Dat is best kut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Lang verhaal. Korte versie: Ik krijg buikpijn van vleesjes.
Sterker nog, ik verteer het niet eens meer.
Ik probeer het dus tot een absoluut minimum te beperken.
Nee hoor; althans, niet dat ik weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is best kut.Ligt er een ziekte o.i.d. aan ten grondslag?
Klinkt als SBquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uurtje geleden lekker kippensoep gehad!
Vanavond mag ik nog een speculaasje, ook wel lekker
Ik ben jaloersss!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt als SB
Hier zelfgemaakte croquetten
Je weet zeker niet of die ook in Berkel bezorgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Hier besteld: http://www.indiancurry.nl/
Uitstekende keus. Jezus, wat was dat lekker, zeg.Aanrader voor mensen die eens écht Indiaas willen eten.
Ja, wel met hulp van cake mixquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef hummus het volgende:
[afbeelding] Dat ziet er lekker uit zeg! Zelfgebakken cake?
Bhaji is de spinazie-likequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Sak bhaji - spinazie (sak / saag) met uitjes en kruiden
Alles was gewoon vers klaargemaakt, niet tien keer opgewarmd. Heerlijk!!!
Geen idee, maar je kunt er ook gewoon naartoe, is niet alleen bezorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet zeker niet of die ook in Berkel bezorgen![]()
Ja dat wordt weer moeilijk poepen morgen hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt zo een pizza bezorgd
die gaan we lekker oppeuzelen met een stokbroodje en wat kaasjes of een botertje ofzo
zou het?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer moeilijk poepen morgen he![]()
Zware nacht gehad, Sollie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
koffie
Er ligt hier nog wel wat voor je in de binquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Iets met 35% korting!![]()
Weet alleen nog niet wat
Meid, doe gek, neem ze allebei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
ik ag zo een apfelkorn of een pasoa nemen
Ziet er inderdaad lekker uit ja!quote:
smakelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
Zometeen 7 vissticks en een kroket.
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!quote:
Hij is nog steeds aan het zaken-telefonerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!
OT: ik heb hard ge-aquarobict, ik heb echt zin in iets lekkers. Maar al het fruit enzo is op... Ik denk dat ik een handje amandelen neem.
Nu de buit binnen is...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het zaken-telefoneren![]()
Zaken gaan voor het meisje blijkbaar![]()
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van Shmoopyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ziet er inderdaad lekker uit ja!![]()
Hoe marineer je je kip?
Aanrader is te marineren in bier en ketjap! Errrrrug lekker![]()
Neeequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van ShmoopyStaat wel ergens een receppie.
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Neeeik bedoelde zeg maar ketjap gewoon
ketjap manis enzo.. maar zal ongetwijfeld ook lekker zijn, zo ziet het er in ieder geval wel uit
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |