Beuningen, hoekhuisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
ook al een huisje gekocht? Gefeliciteerdin boekel?
Ik ga ook voor de 805 goed ding
zover ik weet ligt napels in het zuiden, dus warm en zonnigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:09 schreef staticdata het volgende:
dude, napels is niet echt een vrolijke stad hoor
zelf leggen met schoonvaders. Lijkt me niet heel erg moeilijk laminaat leggen en hij is timmerman dus moet het met het snijden ook wel goed komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zover ik weet ligt napels in het zuiden, dus warm en zonnig![]()
en het is toch "napels zien en dood gaan?"![]()
en het is maar voor 3 daagjes dus.....
ga je trouwens laminaat zelf of laten leggen?
tip 1 > lamintaat moet je zagen, niet snijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelf leggen met schoonvaders. Lijkt me niet heel erg moeilijk laminaat leggen en hij is timmerman dus moet het met het snijden ook wel goed komen
Leukste uitdaging gaat nog worden om de LEDjes in het laminaat te krijgen in de keuken & de ledjes in de plinten in de hal te gaan plaatsen.
Maar Napels is nogal crimineel geworden. maar jij past daar natuurlijk goed bij
![]()
ik het een SPM van 3.8quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
als je boven een k/d zit van 2.0 krijg je een bonus van ¤100.000,-
nou, mn neef had laminaat laten leggen in zn nieuwe huis, hebben die gasten het dus in de breedte gelegd ipv de lengtequote:
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
tip 1 dank u, zagen ja. maar hij heeft zo'n grote zaagmachine dus daar moet het toch wel mee lukken
15 december gaan we erin, nu een huurhuis dus niet echt afhanklijk van iets, de verkopers wel dus daarom pas 15 december.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:15 schreef staticdata het volgende:
ziet er goed uitwanneer ga je erin?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagdvoor de decoupeerzaag heb je speciale zaagjes voor laminaat.
http://www.kwantum.nl/NL/(...)ing_laminaattips.htmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
word waarschijnlijk nog zaagjes halen dus
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het beginquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tip 1 > lamintaat moet je zagen, niet snijdenveel fijne zaagjes halen, anders verneuk je het laminaat.
tip 2 > verspringen, dus 30cm, 60cm, 90 cm, 120cm hele plank
tip 3 > en natuurlijk in de goede richting leggen![]()
graag gedaan, geen dank![]()
Niet te lange lengtes leggen anders krult het op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagdvoor de decoupeerzaag heb je speciale zaagjes voor laminaat.
Great minds think alike.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het beginzo heb je het minste afval
moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen
nog een tip!
leg je laminaat helemaal doorzonder bij de deuren/dorpels te stoppen (haal deze weg
vind het zelf zo lelijk als je bij de dorpels stopt en dat dan daar weer een afwerk latje opzit
das waar, zo heb ik het idd ook gedaan, eerst volleggen met volle planken, afzagen en afval aant begin leggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het beginzo heb je het minste afval
moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen
lekker trekkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:39 schreef jpjedi het volgende:
En gewoon afkortzaag met trekfunctie (kop maar in.) pakken en dan kun je op verstek zagen etc. Zaagranden
Heerlijk werk inderdaad...Ging vaak mee met mijn vader als hij een klusje had ergens en op een gegeven moment wordt je dan echt een team en knal je de bovenverdieping er in een halve dag in.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
hehe
ik ben de koning van het doorleggen
lekker puzzelen in de deur opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |