Dat is mooi, dan kun je een aantal mensen oppikken op het stationquote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat ik langs Den Bosch rijd, aldus Routenet
quote:KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander in de Efteling gaat dit seizoen niet meer open. De directie van het sprookjespark heeft dat donderdag besloten na de laatste storing in de peperdure, nieuwe attractie.
Woensdag viel de ketting stil die de negen sloepen van de Vliegende Hollander door het water trekt, legde directeur Olaf Vugts donderdag uit. Enkele tientallen inzittenden moesten worden geëvacueerd.
Herstellen
De ketting is met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Al het water moet uit de attractie worden gelaten om de oorzaak te ontdekken en het probleem te herstellen.
Het gaat om een helemaal nieuw probleem, anders dan de talloze kinderziekten die de Vliegende Hollander sinds de opening dit jaar teisterden.
Winterseizoen
Vugts weet nu al dat de reparatie veel tijd vergt. Ook in het winterseizoen blijft de attractie daarom dicht, kondigde hij aan. ,,Het is een moeilijke, maar duidelijke beslissing.''
De Vliegende Hollander is een unieke mix van achtbaan, waterbaan en een donkere, mistige tocht langs fraai opgetuigde schepen uit het verleden. De nieuwe attractie zou eigenlijk al juni 2006 worden opengesteld, maar door technische problemen werd die datum niet gehaald.
Het bouwwerk kostte 20 miljoen euro en het is daarmee de duurste attractie in het park.
Imagoschade
De Efteling spreekt van een financiële tegenvaller en imagoschade. Maar over de aansprakelijkheid wil de directie het nog niet hebben. Verschillende aannemers hebben de attractie gebouwd.
Vugts benadrukt dat de veiligheid van het publiek nooit in het geding is geweest.
Je gaat me toch niet vertellen dat je de 20e al wegbent hequote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
Eind oktober/begin november ben ik bezig met een curry-cursus.
In India.
Maar laat je daar vooral niet door weerhouden.
En Rugby is tof!![]()
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Troel het volgende:
Vullen jullie ook even het sinterklaasgebeuren aan?
Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uitIk ben bang dat dat echt zo'n insiderfeestje is
en dat ik dat nog niet durf....
Ik denk er nog over na, goed?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.
Leviquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.![]()
![]()
Ik kom liever naar een andere meet.![]()
Ik heb de surprise die jij gemaakt had ook nog staan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Levi
Mijn katten zijn nog altijd blij met mijn surprise van vorig jaar![]()
Helaas ben ik niet zo goed met dat soort dingen als octo
![]()
Enne, qua datum schik ik me wel, heb nog niks gepland na oktober...
Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.![]()
![]()
Ik kom liever naar een andere meet.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.
Ik heb overigens nog gezwaaid naar je
Je mag ook gewoon binnenwippen hoor, dat weet jequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jammer dat ik moest werken...
Volgende week rij ik weer langs je huis over de A2, dan zwaai ik wel terug.
![]()
Roerend...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
CF, je hoort gewoon bij het meubilair hoor, inmiddels
Nope, ik vind hem best lolligquote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Gedichten schrijven... Euh.... Rewimo... Wat weet ik van haar, ze woont in Duitsland, houdt van vis en appeltaart, eet walnoten en weegt 95 kilo.... Wat rijmt er op walnoot? Maat te groot?
Zie je mijn dilemma?
Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kretenquote:Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
Walnoot, je maat WAS te groot
Maar zelfs met is zou ze er zelf hartelijk om kunnen lachen
Ik had vorig jaar omearos en daar wist ik ook niet zo heel veel van, maar je kon zelf wat informatie over jezelf geven en een verlanglijstje opschrijven en daar kan je meestal genoeg uithalen.
Megavet, wat een pret!quote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kreten![]()
Ik weet er voor jou ook nog eentje Troel: Getrouwd - zwaar gebouwd
Goh, I'm on fire - nog iemand anders zin in rijmwoorden die met overgewicht te maken hebben?
Prik maar snel een datum. Als ik kan, kom ik. En dan schrijf ik een heel lomp gedichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |