saai filmpje manquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:50 schreef Sickert het volgende:
ze voetbalden gewoon als een stel dooie rattendat is het probleem
Hij mag nog niet eens naar buiten, laat staan dat ie een hobby mag hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Want? Heb jij geen hobby's jongeman?
Eric Claptop?quote:
Zonde. Mooi gemistquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:19 schreef ursel het volgende:
Ik niet.. ga naar het vuurwerk festival toe in Scheveningen..
correctie, jij vindt het een saai filmpje, dat wil nog niet per definitie zeggen dat het zo is.quote:
Net terug, begon opeens aardig te stormen en we stonden op dat piertje bij de haven..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonde. Mooi gemistWel heeeel veel gedaan vandaag. Verven allemaal klaar, allemaal meubels in elkaar geschroefd
Morgen nog een hoop kleine dingetjes doen, zaterdag verhuizen, zondag inruimen
Nou....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:51 schreef ursel het volgende:
Als ik zeg dat jij een zeikerd bent wil dat toch niet zeggen dat jij dat ook daadwerkelijk bent..
Dan zou je immers liegenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:57 schreef ursel het volgende:
Ik zeg ook niet dat die het niet is..
Als je via mij rijdt, ga ik wel ff mee..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zou je immers liegen
Misschien dat we morgen nog even vuurwerk gaan kijken. Zal m'n statief meenemen. Wil wel mooie plaatjes schieten eigenlijk. Stiekem dan ook eens kijken of ik de 50mm prime kan scoren morgen![]()
94,- in Rotterdam. Ik denk dat ik die maar eens ga halen
als je zegt dat hij een zeikerd is betekend dat niet dat hij een zeikerd isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:51 schreef ursel het volgende:
[..]
correctie, jij vindt het een saai filmpje, dat wil nog niet per definitie zeggen dat het zo is.
Als ik zeg dat jij een zeikerd bent wil dat toch niet zeggen dat jij dat ook daadwerkelijk bent..
Tuurlijk, maar dat is logisch..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:24 schreef henkus_ het volgende:
[..]
als je zegt dat hij een zeikerd is betekend dat niet dat hij een zeikerd is![]()
wanneer is hij dan wel een zeikerd?
of anders gezegt is hij pas een zeikerd als jij zegt dat hij er geen een is![]()
of is het zo dat iedere conclusie die jij trekt uit zijn meningen per definitie niet juist zijn?
kan ik dan ook zeggen dat iedere conclusie van jou dus niet correct is
zou dat ook omgekeerd correct kunnen zijn en dat jij altijd gelijk heb en wij allemaal niet![]()
ik weet het niet meer wat bedoelde ik nu eigenlijk?
Dat zou op zich wel weer logisch kunnen zijn hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef henkus_ het volgende:
dat dacht ik al, het zou niet echt logisch zijn als jij altij ongelijk zou hebben, andersom klinkt veel beter
ook weer een goed punt, nu weet ik het niet meer heeft hij nu gelijk of niet,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel weer logisch kunnen zijn hoor
ik heb gelukkig enkel het laatste kwartier gezien ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef FJD het volgende:
[..]Ik zag het alweer ja. Bij het terugzien van de beelden was de penalty van Praag onterecht volgens Ten Cate en de pingel van Suarez was 100% terecht want ja kijk z'n hand dan, zwaar om z'n nek
Echt, iedereen zag dat Suarez niet eens wist of het de wind of de hand v/d tegenstander was
![]()
[..]
Ik zou het haten als ik er steeds wakker mee werdquote:Eric Claptop?Geniaal nummer
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:53 schreef Sickert het volgende:
ik heb gelukkig enkel het laatste kwartier gezien ofzo
het leek echt werkelijk nergens op zelfs Vera zat te schelden
Lekker manquote:Ik zou het haten als ik er steeds wakker mee werd
quote:
Ik heb helaas of moet ik in dit geval zeggen gelukkig niets gezien. De teleurstelling overheerst dat mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:53 schreef Sickert het volgende:
ik heb gelukkig enkel het laatste kwartier gezien ofzo
het leek echt werkelijk nergens op zelfs Vera zat te schelden
Dat zou mijn reactie ook zijn, als op een uitschieter na, als mijn club debet zou zijn aan het dalende puntenaantal bij de UEFA.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:04 schreef Keltie het volgende:
Altijd dat gelul dat je voor de Nederlandse clubs moet zijn, er is voor mij maar 1 ding wat telt: Feijenoord.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef FJD het volgende:Ik zag het alweer ja. Bij het terugzien van de beelden was de penalty van Praag onterecht volgens Ten Cate en de pingel van Suarez was 100% terecht want ja kijk z'n hand dan, zwaar om z'n nek
Echt, iedereen zag dat Suarez niet eens wist of het de wind of de hand v/d tegenstander was
![]()
Firefox met Flashblock.quote:
ik heb al een subleague opgezetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:10 schreef ursel het volgende:
Mensjes, vergeten jullie het niet..
De FOK!voetbalmanager is open
Goedemorgen trouwens met een stiekeme post vanaf werk..![]()
op me werk hebben we geen firefoxquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Firefox met Flashblock.
Als ze met zo'n teringbanner komen dan moeten ze niet zeiken als die banners geblocked worden![]()
Password please!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb al een subleague opgezet![]()
naam SOX404
www schreeuw maar, PN ik het!
heb je via PM, is dat kinderachtig en zal ik het paswoord gewoon hier neer zetten?quote:
Aangemeld..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
subleauge FOK! voetbal manager
Naam = SOX404
ww = generaalfrits
Ik geef je alvast een voorsprongquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef ursel het volgende:
Niet op mijn team letten, net ff op werk ingevuld. Ga er vanavond nog ff goed voor zitten..![]()
![]()
Maandag snijd de dokter hem open, neem aan dat ze hem dan er gelijk uitwippen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
Morgenochten naar de dokter
Heb al een jaar (of 2?) een kiste (kyste? sp?) in m'n linker onderarm zitten. Daar had ik naar laten kijken en toen zei de dokter dat het geen kwaad kon, zolang het geen pijn deed.
Doet'ie ook niet alleen zei de piercingboer (die bij m'n tattoeerder werkt) dat zoiets kan gaan ontsteken en dan lig je een tijdje in het ziekenhuis. Conclusie; eruit met dat ding.
Bel ik net de dokter met de veronderstelling dat ik dan volgende week wel een keer terecht kan: morgenochtend om 9u.
ik heb gister mn team aangemaakt, ken echt al die spelers nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Aangemeld..
Niet op mijn team letten, net ff op werk ingevuld. Ga er vanavond nog ff goed voor zitten..![]()
![]()
Gaan ze nou gelijk alweer in je mooie tattoo snijden??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maandag snijd de dokter hem open, neem aan dat ze hem dan er gelijk uitwippen...
Dat hoorde ik vorig jaar ook een hoop mensen zeggen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb gister mn team aangemaakt, ken echt al die spelers niet![]()
en toch ga ik winnen!!![]()
![]()
ik weet nog van vorig jaar dat je veel goede verdedigers/middenvelders moet hebben. die leveren dikke verliespunten op bij tegengoals.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik vorig jaar ook een hoop mensen zeggen..
Op zich wel grappige en logische opstelling..
Mijn ervaring is dat je vooral goede middenvelders moet hebben. Lopen er genoeg rond die goaltjes maken en veel assist geven..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik weet nog van vorig jaar dat je veel goede verdedigers/middenvelders moet hebben. die leveren dikke verliespunten op bij tegengoals.....
grateloos tipje van ijsmuts![]()
dat gaat een beetje moeilijk als je alleen kluivert en van basten kentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:33 schreef ursel het volgende:
Ooh, zorgen dat je spelers hebt die in de basis staan kan ook wel eens handig zijn.![]()
Ja? Cool, moet ik enkel nog een PS3 aanschaffen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef staticdata het volgende:
1 oktober komt de transformers movie uit op blue ray
als ik zie wat er allemaal op blue ray uit komt. als de kwaliteit ervan nog beetje goed wordtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja? Cool, moet ik enkel nog een PS3 aanschaffen...![]()
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb gister mn team aangemaakt, ken echt al die spelers niet![]()
en toch ga ik winnen!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |