abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52905666
Oew! Ja! Leuk!
Volgende week maandag heb ik van 9.30 tot 13.00 uur overleg (inclusief lunch geloof ik) en daarna gaan mijn collega's maar fijn terug naar kantoor en ga ik fijn thuis werken.
Daar hebben we nog contact over!
pi_52905793
Laat maandag nou net mijn vrije dag zijn, komt dat handig uit .
Maar ik overleg even met P. wat handig is. Hij is namelijk die dag toevallig jarig en wil misschien wat gaan doen . Maar we hebben nog wel contact daarover .
pi_52905928
Shit, heb ik een hoop sensatie gemist ik zie op district8 dat ze aan het einde van mijn straat de boel afgesloten hebben vanwege een man met een vermeend vuurwapen.
  maandag 3 september 2007 @ 09:25:18 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_52910378
Ja, en ik ben ook nog steeds gewoon thuis, ook al moet ik 's ochtends ergens zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52910714
Ik ga eens kijken wat ik allemaal kan doen volgende week.
pi_52921345
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat ik langs Den Bosch rijd, aldus Routenet
Dat is mooi, dan kun je een aantal mensen oppikken op het station
Maar we hebben nog wel een auto nodig, denk ik.
pi_52923945
Als de auto van Rewimo vol zit, kan ik ook langs het station van Den Bosch. Het scheelt me/ons wel 45 minuten, dus het zou makkelijk zijn als iedereen daar in past. Terugrijden kan sowieso Fannetje. Zou er slordig zijn als we juist jou achterlaten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52924003
Hehe, ik zie me daar al moederziel alleen staan terwijl iedereen lekker zit te eten in mijn favoriete restaurant
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 september 2007 @ 20:24:59 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52924364
Ik heb 4 plaatsen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52924384
Ik reserveer er vast één dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 september 2007 @ 20:26:25 #212
13151 crew  Rewimo
pi_52924424
Staat genoteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53048006
Ik ga de volgende mensen een PM sturen voor de wandel/trampolinespring meeting van volgende week zondag:
Octopussy
pandorah
yppy
jojogirl
ColdFeet

Ben ik nu nog mensen schandelijk vergeten?
pi_53147854
quote:
KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander in de Efteling gaat dit seizoen niet meer open. De directie van het sprookjespark heeft dat donderdag besloten na de laatste storing in de peperdure, nieuwe attractie.

Woensdag viel de ketting stil die de negen sloepen van de Vliegende Hollander door het water trekt, legde directeur Olaf Vugts donderdag uit. Enkele tientallen inzittenden moesten worden geëvacueerd.

Herstellen

De ketting is met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Al het water moet uit de attractie worden gelaten om de oorzaak te ontdekken en het probleem te herstellen.

Het gaat om een helemaal nieuw probleem, anders dan de talloze kinderziekten die de Vliegende Hollander sinds de opening dit jaar teisterden.

Winterseizoen

Vugts weet nu al dat de reparatie veel tijd vergt. Ook in het winterseizoen blijft de attractie daarom dicht, kondigde hij aan. ,,Het is een moeilijke, maar duidelijke beslissing.''

De Vliegende Hollander is een unieke mix van achtbaan, waterbaan en een donkere, mistige tocht langs fraai opgetuigde schepen uit het verleden. De nieuwe attractie zou eigenlijk al juni 2006 worden opengesteld, maar door technische problemen werd die datum niet gehaald.

Het bouwwerk kostte 20 miljoen euro en het is daarmee de duurste attractie in het park.

Imagoschade

De Efteling spreekt van een financiële tegenvaller en imagoschade. Maar over de aansprakelijkheid wil de directie het nog niet hebben. Verschillende aannemers hebben de attractie gebouwd.

Vugts benadrukt dat de veiligheid van het publiek nooit in het geding is geweest.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53148535
geen vliegende hollander dus.
  donderdag 13 september 2007 @ 16:49:33 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_53149658
Even iets heel anders. Als we nog iets met sinterklaas willen gaan doen, lijkt het me handig om een datum te gaan prikken of nu de knoop door te hakken of we het willen combineren met kerst. Ik zie mezelf in ieder geval niet in gala, maar het lijkt mij dat we moeten kijken wat de meeste mensen willen.

Ik weet wel dat ik straks voor meerdere families sinterklaas af moet spreken en dat ik werk volgens "wie het eerst komt wie het eerst maalt". Sinterklaas met jullie is over het algemeen leuker, dus dat spreek ik liever als eerste af
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53149699
Jaa! Ik wil ook Sinterklaas met jullie vieren
Ik zal thuis eens het lijstje opzoeken want ik kan alle weekenden in december. Wij gaan pas in februari op vakantie.
  donderdag 13 september 2007 @ 17:06:59 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_53150034
Volgens mij waren we al inderdaad ergens een lijstje begonnen. 15/16 kan ik in ieder geval niet, want dan moet ik naar mijn moeders verjaardag en het lijkt mij niet wenselijk om het weekend voor kerst te pakken, want dan ga je dus inderdaad op 24 december nog de winkels plunderen omdat je de zaterdag de hort op bent geweest Die zondag zou welicht nog kunnen, maar ik kan me voorstellen dat de familiebezoeken dan ook alweer begonnen zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53154297
Lijstje gevonden

Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
teigan
Fannetje

1/2 december
Troel
Pandorah (1 dec verjaardag)
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
teigan
Fannetje

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
motorbloempje
Octo
teigan (9 december liever niet, want dan heb ik 's avonds al wat.)
Fannetje

15/16 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah
gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
Fannetje (alleen 16 december)

22/23 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah (ovb)
Fannetje
  donderdag 13 september 2007 @ 21:18:34 #220
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53156032
Ik wil wel, maar manlief gaat nog ergens in die periode een week naar Amerika dus ik moet even wachten tot ik weet wanneer dat precies is. 16 december kan ik sowieso niet omdat diezelfde manlief dan jarig is.
pi_53339600
Flinke schop met wat meetvoorstellen van een newbie:

Rugby kijken
De kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e.
Zullen we maar gewoon terplekke bedenken wie er zin & tijd heeft?

Sushimeet
Een keertje zelf sushi maken. Kan bij mij (dan beperkte inschrijfmogelijkheden ) of bij wie nog meer keuken en/of eettafel beschikbaar heeft.
Ergens eind oktober/begin november?
pi_53340030
Eind oktober/begin november ben ik bezig met een curry-cursus.
In India.
Maar laat je daar vooral niet door weerhouden.

En Rugby is tof!
pi_53340322
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
Eind oktober/begin november ben ik bezig met een curry-cursus.
In India.
Maar laat je daar vooral niet door weerhouden.

En Rugby is tof!
Je gaat me toch niet vertellen dat je de 20e al wegbent he Met wie moet ik dan de rugbyfinale kijken? (logisch antwoord op deze vraag is: met meneer ColdFeet, want die vindt het ook wel leuk. Maar ik bedoel maar).

Ik ben overigens altijd in voor authentieke curryrecepten
pi_53342511
Mbt rugby: ik kan alleen de 14e. De 20e kan ik niet want dan geef ik een feestje

Mbt etentje: altijd gezellig . Kunnen we ook in december doen want dan kunnen we gelijk shoppen voor BH's . Anyway: eind oktober / begin november is bij mij nog vrij leeg .
  donderdag 20 september 2007 @ 23:00:16 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_53342755
Vullen jullie ook even het sinterklaasgebeuren aan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53342767
Ik vertrek waarschijnlijk de 25e, maar de 20e heb ik een feestje in Utrecht!
Hoe laat is die finale? 8 uur? Ik ga eens kijken wat ik kan regelen qua feestje.
pi_53342867
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Troel het volgende:
Vullen jullie ook even het sinterklaasgebeuren aan?
Daar ben ik nog niet over uit Ik ben bang dat dat echt zo'n insiderfeestje is en dat ik dat nog niet durf....
  donderdag 20 september 2007 @ 23:05:34 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_53342947
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet over uit Ik ben bang dat dat echt zo'n insiderfeestje is en dat ik dat nog niet durf....
Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53343419
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee joh, juist niet! Bovendien ben je een insider.
Ik denk er nog over na, goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 september 2007 @ 09:31:14 #230
13151 crew  Rewimo
pi_53348948
CF, je hoort gewoon bij het meubilair hoor, inmiddels
pi_53349656
Sinterkerst meeting:

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie
Octo
teigan
Fannetje
Omearos

1/2 december
Troel
Pandorah (1 dec verjaardag)
Rewimo
Gothic-blackie
Octo (niet 1 december)
teigan
Fannetje
Omearos

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
Gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
motorbloempje
Octo
teigan (9 december liever niet, want dan heb ik 's avonds al wat.)
Fannetje
Omearos

15/16 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah
gothic-blackie (onder voorbehoud, een van de 2 weekeinden vier ik me verjaardag)
Fannetje (alleen 16 december)
Omearos

22/23 december
Octo
motorbloempje
teigan
Pandorah (ovb)
Fannetje
Omearos
pi_53349743
Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.
Ik kom liever naar een andere meet.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53349830
Het was toch ook niet verplicht?

ColdFeet: ik denk dat de Sinterklaas meet wel heel makkelijk is om te 'beginnen'.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53350256
Als gedichtjes bij iemand een probleem zijn, vind ik het ook niet erg er wat extra te maken. Mooi klusje voor als ik me weer niet dan concentreren op mijn werk.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 13:05:11 #235
43556 miss_dynastie
pi_53354199
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom sinterklazen. Vond het vorig jaar super gezellig, maar word niet vrolijk als ik denk aan een surprise moeten freubelen en vooral dat gedicht verzinnen. Dat is écht helemaal niets voor Levi's.
Levi

Mijn katten zijn nog altijd blij met mijn surprise van vorig jaar Helaas ben ik niet zo goed met dat soort dingen als octo

Enne, qua datum schik ik me wel, heb nog niks gepland na oktober...
pi_53354403
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Levi

Mijn katten zijn nog altijd blij met mijn surprise van vorig jaar Helaas ben ik niet zo goed met dat soort dingen als octo

Enne, qua datum schik ik me wel, heb nog niks gepland na oktober...
Ik heb de surprise die jij gemaakt had ook nog staan. Wel op zolder...
***Levi was here***
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:42:01 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_53355333
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.

Ik heb overigens nog gezwaaid naar je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53356438
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Uhm, het gaat toch om de gezelligheid? So what als je geen surprise of gedicht hebt. Of geen van beide. Het is wel gezellig als je er bent.

Ik heb overigens nog gezwaaid naar je
Jammer dat ik moest werken... Volgende week rij ik weer langs je huis over de A2, dan zwaai ik wel terug.
***Levi was here***
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:25:44 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_53356538
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jammer dat ik moest werken... Volgende week rij ik weer langs je huis over de A2, dan zwaai ik wel terug.
Je mag ook gewoon binnenwippen hoor, dat weet je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53403929
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
CF, je hoort gewoon bij het meubilair hoor, inmiddels
Roerend...

Ik zie mezelf al... Het is met iets van lootjes trekken toch?

Gedichten schrijven... Euh.... Rewimo... Wat weet ik van haar, ze woont in Duitsland, houdt van vis en appeltaart, eet walnoten en weegt 95 kilo.... Wat rijmt er op walnoot? Maat te groot?

Zie je mijn dilemma?

pi_53404077
Ach joh, dan schrijf je toch zo'n standaard gedichtje?

Ik had vorig jaar mazzel dat ik YPPY trok, die ken ik van alle dieetclubbers 't langst en weet ik waarschijnlijk ook 't meest van!
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 13:45:32 #242
43556 miss_dynastie
pi_53404163
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Gedichten schrijven... Euh.... Rewimo... Wat weet ik van haar, ze woont in Duitsland, houdt van vis en appeltaart, eet walnoten en weegt 95 kilo.... Wat rijmt er op walnoot? Maat te groot?

Zie je mijn dilemma?

Nope, ik vind hem best lollig
  zondag 23 september 2007 @ 14:29:16 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_53405399
Walnoot, je maat WAS te groot

Maar zelfs met is zou ze er zelf hartelijk om kunnen lachen

Ik had vorig jaar omearos en daar wist ik ook niet zo heel veel van, maar je kon zelf wat informatie over jezelf geven en een verlanglijstje opschrijven en daar kan je meestal genoeg uithalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53406525
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef Troel het volgende:
Walnoot, je maat WAS te groot

Maar zelfs met is zou ze er zelf hartelijk om kunnen lachen

Ik had vorig jaar omearos en daar wist ik ook niet zo heel veel van, maar je kon zelf wat informatie over jezelf geven en een verlanglijstje opschrijven en daar kan je meestal genoeg uithalen.
Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kreten

Ik weet er voor jou ook nog eentje Troel: Getrouwd - zwaar gebouwd

Goh, I'm on fire - nog iemand anders zin in rijmwoorden die met overgewicht te maken hebben?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 september 2007 @ 18:16:06 #245
13151 crew  Rewimo
pi_53411345
Geen walnoot is mij te groot

ColdFeet, eromheen kun je niet
  zondag 23 september 2007 @ 23:21:59 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_53419981
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bedenk eerst maar een zinnig verband tussen die twee kreten

Ik weet er voor jou ook nog eentje Troel: Getrouwd - zwaar gebouwd

Goh, I'm on fire - nog iemand anders zin in rijmwoorden die met overgewicht te maken hebben?
Megavet, wat een pret!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53420035
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Megavet, wat een pret!
Tonnenzwaar, groots gebaar!
  maandag 24 september 2007 @ 00:44:43 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_53422066
Dus we kunnen je noteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53422142
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Troel het volgende:
Dus we kunnen je noteren
Prik maar snel een datum. Als ik kan, kom ik. En dan schrijf ik een heel lomp gedicht Vrees mij en mijn scherpe pen
  maandag 24 september 2007 @ 00:49:21 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_53422155
Vul het lijstje even aan wanneer je kan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: