Eet-technisch? Pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We zitten nog in de iniatiele-fase (schrijf ik dat goed?) zegt hij net.
Dadelijk maar even de bende van gisteraaf/vannacht opruimen![]()
Maargoed, denken jullie eens mee, wat moet ik doen om gisteraaf te overtreffen?
Oh balen is dat zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:01 schreef Bluezz het volgende:
WakkerrrrrrrOp mijn vrije dag
Niet door huisgenoten, want de 1 is naar zijn werk en de ander zit in de tuinmaar doordat Piet de Loodgiet om half 9 zou komen.
En hij is er nog niet
Vanavond maar gewoon op aarde terugkomen SOL ? Dit is toch niet om vol te houden lijkt me
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Lijkt btw wel of er hier een wijnhandel geplunderd is, overal lege flessen door de keuken heen![]()
Oeii... kan wel als dessert flensjes maken met aardbeien. Die dingen zijn nog steeds niet op aangezien we steeds niet aan het dessert toekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eet-technisch? Pannekoeken bakken![]()
Of uitgebreid Indiaas koken ofzo.
Bah, het was laat gister en vroeg vanmorgen. Ik ben echt moe.
strak plan jah, hij flikkert alles steeds in het soutterein en op het terras en in de keuken dus neer, van het weekend heeft hij eindelijk alles weggeruimd, stonden geloof ik wel een half uur bij de glasbakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Straks maar eens naar de glasbak
Lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, Jongens!
Vandaag heb ik een zakje amandelen bij me met 35% korting!
Tijd om te stoppen. Sigaretten zijn een afknapper voor veel mannen. Bah, tongzoenen met SoL, moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de tijgergarnalen liggen in een marinade van olie, oestersaus, gemalen 4-seizoenpeper, wat citroensap en 2 teentjes knoflook uitgeperst![]()
En nu douchen er richting winkels lopen want mijn sigaretten zijn op![]()
Ik zorg er daarom ook altijd voor, dat ik een vriend heb die minstens evenveel rookt als dat ik doequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen. Sigaretten zijn een afknapper voor veel mannen. Bah, tongzoenen met SoL, moet er niet aan denken.![]()
Mag geen koolzuur meer van de tandarts dus dit is het enige redelijke alternatiefquote:
Of je vist als SOL weer meteen een andere grote vis uit de vijver.quote:Liefdesverdriet minder erg dan gedacht
Uitgegeven: 21 augustus 2007 11:54
Als je nog volop verliefd in je relatie staat, lijkt een breuk het ergste wat je kan overkomen. Maar als er inderdaad een eind komt aan je relatie, valt het vaak mee, beweren onderzoekers van het Nortwestern University in Chicago.
Mensen denken dat ze volledig instorten als hun lief hen verlaat, maar als het echt gebeurt, zijn we lang niet zo verdrietig als we dachten. Onderzoekers vergeleken de voorspellingen van jonge verliefden hoe ze zich zouden voelen als hun relatie over zou zijn, met de gevoelens die ze rapporteren als hun verkering inderdaad uitging. Uiteindelijk bleek de breuk niet zo erg als de deelnemers van te voren hadden gedacht.
We zijn veel beter in staat om een liefdesbreuk te overleven dan we denken, concludeert psycholoog Eli Finkel in zijn onderzoek. Hij ontdekte ook dat mensen die meer verliefdheid rapporteerden ook net iets verdrietiger zijn, dan mensen die niet zo verliefd waren. De studie is online gepubliceerd in Journal of Experimental Social Psychology.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of je vist als SOL weer meteen een andere grote vis uit de vijver.
Oh het water loopt me al in de mond!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de tijgergarnalen liggen in een marinade van olie, oestersaus, gemalen 4-seizoenpeper, wat citroensap en 2 teentjes knoflook uitgeperst![]()
omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh het water loopt me al in de mond!!Ik heet gewoon kippensoep
![]()
En bij mij is het dus zo dat ik amper jaloers ben. En van dat benauwende bezitterige kan ik al helemaaaaaal niet tegen. Ik weet nog wel dat dagwaarde boos was omdat ik na twaalf uur pas thuiskwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was door mijn vorige relatie ook erg jaloers begonnen aan deze relatie - vind ik zelf. Bij mijn vorige ex weet ik echt niet wat waar is en niet waar is wat ze me in een jaar tijd verteld heeft, dus dan begin je ook niet lekker aan een nieuwe relatie.Maar gaandeweg merk je toch dat jaloezie nooit het gewenste effect heeft op de ander, dus dan kun je beter proberen niet jaloers te zijn. Soms wel moeilijk.
R&P SEX chat dit.
OT: wortel
[..]
omg
kut das waar ook, ik zou ook nog knoflooksoep maken...nu mot ik gaan stressen...beter dat ik even stop met de wijntjes die zo makkelijk wegdrinken als je in de keuken bezig bentquote:
Isabeau Kippensoep, aangenaam kennis met u te makenquote:
Kut is dat iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst jaloers was, dus dat rotgevoel ken ik amper. Gelukkig maar, het schijnt kut te zijn. Een (in mijn ogen) goede relatie in mijn omgeving staat op springen vanwege jaloersegevoelens. Zij wil per se een keer afspreken met een ex van jaren geleden en hij wil het niet hebben omdat hij bang is haar kwijt te raken. Zij zet het toch door en hij heeft gezegd dat als het vaker dan 1x gaat worden dat het dan uit is. En hij meent hetRotgevoel dat jaloers zijn.
Ik vind een paar dingen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Euhm.... ik zou me ook niet leuk voelen in zo'n situatie als zij per se die ex wil ontmoeten, maar ik zou dan voorstellen om het met z'n drieeën te doen. Als zij dan niet in zou stemmen, mja... dat hele dreigen met uitmaken schiet ook niet op. ik weet niet hoor in zulke situaties.Wat vinden jullie
Jahquote:
Tnxquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:22 schreef golfer het volgende:
Dat klinkt weer erg smakelijk en verleidelijk, SOL.
Jij weet een man wel te verwennen, hoor.![]()
Gelukkig weet Bluezz ook mijn erotische zones in de maagstreek via lekker eten vaak te verwennen.
Hij wil haar wel vertrouwen, maar hij heeft aan mij uitgelegd dat hij zich de afgelopen weken zó vreselijk rot heeft gevoeld (bang, eenzaam, angstig, verward, jaloers, kon niet goed slapen) dat hij heeft besloten dit maar 1x te willen doormaken. Het is ook geen loos dreigement, want hij doet het ook. Als ze ermee doorgaat is het uit, hij wil zich nooit weer zo voelen. Gaat hier natuurlijk ook om de achtergrond van hoe die relatie is beëindigd en zij was in het begin van hun relatie nog niet echt over hem heen en de ex heeft in alle jaren er tussen nooit weer een ander gehad. Ik begrijp zijn angst wel...quote:
en meteen daarna:quote:
quote:Maar goed, ik ga niet net doen of ik mannen weer begrijp, want ik begrijp niets van ze![]()
Da's toch 2006?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat jij een heuse metroseksueel bent![]()
Dat maakt het wel anders natuurlijk. Dan begrijp ik zijn angst wel, maar dan nog... tsja, ieder individu is verschillend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wil haar wel vertrouwen, maar hij heeft aan mij uitgelegd dat hij zich de afgelopen weken zó vreselijk rot heeft gevoeld (bang, eenzaam, angstig, verward, jaloers, kon niet goed slapen) dat hij heeft besloten dit maar 1x te willen doormaken. Het is ook geen loos dreigement, want hij doet het ook. Als ze ermee doorgaat is het uit, hij wil zich nooit weer zo voelen. Gaat hier natuurlijk ook om de achtergrond van hoe die relatie is beëindigd en zij was in het begin van hun relatie nog niet echt over hem heen en de ex heeft in alle jaren er tussen nooit weer een ander gehad. Ik begrijp zijn angst wel...![]()
Maar goed, ik ga niet net doen of ik mannen weer begrijp, want ik begrijp niets van ze![]()
De flair, de viva en de cosmo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef justmattie het volgende:
wat heb je nodig als ''metroseksueel'' zijnde ?
de anybody?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
in de viva staat altijd zon leuke column
Nee.quote:
Filemon Wesselink, of hoeheettie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef justmattie het volgende:
in de viva staat altijd zon leuke column
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |