Kee dan ga ik ervoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lijkt me het proberen waard!
Ik geloof van wel jahquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Je bent wel helemaal fliefd he
Als hij net zoveel last van files heeft als ik net, kan het nog even duren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Hij is er nog steeds niet (hij zou er om 6 uur ongeveer zijn), zal maar even tjekken of het water niet teveel is afgekoeld![]()
Dat zal het wel zijn idd. Daarbij kan hij me niet laten zitten aangezien ik in zijn huis benquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als hij net zoveel last van files heeft als ik net, kan het nog even duren.
Het was erg druk op de weg.
Hij komt net binnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is naar zijn andere vriendin, SOL
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor zo als vriendje thuiskomt heb ik hapjes met zalm en holl. garnalen gemaakt, kaasstengels en baconhapjes wat we gaan nuttigen in het bad wat ik al vol heb laten lopen met een glaasje Champagne erbij.
Daarna als we uitgebadderd zijn: tongfilet in roomboter, gebakken aardappeltjes en salade![]()
Als dessert hebben we gewoon simpel SOL![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zou SOL al een hapje van z'n garnaal in het badwater hebben genomen?
en ze nam nog wel hapjes en lekker drankie mee naar het badquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, jongens. Het lijkt hier wel weer SEX SC.
Zouden ze al uit bad zijn?![]()
Loungen schat, loungen. Of kennen ze dat niet in de provincie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:50 schreef justmattie het volgende:
waarom zitten hun altijd op de grond te praten, kan hij geen banken veroorloven ofzo
Ja dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loungen schat, loungen. Of kennen ze dat niet in de provincie?
Hij heeft een bad waar je met zn tweetjes inkan, dan is ie vast geen sloeber.
ik lounge altijd lekker op de bank, zit veel lekkerderquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Loungen schat, loungen. Of kennen ze dat niet in de provincie?
Hij heeft een bad waar je met zn tweetjes inkan, dan is ie vast geen sloeber. Of ze zitten gewoon bovenop elkaar![]()
dan doe ik liever andere dingen ipv loungenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lounge het liefst in bed, met een blote vent aan mijn zijde
Zei ik dat hardop?
Je fluisterde het in mijn oor gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik lounge het liefst in bed, met een blote vent aan mijn zijde
Zei ik dat hardop?
Sure, jij gaat de hele nacht door, en de volgende ochtend. Toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
dan doe ik liever andere dingen ipv loungen
oja en wel met een vrouw dan he![]()
hij welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure, jij gaat de hele nacht door, en de volgende ochtend. Toch?
Hee vraag hem es, iemand heeft mijn blog (zie sig) opgekocht en nu heb ik een heleboel dollars. Vraag hem eens of ik ze nu in Euro moet laten omzetten of dat ik het even in dollars moet laten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu is hij aan het bellen en heeft het over inflatie-correctie'sDus dan FOK ik jullie maar ff
![]()
HIJ is een econoom ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu is hij aan het bellen en heeft het over inflatie-correctie's![]()
Ohhh maar Golfer-beeb, zoiets zal voor mij nog lang niet aan de orde zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
HIJ is een econoom ofzo?
Zolang ie het nog niet heeft over borstcorrecties of buikwandcorrecties hoef je je geen zorgen te maken.
Ja dat zal wel, en maar zeggen dat ie niet meer weet wat zijn FOK!account isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zei eerder toch al dat hij een echt ban heeft![]()
![]()
Ja, dat was mij al duidelijk: z'n laatste succesvolle project dat ie gemanaged heeft heette SOL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Verder is hij iets van project-manager oid![]()
We zitten nog in de iniatiele-fase (schrijf ik dat goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was mij al duidelijk: z'n laatste succesvolle project dat ie gemanaged heeft heette SOL.
Op naar het volgende project.
hij is op FOK gekomen om vrienden van hem in een K&W-topic te volgen met de verbouwing van hun huis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, en maar zeggen dat ie niet meer weet wat zijn FOK!account is
terugsmijten als zij vannacht liggen te pitten en jij toch wakker bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:21 schreef Stereotomy het volgende:
KUTHUISGENOTEN DIE MET DEUREN SMIJTEN ALS ZE WEGGAAN
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
terugsmijten als zij vannacht liggen te pitten en jij toch wakker bent![]()
Eet-technisch? Pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We zitten nog in de iniatiele-fase (schrijf ik dat goed?) zegt hij net.
Dadelijk maar even de bende van gisteraaf/vannacht opruimen![]()
Maargoed, denken jullie eens mee, wat moet ik doen om gisteraaf te overtreffen?
Oh balen is dat zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:01 schreef Bluezz het volgende:
WakkerrrrrrrOp mijn vrije dag
Niet door huisgenoten, want de 1 is naar zijn werk en de ander zit in de tuinmaar doordat Piet de Loodgiet om half 9 zou komen.
En hij is er nog niet
Vanavond maar gewoon op aarde terugkomen SOL ? Dit is toch niet om vol te houden lijkt me
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Lijkt btw wel of er hier een wijnhandel geplunderd is, overal lege flessen door de keuken heen![]()
Oeii... kan wel als dessert flensjes maken met aardbeien. Die dingen zijn nog steeds niet op aangezien we steeds niet aan het dessert toekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eet-technisch? Pannekoeken bakken![]()
Of uitgebreid Indiaas koken ofzo.
Bah, het was laat gister en vroeg vanmorgen. Ik ben echt moe.
strak plan jah, hij flikkert alles steeds in het soutterein en op het terras en in de keuken dus neer, van het weekend heeft hij eindelijk alles weggeruimd, stonden geloof ik wel een half uur bij de glasbakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Straks maar eens naar de glasbak
Lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, Jongens!
Vandaag heb ik een zakje amandelen bij me met 35% korting!
Tijd om te stoppen. Sigaretten zijn een afknapper voor veel mannen. Bah, tongzoenen met SoL, moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de tijgergarnalen liggen in een marinade van olie, oestersaus, gemalen 4-seizoenpeper, wat citroensap en 2 teentjes knoflook uitgeperst![]()
En nu douchen er richting winkels lopen want mijn sigaretten zijn op![]()
Ik zorg er daarom ook altijd voor, dat ik een vriend heb die minstens evenveel rookt als dat ik doequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen. Sigaretten zijn een afknapper voor veel mannen. Bah, tongzoenen met SoL, moet er niet aan denken.![]()
Mag geen koolzuur meer van de tandarts dus dit is het enige redelijke alternatiefquote:
Of je vist als SOL weer meteen een andere grote vis uit de vijver.quote:Liefdesverdriet minder erg dan gedacht
Uitgegeven: 21 augustus 2007 11:54
Als je nog volop verliefd in je relatie staat, lijkt een breuk het ergste wat je kan overkomen. Maar als er inderdaad een eind komt aan je relatie, valt het vaak mee, beweren onderzoekers van het Nortwestern University in Chicago.
Mensen denken dat ze volledig instorten als hun lief hen verlaat, maar als het echt gebeurt, zijn we lang niet zo verdrietig als we dachten. Onderzoekers vergeleken de voorspellingen van jonge verliefden hoe ze zich zouden voelen als hun relatie over zou zijn, met de gevoelens die ze rapporteren als hun verkering inderdaad uitging. Uiteindelijk bleek de breuk niet zo erg als de deelnemers van te voren hadden gedacht.
We zijn veel beter in staat om een liefdesbreuk te overleven dan we denken, concludeert psycholoog Eli Finkel in zijn onderzoek. Hij ontdekte ook dat mensen die meer verliefdheid rapporteerden ook net iets verdrietiger zijn, dan mensen die niet zo verliefd waren. De studie is online gepubliceerd in Journal of Experimental Social Psychology.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of je vist als SOL weer meteen een andere grote vis uit de vijver.
Oh het water loopt me al in de mond!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de tijgergarnalen liggen in een marinade van olie, oestersaus, gemalen 4-seizoenpeper, wat citroensap en 2 teentjes knoflook uitgeperst![]()
omgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh het water loopt me al in de mond!!Ik heet gewoon kippensoep
![]()
En bij mij is het dus zo dat ik amper jaloers ben. En van dat benauwende bezitterige kan ik al helemaaaaaal niet tegen. Ik weet nog wel dat dagwaarde boos was omdat ik na twaalf uur pas thuiskwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was door mijn vorige relatie ook erg jaloers begonnen aan deze relatie - vind ik zelf. Bij mijn vorige ex weet ik echt niet wat waar is en niet waar is wat ze me in een jaar tijd verteld heeft, dus dan begin je ook niet lekker aan een nieuwe relatie.Maar gaandeweg merk je toch dat jaloezie nooit het gewenste effect heeft op de ander, dus dan kun je beter proberen niet jaloers te zijn. Soms wel moeilijk.
R&P SEX chat dit.
OT: wortel
[..]
omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |