Eén ding is zeker: je bent dan wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wie weet kan ik( heb altijd klote plannings sávonds
Denk niet dat ik hem heb laten afschrikken aangezien hij gisteren toiletartikelen e.d. voor me heeft gekocht zodat ik niet steeds alles hoef mee te sjouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En hij schrok niet enzo ??
gaat goed women
Jaja nog steeds geen grijze haar te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hello Kitty
Heeft mijn zus ook. Maar die is even oud als SOL.
En SOL, wat is je haar zwart![]()
![]()
quote:
Haaaaaaaalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb zin in eten, maar geen zin in kokenOch jee. Zal toch moeten als ik iets lekkers wil hebben.
Jij een héél fijn weekendquote:
Ik had het over iets lekkersquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het in een stokbroodje veel leuker staan
ZONDAG VOETBALquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:03 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lekker pizza van de echte Italiaan uit het dorp.
Wel duur, 2 pizza's voor ¤ 25, maar dan heb je wel wat.![]()
Nu even uitbuiken en mijn Opa-dutje doen na dit drukke werkweekje.
Ja! Maar dat hebben we niet in dit dorpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Bluezz het volgende:
wat écht lekkere afhaal is, komt van de Toko, zelf uitkiezen uit de bakken die vers gemaakt zijn door de eigenaar (met uitleg wat het is etc) en dan even in de mag.
Nope. Ga er zeker niet heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer naar Doetinchem?![]()
![]()
Toch?
Nee, maar toch loop ik twee keer per jaar de voorraad kast na of iets over datum isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef justmattie het volgende:
droog spul bederft niet snel
Net chinees gegeten
ik ga ook nooit naar uitwedstrijden, zaterdags weer 6 uur aant werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer naar Doetinchem?![]()
![]()
Toch?
Ben jij voor Cambuur?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik ga ook nooit naar uitwedstrijden, zaterdags weer 6 uur aant werk![]()
Zit nu ook aan een bureau achter een echte PC!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik zit nu aan een bureau achter een Echte PCLapje staat trouwens nog wel op de bank. Aan.
jeps, TROTS !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij voor Cambuur?
Respect voor supporters van de eerste divisie
Mag ik met mijn muis op jouw mousepad komen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dat al snel of is dit je eerste keer?
Ik heb geen mousepadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik met mijn muis op jouw mousepad komen?
Met een rood puntje?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw vrouw mijn vrouw, is dat dat programma waarbij ze vrouwen swappen en het altijd met knokken eindigt?
Ja dat doe ik ook. En ik haal me er altijd een berg met rotzooi uit dat wil je niet weten.........Stom eigenlijk. Wat ik standaard weg moet gooien is het droge spul (pakjes soep, saus, kant en klaar voedsel etc.) Dat koop ik dan toch maar weer onder het motto 'makkelijk voor als je niet wilt koken', maar als ik geen zin heb om te koken dan haal ik wel een frietje! Zonde van het geld iedere keer......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar toch loop ik twee keer per jaar de voorraad kast na of iets over datum is![]()
nee zit helemaal geen licht inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met een rood puntje?![]()
Ik heb er eentje met een verlicht kontje en ligt op een rond matje met gekleurde bolletjes
Ik ga een wijntje nemen voor bij jouw vrouw mijn vrouw
Staat fout in de gids
Wij hebben echt heel weinig voorraadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook. En ik haal me er altijd een berg met rotzooi uit dat wil je niet weten.........Stom eigenlijk. Wat ik standaard weg moet gooien is het droge spul (pakjes soep, saus, kant en klaar voedsel etc.) Dat koop ik dan toch maar weer onder het motto 'makkelijk voor als je niet wilt koken', maar als ik geen zin heb om te koken dan haal ik wel een frietje! Zonde van het geld iedere keer......
Kotsen, poepen en gillen, knap hoorquote:
Ben dat nooit zo gewend dat iemand voor mij zorgtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Klinks alsof hij goed voor je kan zorgen Solliedat hebben vrouwen toch graag? Zelfs die heule zelfstandige
[..]
Kotsen, poepen en gillen, knap hoor
Ik ga ff naar de AH en dan over een uurtje VOETBAL KIJKEN
Ja, dat was een cadeautje voor jou nu is het beest beledigdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en bleggg toen hij lunch was halen zat ik lekker op het terras, komt de ene kat op eens met een muis aanzetten en ik van![]()
en gillen, en dat beest zo van trots naar mij kijken van
![]()
Vanochtend durfde ik de huiskamer nieteens, het beest er daar ook een paar gelegdquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat was een cadeautje voor jou nu is het beest beledigd
En die poes doet niets met die cavias?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo en nu weer op het terras zitten, de cavia's lopen daar al uren los![]()
Nee allebei de katten en de kitten zijn bang voor de cavia'squote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En die poes doet niets met die cavias?
Maar ze vangen wel muizenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Nee allebei de katten en de kitten zijn bang voor de cavia's![]()
Joh, SOL is ons door HEM allang vergetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
Toch lopen die SC-topics een stuk langzamer sinds SOL HEM heeft ontmoet, vinden jullie ook niet?
Tnx meis, en veul succesquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:48 schreef ColdFeet het volgende:
Wat! Het is echt aan! Wat leuk! Gefeliciteerd, SoLHeb je nu nog wel tijd voor onze date donderdag?
Ik moet eens even heel erg hard aan de slag deze week, wens me maar succes!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ah mooi, we hebben onze kok gevonden voor een CUL-meet.Sol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |