quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik hoop in de periode te kunnen verhuizen dus tja prio's
Ik smste je nog maar kreeg geen reactiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
Slechts beslissing ooitZo vertrouwde ik afgelopen zaterdag op Frank z'n hulp...
[..]
Fer en antwoorden op SMSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik smste je nog maar kreeg geen reactie![]()
Misschien lag zijn telefoon wel onderin de gereedschapskistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer en antwoorden op SMS
Zelfs als je hem wat aanbiedt antwoord die nog niet, zelfs dan moet je hem nog bellen..
Ben zo benieuwd... Gister 2x de demo van usenet getrokken, 2x corrupt... Iemand anders al gelukt en getest...quote:"De verwachtingen zijn waargemaakt. BioShock is een titel die andere games laat verbleken. Prachtig om te zien dat zo een game onverwachts zo goed uit de hoek kan komen. Je gaat je bijna ergeren aan punten die bij andere titels niet zo goed zijn uitgewerkt, omdat je nu kunt zien hoe het ook kan. Er komt nog veel moois uit dit jaar, maar het moet wel gek lopen als BioShock niet de game van het jaar wordt. "
Wheheh, ik heb geen problemen met de demoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd... Gister 2x de demo van usenet getrokken, 2x corrupt... Iemand anders al gelukt en getest...
Jij speelds toch weer BF2..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Wheheh, ik heb geen problemen met de demo, maar ik speel em op de xbox 360
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien lag zijn telefoon wel onderin de gereedschapskist![]()
Koop een 360quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd... Gister 2x de demo van usenet getrokken, 2x corrupt... Iemand anders al gelukt en getest...
Ligt het niet aan je ISP? Je had toch giganews? Die is normaal erg goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee... Heb geparred alles goed, uitpakken en er zat een fout in data2.cab... Kwam me btw erg bekend voor... Van vroegah...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je ISP? Je had toch giganews? Die is normaal erg goed.
Ik had vocht in de kabelaansluiting en kon niets compleet binnen krijgen. toen ik er achter kwam via het tv signaal liep hij als een trein en heb ik nooit geen pars meer nodig gehad.
Download nou maar Heroes... Dat is 10x beter...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ben dus seizoen 1 van The Shield en 24 aan het downloaden, kijken welke me bevalt en als ik me dan baantje terug krijgga ik maar de boxen kopen
![]()
24 en heroes zijn niet echt te vergelijken. ze zijn beide goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Download nou maar Heroes... Dat is 10x beter...
oh wat herkenbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:10 schreef FJD het volgende:
Telefoon was leeg dus een oude Nokia gebruiktEchter, die kan maar 10 sms aan terwijl m'n Samsung er ruim 200 aankan met als resultaat dus dat de Nokia continue aan t zeiken was dat het berichtgeheugen vol was
Had dus niet echt veel nut smsen
Als je dan even belt dan weet je direct t antwoord
FrankieOrange modem zit op de post ik heb nu een Track n Trace nummer alleen is of de verzending nog niet aangenomen of hebben ze een verkeerd nummer
De IKEA bank is verkeerd
Stond zelfs verkeerd op de factuur, achterlijke verkoper
Maar goed volgende week ofzo wordtie omgeruild. Hadden we zelf maar beter op moeten letten.
Plus pakket van Casema is wel cool maar 10,- per maand vind ik wel erg veel voor wat je terug krijgt. Bij UPC was dit maar 3,- ofzo. Maakte ze dan ook goed verlies op geloof ik maar goed![]()
Zo, nu weer terug naar huis
Nietes...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt maar 24 is beter, veel beter
Je weet echt niet wat je mist... Tis zeker geen X-Men ofzo...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb gelezen waar Heroes over gaat en een vriend van me heeft het thuis, heb gewoon geen zin om die te kijken![]()
maar wel flink op gebaseerd vind ik somsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nietes...![]()
[..]
Je weet echt niet wat je mist... Tis zeker geen X-Men ofzo...
Omdat je het deze keer zo aardig brengt probeer ik het wel te kijken binnenkortquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nietes...![]()
[..]
Je weet echt niet wat je mist... Tis zeker geen X-Men ofzo...
Je kan niet stoppen iig na 1 afevering...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Omdat je het deze keer zo aardig brengt probeer ik het wel te kijken binnenkort![]()
pamela anderson op 2x4meterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef staticdata het volgende:
Wij hebben fotobehang besteld, ----
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:21 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOHOOO!!!!!!!!
Vandaag eindelijk het verlossende woord;
Per 8 Oktober zit ik in vaste dienst en ben/wordt ik verfvakmanBen al dik 10 jaar niet meer naar school geweest, krijg ik nu allemaal cursussen
ook met scheikunde enzo
![]()
![]()
Helemaal top, helemaal leuk! Heb nu echt eindelijk mijn plekkie gevonden![]()
![]()
Thnxs, ik ga niet voor laborant hoor, dus het zullen niet echt dezelfde zijn denk ik. Wat ik nu over een paar maandjes eerst ga krijgen is de cursus verfvakman, komt gewoon eigenlijk het gehele totaalplaatje qua verf produceren aan bod en krijg ik dus ook allemaal dingetjes van verbindingen en moleculen en stofje x loves stofje H, bla blaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:56 schreef ursel het volgende:
Gefeli man..
Welkom in de echte mannen wereld..![]()
Succes met al je cursussen. Als het dezelfde zijn als ik genoten heb en je heb weinig ervaring met chemie zal het nog een aardige kluif worden..
Ik heb zelf de opleidingen bij Elsevier gedaan. Dat is niet alleen voor lab-ratten, maar ook voor het klootjesvolk van de werkvloer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs, ik ga niet voor laborant hoor, dus het zullen niet echt dezelfde zijn denk ik. Wat ik nu over een paar maandjes eerst ga krijgen is de cursus verfvakman, komt gewoon eigenlijk het gehele totaalplaatje qua verf produceren aan bod en krijg ik dus ook allemaal dingetjes van verbindingen en moleculen en stofje x loves stofje H, bla bla![]()
Maar uiteindelijk ga ik me dus wel veel meer bemoeien met de recepten en de laboranten en veel meer maken dan sierpleisters alleenEn dan over een jaar of 20 de chef uithangen
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:39 schreef ursel het volgende:
Mocht je hulp nodig hebben moet je maar ff roepen..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien leuk voor de gein als ik ff wat leesvoer van je leen tussen a.s. zaterdag en de bootlan![]()
Kan ik ff stoer gaan doen nog voordat mijn contract ingaat![]()
heb hem al paar weken geleden al gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net terug van The Simpson Movie. Leuke film met heel veel flauwe humor. Kan in geen velden of wegen tippen aan South Park maar tis wel leuk om een keer te zien.
Damn jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
heb hem al paar weken geleden al gezien![]()
en alle andere troep werkt dan ook op je ps3?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:28 schreef escape_nl het volgende:
Je kan in het menu van de ps3 de geluidsuitgang veranderen, er staan 3 opties, optisch, hdmi en nog 1tje
Andere tip, maak eens een US account aan op de ps3, je krijgt dan alle demo's, trailers en andere troep uit de Amerikaanse PS3 store
ja weet ik..heb die optie moeten omschakelen om het via optisch eruit te krijgen. Ze werken niet tegelijk namelijk. Ook heb ik DTS aangevinkt als uitvoer maar krijg het niet voor elkaar gewoon. Heb het ook op tweakers gepost maar denk dat ik het probleem in de Onkyo moet zoeken aangezien die HDMI v1.1 is en de ps3 v1.3. Ik heb iemand die mijn Onkyo receiver wil kopen hier dus kan ik mooi een 605 kopen maar die moet ik laten invoeren want die is hier nog niet te koop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:28 schreef escape_nl het volgende:
Je kan in het menu van de ps3 de geluidsuitgang veranderen, er staan 3 opties, optisch, hdmi en nog 1tje
Andere tip, maak eens een US account aan op de ps3, je krijgt dan alle demo's, trailers en andere troep uit de Amerikaanse PS3 store
Gefeliciteerd man! wat voor huis? genoeg ruimte voor je home theater spullen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:41 schreef escape_nl het volgende:
De 805? Schijnt een van de betere uit die serie te zijn en is maar 849 euro in NL
Die komt in het nieuwe huis te staan.
2 weken geleden namelijk een huis gekocht met het vrouwtje.
Ontopic: Kijk ook eens op avs forum, staat heel erg veel over home theaters, versterkers, consoles, van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |