abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52730089
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een leuk idee om te gaan trampolinespringen en in de duinen te gaan wandelen . Maar ik wil zeker nog wel een keer gaan GPS wandelen .
Een Cache in de duinen?
pi_52732054
Efteling op 6 oktober:

Fannetje (ik ben zo vrij je mee te slepen )
Yppy
Omearos
Rewimo
teigan (ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)
gothic-blackie
Levitation ('s middags, zie net dat ik van 10-12u moet buikdansen )
Riann

misschien mee
ColdFeet
Octo (ligt er aan hoe ik me voel)
Liejannuh (brak)
Pandorah (brak en vermoedelijk alleen mee )

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
teigan (weer dat financieënverhaal natuurlijk.. )
Troel (met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
Levitation (onder voorbehoud)
gothic-blackie
Pandorah
omearos
Riann
Fannetje

Misschien mee:
Liejannuh (brak)

Maar een Efteling meet zonder YPPY kan echt niet hoor, dus als die niet kan zou ik de 13e wel een veel mindere optie vinden
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:11:24 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_52732458
In het vorige topic kon YPPY ook op de 13e.

En ondanks dat ik YPPY heel lief vind, vind ik dat niet echt een reden om het daardoor niet door te laten gaan, aangezien er vast ook wel mensen zijn die vinden dat een meet niet door kan gaan als een ander niet kan. Ik denk dat je moet kijken naar hoeveel mensen wel kunnen en niet naar de persoon die niet kan (hey, maar wie ben ik)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52732476
en als iemand zin heeft in een verjaardag 14 september vier ik savonds mijn verjaardag
pi_52732553
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:12 schreef Riann het volgende:
en als iemand zin heeft in een verjaardag 14 september vier ik savonds mijn verjaardag
ik ook..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52732609
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef teigan het volgende:

[..]

ik ook..
Wat toevallig

ik ben de 13e jarig en jij?

oeps... de 14e zie ik nu in je profiel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 18:30:26 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52732907
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
In het vorige topic kon YPPY ook op de 13e.

En ondanks dat ik YPPY heel lief vind, vind ik dat niet echt een reden om het daardoor niet door te laten gaan, aangezien er vast ook wel mensen zijn die vinden dat een meet niet door kan gaan als een ander niet kan. Ik denk dat je moet kijken naar hoeveel mensen wel kunnen en niet naar de persoon die niet kan (hey, maar wie ben ik)
Yppy is gewoon nog niet langsgeweest hier, dus wie weet kan ze wel gewoon. We hebben nu 8 mensen voor de 6e en 9 voor de 13e als ik goed tel. Objectief gezien zouden we dan voor de 13e kiezen lijkt me. Ik ben het wel met Troel eens dat we beter niet naar namen maar puur naar aantallen kunnen kijken. Er is altijd wel iemand die niet kan - helaas.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52733010
Dat is wel zo, maar het lijstje is toch eigenlijk ook opnieuw opgestart omdat één persoon niet kon? De datum was eigenlijk al rond. Niets persoonlijks natuurlijk, maar dat is dan wel hetzelfde.
Toen we eerder inventariseerden, waren er gewoon meer die de 6e konden.

Maar goed, laten we maar even afwachten.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:35:58 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_52733057
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel zo, maar het lijstje is toch eigenlijk ook opnieuw opgestart omdat één persoon niet kon? De datum was eigenlijk al rond. Niets persoonlijks natuurlijk, maar dat is dan wel hetzelfde.
Toen we eerder inventariseerden, waren er gewoon meer die de 6e konden.

Maar goed, laten we maar even afwachten.
Er was een persoon verschil tussen de 6e en de 13e. Toen er nog meer voor de 6e afvielen, was dat voordeel er niet meer. Waarom dan niet kijken alsof er alsnog meer op de 13e kunnen. Me dunkt dat je dan namelijk ook kan zeggen dat de Eeterij niet zonder Isabeau kan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52733203
Ah, ik had de post van Isabeau even gemist. Oké, dan heb ik niets gezegd. Mijn excuses.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:42:51 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_52733249
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:41 schreef Fannetje het volgende:
Ah, ik had de post van Isabeau even gemist. Oké, dan heb ik niets gezegd. Mijn excuses.
Maakt niet uit, maar omdat Isabeau wegvalt (die een van de gillers van deze meeting was) en er daarom geen verschillen meer zijn tussen de 6e en de 13e, lijkt het me reeel om dus opnieuw de datum te gaan bekijken. Overigens zou ik dat ook voorgesteld hebben als iedere ander weggevallen zou zijn, zelfs als ik enkel de 6e zou kunnen de de 13e niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij namelijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52735142
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Maakt niet uit, maar omdat Isabeau wegvalt (die een van de gillers van deze meeting was) en er daarom geen verschillen meer zijn tussen de 6e en de 13e, lijkt het me reeel om dus opnieuw de datum te gaan bekijken. Overigens zou ik dat ook voorgesteld hebben als iedere ander weggevallen zou zijn, zelfs als ik enkel de 6e zou kunnen de de 13e niet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij namelijk.
mee eens mee eens
pi_52736298
Eigenijk vind ik wel dat een Efteling meeting zonder Fannetje of mij geen echte Efteling meet is. Het keigave is er dan wel vanaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52736309
Maar goed dan dat ik de 13e ook kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 20:34:10 #116
13151 crew  Rewimo
pi_52736439
Joepie

Efteling op 6 oktober:

Yppy
Omearos
Rewimo
gothic-blackie
Riann

misschien mee
ColdFeet
Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
Troel (met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
gothic-blackie
Pandorah
omearos
Riann
Fannetje
YPPY

Misschien mee:
Liejannuh (brak)

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 27-08-2007 21:39:02 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 20:34:43 #117
13151 crew  Rewimo
pi_52736460
Sjips, alle eetsmileys weg En weer terug
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 21:25:46 #118
43556 miss_dynastie
pi_52738225
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef teigan het volgende:

[..]

ik ook..
Ik ook
Ik voel een meetidee voor volgend jaar opborrelen
pi_52738358
Wil je bij mij ook een zetten Rewimo? De Eeterij wil ik niet missen.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 augustus 2007 @ 21:39:19 #120
13151 crew  Rewimo
pi_52738572
*check*
pi_52740870
Ik kan de 13e sowieso niet
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:49:16 #122
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52745394
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Een Cache in de duinen?
In Meyendel (tussen Wassenaar en Scheveningen) ligt er eentje van 20 km.

Of ik mee kan naar de Efteling weet ik trouwens pas last-minute (ivm softbal/honkbaldingen), dus dat meld ik wel als de datum nadert.
pi_52746202
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Joepie

Efteling op 6 oktober:

Yppy
Omearos
Rewimo
gothic-blackie
Riann

misschien mee
ColdFeet
Liejannuh (brak)

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
gothic-blackie
Pandorah
omearos
Riann
Fannetje
YPPY
Isabeau (ik moet de nacht ervoor wel werken, maar dat valt nog wel te ruilen)

Misschien mee:
Liejannuh (brak)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52746241
-never mind-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52757004
de 13e dan maar? haha
pi_52757067
Zo te zien kan iedereen uit het 'mee' lijstje, alleen kunnen er 2 mensen uit het 'misschien mee' lijstje dan neit meer (octo en coldfeet)
pi_52757296
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien kan iedereen uit het 'mee' lijstje, alleen kunnen er 2 mensen uit het 'misschien mee' lijstje dan neit meer (octo en coldfeet)
Ja dat is dan jammer die gingen anders toch ook maar misschien mee en op de 13e die zeker mee gaan zijn er gewoon meer.
pi_52758104
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:19 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat is dan jammer die gingen anders toch ook maar misschien mee en op de 13e die zeker mee gaan zijn er gewoon meer.
ach zolang jij maar mee kan he Riann?
pi_52759131
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:48 schreef octopussy het volgende:

[..]

ach zolang jij maar mee kan he Riann?
is niet lullig bedoeld maar zoals het er nu uitziet gaan er op de 13e meer mee mij maakt de datum verder niet uit ik kan allebei de datums
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:24:28 #130
13151 crew  Rewimo
pi_52760506
Het is altijd lastig met zo'n dag, want welke datum je ook kiest, er is altijd wel iemand teleurgesteld omdat hij/zij niet meekan En de 13e kunnen er meer mensen dan de 6e uiteindelijk. En dat is het enige objectieve criterium...
pi_52760604
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:49 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

In Meyendel (tussen Wassenaar en Scheveningen) ligt er eentje van 20 km.

Of ik mee kan naar de Efteling weet ik trouwens pas last-minute (ivm softbal/honkbaldingen), dus dat meld ik wel als de datum nadert.
20 km is wat mij betreft geen probleem. Maar hoe denken de andere wandelaars daar over?
pi_52762208
sorry dames, ik heb een beetje een kutreactie gegeven. Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag.
Ik was wel een beetje teleurgesteld, want ik ben tot nu toe wel elke meeting meegeweest en dan nu zo'n grote meeting die ik zou missen. En dat terwijl ik de 13e wel kan, maar dat het examentechnisch beter is om niet te gaan. De 6e was meer onder voorbehoud

En voor het wandelen wil ik graag mee maar 20 km red ik niet.
pi_52762330
Dan gaan we dus minder dan 20 km wandelen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:35:00 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_52762338
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
sorry dames, ik heb een beetje een kutreactie gegeven. Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag.
Ik was wel een beetje teleurgesteld, want ik ben tot nu toe wel elke meeting meegeweest en dan nu zo'n grote meeting die ik zou missen. En dat terwijl ik de 13e wel kan, maar dat het examentechnisch beter is om niet te gaan. De 6e was meer onder voorbehoud

En voor het wandelen wil ik graag mee maar 20 km red ik niet.
Ja, maar dat heeft iedereen wel eens joh, kan gebeuren. Ik voelde me de vorige keer ook kut dat ik niet meekon, dat is logisch. Volgende keer ben je er gewoon weer bij joh!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52762777
En als je een gedeelte van de 13e mee zou gaan octo? Alleen overdag of 's avonds? Ik weet niet of dat kan met je examen, maar dan mis je niet alles.
*OUD heilige*
pi_52763311
octo het is je vergeven hoor
pi_52765230
Die 20 km moet ik ook wel redden, alleen we moeten ook aan octo denken. Dus iets minder ver dan .

Zo te zien aan het personen dat kan, zal het voor de Eftelingmeet toch de 13e worden. Ik snap Octo wel want als je (bijna) altijd komt, is het gewoon balen als je niet kan. Dus een dikke knuf voor je ! Je kan toch ook wat later komen hoor of alleen met het eten komen, dat is toch ook heel gezellig?
pi_52771788
Octo. Ik delete zoveel posts, wil je niet weten.
Ik snap het ook wel, ik vind het ook zo jammer als ik niet kan, zoals toen met het wandelen toen ik zwanger was of de saunameets toen. Kunnen we een videoverslag voor je maken?
*OUD heilige*
pi_52772704
of gewoon de dagen ervoor héééél hard studeren en jezelf de zaterdag even vrij gunnen? of zeg ik nu iets studieondermijnends
pi_52772965
Misschien doe ik dat wel Isa. Op zich vermoed ik dat op die zaterdag toch al niets terecht zou komen van studeren. Lukt me op de een of andere manier nooit op zaterdagen.

Het is ook niet echt studeren, maar ik moet een presentatie van 20 minuten in elkaar zetten voor mijn examenzitting.
pi_52773091
Maar die zou je dan al klaar kunnen hebben en zondag hard kunnen oefenen!
pi_52773158
Je kan je presentatie ook in de efteling alvast oefenen. Misschien hebben we dan wel wat tips voor je . Gewoon gezellig meegaan dus
pi_52773689
Ik vind het wel jammer Ik geloof dat ik de andere meets een beetje eng vind, Efteling vond ik wel veilig
pi_52774052
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het wel jammer Ik geloof dat ik de andere meets een beetje eng vind, Efteling vond ik wel veilig
Dan ga je mee wandelen de 16e? Is voor jou in de buurt en als je ons zat bent, dan ben je zo weer thuis.
pi_52774122
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dan ga je mee wandelen de 16e? Is voor jou in de buurt en als je ons zat bent, dan ben je zo weer thuis.
Ik kan wrs niet de 16e, maar dat zou ik ook niet zo snel doen, gewoon weggaan. Zo beleefd ben ik dan ook nog wel

Efteling is in die zin veilig, dat je een beetje 'together alone' bent... Nou ja, never mind
pi_52774655
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij heb je straks zoveel dieetclubsters individueel gezien dat ze ook als groepje niet meer eng zijn En we kunnen altijd nog een ander pretpark voor je uitzoeken
pi_52774702
* Isabeau durft het bijna niet te zeggen

weet je wat gaaf is? sixflags/walibiachtbaandingworld/of hoe ze nu ook maar heten met Halloweeen Dat heb ik 2 jaar geleden met mijn neefje gedaan en dat was zoooo gaaf! tot 's avonds laat open en 's avonds met mooie lasershows in het park en allerlei 'live' opgezette enge dingen waar je dan doorheen moet lopen en verklede mensen je bang proberen te maken en zo het was ècht heel erg leuk!
pi_52774798
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau durft het bijna niet te zeggen

weet je wat gaaf is? sixflags/walibiachtbaandingworld/of hoe ze nu ook maar heten met Halloweeen Dat heb ik 2 jaar geleden met mijn neefje gedaan en dat was zoooo gaaf! tot 's avonds laat open en 's avonds met mooie lasershows in het park en allerlei 'live' opgezette enge dingen waar je dan doorheen moet lopen en verklede mensen je bang proberen te maken en zo het was ècht heel erg leuk!
*Fluistert: Wanneer is dat?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52775240
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

*Fluistert: Wanneer is dat?
Waarschijnlijk met Halloween

31 oktober volgens wiki
pi_52775354
in walibiworld is het 13,14, 19,20,21,26,27,28 oktober halloween...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52775470
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heb je straks zoveel dieetclubsters individueel gezien dat ze ook als groepje niet meer eng zijn En we kunnen altijd nog een ander pretpark voor je uitzoeken
Twee in getal, lekker bezig. Maar stiekum wil ik Lianne ook nog wel eens ontmoeten, want die woont ook in de buurt Wat denk je ervan?

Ik ben wel een beetje een rare; ik ben toch niet zo geschikt voor online contacten, wil mensen dan ook graag live ontmoeten.
En dat vind ik dus hartstikke leuk: ik aquarobic zo nu en dan met Octo en ik heb vorige week ook een supergezellige 1op1 CUL-met gehad
pi_52777198
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Twee in getal, lekker bezig. Maar stiekum wil ik Lianne ook nog wel eens ontmoeten, want die woont ook in de buurt Wat denk je ervan?
Oh, Lianne had ik als eerste proberen te meeten! Echt, supertof mens, heel lief, lekker realistisch en nuchter, spontaan en vrolijk. En ze danst heerlijk gek in foute disco's en gaat tevens kijken naar bejaardenbloemencorso's. Maar moet je haar maar niet zeggen
pi_52778710
Isa! Doe eens niet zo eng, ik word er helemaal verlegen van!

Maar afijn, ColdFeet, wij gaan binnenkort een keertje meeten! Lijkt me ontzettend leuk!
pi_52780334
Maar Isa heeft wel gelijk
pi_52780422
Dan kunnen we zeker die BH meet houden dan

Ik kwam nog wat grappigs tegen. Op jacht naar informatie over stadsgolf kwam ik een tour per skippybal tegen. Ook grappig om een keer ooit te gaan doen: http://www.zomersenzomers.nl/overig/index.html
pi_52781444
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:19 schreef Pandorah het volgende:
Dan kunnen we zeker die BH meet houden dan

Ik kwam nog wat grappigs tegen. Op jacht naar informatie over stadsgolf kwam ik een tour per skippybal tegen. Ook grappig om een keer ooit te gaan doen: http://www.zomersenzomers.nl/overig/index.html
Dat lijkt me ook wel wat ja staan leuke dingen tussen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:18:46 #157
13151 crew  Rewimo
pi_52787931
Sixflags is niets voor mij, ik ben niet zo van op-zijn-kop-ondersteboven-heen-en-weer

Wij zijn vorig jaar naar Hellendoorn Heksendoorn geweest met Halloween, dat was ook erg gaaf!

pi_52788172
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:18 schreef Rewimo het volgende:
Sixflags is niets voor mij, ik ben niet zo van op-zijn-kop-ondersteboven-heen-en-weer

Wij zijn vorig jaar naar Hellendoorn Heksendoorn geweest met Halloween, dat was ook erg gaaf!
daar ben ik ook helemaal niet van, daarom vind ik de efteling ook super. met het sprookjesbos en zo
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52788237
Hehe, ik kom net tot de conclusie dat ik in drie dagen tijd twee keer bij de Eeterij ga eten Op 11 oktober gaan we namelijk in ondertrouw en dan gaan we uiteraard een hapje eten om dat te vieren. Waar beter dan bij ons favoriete restaurant? Maar ja, twee dagen later zit ik daar dan weer

Geen ramp hoor, maar gewoon grappig, aangezien ik er ook wel eens een half jaar achter elkaar helemaal niet kom.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:47:31 #160
13151 crew  Rewimo
pi_52788603
Lekker toch, Fannetje

Ik heb net even op de kaart gekeken, daar staan genoeg lekkere dingen op voor meerdere etentjes
pi_52790661
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef octopussy het volgende:
Maar Isa heeft wel gelijk
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52870469
Okee, even over de Efteling meet. Als ik het goed begrijp gaan we nu op 13 oktober en gaan de volgende mensen mee:

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
gothic-blackie
Pandorah
omearos
Riann
Fannetje
YPPY

Misschien mee:
Liejannuh (brak)

Ik tel acht mensen die zeker meegaan en drie onder voorbehoud (Levi. teigan, Liejannuh). Weten die drie al iets meer? De eeterij is namelijk (en vooral op zaterdag!) een heel populair restaurant waar je wel ruim van tevoren moet reserveren.
pi_52871057
Ik denk dat ik wel meega, de financiën komen we vast wel uit..
pi_52871170
En nu heb je mij er uit gegooid
pi_52871202
Efteling op 13 oktober:

Rewimo
gothic-blackie
Pandorah
omearos
Riann
Fannetje
YPPY
Isabeau

Misschien mee:
Liejannuh (brak)
pi_52871630
Oeps, hoe kan ik dat nu doen

Oké, iig 10 mensen dus. Levi en Liejannuh hoor ik graag nog iets van
pi_52871698
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:19 schreef Fannetje het volgende:
Oeps, hoe kan ik dat nu doen

Oké, iig 10 mensen dus. Levi en Liejannuh hoor ik graag nog iets van
Dat tijdig reserveren moeten we zeker doen als we met een groep gaan komen.
Verder zou ik gewoon voor 12 personen reserveren alvast. Mochten er minder mensen meegaan, dan kan je dat van te voren toch doorgeven? Zo zou ik dat doen .
Ga jij dan reserveren? Ik wil het ook best doen
pi_52871871
Jij mag het doen, Pandorah. Ik ben niet zo'n beller

Hierbij mijn hulp, het telefoonnummer. En reserveren voor 12 is inderdaad wel een goed idee, als het er 2 minder zijn zal dat niet zo'n ramp zijn.

073 - 614 58 84
pi_52872355
Is goed, dan bel ik wel een week van te voren. Nummer heb ik opgeschreven .
pi_52872453
Een week van tevoren is écht te kort Pandorah... ik heb meegemaakt dat ik een maand van tevoren belde en al niet meer terecht kon. Ze kunnen eigenlijk maar één groep tegelijk kwijt.
Ik zou eigenlijk willen aanraden om nu al te bellen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 19:15:38 #171
13151 crew  Rewimo
pi_52872842
*agenda trekt en noteert*
pi_52872950
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:56 schreef Fannetje het volgende:
Een week van tevoren is écht te kort Pandorah... ik heb meegemaakt dat ik een maand van tevoren belde en al niet meer terecht kon. Ze kunnen eigenlijk maar één groep tegelijk kwijt.
Ik zou eigenlijk willen aanraden om nu al te bellen.
Goed dat je het zegt. Ik heb gelijk maar gebeld.
We worden tussen 1700 / 1730 verwacht
pi_52873449
Mooi Pandorah, dan weten we in ieder geval dat we nog terecht kunnen. En 17.30 is op zich een heel mooie tijd, dan hoeven we ook niet te rennen door de Efteling
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 20:03:36 #174
13151 crew  Rewimo
pi_52873936
We beginnen toch zeker al vroeg in de Efteling?
  zondag 2 september 2007 @ 11:03:29 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_52886157
Jij mag er om 7 uur 's ochtends al zijn hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52887434
Voor mij is het niet zo'n probleem om er vroeg te zijn, maar voor mensen die wat meer noordelijk wonen waarschijnlijk wel
pi_52887469
Efteling gaat toch pas om 10 uur open. Meestal spraken we om half 10 op het station af toch?
*OUD heilige*
pi_52887878
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:27 schreef YPPY het volgende:
Efteling gaat toch pas om 10 uur open. Meestal spraken we om half 10 op het station af toch?
volgens mij wel

en wie gaat er nou vanuit het station bij mij in de auto 4 plaatsen
pi_52889959
Ik wil wel bij jou in de auto Riann, ik kom met de trein
pi_52890163
Isa en ik reserveren ook een plekje Riann
pi_52890274
ik zie dat er al gereserveerd is bij de eeterij. Nouja, er valt vast wel een mouw aan te passen als ik meega..
pi_52890349
Het is vast nog wel te wijzigen naar 1 of 2 man meer octopussy.. We komen nu toch al met veel
pi_52891876
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef teigan het volgende:
Het is vast nog wel te wijzigen naar 1 of 2 man meer octopussy.. We komen nu toch al met veel
Octo: wat teigan zegt dus . En als het meer wordt, dan kunnen we dat altijd van te voren doorbellen lijkt mij .

YPPY: ga jij ook met de auto? Dan ga ik met jou mee en neem de tomtom mee . Zo niet, dan ga ik zelf wel met de auto .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 17:11:56 #184
13151 crew  Rewimo
pi_52894595
Ik kan eventueel ook mensen oppikken die uit mijn richting komen
pi_52895652
YPPY, kom jij nou naar station Den Bosch?

Volgens mij gaat Riann via Tilburg NS, toch? Den Bosch is handiger voor de meesten denk ik, bovendien moeten we ook vanuit Den Bosch weer terug.
pi_52898251
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:03 schreef Fannetje het volgende:
YPPY, kom jij nou naar station Den Bosch?

Volgens mij gaat Riann via Tilburg NS, toch? Den Bosch is handiger voor de meesten denk ik, bovendien moeten we ook vanuit Den Bosch weer terug.
yup tilburg ns ik weet niet met hoeveel auto's we gaan???? in totaal en wie er via den bosch gaat en hoe en wat moeten we even zorgen dat we dat even duidelijkheid in krijgen.
pi_52898280
o ja ik kan eventueel ook weer afzetten op tilburg station als het voor sommige handiger is ik weet niet want ik ga dan toch weer naar mijn vriend.
pi_52898386
Ik ga idd met de auto Pandorah. Kom je dan bij mij langs? Ik ga je echt niet ophalen als we naar de Efteling gaan. Die tomtom hoeft niet, ik rijd minimaal drie keer per week langs de Efteling, dat moet lukken.

Dat weet ik niet Fannetje. Als daar iemand staat om mee te rijden wel, anders niet. Dat vind ik ook onzinnig, om daar in m'n eentje te staan.

heb een melige bui geloof ik
*OUD heilige*
pi_52898606
Nou, ik sta er in ieder geval. Maar als het moeilijk is, kan ik ook wel met de bus hoor. Dat is niet zo'n probleem Terug naar Den Bosch wil ik dan wel graag meerijden
pi_52901708
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:52 schreef Riann het volgende:

[..]

volgens mij wel

en wie gaat er nou vanuit het station bij mij in de auto 4 plaatsen
dan reserveer ik snel de laatste plaats in je autow
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52901969
Ik zit trouwens wel te kijken, wij zijn korter onderweg naar Den Bosch dan naar Tilburg als ik het zo zie..

Dus als iemand langs Den Bosch komt kan die ons misschien beter oppikken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 22:06:32 #192
13151 crew  Rewimo
pi_52902475
Ik zie dat ik langs Den Bosch rijd, aldus Routenet
pi_52904357
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:03 schreef YPPY het volgende:
Ik ga idd met de auto Pandorah. Kom je dan bij mij langs? Ik ga je echt niet ophalen als we naar de Efteling gaan. Die tomtom hoeft niet, ik rijd minimaal drie keer per week langs de Efteling, dat moet lukken.
Dat is inderdaad handiger als ik naar jou toe kom en de auto bij jou neerzet. Doen we! Dan mailen we er nog over . Naja, die tomtom gaat wel mee anders kom ik dan niet bij jou .

Ik weet niet hoeveel mensen over Utrecht komen maar er kunnen 2 dan mee vanaf Utrecht CS en dan drop ik ze daar weer. Dan moet YPPY het uiteraard niet erg vinden als die 2 met haar ook gelijk meerijden .
pi_52904723
geweldig hoe hier allemaal afspraken gemaakt worden voor een meeting die pas over meer dan een maand plaatsvind

Wat doen we met het wandelen?
pi_52904930
Ja! Wandelen!
Zondag de 16e. Zullen we rond een uur of 12 verzamelen in Scheveningen en dan eerst lunchen ofzo? En dan wandelen en dan trampolinespringen? Of is een andere indeling beter?
pi_52905060
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Wandelen!
Zondag de 16e. Zullen we rond een uur of 12 verzamelen in Scheveningen en dan eerst lunchen ofzo? En dan wandelen en dan trampolinespringen? Of is een andere indeling beter?
Ben jij nog wel 's in Delft, Lianne? En zo ja, keertje ergens koffie drinken in de stad ofzo?
pi_52905129
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben jij nog wel 's in Delft, Lianne? En zo ja, keertje ergens koffie drinken in de stad ofzo?
Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie, dus zit in principe niet meer in Delft.
Ter compensatie werk ik in Voorburg en ben ik niet de rotste als het gaat om een stukje omfietsen.
Samengevat: ja, leuk! Koffie drinken is altijd goed! Wanneer komt jou goed uit?
pi_52905183
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:31 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie, dus zit in principe niet meer in Delft.
Ter compensatie werk ik in Voorburg en ben ik niet de rotste als het gaat om een stukje omfietsen.
Samengevat: ja, leuk! Koffie drinken is altijd goed! Wanneer komt jou goed uit?
Deze week heb ik wel een beetje tijd, daarna vre-se-lijk druk. Maarre, je mag ook bij mij op de koffie komen hoor! Of we gaan in Den Haag een tentje opzoeken...
pi_52905314
Volgende week heb ik ook geen tijd, dagje Utrecht en een paar dagen Helsinki.
Ik stuur je een PM!
pi_52905612
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Wandelen!
Lijkt mij prima indeling hoor. Ik denk dat we niet moeten gaan trampolinespringen zo net na de lunch .

O, en je bent in Utrecht een keer! Ik werk bij het station dus we kunnen altijd even lunchen, koffiedrinken oid.
pi_52905666
Oew! Ja! Leuk!
Volgende week maandag heb ik van 9.30 tot 13.00 uur overleg (inclusief lunch geloof ik) en daarna gaan mijn collega's maar fijn terug naar kantoor en ga ik fijn thuis werken.
Daar hebben we nog contact over!
pi_52905793
Laat maandag nou net mijn vrije dag zijn, komt dat handig uit .
Maar ik overleg even met P. wat handig is. Hij is namelijk die dag toevallig jarig en wil misschien wat gaan doen . Maar we hebben nog wel contact daarover .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')