Alweer!?quote:
Lekker toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef Homdeck het volgende:
eerste werkdag na 4,5 weken vakantie![]()
![]()
![]()
dank jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:![]()
![]()
Etcie, gefeliciteerd.En Pitt ook natuurlijk.
![]()
zelfs niet bij scapinoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik wilde nog laarzen, maar die zijn nergens te krijgen.![]()
goeie timing hequote:
Die van Soempie was Pinchxo (oid) en ik had Da Vinci genoemdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
oh ik ben zeer luiwat waren die namen van die eettentjes in stad ook alweer?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Een witte en een gele, toch?
ah okquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die van Soempie was Pinchxo (oid) en ik had Da Vinci genoemd![]()
Je zit zeker de hele tijd bij "nieuwe topics" op F5 te rammen?quote:
Sterkte, dat gevoel ga ik maandag krijgen, inclusief een behoorlijke kater, want het is dan kermisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef Homdeck het volgende:
eerste werkdag na 4,5 weken vakantie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
3 jaar...... mamma mia, da's best langgefeliciteerd
ben jij gekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zit zeker de hele tijd bij "nieuwe topics" op F5 te rammen?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Soempie het volgende:
LB, Etcetera: al bij el Txoko geweest? Heb een flyer liggen hier..
Ook met een x en een oquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat ik had leek er niet eens op dus
De heldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:Man betaalt belasting met kleingeld
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
Ojee, ik had de laatste post in het vorige topic.sorrie
Die gele waren echt zo lomp. Ik heb nu zwarte.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Een witte en een gele, toch?
en je spelt sorry nog verkeerd ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
Zoals ik het spel ziet het er leuker uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en je spelt sorry nog verkeerd ook
nou vooruitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoals ik het spel ziet het er leuker uit.![]()
Schaar nodig?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:fijn
ik heb m'n broek in m'n laarzen gepropt en nu krijg ik ze niet meer uit.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:fijn
ik heb m'n broek in m'n laarzen gepropt en nu krijg ik ze niet meer uit.
Wat is er?quote:
Maar eerst foto's, voordat je die laarsen de vernieling in helpt.quote:
Verkeerde smileys gebruiken zorgt voor verwarringquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
tjaquote:
Ik ga natuurlijk gewoon douchen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên, ik wil niet weten hoe hard jij stinkt volgende week
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
De film op de vismarkt kunnen ze in hun reet steken.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên, ik wil niet weten hoe hard jij stinkt volgende week
Als ik dat niet doe zie ik het gebeuren dat Nem z'n schoenen buiten de tent zet, terwijl hij gewoon alleen is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk gewoon douchen.![]()
't gaat er vooral om dat ik me nog een beetje fris voel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Etcetera het volgende:
douchen is zo zinloos op dat soort evenementen. ik bedoel: iedereen stinkt. ze zullen het verschil niet ruiken hoor
Maar als er geen rijen staan is het evengoed best lekker om ff te douchen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:24 schreef Etcetera het volgende:
douchen is zo zinloos op dat soort evenementen. ik bedoel: iedereen stinkt. ze zullen het verschil niet ruiken hoor
Ik denk dat het sowieso wel doe. En dan ga ik gewoon vanaf een afstandje kijken wat je doetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe zie ik het gebeuren dat Nem z'n schoenen buiten de tent zet, terwijl hij gewoon alleen is.![]()
Zoek maar een andere slaapplek, Keet.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso wel doe. En dan ga ik gewoon vanaf een afstandje kijken wat je doet
Anyway..ik word zo opgepikt. Dus mensen: toedels, tabé, ajetoo en de ballen
Gewoon chemisch douchen dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
't gaat er vooral om dat ik me nog een beetje fris voel.![]()
[..]
Ik denk dat het sowieso wel doe. En dan ga ik gewoon vanaf een afstandje kijken wat je doet
[..]
3FM zendt het hele weekeind live LL uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weer een voorbereiding van niks.
Straks eerst maar eens uitzoeken welk station ik eigenlijk heen moet.![]()
Geen idee, normaal gesproken heb ik m'n zaken altijd prima voor elkaar.quote:
op welke planeet is dat danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee, normaal gesproken heb ik m'n zaken altijd prima voor elkaar.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gaat hier rustig worden van het weekend als ik het zo zie
Beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn CD's zijn klaar, mijn bier staat klaar. Ik ben nu de drank aan het pré-mixen
Morgen nog een partytent scoren en we kunnen op weg
ik zie ineens een document staan op BB 'Handleiding voor studenten derdejaars stage'quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Wat is er?
Dan aan mij de taak om komend weekeind het SC in de nacht te vullen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rustige SC dan inderdaad. Ik ga vanaf zondag intro vieren. Dat wordt ook lachen
Clubje hèquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zie ineens een document staan op BB 'Handleiding voor studenten derdejaars stage'
en dat staat er al heel lang en ik heb het nog niet eens gelezenomdat ik steeds dacht: ik ben 2de jaars
heb je je broek alweer uit je laarzenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Clubje hè
Maar je bent bij deze wel degene die het het minst goed voor elkaar heeft.![]()
ik zal kijken of ik ook nog enige hulp daarbij kan verlenenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan aan mij de taak om komend weekeind het SC in de nacht te vullen.![]()
Veel plezier daar!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef Soempie het volgende:
Goed, ik ga even wat te snaaien halen voor dit weekend en de rest van m'n spullen in de stad.![]()
Tot volgende week.![]()
Ah, dank je.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik ook nog enige hulp daarbij kan verlenen
Haal bij de dierenwinkel een muis. Stukkie tape en klaar...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef Soempie het volgende:
Ik wil een pieper op m'n fietssleutel.![]()
Dat kreng raak ik altijd kwijt.![]()
Hij lag ook op de vaste plek. Ik keek niet goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk te voordehandliggend om te zeggen: leg 'm dan op een vaste plek.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
* BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURPsorry
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
dat is een scheet die de weg naar de reet niet weet
Als het een italiaans restaurant is en bolognese een pizza is waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
restaurantje wordt wat mij betreft ws Da Vinci trouwens maken ze daar ook Pizza Bolognese
mjah maar het staat niet op de kaartquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het een italiaans restaurant is en bolognese een pizza is waarschijnlijk wel![]()
Al vind ik zelf pasta lekkerder dan pizza
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:[afbeelding]
als plaatje niet doet linkje voor het geval dat: http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=492
inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:[afbeelding]
als plaatje niet doet linkje voor het geval dat: http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=492
quote:
Dan lijkt thuisblijven me de veiligste optiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Dilemma:
Eigenlijk ben ik moe, dus m'n verstand zegt dat ik niet naar de stad moet gaan. 'T is echter vast wel gezellig en ik vind 't ook wel leuk om te gaan.
Maar een verjaardag waar ik niet zoveel zin in had heb ik al geskipt vanavond, nogal lullig als ik die lui alsnog in de stad tegen kom
Tel uit je winstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Mikkie het volgende:
Ja hè? Daar neigde ik ook al naar, vooral gezien m'n ontiegelijke gegaap van het afgelopen kwartier
Daarnaast is het financieel wel verstandig en kan ik vanaf zondag nog heel veel avonden achter elkaar op stap
En als ze je dan bellen kun je ook geen nee zeggen, ik ken hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, winst zal het nooit worden
En ik ben nu toch weer zo zwak dat ik ga twijfelen
Ik vind het een moedig besluitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zooooooo irritant is dat hè
Maar bij dezen besluit dat ik ze allemaal de boom in kunnen, ik doe een paar dagen rustig aan. Zoals bekend ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met een handboek (), wat me al enige nachtrust heeft gekost. Daarnaast heb ik in de zomer gemiddeld 45 uur per week gewerkt (wat voornamelijk komt doordat ik de laatste 10 dagen redelijk wat vrij heb gehad), waarvan een aantal weken 50 - 55 uur, terwijl verder iedereen die ik ken minimaal twee weken op z'n gat heeft gelegen in één of ander exotisch oord. Nou ben ik niet vies van werken ofzo, maar een paar dagen ff wat meer rust is niet verkeerd.
.
En als ik dan nu ga stappen, wordt het voor 50 cent of een euro bier drinken bij een studentenvereniging, ben ik morgen weer moe en half brak, en ben ik al één van m'n kostbare vrije dagen kwijt
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik ook, vooral aangezien ik op dit moment smsjes krijg waar ik blijf
Als je moeilijkheden krijgt, de hotline is er ook voor jouquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Soempie het volgende:Ze hadden in m'n oude dorpje wel laarzen. Daar was ik gister, maar dat is 20 minuten reizen, dus ik ga niet terug.
Hadden ze er blauwe en van die groene. Die groene wil ik niet, dus ik op zoek naar de blauwe in mijn maat. Komt die mevrouw:
'kan ik je ergens mee helpen?'
'Ja, ik zou graag die blauwe in maat 39 willen'![]()
*zoek*zoek*zoek*
'Het spijt me, we hebben alleen nog groene in maat 39'
'Ah, helaas, nou, dan kijk ik nog even verder'![]()
Je had haar kop moeten zien.![]()
Tja, is ook wel een beetje gek als je moeilijk gaat doen over welke kleur laarzen.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Uit gemakzucht pak ik senseo, maar eigenlijk zou ik gewoon ff moeten zetten, dat is echt lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker
quote:
Daar begin ik maandag weer aan, maar die DE automaat van ons geeft best lekkere koffiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi. Die automatenkoffie hier op het werk is ook niet alles
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
Niet zo luid gapen! Je maakt me wakker laat me schrikken!![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Soempie het volgende:Ze hadden in m'n oude dorpje wel laarzen. Daar was ik gister, maar dat is 20 minuten reizen, dus ik ga niet terug.
Hadden ze er blauwe en van die groene. Die groene wil ik niet, dus ik op zoek naar de blauwe in mijn maat. Komt die mevrouw:
'kan ik je ergens mee helpen?'
'Ja, ik zou graag die blauwe in maat 39 willen'![]()
*zoek*zoek*zoek*
'Het spijt me, we hebben alleen nog groene in maat 39'
'Ah, helaas, nou, dan kijk ik nog even verder'![]()
Je had haar kop moeten zien.![]()
Tja, is ook wel een beetje gek als je moeilijk gaat doen over welke kleur laarzen.![]()
![]()
Bristolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
En nu voel ik me stom dat ik die groene niet mee heb genomen.
Kende ik al. Geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:Man betaalt belasting met kleingeld
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lag ook op de vaste plek. Ik keek niet goed.
Ik doe niet aan FBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zat ff mijn FB bij te werken. Ik vond nog wat leuke foto's.
Dat heeft mn broertje met de 1e DVD van Band of Brothers, ook hopeloos, best klote aangezien dat een geweldige serie isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Snotverju, heeft een huisgenoot een gesealde versie van Fort Alpha seizoen 2 meegenomen, is disc 1 echt helemaal verrot. Laatste tien minuten van aflevering 1 staan compleet verkloot op de discMorgen dus, zonder bon helaas, terug naar de FRS en kijken wat er nog te redden is...
Heeft mn broertje om onnavolgbare redenen niet gedaan, de flapdrolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo zuur is dat hè. Productiefoutje kan gebeuren, maar helaas moet je wel weer een berg stampij gaan maken om nieuwe discs te krijgen. Maar goed, dat ga ik vanmiddag dus maar eens proberen.
Surprisequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond 't wel prima om niet te gaan stappen, maar heb toen nog wel een dvd'tje aangezet
Fort Alpha?quote:
Het was hier vanochtend een zootje noodweer, nu weer wat zonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Hendig
Regent 't bij jullie trouwens al?
Hier zag het er de hele ochtend prima uit, en net nu ik op pad moet voor verschillende dingen, begint 't binnen tien minuten enorm donker te worden. Toch maar met de auto gaan dan
quote:
doe 's delenquote:
Met mij!quote:
quote:
Ok, ik heb er hier 4 liggen, 1 voor jou dan maar?quote:
Nou vooruit, jij ook 1quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef Yurithemaster het volgende:
* Bende katten op de vis afgooit
quote:
je vergeet enige luxequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef B.ertha het volgende:
Mn koffertje staat al klaar. 10 dagen kleding, sportzooi, toiletzooi, luchtbed, slaapzak, kussen, pomp, beker, bord, bestek, telefoonoplader, papieren, mijn dag kan niet op
Wat vergeet ik nou?![]()
Eten en drinken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:59 schreef B.ertha het volgende:
Mn koffertje staat al klaar. 10 dagen kleding, sportzooi, toiletzooi, luchtbed, slaapzak, kussen, pomp, beker, bord, bestek, telefoonoplader, papieren, mijn dag kan niet op
Wat vergeet ik nou?![]()
Moet ik ter plekke regelen en allemaal zelf betalenquote:
Dus moet ik weer zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die verwacht ik niet. Ik verwacht ook geen slaap, of niet meer dan 5 uur per nacht
Ik verwacht toch wel te slapen in een huis, dat valt niet onder kamperen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus moet ik weer zeggen
Camperen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog wel een paar noodrantsoenen voor je liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet ik ter plekke regelen en allemaal zelf betalenintro kost al 60,- en daar zit 2 dagen eten bij, de rest komt er nog allemaal bij
Mooi, waar op te halen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar noodrantsoenen voor je liggen.![]()
Mobilisatiecomplex Soestduinen.quote:
Waar heb je dan een slaapak en luchtbed voor nodig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel te slapen in een huis, dat valt niet onder kamperen hoor
Voor het introweekend. En evt om op te logeren, maar kan zijn dat ik een bed krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar heb je dan een slaapak en luchtbed voor nodig?
Zal toch welquote:
Mwah, dan koop ik liever een zak appels, dat vind ik nog superlekker ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Die vitaminepillen is trouwens serieus. Afhankelijk van de instelling je mentoren (budgettair ranzig eten, of wat beter eten voor een hogere prijs) kun je wel eens een week waardeloos eten.
Wij proberen de avondmaaltijd altijd goed te laten zijn. Gaan een aantal avonden gewoon uit eten naar een restaurantje. Da's niet superduur, maar je krijgt tenminste wel een fatsoenlijke maaltijd binnen. Je hebt ook mentoren die gaan voor 2 euro onbeperkt pizza eten bij een studentenvereniging, dan ben je dus gewoon echt de lul want krijg je de hele week helemaal niks gezonds binnen.
Die vitaminepillen ga ik dan ook echt nemen, om een beetje op peil te blijven
Yuri, nieuw hondje? Wel een scheetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Kniebel knabel knuisje wat loopt er in mijn huisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van naam veranderd, zoals je ziet en al wistquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met Pinda en Panda?
Niet voor mij. Verder alles goed hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
Van naam veranderd, zoals je ziet en al wistZe groeien goed en Timmie accepteert ze eindelijk.
En, iets gevonden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Nesle het volgende:
Wij hebben vandaag huizen bekeken!
Voor de verhuizing, he
Één huis was wel heel mooi. Wel veel kleiner dan dat we nu hebben maar dat willen we bewust. We gaan nu nog 3 huizen bekijken. 28 april moeten we dit huis uit dus we hebben nog ffquote:
Die eerste fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Kniebel knabel knuisje wat loopt er in mijn huisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus moet ik weer zeggen
Camperen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En, omgeruild kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo zuur is dat hè. Productiefoutje kan gebeuren, maar helaas moet je wel weer een berg stampij gaan maken om nieuwe discs te krijgen. Maar goed, dat ga ik vanmiddag dus maar eens proberen.
Vervang je Nederland iedere keer door een ander land als daar iets ergs plaatsvindt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef TradeMarkie het volgende:
A'dammer met enkelband steekt man neer
Tof land joh, dat Nederland
Als je ineens vitaminepillen gaat slikken in die 10 dagen merk je daar echt niets/nauwelijks iets van hoor. Het heeft meer zin om ze blijven te gebruiken als je ze al gebruikt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Die vitaminepillen is trouwens serieus. Afhankelijk van de instelling je mentoren (budgettair ranzig eten, of wat beter eten voor een hogere prijs) kun je wel eens een week waardeloos eten.
Wij proberen de avondmaaltijd altijd goed te laten zijn. Gaan een aantal avonden gewoon uit eten naar een restaurantje. Da's niet superduur, maar je krijgt tenminste wel een fatsoenlijke maaltijd binnen. Je hebt ook mentoren die gaan voor 2 euro onbeperkt pizza eten bij een studentenvereniging, dan ben je dus gewoon echt de lul want krijg je de hele week helemaal niks gezonds binnen.
Die vitaminepillen ga ik dan ook echt nemen, om een beetje op peil te blijven
Die tweede fotoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
Daantje
[afbeelding]
Mika (l) Daan (r)
Iemand vroeg laatst om een poezenupdate
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef Nesle het volgende:
Nieuwe huppelkutkapsters die je haar verknippen![]()
![]()
Dan had je er nog niet uit moeten gaanquote:
Ik heb mezelf eruit getraptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had je er nog niet uit moeten gaan
Heb je nog plannen dan vandaag?quote:
Slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je nog plannen dan vandaag?
Pas maar op, dat wordt ook door iemand anders gelezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tijd om weer een keer de tondeuse te pakken dus
Ik lette niet op, had andere dingen aan mn hoofd en was meer bezig met het bekijken van de kapster, want die was welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heb je dan zelf niet goed opgelet? Als mijn kapper het te lang laat, geef ik een gil en knipt ie er maar mooi nog een stukje vanaf
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik lette niet op, had andere dingen aan mn hoofd en was meer bezig met het bekijken van de kapster, want die was wel![]()
![]()
Jij maakt de opmerkingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw probleem dan dat van mij, hè
Maar ga je d'r nog meeten tijdens de intro of niet? Ik ga d'r geheid tegenkomen op het A-feest, wat onze studieverenigingen samen organiseren
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar naar die kapper ga, kan ik ook nog eens elke 3 weken
Misschien kom ik haar vanavond wel tegenquote:
Zeg, jij had toch al iets?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Misschien kom ik haar vanavond wel tegen
Als ze je niet meer terugbelt, is dat dan positief?quote:
van Buren? Zegt me niks zo uit m'n kopquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
A-feest is maandag ja. Altijd een toppertje, alleen wel retedruk, ben ik bang..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze je niet meer terugbelt, is dat dan positief?![]()
En handboeien, die kan ik wel van Mikkie lenen denk ikquote:
Oh ja, in die hoek daarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van Buren ja.
Vroegâh De Wolk en De Spijker.
Jij komt nooit meer van haar afquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En handboeien, die kan ik wel van Mikkie lenen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |