Maar zelfs met is zou ze er zelf hartelijk om kunnen lachen

Ik had vorig jaar omearos en daar wist ik ook niet zo heel veel van, maar je kon zelf wat informatie over jezelf geven en een verlanglijstje opschrijven en daar kan je meestal genoeg uithalen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53406525
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
    Walnoot, je maat WAS te groot

Maar zelfs met is zou ze er zelf hartelijk om kunnen lachen

Ik had vorig jaar omearos en daar wist ik ook niet zo heel veel van, maar je kon zelf wat informatie over jezelf geven en een verlanglijstje opschrijven en daar kan je meestal genoeg uithalen.
    Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kreten

Ik weet er voor jou ook nog eentje Troel: Getrouwd - zwaar gebouwd

Goh, I'm on fire - nog iemand anders zin in rijmwoorden die met overgewicht te maken hebben?
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 18:16:06 #245
    13151 crew  Rewimo
    pi_53411345
    Geen walnoot is mij te groot

ColdFeet, eromheen kun je niet
      zondag 23 september 2007 @ 23:21:59 #246
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53419981
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kreten

Ik weet er voor jou ook nog eentje Troel: Getrouwd - zwaar gebouwd

Goh, I'm on fire - nog iemand anders zin in rijmwoorden die met overgewicht te maken hebben?
    Megavet, wat een pret!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53420035
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Megavet, wat een pret!
    Tonnenzwaar, groots gebaar!
      maandag 24 september 2007 @ 00:44:43 #248
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53422066
    Dus we kunnen je noteren
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53422142
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Troel het volgende:
    Dus we kunnen je noteren
    Prik maar snel een datum. Als ik kan, kom ik. En dan schrijf ik een heel lomp gedicht Vrees mij en mijn scherpe pen
      maandag 24 september 2007 @ 00:49:21 #250
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53422155
    Vul het lijstje even aan wanneer je kan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53422316
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 00:49 schreef Troel het volgende:
    Vul het lijstje even aan wanneer je kan
    Ik heb alle data onder voorbehoud. Tis net wat er langs komt, natuurlijk. Als we nu een datum prikken, probeer ik die zoveel mogelijk vrij te houden. Maar ik kan geen 6 weekends vrijhouden, of course.
      donderdag 27 september 2007 @ 10:18:23 #252
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53508594
    Zijn de andere dames niet geinteresseerd?

Jammer hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53511782
    Jawel, ik ben wel geinteresseerd, maar ga vooral geen rekening met mij houden.
    Prik maar gewoon een datum, ik kijk dan wel of het gaat lukken of niet.
    pi_53511864
    Zoals het er nu voorstaat

Sinterkerst meeting:

24/25 november
    Troel
    Pandorah
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo
    teigan
    Fannetje
    Omearos
    Yppy
    Miss_d

1/2 december
    Troel
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo (niet 1 december)
    teigan
    Fannetje
    Omearos
    Miss_d

8/9 december
    Troel
    Pandorah
    Rewimo
    motorbloempje
    Octo
    Fannetje
    Omearos
    Yppy
    Miss_d

15/16 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    Omearos
    Yppy
    Miss_d

22/23 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah (ovb)
    Fannetje
    Omearos
    Miss_d

Je moet wel komen Liejannuh, want dan heb ik meer kans iemand te loten die ik goed ken.
    *OUD heilige*
      † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:19:19 #255
    43556 miss_dynastie
    pi_53511877
    oh, YP, wil je mij overal bijzetten?
    pi_53512004
    quote:
    Op donderdag 27 september 2007 12:18 schreef YPPY het volgende:
    Zoals het er nu voorstaat

Sinterkerst meeting:

--lijstje--

Je moet wel komen Liejannuh, want dan heb ik meer kans iemand te loten die ik goed ken.
    De eerste 2 weekenden zijn sowieso niet mogelijk bij mij. Daarna weet ik het nog niet.
    pi_53512050
    Jojo, Faat, freecell, Levitation, Riann, ymme, ymke, hup hup agenda erbij
    *OUD heilige*
    pi_53512105
    Even een aanpassing

Sinterkerst meeting:

24/25 november
    Troel
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo
    teigan
    Fannetje
    Omearos
    Yppy
    Miss_d

1/2 december
    Troel
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo (niet 1 december)
    teigan
    Fannetje
    Omearos
    Miss_d

8/9 december
    Troel
    Pandorah (ovb)
    Rewimo
    motorbloempje
    Octo
    Fannetje
    Omearos
    Yppy
    Miss_d
    Liejannuh?

15/16 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    Omearos
    Yppy
    Miss_d
    Liejannuh?
    Isabeau

22/23 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    Fannetje
    Omearos
    Miss_d
    Liejannuh?
    Isabeau

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 27-09-2007 13:42:16 ]
    pi_53512258
    Pandorah, nu heb jij de laatste, wil je Isa erbij zetten bij de weekends van 15/16 en 22/23 december?
    *OUD heilige*
    pi_53515326
    Sinterkerst meeting:

24/25 november
    Troel
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo
    teigan
    Fannetje
    Omearos
    Yppy
    Miss_d

1/2 december
    Troel
    Rewimo
    Gothic-blackie
    Octo (niet 1 december)
    teigan
    Fannetje
    Miss_d

8/9 december
    Troel
    Pandorah (ovb)
    Rewimo
    motorbloempje
    Octo
    Fannetje
    Omearos
    Yppy
    Miss_d
    Liejannuh?

15/16 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    Omearos
    Yppy
    Miss_d
    Liejannuh?
    Isabeau

22/23 december
    Octo
    motorbloempje
    teigan
    Pandorah
    Fannetje
    Omearos
    Miss_d
    Liejannuh?
    Isabeau

Ik kan blijkbaar toch niet in het eerste weekend van december
      donderdag 27 september 2007 @ 15:58:54 #261
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53518442
    24/25 november
    9 mensen

1/2 december
    7 mensen

8/9 december
    8 mensen
    3 mensen
    1 mens alleen de zaterdag

15/16 december
    8 mensen
    2 mensen
    2 mensen alleen de zondag

22/23 december
    8 mensen
    1 mens

Kom ik op dit moment uit op 8/9 december of 15/16 december.
    Op dit moment is zondag 16 december de datum met de meeste slachtoffers (ik kan zelf de zondag wel regelen)

Zullen we zeggen: tot 6 oktober aanmelden en daarna al de lootjes enzo gaan trekken zodat we extra lang kunnen nadenken over de verlanglijstjes? Als het goed is zorgt de site van vorig jaar ervoor dat je niet de persoon hebt die je vorig jaar had (En ik zal dit jaar proberen alle emailadressen in een keer goed in te vullen )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53518621
    OK dan! Noteer mij ook maar, kan volgens mij beide weekends wel.
      donderdag 27 september 2007 @ 16:10:17 #263
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53518792
    8/9 december
    Coldfeet
    Fannetje
    gothic-blackie
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    Rewimo
    teigan (alleen 8)
    Troel
    YPPY

15/16 december
    Coldfeet
    Fannetje (alleen 16)
    gothic-blackie
    Isabeau
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    teigan
    Troel (alleen 16)
    YPPY
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2007 @ 12:52:27 #264
    43556 miss_dynastie
    pi_53665955
    Even over de Efteling he... het lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik heb twee kaartjes uit de C1000 actie van 20 euro. Een gebruik ik dan zelf, maar is er iemand die de andere over zou willen nemen?
    En is er iemand die reist vanaf Utrecht?
    pi_53666237
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
    Even over de Efteling he... het lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik heb twee kaartjes uit de C1000 actie van 20 euro. Een gebruik ik dan zelf, maar is er iemand die de andere over zou willen nemen?
    En is er iemand die reist vanaf Utrecht?
    ik wil het kaartje wel overnemen, maar weet niet of ik het nu nog red, omdat ik plotseling elk weekeind van oktober in deventer moet zijn om voor de kat te zorgen of omdat daar verjaardagen zijn. dus ik moet nog even kijken hoe en wat.
    pi_53669347
    wie rijd er nu uiteindelijk vanuit tilburg met mij mee?????

is wel makkelijk voor mij om te weten en pm dan even je mobiele nummer
    dan pm ik de mijne wel terug.
    pi_53670349
    En anders wil ik je kaartje wel, miss_d, als gothic-blackie dus niet meegaat. Ik heb ook nog geen kaartje in huis.

Ik weet dat ik met Rewimo mee zou rijden, wie gaat er verder mee vanuit Den Bosch?
    pi_53670463
    Isa ging via Den Bosch begreep ik. En teigan dan ook ws.

Als er al een auto (Rewimo) via Den Bosch rijdt, gaan Pandorah en ik rechtstreeks, scheelt drie kwartier.
    *OUD heilige*
    pi_53670557
    Ja, Den Bosch was wat langer met de trein, maar weer dichter bij de Efteling geloof ik..

Dus wij gaan via Den Bosch...
    pi_53670791
    Dan kom ik ook wel via Den Bosch, dan zit ik waarschijnlijk vanaf amersfoort of zo bij Isa en Teigan in de trein.
      woensdag 3 oktober 2007 @ 16:58:06 #271
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53671167
    Als ik de auto meeneem rijd ik vanaf Utrecht
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53671352
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 16:18 schreef YPPY het volgende:
    Isa ging via Den Bosch begreep ik. En teigan dan ook ws.

Als er al een auto (Rewimo) via Den Bosch rijdt, gaan Pandorah en ik rechtstreeks, scheelt drie kwartier.
    Bovendien is het een beetje onzinnig om via Den Bosch te rijden als ik in Utrecht wellicht een paar mensen kan oppikken . Hoeveel mensen staat op het station in Den Bosch? Ik weet niet hoeveel er in de auto van Rewimo passen?
      woensdag 3 oktober 2007 @ 17:09:44 #273
    4177 Jojogirl
    pi_53671424
    8/9 december
    Coldfeet
    Fannetje
    gothic-blackie
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    Rewimo
    teigan (alleen 8)
    Troel
    YPPY
    Jojogirl

15/16 december
    Coldfeet
    Fannetje (alleen 16)
    gothic-blackie
    Isabeau
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    teigan
    Troel (alleen 16)
    YPPY
    Jojogirl

Het duurde even voor ik het zeker wist, maar ik kan beide weekends wel. wordt het tweede weekend wel 30, maar we hebben besloten om van het voorjaar een groot feest te geven omdat ik in juni ook 30 wordt. December is dus vrij.
      woensdag 3 oktober 2007 @ 17:24:48 #274
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53671696
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 17:06 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Bovendien is het een beetje onzinnig om via Den Bosch te rijden als ik in Utrecht wellicht een paar mensen kan oppikken . Hoeveel mensen staat op het station in Den Bosch? Ik weet niet hoeveel er in de auto van Rewimo passen?
    O wacht, maar als jij vanaf Utrecht gaat, kunnen miss_d en ik wellicht meerijden?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53672217
    Troel: Natuurlijk mogen jullie meerijden (euh, ik zeg wel natuurlijk maar vanaf Gorichem rijd ik met YPPY mee, dus die moet dat dan ook uiteraard prima vinden ) maar ik weet niet of het handig is ivm de mensen op CS Den Bosch opgehaald moeten worden. Als jij en miss_d meerijden, staan er 5 (toch?) mensen op Den Bosch en ik weet niet of er zoveel in de auto van Rewimo passen . Misschien is het handiger om dan toch zelf de auto mee te nemen? Dan kan je zelf ook weer op tijd naar huis mocht dat nodig zijn .

Even het lijstje voor de volledigheid
    Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY
    Isabeau
    miss_dynastie (?)

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)
    Octopussy
    pi_53672256
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef teigan het volgende:
    Ja, Den Bosch was wat langer met de trein, maar weer dichter bij de Efteling geloof ik..

Dus wij gaan via Den Bosch...
    Dat is niet waar hoor, Den Bosch is verder van de Efteling verwijderd dan Tilburg. Maar hoe kan het naar Tilburg korter met de trein zijn? Volgens mij moet je toch echt in Den Bosch overstappen als je naar Tilburg moet

Het restaurant ligt wél in Den Bosch, dus iedereen moet daar sowieso op een bepaald moment naartoe.
    pi_53672391
    Even een aanpassing voor de Sinterkerstmeeting; op 16 december heb ik nu een andere afspraak staan, dus kan ik dat hele weekend niet meer. Ik zou het heel jammer vinden om er niet bij te zijn, maar deze afspraak kan ik ook echt niet verzetten.

Sinterkerst meeting:

8/9 december
    Coldfeet
    Fannetje
    gothic-blackie
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    Rewimo
    teigan (alleen 8)
    Troel
    YPPY
    Jojogirl

15/16 december
    Coldfeet
    gothic-blackie
    Isabeau
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    teigan
    Troel (alleen 16)
    YPPY
    Jojogirl
      † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2007 @ 18:13:48 #278
    43556 miss_dynastie
    pi_53672736
    Fijn dat er in elk geval een oplossing is voor het kaartje. Wanneer weet jij of jij meekan, GB?
    Bij eten mag van mij de weg hoor, ik eet graag mee (als het nog kan ivm reserveringen en zo)
    pi_53673053
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
    Fijn dat er in elk geval een oplossing is voor het kaartje. Wanneer weet jij of jij meekan, GB?
    Bij eten mag van mij de weg hoor, ik eet graag mee (als het nog kan ivm reserveringen en zo)
    geef het kaartje maar aan een ander, ik red het anders echt niet (ook met de treinkosten en dergelijke)

ik meld me dus bij deze af voor 13 oktober, helaas red ik het gewoon niet en ik moet de verplichting tot de kat wel nakomen (moet nu 3 weekeinden op de kat passen in deventer omdat mijn ouders op kos zitten) ik ga wel voor de sinterklaasmeet dit jaar, is misschien ook ietsjes goedkoper in mijn portemonee
    pi_53673237
    Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer hoe het nou precies zat Fannetje..

Ik weet alleen dat wij hadden besloten dat Den Bosch handiger was ofzo..
    pi_53673362
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 17:52 schreef Pandorah het volgende:
    Even het lijstje voor de volledigheid
    Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    gothic-blackie
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY
    Isabeau
    miss_dynastie
    Octopussy (maar niet het 3 gangenmenu )

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)
    ik heb mezelf er maar even bijgezet

Lianne, waar ben jij brak van die dag?
    pi_53673457
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 18:41 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik heb mezelf er maar even bijgezet

Lianne, waar ben jij brak van die dag?
    Van het voetballen.
    En ik moet nog ergens een afstudeerfeestje in plannen en ik gok dat 13-14 oktober het enige weekend is waarin het evt. zou kunnen voor mijn vakantie!
    pi_53674469
    14 oktober dan hoor, Lianne De dertiende zit je in Brabant!

Of nog beter: Je viert je afstudeerfeestje met ons!
    pi_53675519
    Ik weet nog niet 100% zeker of ik de auto dan heb Pandorah, dus misschien wil ik met jou meerijden. We kunnen natuurlijk wel bij mij afspreken.

Den Bosch is inderdaad handiger voor jullie teigan, is langer vanaf de Efteling, maar kost uiteindelijk wel minder tijd.
    *OUD heilige*
    pi_53676788
    dus ik begrijp goed dat iedereen via den bosch gaat is wel genoeg rijvervoer????? moeten misschien een duidelijk lijstje maken. En ik wil wel een pmtje van mensen voor mobiele nummer of zo altijd makkelijk. En hoelaat dat we afspreken voor bij de efteling
      woensdag 3 oktober 2007 @ 23:09:20 #286
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53681412
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 17:52 schreef Pandorah het volgende:
    Misschien is het handiger om dan toch zelf de auto mee te nemen? Dan kan je zelf ook weer op tijd naar huis mocht dat nodig zijn .
    Het kan zijn dat Bert de auto nodig heeft om naar een afstudeerfeestje te gaan 's avonds, dus vandaar dat ik graag de optie open wil houden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 3 oktober 2007 @ 23:12:52 #287
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53681513
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 17:59 schreef Fannetje het volgende:
    Even een aanpassing voor de Sinterkerstmeeting; op 16 december heb ik nu een andere afspraak staan, dus kan ik dat hele weekend niet meer. Ik zou het heel jammer vinden om er niet bij te zijn, maar deze afspraak kan ik ook echt niet verzetten.
    Op zich maakt het niet zo heel veel uit, nu is er tenminste een duidelijk verschil van 1 persoon tussen de dagen
    Als GB inderdaad nu zeker is, dan zijn alleen Pandorah en Liejannuh nog niet zeker voor de 8e (ik pik er dan maar even de zaterdag uit).
    De lijsten zijn eigenlijk redelijk gelijk, eerste weekend hebben we dan Rewimo en Fannetje en het tweede weekend Isabeau. Als Isabeau nou wellicht de 8e zou kunnen is het heel makkelijk beslissen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 09:06:11 #288
    13151 crew  Rewimo
    pi_53685848
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 17:06 schreef Pandorah het volgende:
    Ik heb 4 plaatsen maar achterin passen geen drie 100+ ers
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 09:10:09 #289
    13151 crew  Rewimo
    pi_53685889
    Zullen we een wie-rijdt-met-wie-mee-lijstje maken?

Rewimo vanaf Den Bosch
    - Fannetje
    pi_53686715
    Rewimo vanaf Den Bosch
    - Fannetje

Riann vanaf Tilburg
      † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 10:30:27 #291
    43556 miss_dynastie
    pi_53687354
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef Fannetje het volgende:
    En anders wil ik je kaartje wel, miss_d, als gothic-blackie dus niet meegaat. Ik heb ook nog geen kaartje in huis.
    Zal ik hem dan voor jou meenemen naar de ingang gewoon?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 10:32:28 #292
    13151 crew  Rewimo
    pi_53687385
    Ik moet nog een kaartje bestellen van de AirMiles. Niet vergeten!
    pi_53687426
    Tvp'tje
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 10:37:47 #294
    13151 crew  Rewimo
    pi_53687479
    Ga je mee naar de Efteling, ymme?
    pi_53687484
    Ik weet nog steeds niet zeker of ik mee ga. Maar áls ik ga, wil ik graag een lift vanaf een treinstation... den bosch of tilburg maakt mij verder niet uit. Is vanuit Eindhoven even ver.
    ***Levi was here***
    pi_53687621
    levi ik kan je misschien op de heenweg ook wel ophalen alleen terugweg blijf ik waarscheindelijk in tilburg slapen
    pi_53687800
    Efteling gaat mij dus niet lukken voor mij, aangezien ik dan in een hutje op de hei zit met toneel

en Isa's verjaardag weet ik ook nog niet, aangezien mijn zusje het ook op de zaterdag (1 december) gaat vieren en we daar aanwezig moeten zijn in verband met lootjes trekken enzo...
    Ja doei.
    pi_53687895
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 17:59 schreef Fannetje het volgende:

Sinterkerst meeting:

8/9 december
    Coldfeet
    Fannetje
    gothic-blackie
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    Rewimo
    teigan (alleen 8)
    Troel
    YPPY
    Jojogirl

15/16 december
    Coldfeet
    gothic-blackie
    Isabeau
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    teigan
    Troel (alleen 16)
    YPPY
    Jojogirl
    ah hier had ik me ook voor opgegeven

gelukkig maar
    Ja doei.
    pi_53688415
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 10:37 schreef Rewimo het volgende:
    Ga je mee naar de Efteling, ymme?
    Nee dat gaat helaas niet lukken. Verjaardag van iemand die 50 jaar jong geworden is
    pi_53690168
    Rewimo vanaf Den Bosch
    - Fannetje
    - omearos

Riann vanaf Tilburg
    pi_53699289
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb 4 plaatsen maar achterin passen geen drie 100+ ers
    Ik weeg maar 84 kilo hoor
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zal ik hem dan voor jou meenemen naar de ingang gewoon?
    Heel graag, dan betaal ik je gewoon daar
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')