Meid, doe gek, neem ze allebei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
ik ag zo een apfelkorn of een pasoa nemen
Ziet er inderdaad lekker uit ja!quote:
smakelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
Zometeen 7 vissticks en een kroket.
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!quote:
Hij is nog steeds aan het zaken-telefonerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!
OT: ik heb hard ge-aquarobict, ik heb echt zin in iets lekkers. Maar al het fruit enzo is op... Ik denk dat ik een handje amandelen neem.
Nu de buit binnen is...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het zaken-telefoneren![]()
Zaken gaan voor het meisje blijkbaar![]()
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van Shmoopyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ziet er inderdaad lekker uit ja!![]()
Hoe marineer je je kip?
Aanrader is te marineren in bier en ketjap! Errrrrug lekker![]()
Neeequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van ShmoopyStaat wel ergens een receppie.
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Neeeik bedoelde zeg maar ketjap gewoon
ketjap manis enzo.. maar zal ongetwijfeld ook lekker zijn, zo ziet het er in ieder geval wel uit
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |