abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:56:52 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52560582
uit eten vanaaf
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_52561638
Ontbijt
Yoghurt met Musli

Tussendoor

2 manderijnen

Lunch
cracker met smeerkaas
cracker met pindakaas
boterham met smeerkaas

Zo ffies heerlijk appeltje eten
pi_52561752
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef shmoopy het volgende:

Wat heeft dat Drents volkoren jou aangedaan?
Niksniets, klik maar ff op mijn blogje

Maar de goeie bui is weer terug na het fietsen, wat woon ik toch eigenlijk mooi

OT: Koffie toffee verkeerd
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:23:38 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52563288
kersensnoeppies
pi_52563934
Warme chocolade
pi_52564245
Ik ben hartstikke blut, dus het is restjeseten vandaag. Eiermie, een berg kruiden, een paar handen fijngesneden soepgroenten erdoor en het bleek dat ik nog wat kip in de vriezer had liggen, en dat marineert nu in een sopje van sojasaus, suiker, knoflook, olie en sambal.
Hup hup salaris, schiet op, ik heb zin in grootscheeps boodschappen doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door minilotje op 21-08-2007 17:04:23 ]
pi_52564385
Overigens..
..worden de Sonja Bakkertjes onder jullie nou niet hartstikke verdrietig van dat miezerige eten?
Ik kan zó enorm fijn ontroerd raken van een romig Frans kaasje, van een mooi vetdooraderd stuk rundvlees dat pruttelt in mijn pan, van de geur van een rijke chocoladetaart in mijn oven..
Ik kan me voorstellen dat ik tegenovergestelde gevoelens krijg van een dieet van mager vlees, crackers, mandarijntjes en light-producten..
Nog afgezien van een fysiek onbehagen zou ik van die culinaire beperkingen ook écht heel sip worden! Eten betekent voor mij zóveel pret en lol en liefde dat ik een stevige depressie niet uit zou sluiten als ik aan 'n Sonja Bakkerdieet moest.
pi_52565000
Bloemkool met een kaasburger
pi_52565173
Vanavond spinazie, gepofte aardappels, gekookte eitjes een tartaartje .
pi_52565251
Bami
pi_52565305
Opgewarmde mie met garnalen (restje van zondag).
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_52565326
Er komen mensen eten en het wordt Mexicaans-achtig.
Vooraf tortilla-chips met kaas uit de oven en een dipsausje, daarna wraps met gekruide groente en kip.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_52565503
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef Patries86 het volgende:
Bloemkool met een kaasburger
Geef antwoord!
pi_52565549
Vooraf hapjes:
-cherry-tomaatjes gevuld met hollandse garnaaltjes in een 'dressing' van creme fraiche, verse bieslook, gemalen peper, wat citroensap en port.

-schijfjes komkommer, een blaadje krulsla, forelfilet en daar boven op een aardbei-schijfje (lijkt net een hartje )

Dan beginnen we aan de knoflooksoep

Hoofdgerecht: Spiesjes van tijgergarnalen die heel de dag al in een marinade van olie, oestersaus, gemalen peper, citroensap en knoflook hebben gelegen.

Daarnaast gebakken aardappeltjes of rijst (vriendje mag kiezen)

Een salade van witlof, mozarella, appel en minneola, in een dressing van, mayo, creme fraiche, knoflook, gemalen peper en mosterd

dessert: aardbeien, maar dat zijn we al vanaf zaterdag van plan, maar we redden het dessert steeds niet
pi_52565571
Forel met aardbei?
pi_52565653
Bruine bonen met spek en worst.
pi_52565695
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef hummus het volgende:
Forel met aardbei?
jah isse lekker, heb van te voren geproefd, wel heel dun schijfje hoor
pi_52565700
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef minilotje het volgende:
Overigens..
..worden de Sonja Bakkertjes onder jullie nou niet hartstikke verdrietig van dat miezerige eten?
Ik kan zó enorm fijn ontroerd raken van een romig Frans kaasje, van een mooi vetdooraderd stuk rundvlees dat pruttelt in mijn pan, van de geur van een rijke chocoladetaart in mijn oven..
Ik kan me voorstellen dat ik tegenovergestelde gevoelens krijg van een dieet van mager vlees, crackers, mandarijntjes en light-producten..
Nog afgezien van een fysiek onbehagen zou ik van die culinaire beperkingen ook écht heel sip worden! Eten betekent voor mij zóveel pret en lol en liefde dat ik een stevige depressie niet uit zou sluiten als ik aan 'n Sonja Bakkerdieet moest.
Idem. Liever een buikje dan de hele dag zo'n onbevredigd gevoel...
pi_52565892
gemarineerde kipfilet met sperzieboontjes en champignons.

lekker bij elkaar gooien in de wok, lekker makkelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52566095
quote:
Overigens..
Helemaal mee eens. Ik word al triest als ik in een culinair topic moet lezen hoe mensen zich pijnigen. Ik ben dol op eten. Ik kan oprecht gelukkig worden van een bord lekker eten. Dan sport ik wel een keer extra. Mijn zus bakkert ook en die voelde zich de hele dag hongerig. Ze mocht 's ochtends een stuk fruit en 's middags 2 crackertjes! Dat is toch niet genoeg brandstof op een dag? Zodra ze weer wat normaler gaat eten zitten alle kilo's er weer aan.

Ik eet vanavond risotto met bacon, courgette en grano padano. Toe eet ik een magnum aardbei. Naar de sportschool ben ik vandaag al geweest
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:46:55 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52567265
SB, tis een trend en daar doe ik niet aan mee, zal me daar gek zijn...
Eten, lekker, goed en eerlijk daardoor leef je toch?

Nog te eten: rulgebakken gehakt met geroerbakte witlof en gekookte aardappelen...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_52567335
quote:
Overigens..
Hoewel ik de vreugde deel over de culinaire genoegens die je noemt, moet ik toch even nuanceren: gezond/ slank kan heel erg lekker zijn! Echt wel! MAndarijntjes zijn lekker. Of zo zalig achter je computer een bakje blauwe bessen wegwerken, heerlijk! Of een goed samengestelde, lichte salade

Alleen die Sonja, die smakeloze, kleurloze happen
pi_52567371
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Honing, ketchup, sojasaus, mosterd, worchestersaus, tabasco en knoflook. Das echt een lekkerer marinade
Oja, sojasaus! Die was ik nog vergeten. Krijg er spontaan honger van...
Daarvoor sport ik ook graag een keertje extra.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:56:19 #275
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_52567545
Wij hebben gegeten:

wokrolls ingesmeerd met basillicum pastasaus, hierop gebakken shoarma met rode ui, beetje geraspte kaas, oprollen, in overschaal, rest van saus overheen en kaas.
10 min in oven en smullen maar.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_52567598
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Niksniets, klik maar ff op mijn blogje
Men, wat een ellende.

Vanavond ouderwets bloemkool, aardappelen en een tartaartje (saai), maar omdat er morgen weer een heuleboel kinderen komen spelen en eten, staat de kip alweer op veler verzoek te marineren in de cola.
Heb er wat dingetjes aan toegevoegd om het spannender te maken, ik hou jullie op de hoogte.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:30:05 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52568574
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoewel ik de vreugde deel over de culinaire genoegens die je noemt, moet ik toch even nuanceren: gezond/ slank kan heel erg lekker zijn! Echt wel! MAndarijntjes zijn lekker. Of zo zalig achter je computer een bakje blauwe bessen wegwerken, heerlijk! Of een goed samengestelde, lichte salade

Crackers met vruchtenhager
Crackers met hageslag

Please :' )

Wie nog in die unilever bullcrap trapt is echt een mongool.
Alle respect voor mensen die willen afvallen; maar begin eerst maar eens wat te leren over goede voeding.
Crackers met hagelslag en eierkoeken hebben geen fuck te maken met een uitgebalanceerd eetpatroon.
pi_52568670
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Crackers met vruchtenhager
Crackers met hageslag

Please :' )

Wie nog in die unilever bullcrap trapt is echt een mongool.
Alle respect voor mensen die willen afvallen; maar begin eerst maar eens wat te leren over goede voeding.
Crackers met hagelslag en eierkoeken hebben geen fuck te maken met een uitgebalanceerd eetpatroon.
Dat dus.

OT we eten zo bonenprut met rijst
pi_52569039
Bakje griekse yoghurt met biologische honing.

Wat dan het griekse aan de yoghurt is, ontgaat mij even.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:47:10 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52569124
pasta met hamburger
Huilen dan.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:49:44 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52569213
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik word al triest als ik in een culinair topic moet lezen hoe mensen zich pijnigen. Ik ben dol op eten. Ik kan oprecht gelukkig worden van een bord lekker eten. Dan sport ik wel een keer extra. Mijn zus bakkert ook en die voelde zich de hele dag hongerig. Ze mocht 's ochtends een stuk fruit en 's middags 2 crackertjes! Dat is toch niet genoeg brandstof op een dag? Zodra ze weer wat normaler gaat eten zitten alle kilo's er weer aan.

Ik eet vanavond risotto met bacon, courgette en grano padano. Toe eet ik een magnum aardbei. Naar de sportschool ben ik vandaag al geweest
Amen. Ik heb het geprobeert, dieeten. Damn, wat een klote gevoel is dat zeg. Ik verheug me altijd op het heerlijke avond eten of een heerlijk zelf gemaakte taart.

Flikker op met je kut crackers en je light troep. hier met mn eten
pi_52570608
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Amen. Ik heb het geprobeert, dieeten.
Die ene keer dat je besloot geen magnum te nemen en het toen compenseerde met goldstrike?
pi_52571966
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Uiteraard, uiteraard. Ik kan ook enorm in mijn nopjes zijn met een berg sappig fruit of een zomerse salade. 'Slank' eten is niet per definitie viezig natuurlijk. Spreekt voor zich. Ik word vooral chagrijnig van al die dingen die gewoon vol en puur en romig hóren te zijn, zoals kaas en boter en taartjes, die dan worden vervangen door nulprocentvetvarianten. Brr.
En hoe lekker een mandarijntje ook kan zijn, de lol gaat er volgens mij snel af als je ellenlang op je mandarijntje moet gaan wachten omdat je bakje magere yoghurt en je halve Wasa-cracker nog niet lang genoeg geleden zijn..
Ik vraag me van de Sonja Bakkerende fokkers in dit topic dan ook sterk af of ze hier posten omdat ze blij zijn met wat ze gegeten hebben en tot inspiratie voor anderen willen dienen, of dat dit topic voor hen misschien vooral een veredeld (en voor de lezers nogal saai) dieet-dagboekje is.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:27:36 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52572584
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef hummus het volgende:

[..]

Die ene keer dat je besloot geen magnum te nemen en het toen compenseerde met goldstrike?
sesamstraat is al afgelopen hoor
pi_52572601
True, true. Het is jammer dat mensen niet gewoon hun porties verkleinen als het gaat om 'ongezond' lekkers. Een klein stukje appeltaart van je moeder is toch altijd nog lekkerder dan een stapel Sonja-muffins. Oh, die muffins Met 2 eetlepels vloeibaar vet en een half schepje suiker, op een bakblik vol muffins
pi_52573149
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef ColdFeet het volgende:

True, true. Het is jammer dat mensen niet gewoon hun porties verkleinen als het gaat om 'ongezond' lekkers. Een klein stukje appeltaart van je moeder is toch altijd nog lekkerder dan een stapel Sonja-muffins. Oh, die muffins Met 2 eetlepels vloeibaar vet en een half schepje suiker, op een bakblik vol muffins
En in plaats van elke dag zo'n muffin neem ik dan één keer in de week een heerlijke vette suikerige lekker èchte muffin .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:47:02 #287
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_52573298
Zometeen een pizza salami.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_52573335
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef hummus het volgende:

[..]

En in plaats van elke dag zo'n muffin neem ik dan één keer in de week een heerlijke vette suikerige lekker èchte muffin .
Zo'n heerlijk zachte luchtige zoete muffin
Binnenkort weer eens een bakblik volgooien.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:50:58 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52573441
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bakje griekse yoghurt met biologische honing.

Wat dan het griekse aan de yoghurt is, ontgaat mij even.
In echte griekse joghurt zit heerlijke (volvette ) room!
Dat is er 'Grieks' aan.

En dat is natuurlijk superlekker met een dot honing en een handje walnoten.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:53:35 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52573513
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik vraag me van de Sonja Bakkerende fokkers in dit topic dan ook sterk af of ze hier posten omdat ze blij zijn met wat ze gegeten hebben en tot inspiratie voor anderen willen dienen, of dat dit topic voor hen misschien vooral een veredeld (en voor de lezers nogal saai) dieet-dagboekje is.
Je mag het hardop zeggen hoor; het IS een veredeld dieet dagboekje.
Of raakt er toevallig iemand geinspireerd door de crackers en vitalinea mousse?
Ik persoonlijk niet, ik word er stront chagerijning van zelfs.

OT : Tjaptjoy met rijst, want ik ben net pas klaar met werk en als beloning, een flinke bel Prosecco
pi_52573675
Die Vitalinea chocolademousse is trouwens wel erg lekker.
pi_52573754
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef hummus het volgende:
Die Vitalinea chocolademousse is trouwens wel erg lekker.
Zit er niet een heel erg vieze zoetstofsmaak aan?
Ik vind dat van Optimel drink ook zo smerig, brrr. En light jam. Dan proef je een uur later de zoetstof nog
pi_52573807
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat van Optimel drink ook zo smerig, brrr. En light jam. Dan proef je een uur later de zoetstof nog
ik vind de structuur (ja hoor, komt zij weer) van de optimel vla en aanverwanten om te kotsen. je voelt gewoon dat er zoetstof en rommel inzit, het is altijd een beetje korrelig, iieeehhh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52573884
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee, ik vind van niet. Had het deze week voor de grap eens meegenomen, 't was in de aanbieding. Ik vond het erg chocola-ig en helemaal niet zoetstof-ig, maar volgens mij zit er ook geen zoetstof in die Vitalinea-lijn. Tenminste niet in de chocolademousse.

*Hummus rent naar koelkast, kijkt.. Nee, zit geen zoetstof in! Vandaar Ik denk dat ze het vet in het toetje gewoon vervangen hebben door suiker, want 13,5% suiker en maar 1,9% vet ( ). Je ziet toch vaak dat low-fat=veel suiker, en weinig suiker=vetter.

Optimel drink nog nooit gehad, wel die .. hoe heet het nou. Vifit geloof ik, maar dat vond ik ook nogal kunstmatig smaken.
pi_52573960
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef SHE het volgende:
Je mag het hardop zeggen hoor; het IS een veredeld dieet dagboekje.
Of raakt er toevallig iemand geinspireerd door de crackers en vitalinea mousse?
Sonja heeft er vast aandelen in. Goudmijntje.

OT: chocomel. uit een glazen fles . Hoe kan het toch dat dat veel lekkerder is?
pi_52574250
Ik eet: nieeeeets! Want zo'n groot bord kruidige bami met kip en een berg groenten, en daarna als toetje een perzik en een schaal boerenvanillevla, dát zorgt ervoor dat je de rest van de avond nu eenmaal helemaal geen neiging meer tot snacken hebt.
Pietverdriet heeft er een tijdje geleden al 'es een topic over geopend: ongeveer driemaal daags lekker en vol en goed eten, en je hebt direct geen trek meer in allerlei onzin buiten je maaltijden om. En zo blijf ik ook al tijden buikjesloos, met soms een kilo of wat erbij, dan weer eraf, maar altijd een volstrekt gezond gewicht en een prima lijf.
Geïnspireerd door al die lieve, wél-etende bourgondiërs hier: morgenmiddag lunch ik met twee sappige peren én een enorme, reusachtige chocolademuffin van de bakker.
Ik zal dan aan arme Patries86 denken, die zich op dat moment ongetwijfeld aan het verblijden is met een plakje twintigpluskaas en een cupasoup. Sterkte.
pi_52574433
Nou, ik ben officiëel ook op dieet hoor dat gezonde gewicht van mij steeg nogal het afgelopen half jaar, maar dat kwam meer door te veel eten en geen maat houden dan echt ongezonde dingen eten. Maar Sonja Bakker.. nee, daar begin ik niet aan. Ik haat een hongergevoel en ik kan niet ontbijten met alleen twee kiwi's .

Ontopic: Ik drink nu een grote mok groene thee en ik eet een mandarijntje.
pi_52574631
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef minilotje het volgende:
Ik eet: nieeeeets! Want zo'n groot bord kruidige bami met kip en een berg groenten, en daarna als toetje een perzik en een schaal boerenvanillevla, dát zorgt ervoor dat je de rest van de avond nu eenmaal helemaal geen neiging meer tot snacken hebt.
Pietverdriet heeft er een tijdje geleden al 'es een topic over geopend: ongeveer driemaal daags lekker en vol en goed eten, en je hebt direct geen trek meer in allerlei onzin buiten je maaltijden om. En zo blijf ik ook al tijden buikjesloos, met soms een kilo of wat erbij, dan weer eraf, maar altijd een volstrekt gezond gewicht en een prima lijf.
Geïnspireerd door al die lieve, wél-etende bourgondiërs hier: morgenmiddag lunch ik met twee sappige peren én een enorme, reusachtige chocolademuffin van de bakker.
Ik zal dan aan arme Patries86 denken, die zich op dat moment ongetwijfeld aan het verblijden is met een plakje twintigpluskaas en een cupasoup. Sterkte.
Nah, wegens toename mijner omvang probeer ik er ook goed op te letten hoor. Maar idd, drie grote maaltijden, af en toe een stukkie fruit tussendoor ofzo, ik heb niet te lijden. Het moet altijd lekker blijven. Mocht ik ooit gaan dieten, dan ga ik het mediterrane dieet doen: vis, kip, spinazie, avocado, yoghurt... Hoef ik niet eens veel aan te passen.
pi_52574782
Chileens wijntje

Op mijn werk trakteerde gisteren een dokter met 4 verschillende dingen
Eierkoeken en ontbijtkoeken voor de Sonja's en Taart en sauzijsenbroodjes voor de 'normale' mensen
pi_52575767
Hier ook een wijntje, lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')