Jah. DVD Profiler is ruk, dus ik houd het zo bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
is dat je eigen dvd profiler collectie
Klopt, sommige films moet je nog op je "wishlist" hebben staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
WTF!! Heb je Full Metal Jacket er niet bij staan???![]()
Mis ik niet echt, mooie films hoor, maar qua oorlog/historie gaat mijn voorkeur naar WOII.quote:
De Rambo-box staat ook nog op de wishlistquote:En Rambo 1,2 en 3 + RoboCop!
Op de eerste scenes na, landing op Normandië, is Saving Private Ryan gewoon een schijtfilmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog
Black Hawk Down
Saving private Ryan
We were soldiers
Letters from iwo jima
kan nog lang door gaan![]()
Schijt aan hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, omdat het Ajax is heb ik idd een dubbel gevoel, maar ik vind het een schande vinden. Punten kunnen we hard gebruiken om die voorrondes nog te behouden..![]()
maar jij bent dan ook een echte die hardquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schijt aan hebben.
Altijd dat gelul dat je voor de Nederlandse clubs moet zijn, er is voor mij maar 1 ding wat telt: Feijenoord.
Ik heb gister dan ook heerlijk zitten genieten bij een ajaksiet (vriend van m'n nicht) voor de buis![]()
Dat is die jood waar ik gister was ook, maar die had ook zoiets van: "Het is goed voor het Nederlandse voetbal" bij andere NL clubsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een echte die hard
maar je films staan toch gewoon in de kastquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gloeiende gloeiende ik kan niet meer inloggen op de DVD Profiler siteKan via het programma nog wel uploaden
Handig om een overzicht te hebben en in het programma kan ik aangeven aan wie ik een DVD heb uitgeleend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar je films staan toch gewoon in de kastkan je toch voor je kast gaan staan en er naar kijken
![]()
jij bent echt gek als je dat allemaal heb gekochtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Handig om een overzicht te hebben en in het programma kan ik aangeven aan wie ik een DVD heb uitgeleend.
Dit is mijn collectie: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Morpheus2007
Want? Heb jij geen hobby's jongeman?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij bent echt gek als je dat allemaal heb gekocht![]()
das waar, track houden op je films is iets wat ik ook had moeten doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Handig om een overzicht te hebben en in het programma kan ik aangeven aan wie ik een DVD heb uitgeleend.
Dit is mijn collectie: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Morpheus2007
"Jah, maar... Je kan ook downloaden"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Heb jij geen hobby's jongeman?
Voetbal is een hobbyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Heb jij geen hobby's jongeman?
apart, de meeste verzamelen postzegels maar niet postzegelboekenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Voetbal is een hobbyuhhh... Koken is een hobby
![]()
en ik ben een PostzegelboekenVerzameling verzamelaar!
kijk als ik postzegel verzamelen duurt dat langer als ik gelijk een volle boek koopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
apart, de meeste verzamelen postzegels maar niet postzegelboeken![]()
Transformers en the bourne ultimatumquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik meen een zin te kunnen lezen tussen alle smilies.... welke film?
Die heb ik al weken binnenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:41 schreef staticdata het volgende:
anal seduction part IV
Beiden verschrikkelijk lelijke cams. Transformers is het zeker waard om in de bios te zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Transformers en the bourne ultimatum
k heb nog 2 rars nodig van transformers![]()
[..]
Die heb ik al weken binnen![]()
![]()
Transformers is geen cam shizzle, maar full dvd rip, dus 8,5 gig. K heb transformers in de bios gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beiden verschrikkelijk lelijke cams. Transformers is het zeker waard om in de bios te zienhttp://www.belbios.nl
Nope die niet. Even opzoeken voor jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat maar zien, ben benieuwd
Transformers = zeker #458398
neem ff mee op de b00tlanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Transformers is geen cam shizzle, maar full dvd rip, dus 8,5 gig. K heb transformers in de bios gezien![]()
The bourne ultimatum precies zelfde als transformers.
Kan ik niet op, post eens een screenshotquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope die niet. Even opzoeken voor je![]()
-edit-
deze dus : http://www.merlins-portal.net/Vbulletin/showthread.php?t=82938
had eerder verwacht dat je anal seduction wilde hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
neem ff mee op de b00tlan![]()
Bedoel je de nieuwe transformers? Daar is enkel nog een CAM en een TS van... Gewoon rlslog.net checken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Transformers is geen cam shizzle, maar full dvd rip, dus 8,5 gig. K heb transformers in de bios gezien![]()
The bourne ultimatum precies zelfde als transformers.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef Viro het volgende:
@ Baus : weet jij nog hoe je de resolutie van PB screenshots kan aanpassen?
Ik weet dat je het een keer gepost had op de BoF Forum, maar ik kan het niet terug vinden.
inderdaad..is geen rip van aangezien er nog geen dvd bestaat.. beste wat je kan krijgen is een review rip maar die is niet altijd op full res. Kan niets vinden van enige rip voor Transformers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Bedoel je de nieuwe transformers? Daar is enkel nog een CAM en een TS van... Gewoon rlslog.net checken...
http://www.nforce.nl ftw!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Bedoel je de nieuwe transformers? Daar is enkel nog een CAM en een TS van... Gewoon rlslog.net checken...
Gisteren een DVD-screener uitgekomenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.nforce.nl ftw!
Van The Bourne Ultimatum is ook nog geen fatsoenlijke release.
Nou wat een kwaliteit. Dit zou ik echt nooit downloaden DD 2.0 ook nog zeker?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gisteren een DVD-screener uitgekomen
[afbeelding]
Nforce is afentoe te traag... (laatste release staat daar op 15-08) Ik zweer bij RLSlog...
Ik niet.. ga naar het vuurwerk festival toe in Scheveningen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
avondje vrij > ik ga lekker knallen!![]()
Voor mij is een screener voor zo'n film goed genoeg... Of hij D5.1 heeft weet ik niet... Vind er waarschijnlijk toch weing aan...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou wat een kwaliteit. Dit zou ik echt nooit downloaden DD 2.0 ook nog zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |