abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52524520
Eerdere dieetclubmeetings

Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 Beestachtig gezellige meeting
Fok! Dieetclub meeting 20 maart '04 Een gezonde zwemmeeting
Fok! Dieetclubmeeting III op zaterdag 10 juli Gezellige smulmeeting met politiek tintje
Fokdieetclub meeting III deel 2 (deel 2)
Fokdieetclub "Efteling" Meeting deel IV Gezellige meeting met een ganzenmars
Fokdieetclub "Efteling" meeting deel IV [2] (deel 2)
Dieetclubmeeting V - Sinterkerst of gelukkig nieuwjaar? Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Veel leuke dingen
Dieetclubmeeting deel VIII De zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting deel IX: beestjes kijken en strandwandeling Diertjes kijken
Dieetclubmeeting deel X: beestjes kijken in Emmen Diertjes kijken en flink zweten
Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmen (deel 2)
Dieetclubmeeting deel XII: beestjes kijken in Emmen (deel 3)
Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade! Zwetende Chocolade
(di)Eetclubmeeting deel XIV: wandelen en chocolade! Wandelende Chocolade Pyramides
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs! Chocolade met Spareribs
(di)Eetclubmeeting deel XVI Chocolade met Spareribs deel 2
(di)Eetclub meeting topic Spareribs en Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XVIII Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XIX Surprises en weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XX Weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XXI Weekendje weg / Sauna
Dieetclubmeeting XXII Sauna/Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XXIII Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XIX Diverse meetings
Di-eetclubmeeting XX Museummeet Leiden
Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet Vol plannen en ideeën voor meets

Meetings die in de maak zijn:

• Marche de l\'Armee: wandelen in Diekirch, Luxemburg (weekend van 2-3 juni)
  • Een strandwandeling, wii-meeting bij Liejannuh. (zondag 10 juni)
  • Museummeeting te Leiden, uiteraard over eten: http://www.etententoonstelling.nl/ (zondag 22 juli)
  • Een barbecue, latenwehopendatereenzwembadkomt kampeerweekend bij Rewimo. (lente/zomer 2008)
  • Een GPS wandeltocht bij het Kootwijkerzand en uit eten in Otterlo(andere suggesties welkom) (15 of 16 september)
  • Een Eftelingmeeting met eten bij De Eterij (6 oktober)
  • Een buikdansmeeting in Weert met appeltaart bij Levitation (nog nader te bepalen datum, min. deelname 10 personen)
  • Een Saunameeting in Peize (september)
  • Sinterkerstsurprisemeeting op kerstchic surprises maken en opeten! gedichtjes schrijven (eind novermber/december)
  • Een Spareribsmeeting! in nabije of iets minder naije toekomst
  • Jubileummeeting!! voor het 5-jarig bestaan van de dieetclub! Kookworkshop? (2008)
  • Creatief met Zeep-meeting zelf zeepjes maken, meegebrachte appeltaart eten en foto's van Troel's bruiloft kijken bij haar thuis. (nog nader te bepalen datum, liefst 2007)
  • Theatermeeting naar Ad Visser in januari (Leiden 7 jan of Amsterdam 21 jan). Doe eens cultureel en ga mee!

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 20-08-2007 12:14:54 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_52524556
    wat een plannen ook weer allemaal zeg...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_52524607
    Voor de GPS-wandeltocht moet nog een keuze worden gemaakt uit 2 dagen:

GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan

Jojogirl wil graag weten of we incl. of excl. cache willen GPS'en. Het zal sowieso geen stevigdoorloop wandeltocht worden en ik denk ook niet dat het héél erg lang zal zijn. Jojogirl, wanneer kan jij eigenlijk het beste?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_52524627
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
    wat een plannen ook weer allemaal zeg...
    Sommige dingen moet je ook ruim van te voren plannen, zoals zo'n kookworkshop. En andere dingen zijn gewoon leuk om in het vooruitzicht te hebben (zoals de bbq bij rewimo!)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_52524756
    Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
    pi_52524843
    Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_52524924
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Levitation het volgende:
    Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
    Prima En de lerares moet natuurlijk ook kunnen
    pi_52524959
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
    Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
    Ja, leuk! Wie gingen er eigenlijk nog meer mee? En belangrijkste: wie eten er mee bij De Eeterij (ivm reservering) (zie )

Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Fannetje (ik ben zo vrij je mee te slepen )
    Yppy
    Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
    Omearos
    Pandorah (ook brak van Pete Murray en gaat vermoedelijk alleen mee eten bij de Eeterij)
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52525087
    ik wil wel mee, maar ik weet niet hoe ik qua geld zit... (ws. lukt het wel hoor..)

Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_52525134
    Wat is dat cache dan? Als dat een soort 'schat' is, dan lijkt mij dat wel leuk.

Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52525209
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    teigan (ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)

misschien mee
    ColdFeet
    pi_52525306
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
    Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
    Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
    pi_52525388
    Da's een goeie! Komt er nog iemand langs Den Haag?
    pi_52525420
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    Octo (ligt er aan hoe ik me voel)

Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet
    pi_52525466
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    Riann
    misschien mee
    ColdFeet

Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet
    ik heb mezelf er ook eventjes bijgezet
    pi_52525888
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
    dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 13:38:23 #17
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_52526718
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo

misschien mee
    ColdFeet
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_52526825
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
    dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
    Dan moeten we vroeg weg, maar ik vraag me af of dat zoveel eerder is dan met de auto.
    pi_52526990
    Ik heb even gekeken, met de auto ben je ongeveer 2,5 uur onderweg..
    pi_52527503
    [Efteling op 6 oktober:
    Isabeau
    Yppy
    Omearos
    Pandorah (alleen )
    Rewimo
    gothic-blackie

misschien mee
    ColdFeet

en wie er langs rotterdam komt, roep maar, is altijd gezellig om met meerdere mensen te reizen (trouwens, kan ook zijn dat ik vanaf deventer de trein in spring, ligt eraan welke dichterbij en makkelijker is)

[ Bericht 13% gewijzigd door gothic-blackie op 20-08-2007 14:36:46 ]
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_52527843
    als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar
    pi_52528049
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
    als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar
    Als we met de trein besluiten te gaan dan willen we denk ik dolgraag worden opgehaald van het station (teigan en ik dus)
    pi_52528158
    Gaan jullie naar station Tilburg dan? Zoals gewoon zal ik wel weer taxi voor Fannetje zijn vanaf Den Bosch
    Ga trouwens ook mee eten, maar kan je niet quoten g-b, wil je dat aanpassen?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_52528177
    Ja, of Den Bosch, ik weet eigenlijk niet eens uit mijn hoofd wat handiger is
    Volgens mij gingen we normaal naar Den Bosch, maar dat was ook omdat jullie daarlangs gingen
      maandag 20 augustus 2007 @ 14:35:34 #25
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_52528194
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is dat? Ik vermoed dat zo'n cache een soort schat is en dat lijkt me dus wel super als extraatje!
    Ja, klopt. Een cache is een kistje met logboek, ruildingetjes en travelbugs/geocoins (rondreisdingetjes die van cache naar cache gaan) erin.

GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    pi_52528208
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
    als het mag zou ik ook graag mee willen rijden.
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_52528225
    GPS wandelen

15 september
    Isabeau
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    Yppy

16 september
    Isabeau
    Liejannuh
    Pandorah
    teigan
    Jojogirl
    Yppy

Schatzoeken is leuk.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_52528289
    ik kom niet langs den bosch station tilburg is maar een klein stukje om moet dan nog wel even bekijken hoe we vanuit het station naar de efteling kunnen rijden. Het is voor mij 2 afslagen verder het station tilburg. Ik kan er 4 meenemen meot je wel met zun 3tjes op de achterbank maar dat gaat wel lukken dus dan tot nu toe is het

isabeau teigan en gothic blackie dus er dan dan nog 1 iemand meer bij...
    pi_52528360
    Vanaf Tilburg CS naar de Efteling is heel makkelijk. Je rijdt weg bij het station (kunt maar 1 kant op) en volgt die weg (Spoorlaan). Na een tijdje kom je bij de Ringbaan West, daar ga je rechtsaf, staat aangegeven dat je naar de Efteling kunt. Dan rechtdoor en bij de Europalaan links. Staat ook aangegeven. Bij de 2e stoplichten linksaf en je staat op de parkeerplaats.
    *OUD heilige*
    pi_52528422
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 14:43 schreef YPPY het volgende:
    Vanaf Tilburg CS naar de Efteling is heel makkelijk. Je rijdt weg bij het station (kunt maar 1 kant op) en volgt die weg (Spoorlaan). Na een tijdje kom je bij de Ringbaan West, daar ga je rechtsaf, staat aangegeven dat je naar de Efteling kunt. Dan rechtdoor en bij de Europalaan links. Staat ook aangegeven. Bij de 2e stoplichten linksaf en je staat op de parkeerplaats.
    okay dit kopieer ik even op mijn computer in word ik ben niet goed op de weg ik weet alleen vanuit ons de eerste afslag in tilburg dat je er dan automatisch komt. voor naar mijn vriend te rijden moet ik altijd de 3e afslag en dat is 1 rechte weg en dan kom je bij de westpoint waar mijn vriend dus woont en weet dus vanuit daar ook hoe naar het station te komen.
    pi_52528469
    Vanaf het station kom je met 1 weg bij de westpoint, daar ga je dus rechts.
    *OUD heilige*
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:30:05 #32
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52529741
    Als we moeten wachten totdat ik fit genoeg ben voor een buikdansmeeting kunnen we hem wel meteen afgelasten. Gewoon plannen als octo kan en ik kijk wel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52530001
    Haha ik heb straks geen buik meer over om mee te buikdansen, alleen nog maar hangvellen (lekker zwiepen).

Maar eerlijk gezegd lijkt het me beter om de buikdansmeeting in het nieuwe jaar te doen. Gewoon omdat we nu al zo veel gepland hebben tot eindejaar.

Het meeting-idee blijft heus wel hangen

[ Bericht 6% gewijzigd door octopussy op 20-08-2007 15:46:17 ]
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:41:30 #34
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52530090
    Ahum octo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52530211
    Edit: nevermind, ik hou m'n mond wel
    pi_52530227
    Ja wat? als we moeten wachten tot we allemaal strakke buiken hebben dan wordt het echt een sint-juttemis meeting

Troel, sorry was niet expres.
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:47:15 #37
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52530288
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
    Waaat, wat leuk! Of lees ik nu wat al teveel tussen de regels door
    Op het Dieet-web forum staat wel meer informatie daarover, daar kan je het wel lezen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 20 augustus 2007 @ 15:48:04 #38
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52530324
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef octopussy het volgende:
    Ja wat? als we moeten wachten tot we allemaal strakke buiken hebben dan wordt het echt een sint-juttemis meeting

Troel, sorry was niet expres.
    Weet ik Wij hebben straks gewoon het voordeel dat onze buik altijd danst
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52530988
    ik had het ook al gelezen leuk troel
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 16:08:58 #40
    13151 crew  Rewimo
    pi_52531076
    Waar gaat dat wandelen ergens plaatsvinden
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 20 augustus 2007 @ 16:36:23 #41
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_52532058
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Rewimo het volgende:
    Waar gaat dat wandelen ergens plaatsvinden
    Otterlo toch? Op de Veluwe Vergeten jullie niet je hoedje op te zetten en je lange rok aan te doen

Uit de OP:
    quote:
    Een GPS wandeltocht bij het Kootwijkerzand en uit eten in Otterlo(andere suggesties welkom) (15 of 16 september)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_52534546
    Denkt iedereen er wel aan dat de Eeterij in Den Bosch ligt? Als je dus mee eet, moet je op de terugweg sowieso langs Den Bosch

En lief YPPY, dat je me wil ophalen, maar evt. kunnen we vanuit hier ook met de bus. Is ook niet zo moeilijk.

Bij de Eeterij moeten we dan wel een beetje op tijd zijn, want ze werken met twee rondes en uit ervaring weet ik dat de trein halen bij de tweede ronde niet echt handig is
    pi_52534646
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Fannetje het volgende:
    Denkt iedereen er wel aan dat de Eeterij in Den Bosch ligt? Als je dus mee eet, moet je op de terugweg sowieso langs Den Bosch

En lief YPPY, dat je me wil ophalen, maar evt. kunnen we vanuit hier ook met de bus. Is ook niet zo moeilijk.

Bij de Eeterij moeten we dan wel een beetje op tijd zijn, want ze werken met twee rondes en uit ervaring weet ik dat de trein halen bij de tweede ronde niet echt handig is
    o ja klopt

maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg eten is toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
    pi_52535090
    We gaan juist bij de Eeterij eten omdat het daar zo lekker is .
    Bovendien komen er mensen van ver, dus die ronde was wel zo fijn dat het op tijd (volgens mij rond 8 uur) klaar was .
    pi_52535865
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef Pandorah het volgende:
    We gaan juist bij de Eeterij eten omdat het daar zo lekker is .
    Bovendien komen er mensen van ver, dus die ronde was wel zo fijn dat het op tijd (volgens mij rond 8 uur) klaar was .
    okay als ik maar achter iemand aan kan rijden of iemand langs me zit die de weg naar de eeterij weet. hehehe en om 8 uur is dat de eerste ronde?
    pi_52535954
    Eerste ronde was daar vorige keer iets van 5 - 8
    en de tweede ronde was van 8 - sluitingstijd.
    pi_52536107
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:

[..]

o ja klopt

maar kunnen we niet gewoon in een restaurant in tilburg eten is toch net zo handig daar zijn ook zat restaurantjes. En dan hoeven we niet perse reken te houden met eerste ronde of tweede ronden.
    Zie uitleg Pandorah
    En daarbij is een restaurant in Tilburg ook onhandig voor alle mensen die niet uit die streek komen.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 augustus 2007 @ 19:16:41 #48
    13151 crew  Rewimo
    pi_52536434
    Ik denk niet dat ik mee ga wandelen, maar dat zie ik tegen die tijd nog wel even. Is toch een meet waarbij je altijd nog aan kunt schuiven
    pi_52538951
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef octopussy het volgende:
    Haha ik heb straks geen buik meer over om mee te buikdansen, alleen nog maar hangvellen (lekker zwiepen).

Maar eerlijk gezegd lijkt het me beter om de buikdansmeeting in het nieuwe jaar te doen. Gewoon omdat we nu al zo veel gepland hebben tot eindejaar.

Het meeting-idee blijft heus wel hangen
    *Voor stemt!*
    We moeten wel met een vrouw of 10 zijn... anders wordt het wat prijzig. Winter of voorjaar is wat mij betreft prima.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_52541356
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef Riann het volgende:

o ja klopt

nee!! Mijn Eeterij, wat doe je!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')