Dan gaan we het echt doen ook! Heb je t druk, de komende weken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ ColdFeet: lijkt me een leuk en gezellig idee![]()
Er staat nog ergens een minikook-culmeetje gepland binnenkort, misschien kan je je daarbij aansluiten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Dan gaan we het echt doen ook! Heb je t druk, de komende weken?
Yeah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja SOL, anders nodig je HEM uit en laat je HEM koken voor ONS. En daarna met z'n allen in bad. Goed idee?
Welke?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten trouwens een occulte thriller te kijken
We hebben hem uitgezet, wilden tussendoor jouw vrouw mijn vrouw kijken, en toen moesten we naar bedquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
i-spy, editor21, sanni... dat zijn er al 3... maal 40x...
HIJ weet niks van FOK! en dat houden we ook maar zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat zou niet zo lekker uitkomen dan![]()
Klinkt heerlijk, laat het maar op je afkomen
Volgens mij is HIJ steeds aan het F5'en![]()
Wij zitten trouwens een occulte thriller te kijken, nu ff plaspauze... doe ik alle deuren open, lichten aan
Schijterd 1e klas![]()
Ik ga een paar dagen naar een vriendin en een paar dagen richting Brabant, nog geen dagen afgesprokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan gaan we het echt doen ook! Heb je t druk, de komende weken?
Lijkt me een goed plan. Had het Isa al gevraagd, en wie weet vindt Hobbel het ook leuk om te komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staat nog ergens een minikook-culmeetje gepland binnenkort, misschien kan je je daarbij aansluiten?
laat ik even over aan SOL
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef MissHobje het volgende:
Hey Sol... wat klaag je nou met dat je alleen bent enzo
Zijn hier allemaal lieve CUL mensjes voor je![]()
Muts
Dat zou helemaal een strak plan zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja SOL, anders nodig je HEM uit en laat je HEM koken voor ONS. En daarna met z'n allen in bad. Goed idee?
Is ook goed, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon een keer in de komende twee weken, lekker risotto maken ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Had het Isa al gevraagd, en wie weet vindt Hobbel het ook leuk om te komen.
Dan zijn we met zijn zevenen: Stereo, Bluezz, Golfer, Isa, ColdFeet, Hobbel en ikke. Meer past er niet in![]()
I know...lijtk me gezelligquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook goed, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon een keer in de komende twee weken, lekker risotto maken ofzo.
Maar ik zie dat je uitgeluld bent
Dan donderdag it isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Donderdag kan ik wel, SoL. Beetje drukke weken voor mij
Is goed! Nu ga ik rennen voor m'n tramquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom wel naar Den Haag, ben ik even weg uit dit hok hier![]()
Ren zequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is goed! Nu ga ik rennen voor m'n tram
En hij schrok niet enzo ??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know...lijtk me gezellig
Heb net aan hem gevraagd of ik mijn cavia's mee mag nemen, realiseerde me net dat die beesten niet zo lang zonder eten en drinken kunnen![]()
Wie weet kan ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Had het Isa al gevraagd, en wie weet vindt Hobbel het ook leuk om te komen.
Dan zijn we met zijn zevenen: Stereo, Bluezz, Golfer, Isa, ColdFeet, Hobbel en ikke. Meer past er niet in![]()
Eén ding is zeker: je bent dan wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wie weet kan ik( heb altijd klote plannings sávonds
Denk niet dat ik hem heb laten afschrikken aangezien hij gisteren toiletartikelen e.d. voor me heeft gekocht zodat ik niet steeds alles hoef mee te sjouwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En hij schrok niet enzo ??
gaat goed women
Jaja nog steeds geen grijze haar te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hello Kitty
Heeft mijn zus ook. Maar die is even oud als SOL.
En SOL, wat is je haar zwart![]()
![]()
quote:
Haaaaaaaalenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb zin in eten, maar geen zin in kokenOch jee. Zal toch moeten als ik iets lekkers wil hebben.
Jij een héél fijn weekendquote:
Ik had het over iets lekkersquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het in een stokbroodje veel leuker staan
ZONDAG VOETBALquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:03 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een lekker pizza van de echte Italiaan uit het dorp.
Wel duur, 2 pizza's voor ¤ 25, maar dan heb je wel wat.![]()
Nu even uitbuiken en mijn Opa-dutje doen na dit drukke werkweekje.
Ja! Maar dat hebben we niet in dit dorpquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Bluezz het volgende:
wat écht lekkere afhaal is, komt van de Toko, zelf uitkiezen uit de bakken die vers gemaakt zijn door de eigenaar (met uitleg wat het is etc) en dan even in de mag.
Nope. Ga er zeker niet heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Golfer naar Doetinchem?![]()
![]()
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |