je hebt de TT nu al meer dan waar gemaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
komen die afbeeldingen vanzelf terug,of heb ik t weer voormekaar?![]()
Wat is dit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
subleauge FOK! voetbal manager
Naam = SOX404
ww = generaalfrits
fok voetbal manager, spelers kopen, punten verdienen, geld perpunt krijgen en nieuwe spelers kopenquote:
Nou, dat word huilen met de pet opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
fok voetbal manager, spelers kopen, punten verdienen, geld perpunt krijgen en nieuwe spelers kopen
check maar ff onder fok sport > sportmanagers
Je moet ook eerst geld gaan verdienen. Net zoals bij de F1 manager. Daar is het budget ook altijd veel te weinig.quote:
Maar je verdient toch pas geld, als je een selectie hebt gemaakt? (die met een beetje geluk gaat presteren?)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ook eerst geld gaan verdienen. Net zoals bij de F1 manager. Daar is het budget ook altijd veel te weinig.
Nadeel van deze regel is dat het moeilijk wordt om een inhaal slag te maken als je eenmaal slecht begonnen bent.Andere krijgen dan eerder meer geld om eerder betere spelers te kopen en dus de voorsprong sneller te vergroten.
![]()
Ja, dat is dus het scheve in het verhaal. Als je dus begint met een slecht team, of spelers blijken toch niet in de basis te staan, dan verdien je dus minder geld en duurt het nog langer voordat je betere spelers kunt kopen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar je verdient toch pas geld, als je een selectie hebt gemaakt? (die met een beetje geluk gaat presteren?)
Je bedoeld een Truttige Voetbal Pool..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Turkse Voetbal Ploeg
En goeiemiddag![]()
Koeman?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Keltie het volgende:
Naam Feyenoord
Trainer Erwin Koeman
Voorzitter Jorien van den Herik
Stadion Stadion Feijenoord
Oprichting 19 juli 1908
Adres Van Zandvlietplein 3
3077 AA
Rotterdam
website http://www.feyenoord.nl/
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bedoeld een Truttige Voetbal Pool..
Bij Foksport ergens weggemoffeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar waat staat deze info dan??![]()
Wil je zeggen dat ze dat op je werk niet ff op een server bewaren ofzo..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:37 schreef jpjedi het volgende:
Tering heeee.
heb in mijn outlook de Nederlandse mailaccount van mijn werk verwijderd en nu zijn gewoon AL mijn mails weg.... alles van de afgelopen 3 jaar.. (ik gooi pas na 3 jaar weg).
Alles..tekeningen...prijzen..aanvragen...alles..
Krijg de tering zeg..en dat zonder waarschuwing oid.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef ursel het volgende:
Je moet ook eerst geld gaan verdienen. Net zoals bij de F1 manager. Daar is het budget ook altijd veel te weinig.
Nadeel van deze regel is dat het moeilijk wordt om een inhaal slag te maken als je eenmaal slecht begonnen bent.Andere krijgen dan eerder meer geld om eerder betere spelers te kopen en dus de voorsprong sneller te vergroten.
![]()
Lol..tja normaal wel maar ik zit pas 1 week op een nieuwe indiaas mailadres maar we hebben hiervoor helemaal geen backupserver...sterker nog, ik heb nog geeneens een bureau!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze dat op je werk niet ff op een server bewaren ofzo..![]()
![]()
![]()
tering das rap gegaan zeg..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jos Brink is overleden65 jaar, veel te jong!
Rust in Vrede.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jos Brink is overleden65 jaar, veel te jong!
Rust in Vrede.
Jos Brink overleden
homoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmmm, wel triest voor de nabestaande, maar al die reacties vind ik zo overdreven, beste jos, groot icoon,, rust zacht... wees blij dat hij nu met petrus aan de bar zit, hij had darmkanker en das echt geen pretje.....
@JP mooi verhaal weer van je mail![]()
klote dat je het kwijt bent maar wel weer computeractie die in je straatje past !!
![]()
![]()
slaap lekker, groetjes aan lies en de apen!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Hoi, ik ben 'Ansswa !
al oud, maar oh oh oh wat grappig![]()
![]()
![]()
quote:
Usenet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
Heb wel mijn NL mail backup opgevraagd in NL maar dat is 1,2 gig en dat gaat het makkelijkst maar via een dvdtje per koerier..![]()
Zo sta je er op, zo lig je er tussenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:17 schreef ursel het volgende:
![]()
Woow, zo sta je nog op het program voor een theatershow, zo lig je tussen 6 plankies..
![]()
64kb/s is nog altijd sneller dan de gemiddelde koerier vrees ikquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
thanks rayman voor fixen vd OP![]()
heb je het water al uit je oren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:26 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
mogguh!
![]()
ja bedankt man!![]()
en sorry voor t niet opruimen van mn teringzooi.als mn moeder dit hoort denkt ze dat ze gefaald heeft in mn opvoeding
heb vd week een nieuw golfsurfboardje gekocht en moest hem gisteren gewoon testen![]()
ging best lekker!
http://www.youtube.com/watch?v=AlPqL7IUT6M
jezus bibber!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:26 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
heb vd week een nieuw golfsurfboardje gekocht en moest hem gisteren gewoon testen![]()
ging best lekker!
http://www.youtube.com/watch?v=AlPqL7IUT6M
helleuh! Twin Town al gezien?quote:
ja is wel een aardige film, weinig aktie wel veel fu**ing engels wat er in wordt gesproken, mijn engels loopt beter zonder dat fu**ing stopwoord, je ergert je er bijna fu**ing groen en geel aanquote:
whehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 06:19 schreef henkus_ het volgende:
goedenavond allemaal, ga nu maar ff pitten denk
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:05 schreef escape_nl het volgende:
de ps3 kan niet overweg met de nieuwe geluidsformaten
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehewat heb jij gedaan
![]()
@ all: morgen![]()
dat valt toch best wel meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jezus bibber!!wat ben jij een LELIJKE GAST JOH!!!!!
![]()
OMFG !!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
dat valt toch best wel mee![]()
http://www.myspace.com/drbibber
HDMI is de vervanger van de Scart, dus beeld en geluidquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Sickert het volgende:
HDMI geeft toch enkel maar beeld door of ben ik nou gek?
Sinds enkele maanden wel aangezien de firmware hiervoor ge-upgrade is. hij ondersteunt nu alles, zonder uitzonderingen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:05 schreef escape_nl het volgende:
de ps3 kan niet overweg met de nieuwe geluidsformaten
quote:Het lijkt er op dat de Sony Playstation 3 niet alle functionaliteiten biedt van HDMI 1.3. Toen de spel- annex multimedia-computer werd aangekondigd werd het geroemd als de Blu-Ray speler met de meest uitgebreide mogelijkheden die er tot nu toe zijn. Maar al heeft de PS3 een HDMI 1.3 poort, niet alle ‘1.3′ specificaties worden ondersteund. Omdat de interne software geen bit stream audio ondersteund, kan het de formaten Dolby TrueHD en DTS HD niet versturen. En dat is jammer, omdat deze formaten veel te bieden hebben, en waarschijnlijk een belangrijke rol zullen gaan spelen in de toekomst.
Als jij een kabel wilt kopen van 300 euro die het bovenstaande toch niet kan veranderenquote:Dolby TrueHD after decoding will become multichannel LPCM.
Playstation 3 has an old version of HDMI 1.3 chip that will never be able to transfer Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio bitstream
Ja, jou ken ik nog wel, toch weer gaan spelen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Gewas het volgende:
Hoi, ik ben Calabriakiller (tenminste, onder die naam speelde ik altijd, ik ben mijn wachtwoord kwijtgeraakt). Ik weet niet of jullie me nog kennen. Maar toen ik nog vaak op de Bof server speelde had ik nog geen account op Fok dus daarom reageerde ik nooit.![]()
Hé, dat laatste zinnetje heb ik lang niet meer gehoord!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net FC Utrecht - Feyenoord gezien. Goede wedstrijd en terecht gewonnen!![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord.... FEYENOORD!
jij wel dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik nog wel, toch weer gaan spelen?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hé, dat laatste zinnetje heb ik lang niet meer gehoord!!![]()
Die eerste trouwens ook niet, daar niet van![]()
Maar da's logisch...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:00 schreef FJD het volgende:
[..]Feyenoord
Homos![]()
Ursel![]()
Thuis geen internet![]()
Hey homo, er doen nog meer mensen mee...quote:
ik wilde je de pijn van maar 39 punten besparenquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey homo, er doen nog meer mensen mee...![]()
Nr. Vr. Nickname/ Teamnaam Naam Lid sinds Punten
1. 2. Ferdi Dorr Manager Rondewinnaar 28-5-2006 63 (+63)
2. 7. Kevin 17-8-2006 58 (+58)
3. 5. Frank Dijkstra 21-8-2006 57 (+57)
3. 6. Jorrit Postma 17-8-2006 57 (+57)
5. 3. Francis 11-8-2007 52 (+52)
6. 8. Misterfox 25-8-2006 50 (+50)
6. 10. Yoshka van de Vaart 29-5-2006 50 (+50)
8. 4. Frank 28-8-2006 43 (+43)
9. 9. ursel 17-8-2006 39 (+39)
10. 1. Diamond3d 9-8-2007 37 (+37)
hmmm zou wel leuk zijn als sony binnenkort er gewoon een nieuwe chip in proptquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
[..]
Als jij een kabel wilt kopen van 300 euro die het bovenstaande toch niet kan veranderen
Gewoon het geluid op 5.1 Dolby Digital houden.
Je moet ook wel een goede reciever/versterker hebben die ook met HDMI 1.3 om kan gaan en de nieuwe geluidsformaten
Pijn, ik vind het juist een eer zoveel punten te behalen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:58 schreef Veerie het volgende:
[..]
ik wilde je de pijn van maar 39 punten besparen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef ursel het volgende:
¡¡¡¡s,oɯoɥ ǝɾʇǝllǝʇs uǝǝ lɐɐɯǝllɐ ǝuuǝq ǝıllnɾ
nou in geen 300 jaar dat ik zoveel geld aan een kabel ga uitgeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
[..]
Als jij een kabel wilt kopen van 300 euro die het bovenstaande toch niet kan veranderen
Gewoon het geluid op 5.1 Dolby Digital houden.
Je moet ook wel een goede reciever/versterker hebben die ook met HDMI 1.3 om kan gaan en de nieuwe geluidsformaten
maargoed dat heel Bof niet naar India gaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef jpjedi het volgende:
tering heee...vandaag van de advocaat uit Delhi te horen gekregen dat we ook een HIV test moetn ondergaan om onze verblijfsvergunning te krijgen... Nieuwe regel sinds dit jaar.
Nu maar op zoek naar een goed ziekenhuis, maar heb er helemaal geen trek in eigenlijk.![]()
![]()
Hoe kom je aan al die 'wijsheid' over Rudolf Hess?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Gewas het volgende:
Nee, ik heb al meer dan een jaar geen Battlefield 2 meer gespeeld maar ik denk ik kom even gedag zeggen in dit topic.
Dat heb ik in het boek De Dubbelganger gelezen van Thomas Ross, en voor de rest heb ik het zelf verzonnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die 'wijsheid' over Rudolf Hess?![]()
Heb veel boeken over hem gelezen maar dat verhaal van jou ben ik nog nooit tegen gekomen.![]()
machtige trilogie inderdaad...heb hem hier ook liggen. Goede schrijver en intrigerend verhaal al is het wel half fictie natuurlijk. Maar dat monument waar dat vliegtuig met 15+1 passagier op weg naar Zweden is neergestort in Schotland staat er wel..dus wie weet.. Dat hij niet in Spandau zat was al lang zeker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat heb ik in het boek De Dubbelganger gelezen van Thomas Ross, en voor de rest heb ik het zelf verzonnen.
Ik ga nu Johnny English kijken.
Ik heb alleen De Dubbelganger gelezen. Alleen het boek gaat (op het einde na) eigenlijk alleen maar over gesprekken met verschillende mensen die op de een of andere manier iets met elkaar te maken hebben. Ik had gehoopt dat het wat meer over Rudolf Hess zou gaan. En van sommige gesprekken snapte ik niet wat het met het verhaal te maken had, maar misschien wordt dat in de andere delen duidelijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
machtige trilogie inderdaad...heb hem hier ook liggen. Goede schrijver en intrigerend verhaal al is het wel half fictie natuurlijk. Maar dat monument waar dat vliegtuig met 15+1 passagier op weg naar Zweden is neergestort in Schotland staat er wel..dus wie weet.. Dat hij niet in Spandau zat was al lang zeker.
Je moet ze inderdaad allemaal lezen om het totaal beeld te krijgen. Ze zijn te nauw verbonden om ze los te lezen vind ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb alleen De Dubbelganger gelezen. Alleen het boek gaat (op het einde na) eigenlijk alleen maar over gesprekken met verschillende mensen die op de een of andere manier iets met elkaar te maken hebben. Ik had gehoopt dat het wat meer over Rudolf Hess zou gaan. En van sommige gesprekken snapte ik niet wat het met het verhaal te maken had, maar misschien wordt dat in de andere delen duidelijk?
onverwachte bruiloft..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren
Veer en ik kunnen Helaas niet komen naar de Boot lan
Mn vader is dat weekend jarig en ik heb onverwachts een bruiloft van een vriend (ja buiten jullie heb ik nog meer vrienden)
mn vaders verjaardag kon ik nog wel laten schieten (hij vond het niet erg) maar de bruiloft uiteraard niet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren
Veer en ik kunnen Helaas niet komen naar de Boot lan
Mn vader is dat weekend jarig en ik heb onverwachts een bruiloft van een vriend (ja buiten jullie heb ik nog meer vrienden)
mn vaders verjaardag kon ik nog wel laten schieten (hij vond het niet erg) maar de bruiloft uiteraard niet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ursel het volgende:
[..]Had je ook onverwachts vrienden dan??
Ik laat het gala feessie van mijn werk ook schieten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja die gekken gaan inneens trouwen (of wisten het al en brengen het nu pas naarbuiten![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:27 schreef Viro het volgende:
K verveel me de laatste tijd de tyfus, dus ben ik weer begonnen bf2 te spelen![]()
Ja kom maar op met die opmerkingen, k kan er tegen![]()
![]()
K verveel me de laatste tijd de tyfus, dus ben ik weer begonnen bf2 te spelen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat GRAW2, is er weer een patch... kan ik WEER "The Last Stand" overnieuw doen omdat hij je saves delete...
Als dat werkt, zou dat mooi zijn... Werkt dat? De patch meldt dat de saves niet meer werken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Waarom kopieer je saves dan ook niet op een ander plek en dan na de patch weer terugzetten![]()
Nee heb je, ja krijg je misschien. Ik durf niet te zeggen dat het werkt. Maar bij de volgende update kan je het altijd proberen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als dat werkt, zou dat mooi zijn... Werkt dat? De patch meldt dat de saves niet meer werken...
ben blij dat ik je kan laten lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]Ik heb zelden zo hard moeten lachen in de ochtend..
![]()
Hoe bevalt het, leuk spel he..
Nu pas ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
PC-demo BioShock vannacht te downloaden
De PC-demo van 2K's BioShock is vanacht te downloaden. Om 19:00 EST staat de demo online, wat betekent dat het hier al 01:00 is. Diegene die een betaald lidmaatschap hebben op Fileplanet, kunnen de demo daar alvast downloaden en vannacht activeren.
Gelekt? http://games.softpedia.com/get/Games-Demo/BioShock-PC-Demo.shtml
lijkt, het is vetquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bioshock lijkt me wel vet![]()
meen je dit echt... microsoft photo editor in ieder geval...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
zeker!gezellig druk hier![]()
kan iemand me vertellen hoe ik het formaat van fotos kan verkleinen?
Programma Fast Stone resizer gebruiken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
zeker!gezellig druk hier![]()
kan iemand me vertellen hoe ik het formaat van fotos kan verkleinen?
Fer heeft nog geen internet, andere aan het werk en Jorrit in het ziekenhuis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
deze dag gaat toch de recordboeken in qua aantal posts
dank u wijze heer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Programma Fast Stone resizer gebruiken.
Altijd bij converteren van batches ff kopie van de folder met foto's maken voor de zekerheid..
Whehe.. idd wel apart om zo te zien. hebben ze nu eigenlijk in je tattoo gesneden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Keltie het volgende:
Vanochtend die vetbult eruit laten vissen, zat dus in mijn linker onderarm.
Wilt die co-assistente (lekker ding) de verdoving erin doen, vraagt ze of ik bang ben voor naalden (oid). "Kijk eens naar m'n bovenarm" *owjah, even vergeten*
Verder is het apart om te zien dat ze met een soort van scheermesje je huid openhalen om dan vrolijk met behulp van een pincet die bult eruit snijden/ lospeuteren. Huid is elastisch
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. idd wel apart om zo te zien. hebben ze nu eigenlijk in je tattoo gesneden?
quote:"Kijk eens naar m'n bovenarm" *owjah, even vergeten*
M'n onderarm begint na m'n elleboog. Daar stopt m'n tattoo redelijk ruim (cm of 5?) voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Z'n tattoo was anders behoorlijk groot hoor..
De mijne is over een week of 2, max 3, ook klaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
Nog ff paar daagjes wachten op me nieuwe pc dan kan ik GRAW ook spelen. Me huidige videokaart trekt het niet.
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen komt de demo van SKATE uit!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Suikermais het volgende:
Om maar even te laten zien wat ik gemist heb in Duitsland:
http://www.rallycenter.nl/dag%201%20wk%20duitsland.wmv
http://www.rallycenter.nl(...)20WK%20Duitsland.wmv
Met dank aan Rallycenter.nl !!
en wat is A.L.S toch een wereld uitvinding !!!
K denk dat ik vanaaf om 23.00 weer in de ziekenhuis ligquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Sexy Time!
Jongens, Viro zijn stuitje is weer helemaal genezen hoor!![]()
![]()
GTST begint binnenkort toch weerquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net de laatste aflevering van The Sopranos gekeken, wist niet wat me over kwam.
Dat mijn favoriete serie zo moet aflopen en aan de andere kant ik er wel mee leven![]()
Maja heeft iemand een superserie in de aanbieding?
Niet te vergelijken met The Sopranos maaaaaaar ik ga hem wel kijken, omdat ik je " vertrouw"quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 natuurlijk. Meest geniale serie ooit.
Jack Bauer ownt iedereen dus ook The Sopranosquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met The Sopranos maaaaaaar ik ga hem wel kijken, omdat ik je " vertrouw"![]()
Je vergeet 24 te noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:44 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
carnivaleis van dezelfde producers,geloof ik...
shameless/little britainals je eens iets brits wil
twin peaks![]()
six feet under![]()
Er zijn vele andere series van HBO die echt de moeite waard zijn om te kijken: the Wire, Six Feet Under, Entourage en Curb your Enthusiasm. Maar the Shield van Fox is ook een hele goeiequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net de laatste aflevering van The Sopranos gekeken, wist niet wat me over kwam.
Dat mijn favoriete serie zo moet aflopen en aan de andere kant ik er wel mee leven![]()
Had daar al wat over gelezen. In dit geval kan je ook verschillende routes afgaan, aangezien je ook op verschildende plaatsen gedropt wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef RudyCarell het volgende:
En nog een demo op komst:
Een PC- en Xbox 360-demo van Medal of Honor: Airborne zal 23 augustus online komen. In de demo kunnen we een enkele missie spelen in Sicilië. In Operation Husky zul je anti-aircraft guns moeten vernietigen waarna je met een groep paratroopers het tegen een Duits leger op gaat nemen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
Fer heeft nog geen internet, andere aan het werk en Jorrit in het ziekenhuis.![]()
![]()
Mailtje sturen naar Bill dat die er voor zorgt dat IE websites volgens het W3C valideert..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef Sickert het volgende:
hey Homies
ben een beetje aan het stoeien met een Html website
op mijn pc ziet het er prima uit (met firefox)
maar bij een anders zwaar verneukt (andere resolutie en met IE)
is er iets om dat in te stellen dat de website zich aanpast aan de browser?
http://www.elsevier.nl/ni(...)/rss/true/index.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
http://spitsnet.nl/nieuws.php/3/461564/anp
http://www.rtl.nl/(/actue(...)l_Duitser_worden.xml
Ik vond hem altijd al een duits hoofd en streken hebben![]()
Who's your daddyquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:26 schreef Veerie het volgende:
1. 2. Doet volgend seizoen weer mee aan deze poule. Ferdi Dorr Ferdi Dorr Manager Rondewinnaar 28-5-2006 63 (+63)
2e's
kut ferdi!!
quote:
Super manquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:30 schreef jpjedi het volgende:
Hoe zouden de eerste nachtjes in Ferdi zijn nieuwe appartement bevallen zijn?
![]()
Slechts beslissing ooitquote:
Als 1 iemand een Jack Bauer pyama heeft dan ben jij dat!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jack Bauer ownt iedereen dus ook The Sopranos
Kom je nog BootLANen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
Er zijn vele andere series van HBO die echt de moeite waard zijn om te kijken: the Wire, Six Feet Under, Entourage en Curb your Enthusiasm. Maar the Shield van Fox is ook een hele goeie![]()
Heroes, The Office (UK)...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Schiet eens op manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef staticdata het volgende:
leuk om te horen FJD. Wij hebben eindelijke laminaat![]()
Ik had in NL casema voor alles en nooit geen probleem gehad. Alleen ALS je ze moet bellen ben je de sigaar want je krijgt niemand te pakken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
Bellen en TV hebben ze redelijk tot goed op poten bij UPC weet ik uit betrouwbare bron![]()
en ook uit eigen ervaring. Bellen blijft het zorgenkindje. Wij krijgen het ook maar we vinden het niet van groot belang omdat we vooral mobiel bereikbaar zijn.
Voor internet heb ik gekozen voor ADSL om de doodeenvoudige reden dat toen ik bij UPC zat er nog een heel gezeik aan vooraf ging om met meerdere PCs op 1 verbinding te zittenWeet niet of dat ondertussen al veranderd is, zal wel, maar goed de prijzen voor kabel zijn hier belachelijk hoog voor belachelijk weinig
![]()
quote:
Vind JP alleen maar lekker..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]Gelukkig dat er een hoop achterom kan
Hebben thuis all-in van Casema. Nergens last van gehad. Tijdje wat met de telefoon, maar dat lag aan het toestel bleek later..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
Bellen en TV hebben ze redelijk tot goed op poten bij UPC weet ik uit betrouwbare bron![]()
en ook uit eigen ervaring. Bellen blijft het zorgenkindje. Wij krijgen het ook maar we vinden het niet van groot belang omdat we vooral mobiel bereikbaar zijn.
Voor internet heb ik gekozen voor ADSL om de doodeenvoudige reden dat toen ik bij UPC zat er nog een heel gezeik aan vooraf ging om met meerdere PCs op 1 verbinding te zittenWeet niet of dat ondertussen al veranderd is, zal wel, maar goed de prijzen voor kabel zijn hier belachelijk hoog voor belachelijk weinig
![]()
En de bootlan dan??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:52 schreef staticdata het volgende:
voorlopig ga ik ff nergens naartoe ik ben blij als ik vrije tijd heb dat ik dat in het huis kan steken.
het laminaat is er wel als het goed is vrijdag dus binnen een dag of anderhalf is het wel gelegd. dan kan ik eindelijk de relaxstoelen uitpakken
Jumbo supermarkten zijn goed
Ik ben nog aan het kijken welk pakket ik wil nemen. liefst bellen + tv + internet in 1 maar dat heeft upc volgens mij niet
Nee man... 3 extra discoverys! En de digitale kanalen van de publieke omroep!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had in NL casema voor alles en nooit geen probleem gehad. Alleen ALS je ze moet bellen ben je de sigaar want je krijgt niemand te pakken.
Digitale tv is ideaal! maar het pluspakket is onzin op de porno kanalen na.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik hoop in de periode te kunnen verhuizen dus tja prio's
Ik smste je nog maar kreeg geen reactiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
Slechts beslissing ooitZo vertrouwde ik afgelopen zaterdag op Frank z'n hulp...
[..]
Fer en antwoorden op SMSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik smste je nog maar kreeg geen reactie![]()
Misschien lag zijn telefoon wel onderin de gereedschapskistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer en antwoorden op SMS
Zelfs als je hem wat aanbiedt antwoord die nog niet, zelfs dan moet je hem nog bellen..
Ben zo benieuwd... Gister 2x de demo van usenet getrokken, 2x corrupt... Iemand anders al gelukt en getest...quote:"De verwachtingen zijn waargemaakt. BioShock is een titel die andere games laat verbleken. Prachtig om te zien dat zo een game onverwachts zo goed uit de hoek kan komen. Je gaat je bijna ergeren aan punten die bij andere titels niet zo goed zijn uitgewerkt, omdat je nu kunt zien hoe het ook kan. Er komt nog veel moois uit dit jaar, maar het moet wel gek lopen als BioShock niet de game van het jaar wordt. "
Wheheh, ik heb geen problemen met de demoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd... Gister 2x de demo van usenet getrokken, 2x corrupt... Iemand anders al gelukt en getest...
Jij speelds toch weer BF2..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Wheheh, ik heb geen problemen met de demo, maar ik speel em op de xbox 360
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien lag zijn telefoon wel onderin de gereedschapskist![]()
Koop een 360quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd... Gister 2x de demo van usenet getrokken, 2x corrupt... Iemand anders al gelukt en getest...
Ligt het niet aan je ISP? Je had toch giganews? Die is normaal erg goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee... Heb geparred alles goed, uitpakken en er zat een fout in data2.cab... Kwam me btw erg bekend voor... Van vroegah...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je ISP? Je had toch giganews? Die is normaal erg goed.
Ik had vocht in de kabelaansluiting en kon niets compleet binnen krijgen. toen ik er achter kwam via het tv signaal liep hij als een trein en heb ik nooit geen pars meer nodig gehad.
Download nou maar Heroes... Dat is 10x beter...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben dus seizoen 1 van The Shield en 24 aan het downloaden, kijken welke me bevalt en als ik me dan baantje terug krijgga ik maar de boxen kopen
![]()
24 en heroes zijn niet echt te vergelijken. ze zijn beide goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Download nou maar Heroes... Dat is 10x beter...
oh wat herkenbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:10 schreef FJD het volgende:
Telefoon was leeg dus een oude Nokia gebruiktEchter, die kan maar 10 sms aan terwijl m'n Samsung er ruim 200 aankan met als resultaat dus dat de Nokia continue aan t zeiken was dat het berichtgeheugen vol was
Had dus niet echt veel nut smsen
Als je dan even belt dan weet je direct t antwoord
FrankieOrange modem zit op de post ik heb nu een Track n Trace nummer alleen is of de verzending nog niet aangenomen of hebben ze een verkeerd nummer
De IKEA bank is verkeerd
Stond zelfs verkeerd op de factuur, achterlijke verkoper
Maar goed volgende week ofzo wordtie omgeruild. Hadden we zelf maar beter op moeten letten.
Plus pakket van Casema is wel cool maar 10,- per maand vind ik wel erg veel voor wat je terug krijgt. Bij UPC was dit maar 3,- ofzo. Maakte ze dan ook goed verlies op geloof ik maar goed![]()
Zo, nu weer terug naar huis
Nietes...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar 24 is beter, veel beter
Je weet echt niet wat je mist... Tis zeker geen X-Men ofzo...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb gelezen waar Heroes over gaat en een vriend van me heeft het thuis, heb gewoon geen zin om die te kijken![]()
maar wel flink op gebaseerd vind ik somsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nietes...![]()
[..]
Je weet echt niet wat je mist... Tis zeker geen X-Men ofzo...
Omdat je het deze keer zo aardig brengt probeer ik het wel te kijken binnenkortquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nietes...![]()
[..]
Je weet echt niet wat je mist... Tis zeker geen X-Men ofzo...
Je kan niet stoppen iig na 1 afevering...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Omdat je het deze keer zo aardig brengt probeer ik het wel te kijken binnenkort![]()
pamela anderson op 2x4meterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef staticdata het volgende:
Wij hebben fotobehang besteld, ----
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOHOOO!!!!!!!!
Vandaag eindelijk het verlossende woord;
Per 8 Oktober zit ik in vaste dienst en ben/wordt ik verfvakmanBen al dik 10 jaar niet meer naar school geweest, krijg ik nu allemaal cursussen
ook met scheikunde enzo
![]()
![]()
Helemaal top, helemaal leuk! Heb nu echt eindelijk mijn plekkie gevonden![]()
![]()
Thnxs, ik ga niet voor laborant hoor, dus het zullen niet echt dezelfde zijn denk ik. Wat ik nu over een paar maandjes eerst ga krijgen is de cursus verfvakman, komt gewoon eigenlijk het gehele totaalplaatje qua verf produceren aan bod en krijg ik dus ook allemaal dingetjes van verbindingen en moleculen en stofje x loves stofje H, bla blaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:56 schreef ursel het volgende:
Gefeli man..
Welkom in de echte mannen wereld..![]()
Succes met al je cursussen. Als het dezelfde zijn als ik genoten heb en je heb weinig ervaring met chemie zal het nog een aardige kluif worden..
Ik heb zelf de opleidingen bij Elsevier gedaan. Dat is niet alleen voor lab-ratten, maar ook voor het klootjesvolk van de werkvloer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs, ik ga niet voor laborant hoor, dus het zullen niet echt dezelfde zijn denk ik. Wat ik nu over een paar maandjes eerst ga krijgen is de cursus verfvakman, komt gewoon eigenlijk het gehele totaalplaatje qua verf produceren aan bod en krijg ik dus ook allemaal dingetjes van verbindingen en moleculen en stofje x loves stofje H, bla bla![]()
Maar uiteindelijk ga ik me dus wel veel meer bemoeien met de recepten en de laboranten en veel meer maken dan sierpleisters alleenEn dan over een jaar of 20 de chef uithangen
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:39 schreef ursel het volgende:
Mocht je hulp nodig hebben moet je maar ff roepen..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien leuk voor de gein als ik ff wat leesvoer van je leen tussen a.s. zaterdag en de bootlan![]()
Kan ik ff stoer gaan doen nog voordat mijn contract ingaat![]()
heb hem al paar weken geleden al gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van The Simpson Movie. Leuke film met heel veel flauwe humor. Kan in geen velden of wegen tippen aan South Park maar tis wel leuk om een keer te zien.
Damn jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
heb hem al paar weken geleden al gezien![]()
en alle andere troep werkt dan ook op je ps3?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:28 schreef escape_nl het volgende:
Je kan in het menu van de ps3 de geluidsuitgang veranderen, er staan 3 opties, optisch, hdmi en nog 1tje
Andere tip, maak eens een US account aan op de ps3, je krijgt dan alle demo's, trailers en andere troep uit de Amerikaanse PS3 store
ja weet ik..heb die optie moeten omschakelen om het via optisch eruit te krijgen. Ze werken niet tegelijk namelijk. Ook heb ik DTS aangevinkt als uitvoer maar krijg het niet voor elkaar gewoon. Heb het ook op tweakers gepost maar denk dat ik het probleem in de Onkyo moet zoeken aangezien die HDMI v1.1 is en de ps3 v1.3. Ik heb iemand die mijn Onkyo receiver wil kopen hier dus kan ik mooi een 605 kopen maar die moet ik laten invoeren want die is hier nog niet te koop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:28 schreef escape_nl het volgende:
Je kan in het menu van de ps3 de geluidsuitgang veranderen, er staan 3 opties, optisch, hdmi en nog 1tje
Andere tip, maak eens een US account aan op de ps3, je krijgt dan alle demo's, trailers en andere troep uit de Amerikaanse PS3 store
Gefeliciteerd man! wat voor huis? genoeg ruimte voor je home theater spullen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:41 schreef escape_nl het volgende:
De 805? Schijnt een van de betere uit die serie te zijn en is maar 849 euro in NL
Die komt in het nieuwe huis te staan.
2 weken geleden namelijk een huis gekocht met het vrouwtje.
Ontopic: Kijk ook eens op avs forum, staat heel erg veel over home theaters, versterkers, consoles, van alles.
Beuningen, hoekhuisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
ook al een huisje gekocht? Gefeliciteerdin boekel?
Ik ga ook voor de 805 goed ding
zover ik weet ligt napels in het zuiden, dus warm en zonnigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:09 schreef staticdata het volgende:
dude, napels is niet echt een vrolijke stad hoor
zelf leggen met schoonvaders. Lijkt me niet heel erg moeilijk laminaat leggen en hij is timmerman dus moet het met het snijden ook wel goed komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zover ik weet ligt napels in het zuiden, dus warm en zonnig![]()
en het is toch "napels zien en dood gaan?"![]()
en het is maar voor 3 daagjes dus.....
ga je trouwens laminaat zelf of laten leggen?
tip 1 > lamintaat moet je zagen, niet snijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelf leggen met schoonvaders. Lijkt me niet heel erg moeilijk laminaat leggen en hij is timmerman dus moet het met het snijden ook wel goed komen
Leukste uitdaging gaat nog worden om de LEDjes in het laminaat te krijgen in de keuken & de ledjes in de plinten in de hal te gaan plaatsen.
Maar Napels is nogal crimineel geworden. maar jij past daar natuurlijk goed bij
![]()
ik het een SPM van 3.8quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
als je boven een k/d zit van 2.0 krijg je een bonus van ¤100.000,-
nou, mn neef had laminaat laten leggen in zn nieuwe huis, hebben die gasten het dus in de breedte gelegd ipv de lengtequote:
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
tip 1 dank u, zagen ja. maar hij heeft zo'n grote zaagmachine dus daar moet het toch wel mee lukken
15 december gaan we erin, nu een huurhuis dus niet echt afhanklijk van iets, de verkopers wel dus daarom pas 15 december.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:15 schreef staticdata het volgende:
ziet er goed uitwanneer ga je erin?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagdvoor de decoupeerzaag heb je speciale zaagjes voor laminaat.
http://www.kwantum.nl/NL/(...)ing_laminaattips.htmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
word waarschijnlijk nog zaagjes halen dus
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het beginquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tip 1 > lamintaat moet je zagen, niet snijdenveel fijne zaagjes halen, anders verneuk je het laminaat.
tip 2 > verspringen, dus 30cm, 60cm, 90 cm, 120cm hele plank
tip 3 > en natuurlijk in de goede richting leggen![]()
graag gedaan, geen dank![]()
Niet te lange lengtes leggen anders krult het op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagdvoor de decoupeerzaag heb je speciale zaagjes voor laminaat.
Great minds think alike.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het beginzo heb je het minste afval
moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen
nog een tip!
leg je laminaat helemaal doorzonder bij de deuren/dorpels te stoppen (haal deze weg
vind het zelf zo lelijk als je bij de dorpels stopt en dat dan daar weer een afwerk latje opzit
das waar, zo heb ik het idd ook gedaan, eerst volleggen met volle planken, afzagen en afval aant begin leggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het beginzo heb je het minste afval
moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen
lekker trekkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:39 schreef jpjedi het volgende:
En gewoon afkortzaag met trekfunctie (kop maar in.) pakken en dan kun je op verstek zagen etc. Zaagranden
Heerlijk werk inderdaad...Ging vaak mee met mijn vader als hij een klusje had ergens en op een gegeven moment wordt je dan echt een team en knal je de bovenverdieping er in een halve dag in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
hehe
ik ben de koning van het doorleggen
lekker puzzelen in de deur opening
laminaat leggen is gezellig met een stel vriendenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
laminaat leggen is gezellig met een stel vriendenpotje bier erbij en de hele dag doorjakkeren
![]()
gezellig met schoonvaderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
laminaat leggen is gezellig met een stel vriendenpotje bier erbij en de hele dag doorjakkeren
![]()
Had jij ook niet een huis gekocht? En wie gaat jouw laminaat fixen?quote:
Whehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Had jij ook niet een huis gekocht? En wie gaat jouw laminaat fixen?![]()
Echt weer een thuiswoners opmerking.![]()
ik leg het wel voor 25 euro per m2quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe
Nee NOG niks gekochtWie mijne gaat leggen? Daar verzin ik dan wel wat op
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik leg het wel voor 25 euro per m2
tja...., ik denk niet dat er nog BoFers komen leggen na je opmerking netquote:
Je bent echt te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tja...., ik denk niet dat er nog BoFers komen leggen na je opmerking net![]()
maar goed, ik ben de beroerdste niet, 20 eurp de m2![]()
doet me gelijk denken aan de meet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tja...., ik denk niet dat er nog BoFers komen leggen na je opmerking net![]()
maar goed, ik ben de beroerdste niet, 20 eurp de m2![]()
Ik ben vrijdag de hele dag thuis omdat zowel m'n bed wordt bezorgd als dat m'n pa er isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef jpjedi het volgende:
Wij vliegen heen en weer naar Nederland morgen voor een visum verlenging wat in India niet kan voor buitenlanders.![]()
Heb je koffie klaar staan vrijdag aangezien we de halve dag moeten wachten tot het paspoort weer af te halen is?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh, ik mag nazomeren in napels voor mn werk![]()
alleen vlieg ik zondag 16sept, is het dan niet b00tLAN?![]()
nou, ik ben na 3 dagen al weer terug, nix aant handje dus!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]Dat is idd bootlan, weekend van de 22...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou, ik ben na 3 dagen al weer terug, nix aant handje dus!![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:33 schreef FJD het volgende:
Hij wordt nog leuker. Volgens Orange ligt het pakket in Breda, volgens TNT zelf staat de hele code niet in hun systeem...en dat systeem gaat een half jaar terug.
das waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |