Vertelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Je zou je dood lachen als je wist wat ik dat weekend ga doen, het is echt té erg
Wat is de OWee, ik heb geen ideequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga denk ik stiekum toch nog even in de stad rondlopen in de OWee. Eigenlijk ben ik daar natuurlijk te oud voor, maar het is altijd zo leuk en gezellig
je bent 25, dus OWee zou een puber discotheek zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga denk ik stiekum toch nog even in de stad rondlopen in de OWee. Eigenlijk ben ik daar natuurlijk te oud voor, maar het is altijd zo leuk en gezellig
Introductieweek van de universiteitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de OWee, ik heb geen idee
Excuse me zeg. Ik ben een Zeer Volwassen Vrouw ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
je bent 25, dus OWee zou een puber discotheek zijn?![]()
sorry mevrouwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Excuse me zeg. Ik ben een Zeer Volwassen Vrouw ja!![]()
Wat ga je vanavond eten, toch niet weer iets dat over de datum is?
Hee, dat is een meevaller! Geen last gehad van de biefstuk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
sorry mevrouw![]()
nee heb geen idee wat ik ga eten... mn zusje kookt![]()
Ach, laten we zeggen: vooral diarree, véél en langdurigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef justmattie het volgende:
nope, nergens last van
en ik hou me niet zo bezig met die ziektes![]()
vertel es
Klap op onderkant of even met een (oude) theelepel of schroevedraaier onder de rand wrikken zodat het vacuum opgeheven wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg die ***** pot bieten niet open
Ga zweedse ballekes maken
Ach, wat rotquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft voel me even kut.
Ik had Milou vanmiddag even, ze is net opgehaald en nu ga ik haar dus echt ruim 2 weken niet meer zien.
Had eigenlijk gedacht veel met mijn zusje op te trekken net als eigenlijk alle andere jaren, maar die kreeg vorige week de kolder in haar kop en had een vakantie naar Spanje geboekt voor 3 weken om daar naar Spaanse les te gaan, en is zondag dus vertrokken.
En zij belde net dus. En ik mis haar zo. En als ze het nu nog super naar haar zin had oké, maar dat is dus niet zo, het valt een beetje tegen.
Klacht: de 2 mensen die ik het liefste om me heen heb, moet ik 2 en een halve week missen![]()
Zit hier ook gewoon ook nog echt te janken![]()
Ik bel altijd bij de buurman aan als ik iets niet open krijgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
ach meissie toch.......ik kan het me gewoon zo goed voorstellen!!!!! Snif snotter!! Hier:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft voel me even kut.
Ik had Milou vanmiddag even, ze is net opgehaald en nu ga ik haar dus echt ruim 2 weken niet meer zien.
Had eigenlijk gedacht veel met mijn zusje op te trekken net als eigenlijk alle andere jaren, maar die kreeg vorige week de kolder in haar kop en had een vakantie naar Spanje geboekt voor 3 weken om daar naar Spaanse les te gaan, en is zondag dus vertrokken.
En zij belde net dus. En ik mis haar zo. En als ze het nu nog super naar haar zin had oké, maar dat is dus niet zo, het valt een beetje tegen.
Klacht: de 2 mensen die ik het liefste om me heen heb, moet ik 2 en een halve week missen![]()
Zit hier ook gewoon ook nog echt te janken![]()
* golfer is ook weer thuis na een dagje hard werken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Hee SoL, gaan we binnenkort een keer samen koken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed, ik ga sowieso vlgnd week naar een vriendin een paar dagen die vlak bij het strand woont, ws ook nog een paar dagen Brabant bij mijn vader en ik heb HEM ook nog natuurlijk iig aankomend weekend.
Pfffft klote-dipjes![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Sollie![]()
![]()
Dipje kan af en toe best hoor... ik zou helemaal freaken als ik mijn kind zo lang moest missen. Ik zou al freaken als ik mijn Palm zo lang moest missen, nerd die ik ben.
Hier een leuk plaatje voor jou:
[afbeelding]
mjam.
Tnxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Lieve SeaOfLove een dikke knuffel voor je!!![]()
ben jij dan degene die steeds aan het f5-en is zodat we aan zoveel views komenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef justmattie het volgende:
dont worrie, waarschijnlijk willen de anderen niet eens komen hier![]()
![]()
Neeeee, niet in dat grote hoekbad!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gatver zou ik ongesteld moeten worden ofzo... wat een emo ben ik opeens![]()
nee ik check via MyaTquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben jij dan degene die steeds aan het f5-en is zodat we aan zoveel views komen![]()
Dan worden je views ook opgeteld hoor.quote:
oh crapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan worden je views ook opgeteld hoor.![]()
Maareh, jij bent dus alleen thuis. Hoe oud ben je, heb je de vallen al gezet en komt Robert DeNiro zo langs?![]()
Views worden alleen opgeteld als je in het topic zelf neust, kneusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
en druk 6x op MyaT, geen nieuwe berichten, geen extra views dus
Nou dat zou niet zo lekker uitkomen danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gatver zou ik ongesteld moeten worden ofzo...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
i-spy, editor21, sanni... dat zijn er al 3... maal 40x...
ohquote:
Nee, plassert (met de deur open).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten trouwens een occulte thriller te kijken, nu ff plaspauze... doe ik alle deuren open, lichten aan
Schijterd 1e klas![]()
Dan gaan we het echt doen ook! Heb je t druk, de komende weken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ ColdFeet: lijkt me een leuk en gezellig idee![]()
Er staat nog ergens een minikook-culmeetje gepland binnenkort, misschien kan je je daarbij aansluiten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Dan gaan we het echt doen ook! Heb je t druk, de komende weken?
Yeah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja SOL, anders nodig je HEM uit en laat je HEM koken voor ONS. En daarna met z'n allen in bad. Goed idee?
Welke?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten trouwens een occulte thriller te kijken
We hebben hem uitgezet, wilden tussendoor jouw vrouw mijn vrouw kijken, en toen moesten we naar bedquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
i-spy, editor21, sanni... dat zijn er al 3... maal 40x...
HIJ weet niks van FOK! en dat houden we ook maar zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat zou niet zo lekker uitkomen dan![]()
Klinkt heerlijk, laat het maar op je afkomen
Volgens mij is HIJ steeds aan het F5'en![]()
Wij zitten trouwens een occulte thriller te kijken, nu ff plaspauze... doe ik alle deuren open, lichten aan
Schijterd 1e klas![]()
Ik ga een paar dagen naar een vriendin en een paar dagen richting Brabant, nog geen dagen afgesprokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan gaan we het echt doen ook! Heb je t druk, de komende weken?
Lijkt me een goed plan. Had het Isa al gevraagd, en wie weet vindt Hobbel het ook leuk om te komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staat nog ergens een minikook-culmeetje gepland binnenkort, misschien kan je je daarbij aansluiten?
laat ik even over aan SOL
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef MissHobje het volgende:
Hey Sol... wat klaag je nou met dat je alleen bent enzo
Zijn hier allemaal lieve CUL mensjes voor je![]()
Muts
Dat zou helemaal een strak plan zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja SOL, anders nodig je HEM uit en laat je HEM koken voor ONS. En daarna met z'n allen in bad. Goed idee?
Is ook goed, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon een keer in de komende twee weken, lekker risotto maken ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Had het Isa al gevraagd, en wie weet vindt Hobbel het ook leuk om te komen.
Dan zijn we met zijn zevenen: Stereo, Bluezz, Golfer, Isa, ColdFeet, Hobbel en ikke. Meer past er niet in![]()
I know...lijtk me gezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook goed, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon een keer in de komende twee weken, lekker risotto maken ofzo.
Maar ik zie dat je uitgeluld bent
Dan donderdag it isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Donderdag kan ik wel, SoL. Beetje drukke weken voor mij
Is goed! Nu ga ik rennen voor m'n tramquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom wel naar Den Haag, ben ik even weg uit dit hok hier![]()
Ren zequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is goed! Nu ga ik rennen voor m'n tram
En hij schrok niet enzo ??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know...lijtk me gezellig
Heb net aan hem gevraagd of ik mijn cavia's mee mag nemen, realiseerde me net dat die beesten niet zo lang zonder eten en drinken kunnen![]()
Wie weet kan ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Had het Isa al gevraagd, en wie weet vindt Hobbel het ook leuk om te komen.
Dan zijn we met zijn zevenen: Stereo, Bluezz, Golfer, Isa, ColdFeet, Hobbel en ikke. Meer past er niet in![]()
Eén ding is zeker: je bent dan wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wie weet kan ik( heb altijd klote plannings sávonds
Denk niet dat ik hem heb laten afschrikken aangezien hij gisteren toiletartikelen e.d. voor me heeft gekocht zodat ik niet steeds alles hoef mee te sjouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En hij schrok niet enzo ??
gaat goed women
Jaja nog steeds geen grijze haar te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hello Kitty
Heeft mijn zus ook. Maar die is even oud als SOL.
En SOL, wat is je haar zwart![]()
![]()
quote:
Haaaaaaaalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb zin in eten, maar geen zin in kokenOch jee. Zal toch moeten als ik iets lekkers wil hebben.
Jij een héél fijn weekendquote:
Ik had het over iets lekkersquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het in een stokbroodje veel leuker staan
ZONDAG VOETBALquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:03 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lekker pizza van de echte Italiaan uit het dorp.
Wel duur, 2 pizza's voor ¤ 25, maar dan heb je wel wat.![]()
Nu even uitbuiken en mijn Opa-dutje doen na dit drukke werkweekje.
Ja! Maar dat hebben we niet in dit dorpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Bluezz het volgende:
wat écht lekkere afhaal is, komt van de Toko, zelf uitkiezen uit de bakken die vers gemaakt zijn door de eigenaar (met uitleg wat het is etc) en dan even in de mag.
Nope. Ga er zeker niet heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer naar Doetinchem?![]()
![]()
Toch?
Nee, maar toch loop ik twee keer per jaar de voorraad kast na of iets over datum isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef justmattie het volgende:
droog spul bederft niet snel
Net chinees gegeten
ik ga ook nooit naar uitwedstrijden, zaterdags weer 6 uur aant werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer naar Doetinchem?![]()
![]()
Toch?
Ben jij voor Cambuur?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik ga ook nooit naar uitwedstrijden, zaterdags weer 6 uur aant werk![]()
Zit nu ook aan een bureau achter een echte PC!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik zit nu aan een bureau achter een Echte PCLapje staat trouwens nog wel op de bank. Aan.
jeps, TROTS !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij voor Cambuur?
Respect voor supporters van de eerste divisie
Mag ik met mijn muis op jouw mousepad komen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dat al snel of is dit je eerste keer?
Ik heb geen mousepadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik met mijn muis op jouw mousepad komen?
Met een rood puntje?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw vrouw mijn vrouw, is dat dat programma waarbij ze vrouwen swappen en het altijd met knokken eindigt?
Ja dat doe ik ook. En ik haal me er altijd een berg met rotzooi uit dat wil je niet weten.........Stom eigenlijk. Wat ik standaard weg moet gooien is het droge spul (pakjes soep, saus, kant en klaar voedsel etc.) Dat koop ik dan toch maar weer onder het motto 'makkelijk voor als je niet wilt koken', maar als ik geen zin heb om te koken dan haal ik wel een frietje! Zonde van het geld iedere keer......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar toch loop ik twee keer per jaar de voorraad kast na of iets over datum is![]()
nee zit helemaal geen licht inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met een rood puntje?![]()
Ik heb er eentje met een verlicht kontje en ligt op een rond matje met gekleurde bolletjes
Ik ga een wijntje nemen voor bij jouw vrouw mijn vrouw
Staat fout in de gids
Wij hebben echt heel weinig voorraadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook. En ik haal me er altijd een berg met rotzooi uit dat wil je niet weten.........Stom eigenlijk. Wat ik standaard weg moet gooien is het droge spul (pakjes soep, saus, kant en klaar voedsel etc.) Dat koop ik dan toch maar weer onder het motto 'makkelijk voor als je niet wilt koken', maar als ik geen zin heb om te koken dan haal ik wel een frietje! Zonde van het geld iedere keer......
Kotsen, poepen en gillen, knap hoorquote:
Ben dat nooit zo gewend dat iemand voor mij zorgtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Klinks alsof hij goed voor je kan zorgen Solliedat hebben vrouwen toch graag? Zelfs die heule zelfstandige
[..]
Kotsen, poepen en gillen, knap hoor
Ik ga ff naar de AH en dan over een uurtje VOETBAL KIJKEN
Ja, dat was een cadeautje voor jou nu is het beest beledigdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en bleggg toen hij lunch was halen zat ik lekker op het terras, komt de ene kat op eens met een muis aanzetten en ik van![]()
en gillen, en dat beest zo van trots naar mij kijken van
![]()
Vanochtend durfde ik de huiskamer nieteens, het beest er daar ook een paar gelegdquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat was een cadeautje voor jou nu is het beest beledigd
En die poes doet niets met die cavias?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo en nu weer op het terras zitten, de cavia's lopen daar al uren los![]()
Nee allebei de katten en de kitten zijn bang voor de cavia'squote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En die poes doet niets met die cavias?
Maar ze vangen wel muizenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Nee allebei de katten en de kitten zijn bang voor de cavia's![]()
Joh, SOL is ons door HEM allang vergetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
Toch lopen die SC-topics een stuk langzamer sinds SOL HEM heeft ontmoet, vinden jullie ook niet?
Tnx meis, en veul succesquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef ColdFeet het volgende:
Wat! Het is echt aan! Wat leuk! Gefeliciteerd, SoLHeb je nu nog wel tijd voor onze date donderdag?
Ik moet eens even heel erg hard aan de slag deze week, wens me maar succes!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ah mooi, we hebben onze kok gevonden voor een CUL-meet.Sol
Kee dan ga ik ervoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lijkt me het proberen waard!
Ik geloof van wel jahquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Je bent wel helemaal fliefd he
Als hij net zoveel last van files heeft als ik net, kan het nog even duren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Hij is er nog steeds niet (hij zou er om 6 uur ongeveer zijn), zal maar even tjekken of het water niet teveel is afgekoeld![]()
Dat zal het wel zijn idd. Daarbij kan hij me niet laten zitten aangezien ik in zijn huis benquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als hij net zoveel last van files heeft als ik net, kan het nog even duren.
Het was erg druk op de weg.
Hij komt net binnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is naar zijn andere vriendin, SOL
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor zo als vriendje thuiskomt heb ik hapjes met zalm en holl. garnalen gemaakt, kaasstengels en baconhapjes wat we gaan nuttigen in het bad wat ik al vol heb laten lopen met een glaasje Champagne erbij.
Daarna als we uitgebadderd zijn: tongfilet in roomboter, gebakken aardappeltjes en salade![]()
Als dessert hebben we gewoon simpel SOL![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zou SOL al een hapje van z'n garnaal in het badwater hebben genomen?
en ze nam nog wel hapjes en lekker drankie mee naar het badquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, jongens. Het lijkt hier wel weer SEX SC.
Zouden ze al uit bad zijn?![]()
Loungen schat, loungen. Of kennen ze dat niet in de provincie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef justmattie het volgende:
waarom zitten hun altijd op de grond te praten, kan hij geen banken veroorloven ofzo
Ja dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loungen schat, loungen. Of kennen ze dat niet in de provincie?
Hij heeft een bad waar je met zn tweetjes inkan, dan is ie vast geen sloeber.
ik lounge altijd lekker op de bank, zit veel lekkerderquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loungen schat, loungen. Of kennen ze dat niet in de provincie?
Hij heeft een bad waar je met zn tweetjes inkan, dan is ie vast geen sloeber. Of ze zitten gewoon bovenop elkaar![]()
dan doe ik liever andere dingen ipv loungenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lounge het liefst in bed, met een blote vent aan mijn zijde
Zei ik dat hardop?
Je fluisterde het in mijn oor gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lounge het liefst in bed, met een blote vent aan mijn zijde
Zei ik dat hardop?
Sure, jij gaat de hele nacht door, en de volgende ochtend. Toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
dan doe ik liever andere dingen ipv loungen
oja en wel met een vrouw dan he![]()
hij welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure, jij gaat de hele nacht door, en de volgende ochtend. Toch?
Hee vraag hem es, iemand heeft mijn blog (zie sig) opgekocht en nu heb ik een heleboel dollars. Vraag hem eens of ik ze nu in Euro moet laten omzetten of dat ik het even in dollars moet laten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu is hij aan het bellen en heeft het over inflatie-correctie'sDus dan FOK ik jullie maar ff
![]()
HIJ is een econoom ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu is hij aan het bellen en heeft het over inflatie-correctie's![]()
Ohhh maar Golfer-beeb, zoiets zal voor mij nog lang niet aan de orde zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
HIJ is een econoom ofzo?
Zolang ie het nog niet heeft over borstcorrecties of buikwandcorrecties hoef je je geen zorgen te maken.
Ja dat zal wel, en maar zeggen dat ie niet meer weet wat zijn FOK!account isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zei eerder toch al dat hij een echt ban heeft![]()
![]()
Ja, dat was mij al duidelijk: z'n laatste succesvolle project dat ie gemanaged heeft heette SOL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Verder is hij iets van project-manager oid![]()
We zitten nog in de iniatiele-fase (schrijf ik dat goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was mij al duidelijk: z'n laatste succesvolle project dat ie gemanaged heeft heette SOL.
Op naar het volgende project.
hij is op FOK gekomen om vrienden van hem in een K&W-topic te volgen met de verbouwing van hun huis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, en maar zeggen dat ie niet meer weet wat zijn FOK!account is
terugsmijten als zij vannacht liggen te pitten en jij toch wakker bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:21 schreef Stereotomy het volgende:
KUTHUISGENOTEN DIE MET DEUREN SMIJTEN ALS ZE WEGGAAN
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
terugsmijten als zij vannacht liggen te pitten en jij toch wakker bent![]()
Eet-technisch? Pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We zitten nog in de iniatiele-fase (schrijf ik dat goed?) zegt hij net.
Dadelijk maar even de bende van gisteraaf/vannacht opruimen![]()
Maargoed, denken jullie eens mee, wat moet ik doen om gisteraaf te overtreffen?
Oh balen is dat zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:01 schreef Bluezz het volgende:
WakkerrrrrrrOp mijn vrije dag
Niet door huisgenoten, want de 1 is naar zijn werk en de ander zit in de tuinmaar doordat Piet de Loodgiet om half 9 zou komen.
En hij is er nog niet
Vanavond maar gewoon op aarde terugkomen SOL ? Dit is toch niet om vol te houden lijkt me
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Lijkt btw wel of er hier een wijnhandel geplunderd is, overal lege flessen door de keuken heen![]()
Oeii... kan wel als dessert flensjes maken met aardbeien. Die dingen zijn nog steeds niet op aangezien we steeds niet aan het dessert toekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eet-technisch? Pannekoeken bakken![]()
Of uitgebreid Indiaas koken ofzo.
Bah, het was laat gister en vroeg vanmorgen. Ik ben echt moe.
strak plan jah, hij flikkert alles steeds in het soutterein en op het terras en in de keuken dus neer, van het weekend heeft hij eindelijk alles weggeruimd, stonden geloof ik wel een half uur bij de glasbakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Straks maar eens naar de glasbak
Lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, Jongens!
Vandaag heb ik een zakje amandelen bij me met 35% korting!
Tijd om te stoppen. Sigaretten zijn een afknapper voor veel mannen. Bah, tongzoenen met SoL, moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de tijgergarnalen liggen in een marinade van olie, oestersaus, gemalen 4-seizoenpeper, wat citroensap en 2 teentjes knoflook uitgeperst![]()
En nu douchen er richting winkels lopen want mijn sigaretten zijn op![]()
Ik zorg er daarom ook altijd voor, dat ik een vriend heb die minstens evenveel rookt als dat ik doequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen. Sigaretten zijn een afknapper voor veel mannen. Bah, tongzoenen met SoL, moet er niet aan denken.![]()
Mag geen koolzuur meer van de tandarts dus dit is het enige redelijke alternatiefquote:
Of je vist als SOL weer meteen een andere grote vis uit de vijver.quote:Liefdesverdriet minder erg dan gedacht
Uitgegeven: 21 augustus 2007 11:54
Als je nog volop verliefd in je relatie staat, lijkt een breuk het ergste wat je kan overkomen. Maar als er inderdaad een eind komt aan je relatie, valt het vaak mee, beweren onderzoekers van het Nortwestern University in Chicago.
Mensen denken dat ze volledig instorten als hun lief hen verlaat, maar als het echt gebeurt, zijn we lang niet zo verdrietig als we dachten. Onderzoekers vergeleken de voorspellingen van jonge verliefden hoe ze zich zouden voelen als hun relatie over zou zijn, met de gevoelens die ze rapporteren als hun verkering inderdaad uitging. Uiteindelijk bleek de breuk niet zo erg als de deelnemers van te voren hadden gedacht.
We zijn veel beter in staat om een liefdesbreuk te overleven dan we denken, concludeert psycholoog Eli Finkel in zijn onderzoek. Hij ontdekte ook dat mensen die meer verliefdheid rapporteerden ook net iets verdrietiger zijn, dan mensen die niet zo verliefd waren. De studie is online gepubliceerd in Journal of Experimental Social Psychology.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of je vist als SOL weer meteen een andere grote vis uit de vijver.
Oh het water loopt me al in de mond!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de tijgergarnalen liggen in een marinade van olie, oestersaus, gemalen 4-seizoenpeper, wat citroensap en 2 teentjes knoflook uitgeperst![]()
omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh het water loopt me al in de mond!!Ik heet gewoon kippensoep
![]()
En bij mij is het dus zo dat ik amper jaloers ben. En van dat benauwende bezitterige kan ik al helemaaaaaal niet tegen. Ik weet nog wel dat dagwaarde boos was omdat ik na twaalf uur pas thuiskwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was door mijn vorige relatie ook erg jaloers begonnen aan deze relatie - vind ik zelf. Bij mijn vorige ex weet ik echt niet wat waar is en niet waar is wat ze me in een jaar tijd verteld heeft, dus dan begin je ook niet lekker aan een nieuwe relatie.Maar gaandeweg merk je toch dat jaloezie nooit het gewenste effect heeft op de ander, dus dan kun je beter proberen niet jaloers te zijn. Soms wel moeilijk.
R&P SEX chat dit.
OT: wortel
[..]
omg
kut das waar ook, ik zou ook nog knoflooksoep maken...nu mot ik gaan stressen...beter dat ik even stop met de wijntjes die zo makkelijk wegdrinken als je in de keuken bezig bentquote:
Isabeau Kippensoep, aangenaam kennis met u te makenquote:
Kut is dat iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst jaloers was, dus dat rotgevoel ken ik amper. Gelukkig maar, het schijnt kut te zijn. Een (in mijn ogen) goede relatie in mijn omgeving staat op springen vanwege jaloersegevoelens. Zij wil per se een keer afspreken met een ex van jaren geleden en hij wil het niet hebben omdat hij bang is haar kwijt te raken. Zij zet het toch door en hij heeft gezegd dat als het vaker dan 1x gaat worden dat het dan uit is. En hij meent hetRotgevoel dat jaloers zijn.
Ik vind een paar dingen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Euhm.... ik zou me ook niet leuk voelen in zo'n situatie als zij per se die ex wil ontmoeten, maar ik zou dan voorstellen om het met z'n drieeën te doen. Als zij dan niet in zou stemmen, mja... dat hele dreigen met uitmaken schiet ook niet op. ik weet niet hoor in zulke situaties.Wat vinden jullie
Jahquote:
Tnxquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
Dat klinkt weer erg smakelijk en verleidelijk, SOL.
Jij weet een man wel te verwennen, hoor.![]()
Gelukkig weet Bluezz ook mijn erotische zones in de maagstreek via lekker eten vaak te verwennen.
Hij wil haar wel vertrouwen, maar hij heeft aan mij uitgelegd dat hij zich de afgelopen weken zó vreselijk rot heeft gevoeld (bang, eenzaam, angstig, verward, jaloers, kon niet goed slapen) dat hij heeft besloten dit maar 1x te willen doormaken. Het is ook geen loos dreigement, want hij doet het ook. Als ze ermee doorgaat is het uit, hij wil zich nooit weer zo voelen. Gaat hier natuurlijk ook om de achtergrond van hoe die relatie is beëindigd en zij was in het begin van hun relatie nog niet echt over hem heen en de ex heeft in alle jaren er tussen nooit weer een ander gehad. Ik begrijp zijn angst wel...quote:
en meteen daarna:quote:
quote:Maar goed, ik ga niet net doen of ik mannen weer begrijp, want ik begrijp niets van ze![]()
Da's toch 2006?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat jij een heuse metroseksueel bent![]()
Dat maakt het wel anders natuurlijk. Dan begrijp ik zijn angst wel, maar dan nog... tsja, ieder individu is verschillend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wil haar wel vertrouwen, maar hij heeft aan mij uitgelegd dat hij zich de afgelopen weken zó vreselijk rot heeft gevoeld (bang, eenzaam, angstig, verward, jaloers, kon niet goed slapen) dat hij heeft besloten dit maar 1x te willen doormaken. Het is ook geen loos dreigement, want hij doet het ook. Als ze ermee doorgaat is het uit, hij wil zich nooit weer zo voelen. Gaat hier natuurlijk ook om de achtergrond van hoe die relatie is beëindigd en zij was in het begin van hun relatie nog niet echt over hem heen en de ex heeft in alle jaren er tussen nooit weer een ander gehad. Ik begrijp zijn angst wel...![]()
Maar goed, ik ga niet net doen of ik mannen weer begrijp, want ik begrijp niets van ze![]()
De flair, de viva en de cosmo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef justmattie het volgende:
wat heb je nodig als ''metroseksueel'' zijnde ?
de anybody?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
in de viva staat altijd zon leuke column
Nee.quote:
Filemon Wesselink, of hoeheettie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
in de viva staat altijd zon leuke column
hormat....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik weet dat een man a la HEM in is, maar SOL, wat maakt HEM HEM?
Jep vakantiequote:
ik volgende week vrij, weekje werken, 2 weken vrijquote:
Mmm, dan heb je beter weer gehad dan ik hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef MissHobje het volgende:
Ja ik was in Nederland op vakantie.
Beetje limburg, brabant, midden-NL en zeeland
Ja dat absoluut.. we zijn zeker de helft aan drama buien misgelopen hehheequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mmm, dan heb je beter weer gehad dan ik hier
Jep naar Spanje met de auto. Gaan ook weer het een en ander importerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef MissHobje het volgende:
Naar buitenland ?
Vluchtelingen uit Marokko?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Jep naar Spanje met de auto. Gaan ook weer het een en ander importeren
Nee, ik heb gehoord dat die niet echt lekker zijn om op te eten dus ik heb enige voorkeur voor iets andersquote:
Lekker zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dank je dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef MissHobje het volgende:
Lekker zeg![]()
Hoop dat je een heerlijke vakantie zal hebben.
Wat ga je zoal meenemen dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ga je zoal meenemen dan?
Wijn? Olie? Saffraan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ga binnenkort naar Spanje en breng mee terugHarde Spaanse worst Port Sherry Olijven met ansjovis Ansjovis etc
En vertel eens wat hormat isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hormat....
wat moet ik daar nu op zeggen
Het is een soort vorm van een begroeting.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah kut....dat ben ik vergetenIs iets Indisch/Indoneschisch geloof ik wat hij zei
![]()
Spuit-48:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:49 schreef Bluezz het volgende:
"HORMAT" is een oud-Javaans woord voor "groet".
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef golfer het volgende:
Het is een soort vorm van een begroeting.
Heb je de cavia's al ingepakt in de koffer?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Bleggg ik ga vanaaf weer naar huis...geen klap zin in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |