LOLquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord dat hij zoiets direct ziet zitten
En hij is absoluut gay-material zie :fotoboek.fok.nl/-dalai-
Gaan wij wel kokkerellen en kokketeren Piet![]()
Hij zal het nooit ontkennenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Is hij een switch-hitter?
Deze wordt hard en knapperig krokant, als je het eet hoor je GROMPKRAAKGROMKRAKRAK in je hoofd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef SHE het volgende:
Gotver; zwoerd.
Ik wil ook zwoerd; lekker een reep door het sap uit de braadslee halen en die ongeneerd in mijn mond proppen; gevolgd door een kloosterbroodje met merg en zout.
dan kan ik rustig sterven![]()
Triotjes zijn alleen leuk als het échte triotjes zijn..quote:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?quote:
Familiefeestjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?
Omdat het 'moest'quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?
Ik eet vanavond precies hetzelfdequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Curiosity het volgende:
vanavond pikant gemarineerde drumsticks uit de oven met verse friet en appelmoes, hoe hollands
Ik ben, ook geïnspireerd door shmoop's haar post, nu de kip aan het laten pruttelen en marineren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:29 schreef PeRi het volgende:
Vanavond cola kip, dankzij Shmoopy's inspirerende woorden aan het begin van het topic, gisteravond gemarineerd en ik heb er nu al zin in.
Je dwingt jezelf om vegetarisch te eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik heb de chinees gebeld
Ik ben alleen thuis vanavond; dus ik ga ook maar even genieten van de rust
vega-tjappie tjoy en vega nasi pour moi![]()
Maar ik heb liever 2 porties ribbetjes en peking eend![]()
Lang verhaal. Korte versie: Ik krijg buikpijn van vleesjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je dwingt jezelf om vegetarisch te eten?
Dat is best kut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Lang verhaal. Korte versie: Ik krijg buikpijn van vleesjes.
Sterker nog, ik verteer het niet eens meer.
Ik probeer het dus tot een absoluut minimum te beperken.
Nee hoor; althans, niet dat ik weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is best kut.Ligt er een ziekte o.i.d. aan ten grondslag?
Klinkt als SBquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uurtje geleden lekker kippensoep gehad!
Vanavond mag ik nog een speculaasje, ook wel lekker
Ik ben jaloersss!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt als SB
Hier zelfgemaakte croquetten
Je weet zeker niet of die ook in Berkel bezorgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Hier besteld: http://www.indiancurry.nl/
Uitstekende keus. Jezus, wat was dat lekker, zeg.Aanrader voor mensen die eens écht Indiaas willen eten.
Ja, wel met hulp van cake mixquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef hummus het volgende:
[afbeelding] Dat ziet er lekker uit zeg! Zelfgebakken cake?
Bhaji is de spinazie-likequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Sak bhaji - spinazie (sak / saag) met uitjes en kruiden
Alles was gewoon vers klaargemaakt, niet tien keer opgewarmd. Heerlijk!!!
Geen idee, maar je kunt er ook gewoon naartoe, is niet alleen bezorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet zeker niet of die ook in Berkel bezorgen![]()
Ja dat wordt weer moeilijk poepen morgen hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt zo een pizza bezorgd
die gaan we lekker oppeuzelen met een stokbroodje en wat kaasjes of een botertje ofzo
zou het?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer moeilijk poepen morgen he![]()
Zware nacht gehad, Sollie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
koffie
Er ligt hier nog wel wat voor je in de binquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Iets met 35% korting!![]()
Weet alleen nog niet wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |