quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef ursel het volgende:
¡¡¡¡s,oɯoɥ ǝɾʇǝllǝʇs uǝǝ lɐɐɯǝllɐ ǝuuǝq ǝıllnɾ
nou in geen 300 jaar dat ik zoveel geld aan een kabel ga uitgeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
[..]
Als jij een kabel wilt kopen van 300 euro die het bovenstaande toch niet kan veranderen
Gewoon het geluid op 5.1 Dolby Digital houden.
Je moet ook wel een goede reciever/versterker hebben die ook met HDMI 1.3 om kan gaan en de nieuwe geluidsformaten
maargoed dat heel Bof niet naar India gaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef jpjedi het volgende:
tering heee...vandaag van de advocaat uit Delhi te horen gekregen dat we ook een HIV test moetn ondergaan om onze verblijfsvergunning te krijgen... Nieuwe regel sinds dit jaar.
Nu maar op zoek naar een goed ziekenhuis, maar heb er helemaal geen trek in eigenlijk.![]()
![]()
Hoe kom je aan al die 'wijsheid' over Rudolf Hess?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Gewas het volgende:
Nee, ik heb al meer dan een jaar geen Battlefield 2 meer gespeeld maar ik denk ik kom even gedag zeggen in dit topic.
Dat heb ik in het boek De Dubbelganger gelezen van Thomas Ross, en voor de rest heb ik het zelf verzonnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die 'wijsheid' over Rudolf Hess?![]()
Heb veel boeken over hem gelezen maar dat verhaal van jou ben ik nog nooit tegen gekomen.![]()
machtige trilogie inderdaad...heb hem hier ook liggen. Goede schrijver en intrigerend verhaal al is het wel half fictie natuurlijk. Maar dat monument waar dat vliegtuig met 15+1 passagier op weg naar Zweden is neergestort in Schotland staat er wel..dus wie weet.. Dat hij niet in Spandau zat was al lang zeker.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat heb ik in het boek De Dubbelganger gelezen van Thomas Ross, en voor de rest heb ik het zelf verzonnen.
Ik ga nu Johnny English kijken.
Ik heb alleen De Dubbelganger gelezen. Alleen het boek gaat (op het einde na) eigenlijk alleen maar over gesprekken met verschillende mensen die op de een of andere manier iets met elkaar te maken hebben. Ik had gehoopt dat het wat meer over Rudolf Hess zou gaan. En van sommige gesprekken snapte ik niet wat het met het verhaal te maken had, maar misschien wordt dat in de andere delen duidelijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
machtige trilogie inderdaad...heb hem hier ook liggen. Goede schrijver en intrigerend verhaal al is het wel half fictie natuurlijk. Maar dat monument waar dat vliegtuig met 15+1 passagier op weg naar Zweden is neergestort in Schotland staat er wel..dus wie weet.. Dat hij niet in Spandau zat was al lang zeker.
Je moet ze inderdaad allemaal lezen om het totaal beeld te krijgen. Ze zijn te nauw verbonden om ze los te lezen vind ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb alleen De Dubbelganger gelezen. Alleen het boek gaat (op het einde na) eigenlijk alleen maar over gesprekken met verschillende mensen die op de een of andere manier iets met elkaar te maken hebben. Ik had gehoopt dat het wat meer over Rudolf Hess zou gaan. En van sommige gesprekken snapte ik niet wat het met het verhaal te maken had, maar misschien wordt dat in de andere delen duidelijk?
onverwachte bruiloft..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren
Veer en ik kunnen Helaas niet komen naar de Boot lan
Mn vader is dat weekend jarig en ik heb onverwachts een bruiloft van een vriend (ja buiten jullie heb ik nog meer vrienden)
mn vaders verjaardag kon ik nog wel laten schieten (hij vond het niet erg) maar de bruiloft uiteraard niet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren
Veer en ik kunnen Helaas niet komen naar de Boot lan
Mn vader is dat weekend jarig en ik heb onverwachts een bruiloft van een vriend (ja buiten jullie heb ik nog meer vrienden)
mn vaders verjaardag kon ik nog wel laten schieten (hij vond het niet erg) maar de bruiloft uiteraard niet
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:28 schreef ursel het volgende:
[..]Had je ook onverwachts vrienden dan??
Ik laat het gala feessie van mijn werk ook schieten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja die gekken gaan inneens trouwen (of wisten het al en brengen het nu pas naarbuiten![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:27 schreef Viro het volgende:
K verveel me de laatste tijd de tyfus, dus ben ik weer begonnen bf2 te spelen![]()
Ja kom maar op met die opmerkingen, k kan er tegen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:27 schreef Viro het volgende:
K verveel me de laatste tijd de tyfus, dus ben ik weer begonnen bf2 te spelen![]()
Ja kom maar op met die opmerkingen, k kan er tegen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat GRAW2, is er weer een patch... kan ik WEER "The Last Stand" overnieuw doen omdat hij je saves delete...
Als dat werkt, zou dat mooi zijn... Werkt dat? De patch meldt dat de saves niet meer werken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Waarom kopieer je saves dan ook niet op een ander plek en dan na de patch weer terugzetten![]()
Nee heb je, ja krijg je misschien. Ik durf niet te zeggen dat het werkt. Maar bij de volgende update kan je het altijd proberen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als dat werkt, zou dat mooi zijn... Werkt dat? De patch meldt dat de saves niet meer werken...
ben blij dat ik je kan laten lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]Ik heb zelden zo hard moeten lachen in de ochtend..
![]()
Hoe bevalt het, leuk spel he..
Nu pas ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
PC-demo BioShock vannacht te downloaden
De PC-demo van 2K's BioShock is vanacht te downloaden. Om 19:00 EST staat de demo online, wat betekent dat het hier al 01:00 is. Diegene die een betaald lidmaatschap hebben op Fileplanet, kunnen de demo daar alvast downloaden en vannacht activeren.
Gelekt? http://games.softpedia.com/get/Games-Demo/BioShock-PC-Demo.shtml
lijkt, het is vetquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bioshock lijkt me wel vet![]()
meen je dit echt... microsoft photo editor in ieder geval...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
zeker!gezellig druk hier![]()
kan iemand me vertellen hoe ik het formaat van fotos kan verkleinen?
Programma Fast Stone resizer gebruiken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
zeker!gezellig druk hier![]()
kan iemand me vertellen hoe ik het formaat van fotos kan verkleinen?
Fer heeft nog geen internet, andere aan het werk en Jorrit in het ziekenhuis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef staticdata het volgende:
deze dag gaat toch de recordboeken in qua aantal posts
dank u wijze heer!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Programma Fast Stone resizer gebruiken.
Altijd bij converteren van batches ff kopie van de folder met foto's maken voor de zekerheid..
Whehe.. idd wel apart om zo te zien. hebben ze nu eigenlijk in je tattoo gesneden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Keltie het volgende:
Vanochtend die vetbult eruit laten vissen, zat dus in mijn linker onderarm.
Wilt die co-assistente (lekker ding) de verdoving erin doen, vraagt ze of ik bang ben voor naalden (oid). "Kijk eens naar m'n bovenarm" *owjah, even vergeten*
Verder is het apart om te zien dat ze met een soort van scheermesje je huid openhalen om dan vrolijk met behulp van een pincet die bult eruit snijden/ lospeuteren. Huid is elastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |