* Isabeau twijfelt, sputtert dan een klein beetje en zucht danquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Fannetje het volgende:
Ehm, Onze Eeterij dan wel he? Ik heb je er nog wel kennis mee laten maken!
okiedokie anders word het meteen ook weer erg laat hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat we altijd de eerste ronde dedenOm 20:00 aan tafel gaan heeft ook niet zoveel nut als de Efteling om 17:00 dichtgaat. (alhoewel je dan nog even op een terras kan gaan zitten natuurlijk)
Ahum... Weert ligt in Limburgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef Troel het volgende:
Mwah, dat is wel vaker hoor. De verjaardag van Levi in januari was in Brabant, zij en SQ gaan elke week zwemmen, dat is ook in Brabant, de Efteling is in Brabant en de buikdansmeet zal ook in Brabant zijn
Ow, is het in Weert? Ik dacht dat het bij jou in de buurt in Eindhoven zou zijn ofzoquote:
Oei!quote:
Is dat dan niet het zelfde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik zei dan ook BIJNA
Maar dat is hetzelfde als die ellendelingen die zeggen dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn enzo. Afschieten die lui.
Eensch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik zei dan ook BIJNA
Maar dat is hetzelfde als die ellendelingen die zeggen dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn enzo. Afschieten die lui.
Ik op 22 meter ... groot deel van mijn familie woont onder de zeespiegel. Denk dus dat het wel eens gezellig druk zou kunnen worden bij mij thuis als de aarde teveel opwarmt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Dan zit ik goed hier, op 35 meter hoogte
de week daarna kan nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet meer op 15/16 septemberen 6 oktober heb ik 's avonds ook iets waar ik per se bij wil zijn (eeuwfeest van het ziekenhuis waar ik werk...laatste keer dat ik al mijn collega's kan zien)
![]()
Ik ben helemaal uit het lijstje gehaald door een enthousiasteling... bij jou is het alleen een smiley...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Zeg wie heeft mijn "ik ga mee eten"-smiley nou weer weggetoverd?![]()
Thanks!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:28 schreef omearos het volgende:
Ik had het laatste lijstje uit dit topic gepakt, geen zin om alles door te lezen. Riann bleek ook verdwenen uit het lijstje.
Eet jij ook mee, Levi?
Dan zetten we de 13e er toch nog een keer bij? Kunnen we altijd zien of dat alsnog een optie is. Ik vind het leuk als jij ook mee kuntquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Troel het volgende:
Jamaar, jamaar, misschien kunnen er nu op de 13 wel meer mensen mee
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef omearos het volgende:nu verdwijn ik ineens uit het lijstje. Wraak?
![]()
Oei, daar zeg je wat! Heb maandag de 15de een tentamen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef octopussy het volgende:
Efteling op 13 oktober doe ik niet want ik heb de week erna mijn examenzitting.
Dat vind ik ook wel een leuk idee om te gaan trampolinespringen en in de duinen te gaan wandelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:19 schreef Liejannuh het volgende:
Zullen we anders de 16e gaan trampolinespringen in Scheveningen?En een stuk wandelen in de duinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |