Is goed lieverd, het heeft allemaal geen haastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:31 schreef Isegrim het volgende:
Zonet parmaham en meloen. Zometeen pasta (gnocchi) met pancetta en rucola.
Nee, SHE, heb nog geen pancetta voor jou gekocht want ik had niet genoeg geld bij me.
Lopend buffet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Koffieverkeerd, brood met honing (beleg is op, of over de datum)
Vanavond mijn moedertjes verjaardag vieren met de hele familie in Vianen.
[afbeelding]
Nou, ik heb een keer in 1 van die suites geslapen.quote:
Nou ja, slapen okee, maar je kunt er beter niet eten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer in 1 van die suites geslapen.
Dat was op zijn zachts gezegd...fabulous![]()
De hollywood suite was supergrappig.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:35 schreef Isegrim het volgende:
Lopend buffet.![]()
Zou je je moeder niet eens wat beter opvoeden?
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij vind dit 'grandioos'
Volgens ons heeft ze aandelen bij vd Valk
Ach ze krijgt veel korting hè, véél 65+ ers en kinderen erbij.....
Het enige wat leuk is zijn een paar fam. leden spreken die we niet zo vaak zien...
Krijgen we naderhand een recensie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij vind dit 'grandioos'
Volgens ons heeft ze aandelen bij vd Valk
Ach ze krijgt veel korting hè, véél 65+ ers en kinderen erbij.....
Het enige wat leuk is zijn een paar fam. leden spreken die we niet zo vaak zien...
Och, ik zou hier een moord voor doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef Weird- het volgende:
Vanavond andijviestampot; oftewel stimp-stamp!
Gewoon doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Och, ik zou hier een moord voor doen.
Ik heb al een WEEK zin in kruimige gekookte aardappels; rode kool en vette gehaktballen met jus.
Maar ik mag nietVolgens mijn vriend is dat heiligschennis in de zomer
![]()
Kicken die gozer, zullen wij gewoon een Will & Grace huishouden beginnen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Och, ik zou hier een moord voor doen.
Ik heb al een WEEK zin in kruimige gekookte aardappels; rode kool en vette gehaktballen met jus.
Maar ik mag nietVolgens mijn vriend is dat heiligschennis in de zomer
![]()
Geloof mij maar op mijn woord dat hij zoiets direct ziet zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kicken die gozer, zullen wij gewoon een Will & Grace huishouden beginnen?
![]()
LOLquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord dat hij zoiets direct ziet zitten
En hij is absoluut gay-material zie :fotoboek.fok.nl/-dalai-
Gaan wij wel kokkerellen en kokketeren Piet![]()
Hij zal het nooit ontkennenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Is hij een switch-hitter?
Deze wordt hard en knapperig krokant, als je het eet hoor je GROMPKRAAKGROMKRAKRAK in je hoofd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef SHE het volgende:
Gotver; zwoerd.
Ik wil ook zwoerd; lekker een reep door het sap uit de braadslee halen en die ongeneerd in mijn mond proppen; gevolgd door een kloosterbroodje met merg en zout.
dan kan ik rustig sterven![]()
Triotjes zijn alleen leuk als het échte triotjes zijn..quote:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?quote:
Familiefeestjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?
Omdat het 'moest'quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?
Ik eet vanavond precies hetzelfdequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Curiosity het volgende:
vanavond pikant gemarineerde drumsticks uit de oven met verse friet en appelmoes, hoe hollands
Ik ben, ook geïnspireerd door shmoop's haar post, nu de kip aan het laten pruttelen en marineren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:29 schreef PeRi het volgende:
Vanavond cola kip, dankzij Shmoopy's inspirerende woorden aan het begin van het topic, gisteravond gemarineerd en ik heb er nu al zin in.
Je dwingt jezelf om vegetarisch te eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik heb de chinees gebeld
Ik ben alleen thuis vanavond; dus ik ga ook maar even genieten van de rust
vega-tjappie tjoy en vega nasi pour moi![]()
Maar ik heb liever 2 porties ribbetjes en peking eend![]()
Lang verhaal. Korte versie: Ik krijg buikpijn van vleesjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je dwingt jezelf om vegetarisch te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |