Je bent in CUL. Dus als je het meegenomene niet opeet, gelieve in ONZ te blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:22 schreef T3rr0r het volgende:
Een neger. Uit Afrika. Handig voor het schoonhouden van het huis en andere klusjes.
Exotischquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:26 schreef BunnyHunter het volgende:
uit spanje wat soa's ..
Nieuw: Coca-Cola met koffiesmaakquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat precies? Ik vraag het me al een tijdje af maar heb het om een onbekende reden nog nooit gekocht.
cola met koffiesmaak.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat precies? Ik vraag het me al een tijdje af maar heb het om een onbekende reden nog nooit gekocht.
Het is heerlijk! (Ik spreek uiteraard uit ervaring)quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:49 schreef Syytön het volgende:
[..]
cola met koffiesmaak.
Is het lekker? Ik heb het nooit geproefd.
Nee, dat zijn eendeboutjes gegaard in (hun eigen?) vet, dus als je zo'n blik openmaakt zie je vet met boutjes. Ik moet het voor heel veel mensen meenemen die er dol op zijn. Ik vind het zelf ook wel lekker, maar als ik er veel van eet word ik misselijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat voor eend is dat confit de canard? Paté?
o ja, dat doe ik ook meestal wel, evenals wodka, maar dat laatste is meer om economische reden. Ik geloof dat een fles daar iets van 4 euro goedkoper is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:02 schreef okkie-man het volgende:
Als ik uit Frankrijk kom, of ik kom er doorheen, dan haal ik altijd een paar lekkere flessen wijn
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:38 schreef Biancavia het volgende:
Coca Cola Blak uit Frankrijk.
[afbeelding]
mmmmm, klinkt lekker (not)quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
Uit Tsjechië:
[afbeelding]
gebakken Hosti
Dat dus en verder eendeborstfilet. Té lekker. En allerlei soorten azijn voor vinaigrette. Verder ook wel eens kant-en-klare vinaigrette. O ja, en kaasjes natuurlijk!quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef colette het volgende:
Dus producten die je hier in Nederland niet (of moeilijk) kan krijgen.
Ik zelf kom vaak in Frankrijk en neem dan mee terug:
- crème de marron
- mayonnaise (light) die is lekker zuur en fris en niet zo zoet als de Nederlandse.
- blikken confit de canard
Ik heb een zuur-tic. Kan d'r ook niks aan doen, genetisch bepaald, m'n vader, die eet zo een citroen uit 't vuistjequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
ik verbaas me erover dat veel mensen de franse mayo zo lekker vinden!
oh gets, wat vind ik dat ongelofelijk smerig zeg
Ik gebruik het als dipsaus! (naja, en over mijn patat, aardappelen etc.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
Ik vind de Nederlandse niet te eten, zoveel suiker wordt daarin gestopt. Blegh.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
Limoncello, gorgonzola!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef minilotje het volgende:
Aan het einde van de zomer ga ik voor het eerst naar Italië, en ik neem tijdens onze rondreis een extra koffer mee om delicatessen in te stouwen. Tips zijn welkom![]()
Taboulet = Tabouli/Tabbouleh ? Zo ja kant en klaar spul? Anders kun je ook gewoon bulgur bij de supermarkt kopen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef colette het volgende:
Dus producten die je hier in Nederland niet (of moeilijk) kan krijgen.
Ik zelf kom vaak in Frankrijk en neem dan mee terug:
- crème de marron
- mayonnaise (light) die is lekker zuur en fris en niet zo zoet als de Nederlandse.
- Sundy (dat is een soort candybar van Nestlé)
- blikken confit de canard
- pakken met taboulet
-edit- oj ja ook nog Heinz tomaten ketchup met de helft minder suiker
K had dat eens gezien in een China , in een grote supermarkt , kon je starbucks coffee in glazen flessen kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:20 schreef Syytön het volgende:
Als het zou kunnen nam ik trouwens allemaal Starbucks Frappucino coffee light mee.
Ja. Het is een bokaal met smurrie (tomaten/olie en weet ik wat) en dan zo'n zakje met couscous (is dat hetzelfde als bulgur?) Je doet dat dan samen in een schaal, zet het 20 minuten in de koelkast en klaar. Ik ben er dol op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef n0a het volgende:
[..]
Taboulet = Tabouli/Tabbouleh ? Zo ja kant en klaar spul? Anders kun je ook gewoon bulgur bij de supermarkt kopen.
iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:57 schreef Laton het volgende:
diarree
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |