Ze zijn vrij zwaar idd, maar ja, wat wil je? Er zit cottage cheese, zure room én boter in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef PeRi het volgende:
*recept schrapt.
Maar het ziet er best okay uit hoor, denk alleen dat je er niet teveel van op moet, stuk of 2 ofzo..
Kip in cola..hoe kom je erop? (en dan bedoel ik degene die het voor het eerst gemaakt heeft.)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef shmoopy het volgende:
Een nieuw recept geprobeerd, en het is absoluut een blijvertje: Kip in cola.![]()
Lekker met maiskolven, gebakken aardappeltjes en sla.
Ik heb 2 varianten daarvan net opgezocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef shmoopy het volgende:
Een nieuw recept geprobeerd, en het is absoluut een blijvertje: Kip in cola.![]()
(ipv drumsticks heb ik ontvelde kipkarbo's genomen)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb 2 varianten daarvan net opgezocht.
Heb je het gebakken/geprutteld in die cola/ketchup mix of gegrilld?
Lijkt mij het proberen een keer waard.
Het mot minstens een nacht in de marinade, hoor, dan is het pas echt mals.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik denk dat het vanavond kip in cola wordt.
nu bakkie espresso
ik denk dat we morgen kip in cola eten......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het mot minstens een nacht in de marinade, hoor, dan is het pas echt mals.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:47 schreef shmoopy het volgende:
Een huis vol kinderen, dus een flink gevulde pastasalade gemaakt.
Ze hangen nu met een verhoogde bloedsuikerspiegel in de bomen in de tuin.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Qwea het volgende:
Wij eten prei gehakt schotel ;
[afbeelding]
En natuurlijk had ik een gluuder![]()
thnx bloes 14.gifquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Eerst goed af laten koelen en dan afgedekt (folie) in de koelkast
Is goed lieverd, het heeft allemaal geen haastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:31 schreef Isegrim het volgende:
Zonet parmaham en meloen. Zometeen pasta (gnocchi) met pancetta en rucola.
Nee, SHE, heb nog geen pancetta voor jou gekocht want ik had niet genoeg geld bij me.
Lopend buffet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Koffieverkeerd, brood met honing (beleg is op, of over de datum)
Vanavond mijn moedertjes verjaardag vieren met de hele familie in Vianen.
[afbeelding]
Nou, ik heb een keer in 1 van die suites geslapen.quote:
Nou ja, slapen okee, maar je kunt er beter niet eten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer in 1 van die suites geslapen.
Dat was op zijn zachts gezegd...fabulous![]()
De hollywood suite was supergrappig.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:35 schreef Isegrim het volgende:
Lopend buffet.![]()
Zou je je moeder niet eens wat beter opvoeden?
Smakelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij vind dit 'grandioos'
Volgens ons heeft ze aandelen bij vd Valk
Ach ze krijgt veel korting hè, véél 65+ ers en kinderen erbij.....
Het enige wat leuk is zijn een paar fam. leden spreken die we niet zo vaak zien...
Krijgen we naderhand een recensie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij vind dit 'grandioos'
Volgens ons heeft ze aandelen bij vd Valk
Ach ze krijgt veel korting hè, véél 65+ ers en kinderen erbij.....
Het enige wat leuk is zijn een paar fam. leden spreken die we niet zo vaak zien...
Och, ik zou hier een moord voor doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef Weird- het volgende:
Vanavond andijviestampot; oftewel stimp-stamp!
Gewoon doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Och, ik zou hier een moord voor doen.
Ik heb al een WEEK zin in kruimige gekookte aardappels; rode kool en vette gehaktballen met jus.
Maar ik mag nietVolgens mijn vriend is dat heiligschennis in de zomer
![]()
Kicken die gozer, zullen wij gewoon een Will & Grace huishouden beginnen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Och, ik zou hier een moord voor doen.
Ik heb al een WEEK zin in kruimige gekookte aardappels; rode kool en vette gehaktballen met jus.
Maar ik mag nietVolgens mijn vriend is dat heiligschennis in de zomer
![]()
Geloof mij maar op mijn woord dat hij zoiets direct ziet zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kicken die gozer, zullen wij gewoon een Will & Grace huishouden beginnen?
![]()
LOLquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord dat hij zoiets direct ziet zitten
En hij is absoluut gay-material zie :fotoboek.fok.nl/-dalai-
Gaan wij wel kokkerellen en kokketeren Piet![]()
Hij zal het nooit ontkennenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Is hij een switch-hitter?
Deze wordt hard en knapperig krokant, als je het eet hoor je GROMPKRAAKGROMKRAKRAK in je hoofd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:57 schreef SHE het volgende:
Gotver; zwoerd.
Ik wil ook zwoerd; lekker een reep door het sap uit de braadslee halen en die ongeneerd in mijn mond proppen; gevolgd door een kloosterbroodje met merg en zout.
dan kan ik rustig sterven![]()
Triotjes zijn alleen leuk als het échte triotjes zijn..quote:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?quote:
Familiefeestjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?
Omdat het 'moest'quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom ga je daar in godsnaam eten?
Ik eet vanavond precies hetzelfdequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Curiosity het volgende:
vanavond pikant gemarineerde drumsticks uit de oven met verse friet en appelmoes, hoe hollands
Ik ben, ook geïnspireerd door shmoop's haar post, nu de kip aan het laten pruttelen en marineren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:29 schreef PeRi het volgende:
Vanavond cola kip, dankzij Shmoopy's inspirerende woorden aan het begin van het topic, gisteravond gemarineerd en ik heb er nu al zin in.
Je dwingt jezelf om vegetarisch te eten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:40 schreef SHE het volgende:
Ik heb de chinees gebeld
Ik ben alleen thuis vanavond; dus ik ga ook maar even genieten van de rust
vega-tjappie tjoy en vega nasi pour moi![]()
Maar ik heb liever 2 porties ribbetjes en peking eend![]()
Lang verhaal. Korte versie: Ik krijg buikpijn van vleesjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je dwingt jezelf om vegetarisch te eten?
Dat is best kut.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Lang verhaal. Korte versie: Ik krijg buikpijn van vleesjes.
Sterker nog, ik verteer het niet eens meer.
Ik probeer het dus tot een absoluut minimum te beperken.
Nee hoor; althans, niet dat ik weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is best kut.Ligt er een ziekte o.i.d. aan ten grondslag?
Klinkt als SBquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Uurtje geleden lekker kippensoep gehad!
Vanavond mag ik nog een speculaasje, ook wel lekker
Ik ben jaloersss!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt als SB
Hier zelfgemaakte croquetten
Je weet zeker niet of die ook in Berkel bezorgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Hier besteld: http://www.indiancurry.nl/
Uitstekende keus. Jezus, wat was dat lekker, zeg.Aanrader voor mensen die eens écht Indiaas willen eten.
Ja, wel met hulp van cake mixquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef hummus het volgende:
[afbeelding] Dat ziet er lekker uit zeg! Zelfgebakken cake?
Bhaji is de spinazie-likequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Sak bhaji - spinazie (sak / saag) met uitjes en kruiden
Alles was gewoon vers klaargemaakt, niet tien keer opgewarmd. Heerlijk!!!
Geen idee, maar je kunt er ook gewoon naartoe, is niet alleen bezorgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet zeker niet of die ook in Berkel bezorgen![]()
Ja dat wordt weer moeilijk poepen morgen hequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
er wordt zo een pizza bezorgd
die gaan we lekker oppeuzelen met een stokbroodje en wat kaasjes of een botertje ofzo
zou het?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer moeilijk poepen morgen he![]()
Zware nacht gehad, Sollie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
koffie
Er ligt hier nog wel wat voor je in de binquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Iets met 35% korting!![]()
Weet alleen nog niet wat
Meid, doe gek, neem ze allebei.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef Qwea het volgende:
ik ag zo een apfelkorn of een pasoa nemen
Ziet er inderdaad lekker uit ja!quote:
smakelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Sjengdanny het volgende:
Zometeen 7 vissticks en een kroket.
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!quote:
Hij is nog steeds aan het zaken-telefonerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij eens even bliksemsnel loungen!
OT: ik heb hard ge-aquarobict, ik heb echt zin in iets lekkers. Maar al het fruit enzo is op... Ik denk dat ik een handje amandelen neem.
Nu de buit binnen is...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het zaken-telefoneren![]()
Zaken gaan voor het meisje blijkbaar![]()
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van Shmoopyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ziet er inderdaad lekker uit ja!![]()
Hoe marineer je je kip?
Aanrader is te marineren in bier en ketjap! Errrrrug lekker![]()
Neeequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit was de kipcola (met idd ketchup) van ShmoopyStaat wel ergens een receppie.
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Neeeik bedoelde zeg maar ketjap gewoon
ketjap manis enzo.. maar zal ongetwijfeld ook lekker zijn, zo ziet het er in ieder geval wel uit
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
[..]
Om heel eerlijk te zijn: het viel mij toch iets tegen, maar ik zal de cola-ketchupmarinade wel verkeerd hebben gemaakt.![]()
ja, shmoops.
Honing, ketchup, sojasaus, mosterd, worchestersaus, tabasco en knoflook. Das echt een lekkerer marinadequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Honing! Ketchup, chilisaus en honing.
[..]
ja, shmoops.
Oh Martijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Crystal Clear Citroen en Passie
getver, drink je dat 's morgens zo vroeg al? En jij ook al aan de cola, Stereo? Vieze ventjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Crystal Clear Citroen en Passie
Tis vruchtensap zonder prik die Spaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik word hyper van koffie (zweetdruppels en hartkloppingen) maar de caffeine in cola doet me goed.
En SOL is ook Spa Sinaasappelsap frisdrank aan het drinkendus jij bent gewoon raar.
Ja maar geen puur sap, 't is meer limonadequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis vruchtensap zonder prik die Spa![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik word hyper van koffie (zweetdruppels en hartkloppingen) maar de caffeine in cola doet me goed.
En SOL is ook Spa Sinaasappelsap frisdrank aan het drinkendus jij bent gewoon raar.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stomme Stereo. Kan niet eens tegen koffie.
je hebt maar 1 kamer bij te houden toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Had ik maar ook een vriendin die voor het huishouden zorgde ipv zo'n carrièretijger.
OT: kommetje havemout, honing, rozijn, kaneel
Ik heb er uiteindelijk anderhalvebol knoflook in gedaan, 2 chilipepertjes en ketjap, vond het nog flauwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ik 'm wat aan de flauwe kant vond, vandaar dat ik er de volgende keer wat meer zooi in ga doen, beetje experimenteren.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk anderhalvebol knoflook in gedaan, 2 chilipepertjes en ketjap, vond het nog flauw. Heb het idee dat het door de cola komt eigenlijk
.
Zat er ook inquote:
Wat heeft dat Drents volkoren jou aangedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Moet ff afreageren
Heb een drents volkoren in de pan gemikt, ei erop en geraspte grana padano of hoe het ook heet erop.
Omdraaien, bakken en naar binnen schuiven
Niksniets, klik maar ff op mijn blogjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef shmoopy het volgende:
Wat heeft dat Drents volkoren jou aangedaan?![]()
Geef antwoord!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef Patries86 het volgende:
Bloemkool met een kaasburger
jahquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef hummus het volgende:
Forel met aardbei?
Idem. Liever een buikje dan de hele dag zo'n onbevredigd gevoel...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef minilotje het volgende:
Overigens..
..worden de Sonja Bakkertjes onder jullie nou niet hartstikke verdrietig van dat miezerige eten?
Ik kan zó enorm fijn ontroerd raken van een romig Frans kaasje, van een mooi vetdooraderd stuk rundvlees dat pruttelt in mijn pan, van de geur van een rijke chocoladetaart in mijn oven..![]()
Ik kan me voorstellen dat ik tegenovergestelde gevoelens krijg van een dieet van mager vlees, crackers, mandarijntjes en light-producten..
Nog afgezien van een fysiek onbehagen zou ik van die culinaire beperkingen ook écht heel sip worden! Eten betekent voor mij zóveel pret en lol en liefde dat ik een stevige depressie niet uit zou sluiten als ik aan 'n Sonja Bakkerdieet moest.
Helemaal mee eens. Ik word al triest als ik in een culinair topic moet lezen hoe mensen zich pijnigen. Ik ben dol op eten. Ik kan oprecht gelukkig worden van een bord lekker eten. Dan sport ik wel een keer extra. Mijn zus bakkert ook en die voelde zich de hele dag hongerig. Ze mocht 's ochtends een stuk fruit en 's middags 2 crackertjes! Dat is toch niet genoeg brandstof op een dag? Zodra ze weer wat normaler gaat eten zitten alle kilo's er weer aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef minilotje het volgende:
Overigens..
..worden de Sonja Bakkertjes onder jullie nou niet hartstikke verdrietig van dat miezerige eten?
Ik kan zó enorm fijn ontroerd raken van een romig Frans kaasje, van een mooi vetdooraderd stuk rundvlees dat pruttelt in mijn pan, van de geur van een rijke chocoladetaart in mijn oven..![]()
Ik kan me voorstellen dat ik tegenovergestelde gevoelens krijg van een dieet van mager vlees, crackers, mandarijntjes en light-producten..
Nog afgezien van een fysiek onbehagen zou ik van die culinaire beperkingen ook écht heel sip worden! Eten betekent voor mij zóveel pret en lol en liefde dat ik een stevige depressie niet uit zou sluiten als ik aan 'n Sonja Bakkerdieet moest.
Hoewel ik de vreugde deel over de culinaire genoegens die je noemt, moet ik toch even nuanceren: gezond/ slank kan heel erg lekker zijn! Echt wel! MAndarijntjes zijn lekker. Of zo zalig achter je computer een bakje blauwe bessen wegwerken, heerlijk! Of een goed samengestelde, lichte saladequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef minilotje het volgende:
Overigens..
Oja, sojasaus! Die was ik nog vergeten. Krijg er spontaan honger van...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Honing, ketchup, sojasaus, mosterd, worchestersaus, tabasco en knoflook. Das echt een lekkerer marinade
Men, wat een ellende.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niksniets, klik maar ff op mijn blogje
Crackers met vruchtenhagerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik de vreugde deel over de culinaire genoegens die je noemt, moet ik toch even nuanceren: gezond/ slank kan heel erg lekker zijn! Echt wel! MAndarijntjes zijn lekker. Of zo zalig achter je computer een bakje blauwe bessen wegwerken, heerlijk! Of een goed samengestelde, lichte salade
Alleen die Sonja, die smakeloze, kleurloze happen![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Crackers met vruchtenhager
Crackers met hageslag
Please :' )
Wie nog in die unilever bullcrap trapt is echt een mongool.
Alle respect voor mensen die willen afvallen; maar begin eerst maar eens wat te leren over goede voeding.
Crackers met hagelslag en eierkoeken hebben geen fuck te maken met een uitgebalanceerd eetpatroon.
Amen. Ik heb het geprobeert, dieeten. Damn, wat een klote gevoel is dat zeg. Ik verheug me altijd op het heerlijke avond eten of een heerlijk zelf gemaakte taart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik word al triest als ik in een culinair topic moet lezen hoe mensen zich pijnigen. Ik ben dol op eten. Ik kan oprecht gelukkig worden van een bord lekker eten. Dan sport ik wel een keer extra. Mijn zus bakkert ook en die voelde zich de hele dag hongerig. Ze mocht 's ochtends een stuk fruit en 's middags 2 crackertjes! Dat is toch niet genoeg brandstof op een dag? Zodra ze weer wat normaler gaat eten zitten alle kilo's er weer aan.
Ik eet vanavond risotto met bacon, courgette en grano padano. Toe eet ik een magnum aardbei. Naar de sportschool ben ik vandaag al geweest![]()
Die ene keer dat je besloot geen magnum te nemen en het toen compenseerde met goldstrike?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amen. Ik heb het geprobeert, dieeten.
Uiteraard, uiteraard. Ik kan ook enorm in mijn nopjes zijn met een berg sappig fruit of een zomerse salade. 'Slank' eten is niet per definitie viezig natuurlijk. Spreekt voor zich. Ik word vooral chagrijnig van al die dingen die gewoon vol en puur en romig hóren te zijn, zoals kaas en boter en taartjes, die dan worden vervangen door nulprocentvetvarianten. Brr.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik de vreugde deel over de culinaire genoegens die je noemt, moet ik toch even nuanceren: gezond/ slank kan heel erg lekker zijn! Echt wel! MAndarijntjes zijn lekker. Of zo zalig achter je computer een bakje blauwe bessen wegwerken, heerlijk! Of een goed samengestelde, lichte salade
Alleen die Sonja, die smakeloze, kleurloze happen![]()
sesamstraat is al afgelopen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef hummus het volgende:
[..]
Die ene keer dat je besloot geen magnum te nemen en het toen compenseerde met goldstrike?
En in plaats van elke dag zo'n muffin neem ik dan één keer in de week een heerlijke vette suikerige lekker èchte muffinquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
True, true. Het is jammer dat mensen niet gewoon hun porties verkleinen als het gaat om 'ongezond' lekkers. Een klein stukje appeltaart van je moeder is toch altijd nog lekkerder dan een stapel Sonja-muffins. Oh, die muffinsMet 2 eetlepels vloeibaar vet en een half schepje suiker, op een bakblik vol muffins
![]()
Zo'n heerlijk zachte luchtige zoete muffinquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef hummus het volgende:
[..]
En in plaats van elke dag zo'n muffin neem ik dan één keer in de week een heerlijke vette suikerige lekker èchte muffin.
In echte griekse joghurt zit heerlijke (volvettequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bakje griekse yoghurt met biologische honing.
Wat dan het griekse aan de yoghurt is, ontgaat mij even.
Je mag het hardop zeggen hoor; het IS een veredeld dieet dagboekje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik vraag me van de Sonja Bakkerende fokkers in dit topic dan ook sterk af of ze hier posten omdat ze blij zijn met wat ze gegeten hebben en tot inspiratie voor anderen willen dienen, of dat dit topic voor hen misschien vooral een veredeld (en voor de lezers nogal saai) dieet-dagboekje is.![]()
Zit er niet een heel erg vieze zoetstofsmaak aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef hummus het volgende:
Die Vitalinea chocolademousse is trouwens wel erg lekker.
ik vind de structuur (ja hoor, komt zij weer) van de optimel vla en aanverwanten om te kotsen. je voelt gewoon dat er zoetstof en rommel inzit, het is altijd een beetje korrelig, iieeehhhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit er niet een heel erg vieze zoetstofsmaak aan?
Ik vind dat van Optimel drink ook zo smerig, brrr. En light jam. Dan proef je een uur later de zoetstof nog
Nee, ik vind van niet. Had het deze week voor de grap eens meegenomen, 't was in de aanbieding. Ik vond het erg chocola-ig en helemaal niet zoetstof-ig, maar volgens mij zit er ook geen zoetstof in die Vitalinea-lijn. Tenminste niet in de chocolademousse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit er niet een heel erg vieze zoetstofsmaak aan?
Ik vind dat van Optimel drink ook zo smerig, brrr. En light jam. Dan proef je een uur later de zoetstof nog
Sonja heeft er vast aandelen in. Goudmijntje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef SHE het volgende:
Je mag het hardop zeggen hoor; het IS een veredeld dieet dagboekje.
Of raakt er toevallig iemand geinspireerd door de crackers en vitalinea mousse?
Nah, wegens toename mijner omvang probeer ik er ook goed op te letten hoor. Maar idd, drie grote maaltijden, af en toe een stukkie fruit tussendoor ofzo, ik heb niet te lijden. Het moet altijd lekker blijven. Mocht ik ooit gaan dieten, dan ga ik het mediterrane dieet doen: vis, kip, spinazie, avocado, yoghurt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef minilotje het volgende:
Ik eet: nieeeeets! Want zo'n groot bord kruidige bami met kip en een berg groenten, en daarna als toetje een perzik en een schaal boerenvanillevla, dát zorgt ervoor dat je de rest van de avond nu eenmaal helemaal geen neiging meer tot snacken hebt.
Pietverdriet heeft er een tijdje geleden al 'es een topic over geopend: ongeveer driemaal daags lekker en vol en goed eten, en je hebt direct geen trek meer in allerlei onzin buiten je maaltijden om. En zo blijf ik ook al tijden buikjesloos, met soms een kilo of wat erbij, dan weer eraf, maar altijd een volstrekt gezond gewicht en een prima lijf.
Geïnspireerd door al die lieve, wél-etende bourgondiërs hier: morgenmiddag lunch ik met twee sappige peren én een enorme, reusachtige chocolademuffin van de bakker.
Ik zal dan aan arme Patries86 denken, die zich op dat moment ongetwijfeld aan het verblijden is met een plakje twintigpluskaas en een cupasoup. Sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |