abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52581157
dude, napels is niet echt een vrolijke stad hoor
pi_52581170
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
ook al een huisje gekocht? Gefeliciteerd in boekel?

Ik ga ook voor de 805 goed ding
Beuningen, hoekhuis

Overal rolluiken, ideaal voor de bioscoop, eikenhouten vloer, eerste en tweede etage overal laminaat.
we hoeven er niets aan te doen, meubels erin en klaar
pi_52581207
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:09 schreef staticdata het volgende:
dude, napels is niet echt een vrolijke stad hoor
zover ik weet ligt napels in het zuiden, dus warm en zonnig

en het is toch "napels zien en dood gaan?"

en het is maar voor 3 daagjes dus.....

ga je trouwens laminaat zelf of laten leggen?
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_52581208
ziet er goed uit wanneer ga je erin?
pi_52581224
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

zover ik weet ligt napels in het zuiden, dus warm en zonnig

en het is toch "napels zien en dood gaan?"

en het is maar voor 3 daagjes dus.....

ga je trouwens laminaat zelf of laten leggen?
zelf leggen met schoonvaders. Lijkt me niet heel erg moeilijk laminaat leggen en hij is timmerman dus moet het met het snijden ook wel goed komen
Leukste uitdaging gaat nog worden om de LEDjes in het laminaat te krijgen in de keuken & de ledjes in de plinten in de hal te gaan plaatsen.

Maar Napels is nogal crimineel geworden . maar jij past daar natuurlijk goed bij

Edit mocht je de kans krijgen moet je proberen naar Pompei te gaan, vond ik zeker wel de moeite waard
pi_52581225
jezus al die huizen hier, heeft BoF bonussen uitbetaald ofzo??
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_52581240
als je boven een k/d zit van 2.0 krijg je een bonus van ¤100.000,-
pi_52581249
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:

[..]

zelf leggen met schoonvaders. Lijkt me niet heel erg moeilijk laminaat leggen en hij is timmerman dus moet het met het snijden ook wel goed komen
Leukste uitdaging gaat nog worden om de LEDjes in het laminaat te krijgen in de keuken & de ledjes in de plinten in de hal te gaan plaatsen.

Maar Napels is nogal crimineel geworden . maar jij past daar natuurlijk goed bij
tip 1 > lamintaat moet je zagen, niet snijden veel fijne zaagjes halen, anders verneuk je het laminaat.

tip 2 > verspringen, dus 30cm, 60cm, 90 cm, 120cm hele plank

tip 3 > en natuurlijk in de goede richting leggen

graag gedaan, geen dank
pi_52581264
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
als je boven een k/d zit van 2.0 krijg je een bonus van ¤100.000,-
ik het een SPM van 3.8 wat krijg je daar voor??

gister gewoon als een gek 4 uur zitten schieten > nog een paar puntjes voor 1st lt. good old time
pi_52581269
tip 1 dank u, zagen ja . maar hij heeft zo'n grote zaagmachine dus daar moet het toch wel mee lukken

tip 2 dank u

tip 3:
pi_52581281
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
tip 3:
nou, mn neef had laminaat laten leggen in zn nieuwe huis, hebben die gasten het dus in de breedte gelegd ipv de lengte
pi_52581302
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
tip 1 dank u, zagen ja . maar hij heeft zo'n grote zaagmachine dus daar moet het toch wel mee lukken
een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagd voor de decoupeerzaag heb je speciale zaagjes voor laminaat.
pi_52581304
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:15 schreef staticdata het volgende:
ziet er goed uit wanneer ga je erin?
15 december gaan we erin, nu een huurhuis dus niet echt afhanklijk van iets, de verkopers wel dus daarom pas 15 december.
pi_52581321
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

een zaagtafel is wel ideaal (zaag je tenminste recht) , maar je hebt wel fijne kartels nodig, anders wordt het laminaat niet scherp afgezaagd voor de decoupeerzaag heb je speciale zaagjes voor laminaat.

word waarschijnlijk nog zaagjes halen dus
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:34:50 #265
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52581402
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Niels! Ziet er zeer netjes uit!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_52581417
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:

[..]

word waarschijnlijk nog zaagjes halen dus
http://www.kwantum.nl/NL/(...)ing_laminaattips.htm

de eerste rij is het lastigs, lie moet loodrecht liggen anders kan je de hele vloer er weer uithalen als je op het einde merkt dattie uit het lood ligt

oja, die zwelnaden, niet te ruim aanhouden, heb ik wel gedaan en nu past er geen plint meer overheen

maar met een timmerman erbij komt het wel goed,
pi_52581443
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

tip 1 > lamintaat moet je zagen, niet snijden veel fijne zaagjes halen, anders verneuk je het laminaat.

tip 2 > verspringen, dus 30cm, 60cm, 90 cm, 120cm hele plank

tip 3 > en natuurlijk in de goede richting leggen

graag gedaan, geen dank
je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het begin zo heb je het minste afval moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen

nog een tip!
leg je laminaat helemaal door zonder bij de deuren/dorpels te stoppen (haal deze weg

vind het zelf zo lelijk als je bij de dorpels stopt en dat dan daar weer een afwerk latje opzit
Narf!
pi_52581462
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

Niet te lange lengtes leggen anders krult het op.

En gewoon afkortzaag met trekfunctie (kop maar in. ) pakken en dan kun je op verstek zagen etc. Zaagranden vallen onder de plinten dus heb je weinig last van. Wel de plintjes nieten en niet alleen plakken want die komen altijd los is mijn ervaring. Zorg ook dat het met je plankdikte uitkomt en gebruik je zaagafval weer aan de andere kant.

Decoupeerzaag heb je nodig voor rond de de deurkozijnen en voor over de lengte zagen.

Drempelloos doorleggen is een mooi kunsstukje!

Maar Puni zijn timmerman zal het zeker wel weten toch?
pi_52581470
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

je kunt ook kijken als je de eerste lijn legt hoe het uitkomt moet je van de laatste plank de helft afzagen? leg dan het rest materiaal weer aan het begin zo heb je het minste afval moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen

nog een tip!
leg je laminaat helemaal door zonder bij de deuren/dorpels te stoppen (haal deze weg

vind het zelf zo lelijk als je bij de dorpels stopt en dat dan daar weer een afwerk latje opzit
Great minds think alike.
pi_52581492
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:

das waar, zo heb ik het idd ook gedaan, eerst volleggen met volle planken, afzagen en afval aant begin leggen

quote]Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef Sickert het volgende:

aan het begin zo heb je het minste afval moet t natuurlijk wel een beetje uitkomen

nog een tip!

[/quote]

idd, doorleggen die hap > zo veel mooier
pi_52581493
wat een tips allemaal

@kevin wij hebben noggeneens dorpels dus we moeten het wel doorleggen dat van restmateriaal is een goede

@JP ik ga mijn plinten bevestigen op speciale clips. die boor je in de muur en dan kan je de plint er zo opschuiven. is ideaal aangezien je dan weinig moeite hoeft te doen om de plinten los te krijgen bij het wegwerken van draad.
pi_52581494
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Great minds think alike.
hehe

ik ben de koning van het doorleggen

lekker puzzelen in de deur opening
Narf!
pi_52581536
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:39 schreef jpjedi het volgende:

En gewoon afkortzaag met trekfunctie (kop maar in. ) pakken en dan kun je op verstek zagen etc. Zaagranden
lekker trekken

mmm, lange lengtes? ik heb mn laminaat aan een stuk door gelegd, 12meter
pi_52581538
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:41 schreef Sickert het volgende:

[..]

hehe

ik ben de koning van het doorleggen

lekker puzzelen in de deur opening
Heerlijk werk inderdaad...Ging vaak mee met mijn vader als hij een klusje had ergens en op een gegeven moment wordt je dan echt een team en knal je de bovenverdieping er in een halve dag in. Een goede verstekzaag met trekfunctie scheelt veel tijd ten opzichte van alles met die decoupeerzaag.

@Puni: Dat soort plinten is nog beter!!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:48:21 #275
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52581566
Laminaat nerds!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')