Sommige dingen moet je ook ruim van te voren plannen, zoals zo'n kookworkshop. En andere dingen zijn gewoon leuk om in het vooruitzicht te hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
wat een plannen ook weer allemaal zeg...
Primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Levitation het volgende:
Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
Ja, leuk! Wie gingen er eigenlijk nog meer mee? En belangrijkste: wie eten er mee bij De Eeterij (ivm reservering) (ziequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
ik heb mezelf er ook eventjes bijgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
[Efteling op 6 oktober:
Isabeau![]()
Fannetje(ik ben zo vrij je mee te slepen
)
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (alleen)
Rewimo
teigan(ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)
Riann![]()
misschien mee
ColdFeet
Octo (ligt er aan hoe ik me voel)
Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet![]()
dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
[Efteling op 6 oktober:
Isabeau![]()
Fannetje(ik ben zo vrij je mee te slepen
)
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (alleen)
Rewimo![]()
teigan(ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)
misschien mee
ColdFeet
Octo (ligt er aan hoe ik me voel)
Dan moeten we vroeg weg, maar ik vraag me af of dat zoveel eerder is dan met de auto.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
Als we met de trein besluiten te gaan dan willen we denk ik dolgraag worden opgehaald van het stationquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar![]()
Ja, klopt. Een cache is een kistje met logboek, ruildingetjes en travelbugs/geocoins (rondreisdingetjes die van cache naar cache gaan) erin.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat?Ik vermoed dat zo'n cache een soort schat is en dat lijkt me dus wel super als extraatje!
als het mag zou ik ook graag mee willen rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar![]()
okay dit kopieer ik even op mijn computer in word ik ben niet goed op de weg ik weet alleen vanuit ons de eerste afslag in tilburg dat je er dan automatisch komt. voor naar mijn vriend te rijden moet ik altijd de 3e afslag en dat is 1 rechte weg en dan kom je bij de westpoint waar mijn vriend dus woontquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef YPPY het volgende:
Vanaf Tilburg CS naar de Efteling is heel makkelijk. Je rijdt weg bij het station (kunt maar 1 kant op) en volgt die weg (Spoorlaan). Na een tijdje kom je bij de Ringbaan West, daar ga je rechtsaf, staat aangegeven dat je naar de Efteling kunt. Dan rechtdoor en bij de Europalaan links. Staat ook aangegeven. Bij de 2e stoplichten linksaf en je staat op de parkeerplaats.
Op het Dieet-web forum staat wel meer informatie daarover, daar kan je het wel lezenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
Waaat, wat leuk! Of lees ik nu wat al teveel tussen de regels door
Weet ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef octopussy het volgende:
Ja wat?als we moeten wachten tot we allemaal strakke buiken hebben dan wordt het echt een sint-juttemis meeting
![]()
Troel, sorry was niet expres.
Otterlo toch? Op de Veluwequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Waar gaat dat wandelen ergens plaatsvinden
quote:Een GPS wandeltocht bij het Kootwijkerzand en uit eten in Otterlo(andere suggesties welkom) (15 of 16 september)
o ja kloptquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Fannetje het volgende:
Denkt iedereen er wel aan dat de Eeterij in Den Bosch ligt? Als je dus mee eet, moet je op de terugweg sowieso langs Den Bosch
En lief YPPY, dat je me wil ophalen, maar evt. kunnen we vanuit hier ook met de bus. Is ook niet zo moeilijk.
Bij de Eeterij moeten we dan wel een beetje op tijd zijn, want ze werken met twee rondes en uit ervaring weet ik dat de trein halen bij de tweede ronde niet echt handig is
okayquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Pandorah het volgende:
We gaan juist bij de Eeterij eten omdat het daar zo lekker is.
Bovendien komen er mensen van ver, dus die ronde was wel zo fijn dat het op tijd (volgens mij rond 8 uur) klaar was.
Zie uitleg Pandorahquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:
[..]
o ja klopt
maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg etenis toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
*Voor stemt!*quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
Haha ik heb straks geen buik meer over om mee te buikdansen, alleen nog maar hangvellen (lekker zwiepen).![]()
Maar eerlijk gezegd lijkt het me beter om de buikdansmeeting in het nieuwe jaar te doen. Gewoon omdat we nu al zo veel gepland hebben tot eindejaar.![]()
Het meeting-idee blijft heus wel hangen![]()
nee!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:
o ja klopt
maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg etenis toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |