Moet ik ter plekke regelen en allemaal zelf betalenquote:
Dus moet ik weer zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die verwacht ik niet. Ik verwacht ook geen slaap, of niet meer dan 5 uur per nacht
Ik verwacht toch wel te slapen in een huis, dat valt niet onder kamperen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus moet ik weer zeggen
Camperen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog wel een paar noodrantsoenen voor je liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet ik ter plekke regelen en allemaal zelf betalenintro kost al 60,- en daar zit 2 dagen eten bij, de rest komt er nog allemaal bij
Mooi, waar op te halen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar noodrantsoenen voor je liggen.![]()
Mobilisatiecomplex Soestduinen.quote:
Waar heb je dan een slaapak en luchtbed voor nodig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel te slapen in een huis, dat valt niet onder kamperen hoor
Voor het introweekend. En evt om op te logeren, maar kan zijn dat ik een bed krijgquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar heb je dan een slaapak en luchtbed voor nodig?
Zal toch welquote:
Mwah, dan koop ik liever een zak appels, dat vind ik nog superlekker ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Die vitaminepillen is trouwens serieus. Afhankelijk van de instelling je mentoren (budgettair ranzig eten, of wat beter eten voor een hogere prijs) kun je wel eens een week waardeloos eten.
Wij proberen de avondmaaltijd altijd goed te laten zijn. Gaan een aantal avonden gewoon uit eten naar een restaurantje. Da's niet superduur, maar je krijgt tenminste wel een fatsoenlijke maaltijd binnen. Je hebt ook mentoren die gaan voor 2 euro onbeperkt pizza eten bij een studentenvereniging, dan ben je dus gewoon echt de lul want krijg je de hele week helemaal niks gezonds binnen.
Die vitaminepillen ga ik dan ook echt nemen, om een beetje op peil te blijven
Yuri, nieuw hondje? Wel een scheetjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Kniebel knabel knuisje wat loopt er in mijn huisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van naam veranderd, zoals je ziet en al wistquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met Pinda en Panda?
Niet voor mij. Verder alles goed hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef B.ertha het volgende:
Van naam veranderd, zoals je ziet en al wistZe groeien goed en Timmie accepteert ze eindelijk.
En, iets gevonden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Nesle het volgende:
Wij hebben vandaag huizen bekeken!
Voor de verhuizing, he
Één huis was wel heel mooi. Wel veel kleiner dan dat we nu hebben maar dat willen we bewust. We gaan nu nog 3 huizen bekijken. 28 april moeten we dit huis uit dus we hebben nog ffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |