quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOHOOO!!!!!!!!
Vandaag eindelijk het verlossende woord;
Per 8 Oktober zit ik in vaste dienst en ben/wordt ik verfvakmanBen al dik 10 jaar niet meer naar school geweest, krijg ik nu allemaal cursussen
ook met scheikunde enzo
![]()
![]()
Helemaal top, helemaal leuk! Heb nu echt eindelijk mijn plekkie gevonden![]()
![]()
Thnxs, ik ga niet voor laborant hoor, dus het zullen niet echt dezelfde zijn denk ik. Wat ik nu over een paar maandjes eerst ga krijgen is de cursus verfvakman, komt gewoon eigenlijk het gehele totaalplaatje qua verf produceren aan bod en krijg ik dus ook allemaal dingetjes van verbindingen en moleculen en stofje x loves stofje H, bla blaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:56 schreef ursel het volgende:
Gefeli man..
Welkom in de echte mannen wereld..![]()
Succes met al je cursussen. Als het dezelfde zijn als ik genoten heb en je heb weinig ervaring met chemie zal het nog een aardige kluif worden..
Ik heb zelf de opleidingen bij Elsevier gedaan. Dat is niet alleen voor lab-ratten, maar ook voor het klootjesvolk van de werkvloer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs, ik ga niet voor laborant hoor, dus het zullen niet echt dezelfde zijn denk ik. Wat ik nu over een paar maandjes eerst ga krijgen is de cursus verfvakman, komt gewoon eigenlijk het gehele totaalplaatje qua verf produceren aan bod en krijg ik dus ook allemaal dingetjes van verbindingen en moleculen en stofje x loves stofje H, bla bla![]()
Maar uiteindelijk ga ik me dus wel veel meer bemoeien met de recepten en de laboranten en veel meer maken dan sierpleisters alleenEn dan over een jaar of 20 de chef uithangen
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:39 schreef ursel het volgende:
Mocht je hulp nodig hebben moet je maar ff roepen..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien leuk voor de gein als ik ff wat leesvoer van je leen tussen a.s. zaterdag en de bootlan![]()
Kan ik ff stoer gaan doen nog voordat mijn contract ingaat![]()
heb hem al paar weken geleden al gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van The Simpson Movie. Leuke film met heel veel flauwe humor. Kan in geen velden of wegen tippen aan South Park maar tis wel leuk om een keer te zien.
Damn jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
heb hem al paar weken geleden al gezien![]()
en alle andere troep werkt dan ook op je ps3?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:28 schreef escape_nl het volgende:
Je kan in het menu van de ps3 de geluidsuitgang veranderen, er staan 3 opties, optisch, hdmi en nog 1tje
Andere tip, maak eens een US account aan op de ps3, je krijgt dan alle demo's, trailers en andere troep uit de Amerikaanse PS3 store
ja weet ik..heb die optie moeten omschakelen om het via optisch eruit te krijgen. Ze werken niet tegelijk namelijk. Ook heb ik DTS aangevinkt als uitvoer maar krijg het niet voor elkaar gewoon. Heb het ook op tweakers gepost maar denk dat ik het probleem in de Onkyo moet zoeken aangezien die HDMI v1.1 is en de ps3 v1.3. Ik heb iemand die mijn Onkyo receiver wil kopen hier dus kan ik mooi een 605 kopen maar die moet ik laten invoeren want die is hier nog niet te koop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:28 schreef escape_nl het volgende:
Je kan in het menu van de ps3 de geluidsuitgang veranderen, er staan 3 opties, optisch, hdmi en nog 1tje
Andere tip, maak eens een US account aan op de ps3, je krijgt dan alle demo's, trailers en andere troep uit de Amerikaanse PS3 store
Gefeliciteerd man! wat voor huis? genoeg ruimte voor je home theater spullen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:41 schreef escape_nl het volgende:
De 805? Schijnt een van de betere uit die serie te zijn en is maar 849 euro in NL
Die komt in het nieuwe huis te staan.
2 weken geleden namelijk een huis gekocht met het vrouwtje.
Ontopic: Kijk ook eens op avs forum, staat heel erg veel over home theaters, versterkers, consoles, van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |