kut das waar ook, ik zou ook nog knoflooksoep maken...nu mot ik gaan stressen...beter dat ik even stop met de wijntjes die zo makkelijk wegdrinken als je in de keuken bezig bentquote:
Isabeau Kippensoep, aangenaam kennis met u te makenquote:
Kut is dat iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst jaloers was, dus dat rotgevoel ken ik amper. Gelukkig maar, het schijnt kut te zijn. Een (in mijn ogen) goede relatie in mijn omgeving staat op springen vanwege jaloersegevoelens. Zij wil per se een keer afspreken met een ex van jaren geleden en hij wil het niet hebben omdat hij bang is haar kwijt te raken. Zij zet het toch door en hij heeft gezegd dat als het vaker dan 1x gaat worden dat het dan uit is. En hij meent hetRotgevoel dat jaloers zijn.
Ik vind een paar dingen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Euhm.... ik zou me ook niet leuk voelen in zo'n situatie als zij per se die ex wil ontmoeten, maar ik zou dan voorstellen om het met z'n drieeën te doen. Als zij dan niet in zou stemmen, mja... dat hele dreigen met uitmaken schiet ook niet op. ik weet niet hoor in zulke situaties.Wat vinden jullie
Jahquote:
Tnxquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
Dat klinkt weer erg smakelijk en verleidelijk, SOL.
Jij weet een man wel te verwennen, hoor.![]()
Gelukkig weet Bluezz ook mijn erotische zones in de maagstreek via lekker eten vaak te verwennen.
Hij wil haar wel vertrouwen, maar hij heeft aan mij uitgelegd dat hij zich de afgelopen weken zó vreselijk rot heeft gevoeld (bang, eenzaam, angstig, verward, jaloers, kon niet goed slapen) dat hij heeft besloten dit maar 1x te willen doormaken. Het is ook geen loos dreigement, want hij doet het ook. Als ze ermee doorgaat is het uit, hij wil zich nooit weer zo voelen. Gaat hier natuurlijk ook om de achtergrond van hoe die relatie is beëindigd en zij was in het begin van hun relatie nog niet echt over hem heen en de ex heeft in alle jaren er tussen nooit weer een ander gehad. Ik begrijp zijn angst wel...quote:
en meteen daarna:quote:
quote:Maar goed, ik ga niet net doen of ik mannen weer begrijp, want ik begrijp niets van ze![]()
Da's toch 2006?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat jij een heuse metroseksueel bent![]()
Dat maakt het wel anders natuurlijk. Dan begrijp ik zijn angst wel, maar dan nog... tsja, ieder individu is verschillend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wil haar wel vertrouwen, maar hij heeft aan mij uitgelegd dat hij zich de afgelopen weken zó vreselijk rot heeft gevoeld (bang, eenzaam, angstig, verward, jaloers, kon niet goed slapen) dat hij heeft besloten dit maar 1x te willen doormaken. Het is ook geen loos dreigement, want hij doet het ook. Als ze ermee doorgaat is het uit, hij wil zich nooit weer zo voelen. Gaat hier natuurlijk ook om de achtergrond van hoe die relatie is beëindigd en zij was in het begin van hun relatie nog niet echt over hem heen en de ex heeft in alle jaren er tussen nooit weer een ander gehad. Ik begrijp zijn angst wel...![]()
Maar goed, ik ga niet net doen of ik mannen weer begrijp, want ik begrijp niets van ze![]()
De flair, de viva en de cosmo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef justmattie het volgende:
wat heb je nodig als ''metroseksueel'' zijnde ?
de anybody?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
in de viva staat altijd zon leuke column
Nee.quote:
Filemon Wesselink, of hoeheettie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
in de viva staat altijd zon leuke column
hormat....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik weet dat een man a la HEM in is, maar SOL, wat maakt HEM HEM?
Jep vakantiequote:
ik volgende week vrij, weekje werken, 2 weken vrijquote:
Mmm, dan heb je beter weer gehad dan ik hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef MissHobje het volgende:
Ja ik was in Nederland op vakantie.
Beetje limburg, brabant, midden-NL en zeeland
Ja dat absoluut.. we zijn zeker de helft aan drama buien misgelopen hehheequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mmm, dan heb je beter weer gehad dan ik hier
Jep naar Spanje met de auto. Gaan ook weer het een en ander importerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef MissHobje het volgende:
Naar buitenland ?
Vluchtelingen uit Marokko?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Jep naar Spanje met de auto. Gaan ook weer het een en ander importeren
Nee, ik heb gehoord dat die niet echt lekker zijn om op te eten dus ik heb enige voorkeur voor iets andersquote:
Lekker zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dank je dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:08 schreef MissHobje het volgende:
Lekker zeg![]()
Hoop dat je een heerlijke vakantie zal hebben.
Wat ga je zoal meenemen dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ga je zoal meenemen dan?
Wijn? Olie? Saffraan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ga binnenkort naar Spanje en breng mee terugHarde Spaanse worst Port Sherry Olijven met ansjovis Ansjovis etc
En vertel eens wat hormat isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hormat....
wat moet ik daar nu op zeggen
Het is een soort vorm van een begroeting.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah kut....dat ben ik vergetenIs iets Indisch/Indoneschisch geloof ik wat hij zei
![]()
Spuit-48:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:49 schreef Bluezz het volgende:
"HORMAT" is een oud-Javaans woord voor "groet".
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef golfer het volgende:
Het is een soort vorm van een begroeting.
Heb je de cavia's al ingepakt in de koffer?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Bleggg ik ga vanaaf weer naar huis...geen klap zin in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |