Sommige dingen moet je ook ruim van te voren plannen, zoals zo'n kookworkshop. En andere dingen zijn gewoon leuk om in het vooruitzicht te hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
wat een plannen ook weer allemaal zeg...
Primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Levitation het volgende:
Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
Ja, leuk! Wie gingen er eigenlijk nog meer mee? En belangrijkste: wie eten er mee bij De Eeterij (ivm reservering) (ziequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
ik heb mezelf er ook eventjes bijgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
[Efteling op 6 oktober:
Isabeau![]()
Fannetje(ik ben zo vrij je mee te slepen
)
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (alleen)
Rewimo
teigan(ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)
Riann![]()
misschien mee
ColdFeet
Octo (ligt er aan hoe ik me voel)
Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet![]()
dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
[Efteling op 6 oktober:
Isabeau![]()
)
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (alleen)
Rewimo![]()
misschien mee
ColdFeet
Dan moeten we vroeg weg, maar ik vraag me af of dat zoveel eerder is dan met de auto.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
Als we met de trein besluiten te gaan dan willen we denk ik dolgraag worden opgehaald van het stationquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar![]()
Ja, klopt. Een cache is een kistje met logboek, ruildingetjes en travelbugs/geocoins (rondreisdingetjes die van cache naar cache gaan) erin.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat?Ik vermoed dat zo'n cache een soort schat is en dat lijkt me dus wel super als extraatje!
als het mag zou ik ook graag mee willen rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar![]()
okay dit kopieer ik even op mijn computer in word ik ben niet goed op de weg ik weet alleen vanuit ons de eerste afslag in tilburg dat je er dan automatisch komt. voor naar mijn vriend te rijden moet ik altijd de 3e afslag en dat is 1 rechte weg en dan kom je bij de westpoint waar mijn vriend dus woontquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef YPPY het volgende:
Vanaf Tilburg CS naar de Efteling is heel makkelijk. Je rijdt weg bij het station (kunt maar 1 kant op) en volgt die weg (Spoorlaan). Na een tijdje kom je bij de Ringbaan West, daar ga je rechtsaf, staat aangegeven dat je naar de Efteling kunt. Dan rechtdoor en bij de Europalaan links. Staat ook aangegeven. Bij de 2e stoplichten linksaf en je staat op de parkeerplaats.
Op het Dieet-web forum staat wel meer informatie daarover, daar kan je het wel lezenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Waaat, wat leuk! Of lees ik nu wat al teveel tussen de regels door
Weet ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef octopussy het volgende:
Ja wat?als we moeten wachten tot we allemaal strakke buiken hebben dan wordt het echt een sint-juttemis meeting
![]()
Troel, sorry was niet expres.
Otterlo toch? Op de Veluwequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Waar gaat dat wandelen ergens plaatsvinden
quote:Een GPS wandeltocht bij het Kootwijkerzand en uit eten in Otterlo(andere suggesties welkom) (15 of 16 september)
o ja kloptquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Fannetje het volgende:
Denkt iedereen er wel aan dat de Eeterij in Den Bosch ligt? Als je dus mee eet, moet je op de terugweg sowieso langs Den Bosch
En lief YPPY, dat je me wil ophalen, maar evt. kunnen we vanuit hier ook met de bus. Is ook niet zo moeilijk.
Bij de Eeterij moeten we dan wel een beetje op tijd zijn, want ze werken met twee rondes en uit ervaring weet ik dat de trein halen bij de tweede ronde niet echt handig is
okayquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Pandorah het volgende:
We gaan juist bij de Eeterij eten omdat het daar zo lekker is.
Bovendien komen er mensen van ver, dus die ronde was wel zo fijn dat het op tijd (volgens mij rond 8 uur) klaar was.
Zie uitleg Pandorahquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:
[..]
o ja klopt
maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg etenis toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
*Voor stemt!*quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Haha ik heb straks geen buik meer over om mee te buikdansen, alleen nog maar hangvellen (lekker zwiepen).![]()
Maar eerlijk gezegd lijkt het me beter om de buikdansmeeting in het nieuwe jaar te doen. Gewoon omdat we nu al zo veel gepland hebben tot eindejaar.![]()
Het meeting-idee blijft heus wel hangen![]()
nee!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:
o ja klopt
maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg etenis toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
* Isabeau twijfelt, sputtert dan een klein beetje en zucht danquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Fannetje het volgende:
Ehm, Onze Eeterij dan wel he? Ik heb je er nog wel kennis mee laten maken!
okiedokie anders word het meteen ook weer erg laat hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat we altijd de eerste ronde dedenOm 20:00 aan tafel gaan heeft ook niet zoveel nut als de Efteling om 17:00 dichtgaat. (alhoewel je dan nog even op een terras kan gaan zitten natuurlijk)
Ahum... Weert ligt in Limburgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef Troel het volgende:
Mwah, dat is wel vaker hoor. De verjaardag van Levi in januari was in Brabant, zij en SQ gaan elke week zwemmen, dat is ook in Brabant, de Efteling is in Brabant en de buikdansmeet zal ook in Brabant zijn
Ow, is het in Weert? Ik dacht dat het bij jou in de buurt in Eindhoven zou zijn ofzoquote:
Oei!quote:
Is dat dan niet het zelfde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik zei dan ook BIJNA
Maar dat is hetzelfde als die ellendelingen die zeggen dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn enzo. Afschieten die lui.
Eensch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik zei dan ook BIJNA
Maar dat is hetzelfde als die ellendelingen die zeggen dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn enzo. Afschieten die lui.
Ik op 22 meter ... groot deel van mijn familie woont onder de zeespiegel. Denk dus dat het wel eens gezellig druk zou kunnen worden bij mij thuis als de aarde teveel opwarmt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Dan zit ik goed hier, op 35 meter hoogte
de week daarna kan nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet meer op 15/16 septemberen 6 oktober heb ik 's avonds ook iets waar ik per se bij wil zijn (eeuwfeest van het ziekenhuis waar ik werk...laatste keer dat ik al mijn collega's kan zien)
![]()
Ik ben helemaal uit het lijstje gehaald door een enthousiasteling... bij jou is het alleen een smiley...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Zeg wie heeft mijn "ik ga mee eten"-smiley nou weer weggetoverd?![]()
Thanks!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:28 schreef omearos het volgende:
Ik had het laatste lijstje uit dit topic gepakt, geen zin om alles door te lezen. Riann bleek ook verdwenen uit het lijstje.
Eet jij ook mee, Levi?
Dan zetten we de 13e er toch nog een keer bij? Kunnen we altijd zien of dat alsnog een optie is. Ik vind het leuk als jij ook mee kuntquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Troel het volgende:
Jamaar, jamaar, misschien kunnen er nu op de 13 wel meer mensen mee
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef omearos het volgende:nu verdwijn ik ineens uit het lijstje. Wraak?
![]()
Oei, daar zeg je wat! Heb maandag de 15de een tentamen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef octopussy het volgende:
Efteling op 13 oktober doe ik niet want ik heb de week erna mijn examenzitting.
Dat vind ik ook wel een leuk idee om te gaan trampolinespringen en in de duinen te gaan wandelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:19 schreef Liejannuh het volgende:
Zullen we anders de 16e gaan trampolinespringen in Scheveningen?En een stuk wandelen in de duinen?
Een Cache in de duinen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een leuk idee om te gaan trampolinespringen en in de duinen te gaan wandelen. Maar ik wil zeker nog wel een keer gaan GPS wandelen
.
ik ook..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:12 schreef Riann het volgende:
en als iemand zin heeft in een verjaardag 14 september vier ik savonds mijn verjaardag![]()
Yppy is gewoon nog niet langsgeweest hier, dus wie weet kan ze wel gewoon. We hebben nu 8 mensen voor de 6e en 9 voor de 13e als ik goed tel. Objectief gezien zouden we dan voor de 13e kiezen lijkt me. Ik ben het wel met Troel eens dat we beter niet naar namen maar puur naar aantallen kunnen kijken. Er is altijd wel iemand die niet kan - helaas.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
In het vorige topic kon YPPY ook op de 13e.
En ondanks dat ik YPPY heel lief vind, vind ik dat niet echt een reden om het daardoor niet door te laten gaan, aangezien er vast ook wel mensen zijn die vinden dat een meet niet door kan gaan als een ander niet kan. Ik denk dat je moet kijken naar hoeveel mensen wel kunnen en niet naar de persoon die niet kan (hey, maar wie ben ik)
Er was een persoon verschil tussen de 6e en de 13e. Toen er nog meer voor de 6e afvielen, was dat voordeel er niet meer. Waarom dan niet kijken alsof er alsnog meer op de 13e kunnen. Me dunkt dat je dan namelijk ook kan zeggen dat de Eeterij niet zonder Isabeau kan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel zo, maar het lijstje is toch eigenlijk ook opnieuw opgestart omdat één persoon niet kon? De datum was eigenlijk al rond. Niets persoonlijks natuurlijk, maar dat is dan wel hetzelfde.
Toen we eerder inventariseerden, waren er gewoon meer die de 6e konden.
Maar goed, laten we maar even afwachten.
Maakt niet uit, maar omdat Isabeau wegvalt (die een van de gillers van deze meeting was) en er daarom geen verschillen meer zijn tussen de 6e en de 13e, lijkt het me reeel om dus opnieuw de datum te gaan bekijken. Overigens zou ik dat ook voorgesteld hebben als iedere ander weggevallen zou zijn, zelfs als ik enkel de 6e zou kunnen de de 13e niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij namelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
Ah, ik had de post van Isabeau even gemist. Oké, dan heb ik niets gezegd. Mijn excuses.
mee eens mee eensquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar omdat Isabeau wegvalt (die een van de gillers van deze meeting was) en er daarom geen verschillen meer zijn tussen de 6e en de 13e, lijkt het me reeel om dus opnieuw de datum te gaan bekijken. Overigens zou ik dat ook voorgesteld hebben als iedere ander weggevallen zou zijn, zelfs als ik enkel de 6e zou kunnen de de 13e niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij namelijk.
In Meyendel (tussen Wassenaar en Scheveningen) ligt er eentje van 20 km.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Joepie![]()
Efteling op 6 oktober:
)
Yppy
Omearos![]()
Rewimo![]()
gothic-blackie![]()
Levitation('s middags, zie net dat ik van 10-12u moet buikdansen
)
Riann![]()
misschien mee
ColdFeet
Liejannuh (brak)
Pandorah (brak en vermoedelijk alleen mee)
Efteling op 13 oktober:
Rewimo![]()
teigan(weer dat financieënverhaal natuurlijk..
)
Troel(met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
Levitation (onder voorbehoud)![]()
gothic-blackie![]()
Pandorah![]()
omearos![]()
Riann
Fannetje
YPPY![]()
Isabeau(ik moet de nacht ervoor wel werken, maar dat valt nog wel te ruilen)
Misschien mee:
Liejannuh (brak)
Ja dat is dan jammer die gingen anders toch ook maar misschien mee en op de 13e die zeker mee gaan zijn er gewoon meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien kan iedereen uit het 'mee' lijstje, alleen kunnen er 2 mensen uit het 'misschien mee' lijstje dan neit meer (octo en coldfeet)
ach zolang jij maar mee kan he Riann?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja dat is dan jammer die gingen anders toch ook maar misschien mee en op de 13e die zeker mee gaan zijn er gewoon meer.
is niet lullig bedoeld maar zoals het er nu uitziet gaan er op de 13e meer mee mij maakt de datum verder niet uit ik kan allebei de datumsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
ach zolang jij maar mee kan he Riann?
20 km is wat mij betreft geen probleem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
In Meyendel (tussen Wassenaar en Scheveningen) ligt er eentje van 20 km.
Of ik mee kan naar de Efteling weet ik trouwens pas last-minute (ivm softbal/honkbaldingen), dus dat meld ik wel als de datum nadert.
Ja, maar dat heeft iedereen wel eens joh, kan gebeuren. Ik voelde me de vorige keer ook kut dat ik niet meekon, dat is logisch. Volgende keer ben je er gewoon weer bij joh!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
sorry dames, ik heb een beetje een kutreactie gegeven. Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag.
Ik was wel een beetje teleurgesteld, want ik ben tot nu toe wel elke meeting meegeweest en dan nu zo'n grote meeting die ik zou missen. En dat terwijl ik de 13e wel kan, maar dat het examentechnisch beter is om niet te gaan. De 6e was meer onder voorbehoud![]()
En voor het wandelen wil ik graag mee maar 20 km red ik niet.
Dan ga je mee wandelen de 16e? Is voor jou in de buurt en als je ons zat bent, dan ben je zo weer thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het wel jammerIk geloof dat ik de andere meets een beetje eng vind, Efteling vond ik wel veilig
![]()
Ik kan wrs niet de 16e, maar dat zou ik ook niet zo snel doen, gewoon weggaan. Zo beleefd ben ik dan ook nog welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan ga je mee wandelen de 16e? Is voor jou in de buurt en als je ons zat bent, dan ben je zo weer thuis.![]()
Volgens mij heb je straks zoveel dieetclubsters individueel gezien dat ze ook als groepje niet meer eng zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het wel jammerIk geloof dat ik de andere meets een beetje eng vind, Efteling vond ik wel veilig
![]()
*Fluistert: Wanneer is dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau durft het bijna niet te zeggen
weet je wat gaaf is? sixflags/walibiachtbaandingworld/of hoe ze nu ook maar heten met HalloweeenDat heb ik 2 jaar geleden met mijn neefje gedaan en dat was zoooo gaaf! tot 's avonds laat open en 's avonds met mooie lasershows in het park en allerlei 'live' opgezette enge dingen waar je dan doorheen moet lopen en verklede mensen je bang proberen te maken en zo
het was ècht heel erg leuk!
Twee in getal, lekker bezig. Maar stiekum wil ik Lianne ook nog wel eens ontmoeten, want die woont ook in de buurtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb je straks zoveel dieetclubsters individueel gezien dat ze ook als groepje niet meer eng zijnEn we kunnen altijd nog een ander pretpark voor je uitzoeken
![]()
Oh, Lianne had ik als eerste proberen te meeten! Echt, supertof mens, heel lief, lekker realistisch en nuchter, spontaan en vrolijk. En ze danst heerlijk gek in foute disco's en gaat tevens kijken naar bejaardenbloemencorso's. Maar moet je haar maar niet zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Twee in getal, lekker bezig. Maar stiekum wil ik Lianne ook nog wel eens ontmoeten, want die woont ook in de buurtWat denk je ervan?
Dat lijkt me ook wel wat ja staan leuke dingen tussenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:19 schreef Pandorah het volgende:
Dan kunnen we zeker die BH meet houden dan![]()
Ik kwam nog wat grappigs tegen. Op jacht naar informatie over stadsgolf kwam ik een tour per skippybal tegen. Ook grappig om een keer ooit te gaan doen: http://www.zomersenzomers.nl/overig/index.html![]()
daar ben ik ook helemaal niet van, daarom vind ik de efteling ook super. met het sprookjesbos en zoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Sixflags is niets voor mij, ik ben niet zo van op-zijn-kop-ondersteboven-heen-en-weer
Wij zijn vorig jaar naar Hellendoorn Heksendoorn geweest met Halloween, dat was ook erg gaaf!
Dat tijdig reserveren moeten we zeker doen als we met een groep gaan komen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:19 schreef Fannetje het volgende:
Oeps, hoe kan ik dat nu doen
Oké, iig 10 mensen dus. Levi en Liejannuh hoor ik graag nog iets van
Goed dat je het zegt. Ik heb gelijk maar gebeld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Een week van tevoren is écht te kort Pandorah... ik heb meegemaakt dat ik een maand van tevoren belde en al niet meer terecht kon. Ze kunnen eigenlijk maar één groep tegelijk kwijt.
Ik zou eigenlijk willen aanraden om nu al te bellen.
volgens mij welquote:Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef YPPY het volgende:
Efteling gaat toch pas om 10 uur open. Meestal spraken we om half 10 op het station af toch?
Octo: wat teigan zegt dusquote:Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef teigan het volgende:
Het is vast nog wel te wijzigen naar 1 of 2 man meer octopussy.. We komen nu toch al met veel
yup tilburg ns ik weet niet met hoeveel auto's we gaan???? in totaal en wie er via den bosch gaat en hoe en wat moeten we even zorgen dat we dat even duidelijkheid in krijgen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef Fannetje het volgende:
YPPY, kom jij nou naar station Den Bosch?
Volgens mij gaat Riann via Tilburg NS, toch? Den Bosch is handiger voor de meesten denk ik, bovendien moeten we ook vanuit Den Bosch weer terug.
dan reserveer ik snel de laatste plaats in je autowquote:Op zondag 2 september 2007 12:52 schreef Riann het volgende:
[..]
volgens mij wel
en wie gaat er nou vanuit het station bij mij in de auto 4 plaatsen![]()
Dat is inderdaad handiger als ik naar jou toe kom en de auto bij jou neerzet. Doen we! Dan mailen we er nog overquote:Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef YPPY het volgende:
Ik ga idd met de auto Pandorah. Kom je dan bij mij langs? Ik ga je echt niet ophalen als we naar de Efteling gaan.Die tomtom hoeft niet, ik rijd minimaal drie keer per week langs de Efteling, dat moet lukken.
Ben jij nog wel 's in Delft, Lianne? En zo ja, keertje ergens koffie drinken in de stad ofzo?quote:Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Wandelen!
Zondag de 16e. Zullen we rond een uur of 12 verzamelen in Scheveningen en dan eerst lunchen ofzo? En dan wandelen en dan trampolinespringen? Of is een andere indeling beter?
Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie, dus zit in principe niet meer in Delft.quote:Op zondag 2 september 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben jij nog wel 's in Delft, Lianne? En zo ja, keertje ergens koffie drinken in de stad ofzo?
Deze week heb ik wel een beetje tijd, daarna vre-se-lijk druk. Maarre, je mag ook bij mij op de koffie komen hoor! Of we gaan in Den Haag een tentje opzoeken...quote:Op zondag 2 september 2007 23:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie, dus zit in principe niet meer in Delft.
Ter compensatie werk ik in Voorburg en ben ik niet de rotste als het gaat om een stukje omfietsen.
Samengevat: ja, leuk! Koffie drinken is altijd goed!Wanneer komt jou goed uit?
Lijkt mij prima indeling hoor. Ik denk dat we niet moeten gaan trampolinespringen zo net na de lunchquote:Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Wandelen!
Zondag de 16e. Zullen we rond een uur of 12 verzamelen in Scheveningen en dan eerst lunchen ofzo? En dan wandelen en dan trampolinespringen? Of is een andere indeling beter?
Dat is mooi, dan kun je een aantal mensen oppikken op het stationquote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat ik langs Den Bosch rijd, aldus Routenet
quote:KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander in de Efteling gaat dit seizoen niet meer open. De directie van het sprookjespark heeft dat donderdag besloten na de laatste storing in de peperdure, nieuwe attractie.
Woensdag viel de ketting stil die de negen sloepen van de Vliegende Hollander door het water trekt, legde directeur Olaf Vugts donderdag uit. Enkele tientallen inzittenden moesten worden geëvacueerd.
Herstellen
De ketting is met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Al het water moet uit de attractie worden gelaten om de oorzaak te ontdekken en het probleem te herstellen.
Het gaat om een helemaal nieuw probleem, anders dan de talloze kinderziekten die de Vliegende Hollander sinds de opening dit jaar teisterden.
Winterseizoen
Vugts weet nu al dat de reparatie veel tijd vergt. Ook in het winterseizoen blijft de attractie daarom dicht, kondigde hij aan. ,,Het is een moeilijke, maar duidelijke beslissing.''
De Vliegende Hollander is een unieke mix van achtbaan, waterbaan en een donkere, mistige tocht langs fraai opgetuigde schepen uit het verleden. De nieuwe attractie zou eigenlijk al juni 2006 worden opengesteld, maar door technische problemen werd die datum niet gehaald.
Het bouwwerk kostte 20 miljoen euro en het is daarmee de duurste attractie in het park.
Imagoschade
De Efteling spreekt van een financiële tegenvaller en imagoschade. Maar over de aansprakelijkheid wil de directie het nog niet hebben. Verschillende aannemers hebben de attractie gebouwd.
Vugts benadrukt dat de veiligheid van het publiek nooit in het geding is geweest.
Je gaat me toch niet vertellen dat je de 20e al wegbent hequote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
Eind oktober/begin november ben ik bezig met een curry-cursus.
In India.
Maar laat je daar vooral niet door weerhouden.
En Rugby is tof!![]()
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Troel het volgende:
Vullen jullie ook even het sinterklaasgebeuren aan?
Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uitIk ben bang dat dat echt zo'n insiderfeestje is
en dat ik dat nog niet durf....
Ik denk er nog over na, goed?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.
Leviquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.![]()
![]()
Ik kom liever naar een andere meet.![]()
Ik heb de surprise die jij gemaakt had ook nog staan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Levi
Mijn katten zijn nog altijd blij met mijn surprise van vorig jaar![]()
Helaas ben ik niet zo goed met dat soort dingen als octo
![]()
Enne, qua datum schik ik me wel, heb nog niks gepland na oktober...
Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.![]()
![]()
Ik kom liever naar een andere meet.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.
Ik heb overigens nog gezwaaid naar je
Je mag ook gewoon binnenwippen hoor, dat weet jequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jammer dat ik moest werken...
Volgende week rij ik weer langs je huis over de A2, dan zwaai ik wel terug.
![]()
Roerend...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
CF, je hoort gewoon bij het meubilair hoor, inmiddels
Nope, ik vind hem best lolligquote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Gedichten schrijven... Euh.... Rewimo... Wat weet ik van haar, ze woont in Duitsland, houdt van vis en appeltaart, eet walnoten en weegt 95 kilo.... Wat rijmt er op walnoot? Maat te groot?
Zie je mijn dilemma?
Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kretenquote:Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
Walnoot, je maat WAS te groot
Maar zelfs met is zou ze er zelf hartelijk om kunnen lachen
Ik had vorig jaar omearos en daar wist ik ook niet zo heel veel van, maar je kon zelf wat informatie over jezelf geven en een verlanglijstje opschrijven en daar kan je meestal genoeg uithalen.
Megavet, wat een pret!quote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kreten![]()
Ik weet er voor jou ook nog eentje Troel: Getrouwd - zwaar gebouwd
Goh, I'm on fire - nog iemand anders zin in rijmwoorden die met overgewicht te maken hebben?
Prik maar snel een datum. Als ik kan, kom ik. En dan schrijf ik een heel lomp gedichtquote:
Ik heb alle data onder voorbehoud. Tis net wat er langs komt, natuurlijk. Als we nu een datum prikken, probeer ik die zoveel mogelijk vrij te houden. Maar ik kan geen 6 weekends vrijhouden, of course.quote:Op maandag 24 september 2007 00:49 schreef Troel het volgende:
Vul het lijstje even aan wanneer je kan
De eerste 2 weekenden zijn sowieso niet mogelijk bij mij.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:18 schreef YPPY het volgende:
Zoals het er nu voorstaat
Sinterkerst meeting:
--lijstje--
Je moet wel komen Liejannuh, want dan heb ik meer kans iemand te loten die ik goed ken.
ik wil het kaartje wel overnemen, maar weet niet of ik het nu nog red, omdat ik plotseling elk weekeind van oktober in deventer moet zijn om voor de kat te zorgen of omdat daar verjaardagen zijn. dus ik moet nog even kijken hoe en wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Even over de Efteling he... het lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik heb twee kaartjes uit de C1000 actie van 20 euro. Een gebruik ik dan zelf, maar is er iemand die de andere over zou willen nemen?
En is er iemand die reist vanaf Utrecht?
Bovendien is het een beetje onzinnig om via Den Bosch te rijden als ik in Utrecht wellicht een paar mensen kan oppikkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:18 schreef YPPY het volgende:
Isa ging via Den Bosch begreep ik. En teigan dan ook ws.
Als er al een auto (Rewimo) via Den Bosch rijdt, gaan Pandorah en ik rechtstreeks, scheelt drie kwartier.
O wacht, maar als jij vanaf Utrecht gaat, kunnen miss_d en ik wellicht meerijden?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:06 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Bovendien is het een beetje onzinnig om via Den Bosch te rijden als ik in Utrecht wellicht een paar mensen kan oppikken. Hoeveel mensen staat op het station in Den Bosch? Ik weet niet hoeveel er in de auto van Rewimo passen?
Dat is niet waar hoor, Den Bosch is verder van de Efteling verwijderd dan Tilburg. Maar hoe kan het naar Tilburg korter met de trein zijn? Volgens mij moet je toch echt in Den Bosch overstappen als je naar Tilburg moetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef teigan het volgende:
Ja, Den Bosch was wat langer met de trein, maar weer dichter bij de Efteling geloof ik..
Dus wij gaan via Den Bosch...
geef het kaartje maar aan een ander, ik red het anders echt niet (ook met de treinkosten en dergelijke)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn dat er in elk geval een oplossing is voor het kaartje. Wanneer weet jij of jij meekan, GB?
Bij eten mag van mij deweg hoor, ik eet graag mee (als het nog kan ivm reserveringen en zo)
ik heb mezelf er maar even bijgezetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:52 schreef Pandorah het volgende:
Even het lijstje voor de volledigheid![]()
Efteling op 13 oktober:
Rewimo![]()
teigan(weer dat financieënverhaal natuurlijk..
)
Troel(met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
Levitation (onder voorbehoud)![]()
gothic-blackie![]()
Pandorah![]()
omearos![]()
Riann
Fannetje
YPPY![]()
Isabeau
miss_dynastie
Octopussy(maar niet het 3 gangenmenu
)
Misschien mee:
Liejannuh (brak)
Van het voetballen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:41 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik heb mezelf er maar even bijgezet
Lianne, waar ben jij brak van die dag?
Het kan zijn dat Bert de auto nodig heeft om naar een afstudeerfeestje te gaan 's avonds, dus vandaar dat ik graag de optie open wil houdenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:52 schreef Pandorah het volgende:
Misschien is het handiger om dan toch zelf de auto mee te nemen? Dan kan je zelf ook weer op tijd naar huis mocht dat nodig zijn.
Op zich maakt het niet zo heel veel uit, nu is er tenminste een duidelijk verschil van 1 persoon tussen de dagenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:59 schreef Fannetje het volgende:
Even een aanpassing voor de Sinterkerstmeeting; op 16 december heb ik nu een andere afspraak staan, dus kan ik dat hele weekend niet meer. Ik zou het heel jammer vinden om er niet bij te zijn, maar deze afspraak kan ik ook echt niet verzetten.
Ik heb 4 plaatsen maar achterin passen geen drie 100+ ersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:06 schreef Pandorah het volgende:
Bovendien is het een beetje onzinnig om via Den Bosch te rijden als ik in Utrecht wellicht een paar mensen kan oppikken. Hoeveel mensen staat op het station in Den Bosch? Ik weet niet hoeveel er in de auto van Rewimo passen?
Zal ik hem dan voor jou meenemen naar de ingang gewoon?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef Fannetje het volgende:
En anders wil ik je kaartje wel, miss_d, als gothic-blackie dus niet meegaat. Ik heb ook nog geen kaartje in huis.
ah hier had ik me ook voor opgegevenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:59 schreef Fannetje het volgende:
Even een aanpassing voor de Sinterkerstmeeting; op 16 december heb ik nu een andere afspraak staan, dus kan ik dat hele weekend niet meer. Ik zou het heel jammer vinden om er niet bij te zijn, maar deze afspraak kan ik ook echt niet verzetten.
Sinterkerst meeting:
8/9 december
Coldfeet
Fannetje
gothic-blackie
Liejannuh
miss_dynastie
motorbloempje
octopussy
Omearos
Pandorah
Rewimo
teigan (alleen 8)
Troel
YPPY
Jojogirl
15/16 december
Coldfeet
gothic-blackie
Isabeau
Liejannuh
miss_dynastie
motorbloempje
octopussy
Omearos
Pandorah
teigan
Troel (alleen 16)
YPPY
Jojogirl
Ik weeg maar 84 kilo hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb 4 plaatsen maar achterin passen geen drie 100+ ers
Heel graag, dan betaal ik je gewoon daarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal ik hem dan voor jou meenemen naar de ingang gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |