Meid, doe gek, neem ze allebei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
ik ag zo een apfelkorn of een pasoa nemen
Ziet er inderdaad lekker uit ja!quote:
smakelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
Zometeen 7 vissticks en een kroket.
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!quote:
Hij is nog steeds aan het zaken-telefonerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!
OT: ik heb hard ge-aquarobict, ik heb echt zin in iets lekkers. Maar al het fruit enzo is op... Ik denk dat ik een handje amandelen neem.
Nu de buit binnen is...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het zaken-telefoneren![]()
Zaken gaan voor het meisje blijkbaar![]()
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van Shmoopyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ziet er inderdaad lekker uit ja!![]()
Hoe marineer je je kip?
Aanrader is te marineren in bier en ketjap! Errrrrug lekker![]()
Neeequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van ShmoopyStaat wel ergens een receppie.
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Neeeik bedoelde zeg maar ketjap gewoon
ketjap manis enzo.. maar zal ongetwijfeld ook lekker zijn, zo ziet het er in ieder geval wel uit
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
Honing, ketchup, sojasaus, mosterd, worchestersaus, tabasco en knoflook. Das echt een lekkerer marinadequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Honing! Ketchup, chilisaus en honing.
[..]
ja, shmoops.
Oh Martijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Crystal Clear Citroen en Passie
getver, drink je dat 's morgens zo vroeg al? En jij ook al aan de cola, Stereo? Vieze ventjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Crystal Clear Citroen en Passie
Tis vruchtensap zonder prik die Spaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik word hyper van koffie (zweetdruppels en hartkloppingen) maar de caffeine in cola doet me goed.
En SOL is ook Spa Sinaasappelsap frisdrank aan het drinkendus jij bent gewoon raar.
Ja maar geen puur sap, 't is meer limonadequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis vruchtensap zonder prik die Spa![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik word hyper van koffie (zweetdruppels en hartkloppingen) maar de caffeine in cola doet me goed.
En SOL is ook Spa Sinaasappelsap frisdrank aan het drinkendus jij bent gewoon raar.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stomme Stereo. Kan niet eens tegen koffie.
je hebt maar 1 kamer bij te houden toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Had ik maar ook een vriendin die voor het huishouden zorgde ipv zo'n carrièretijger.
OT: kommetje havemout, honing, rozijn, kaneel
Ik heb er uiteindelijk anderhalvebol knoflook in gedaan, 2 chilipepertjes en ketjap, vond het nog flauwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik 'm wat aan de flauwe kant vond, vandaar dat ik er de volgende keer wat meer zooi in ga doen, beetje experimenteren.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk anderhalvebol knoflook in gedaan, 2 chilipepertjes en ketjap, vond het nog flauw. Heb het idee dat het door de cola komt eigenlijk
.
Zat er ook inquote:
Wat heeft dat Drents volkoren jou aangedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Moet ff afreageren
Heb een drents volkoren in de pan gemikt, ei erop en geraspte grana padano of hoe het ook heet erop.
Omdraaien, bakken en naar binnen schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |